Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Maanantaina, 07.06.2010 klo 18:55

Foorumit

Siirry sivulle: 1 2

Lalaa

Lalaa
Viestimäärä: 159

FOORUMIT - Maanantaina, 07.06.2010 klo 18:55  
+
0
Montaako nettifoorumia seuraat tai mihin kirjoittelet aktiivisesti? Minulla yksi metallimusiikin foorumi, KC, ja pari urheilufoorumia. Lisäksi nykyään luen Lemmikkipalstojen päivän peiliä, bannien vuoksi en enää kirjoittele. Se on hauska palsta, varsinkin KettuT -nimimerkin jutut ovat viihdyttäviä. Nautin kun hän saa naiset sokean raivon partaalle. :peukku:

Netti ja foorumit on laiffi!
Heipa!
Lomaa vietetään ja pituuta 173cm ja paino 63kg.Siinä tietoni.Sultakaan en halua muita tietoja kuin pituuden ja painon.Kaiki muu on sivuseikka.Venäläinen ruletti.Jos ilmoitat muita niin tiput listoilta.

Murmuu

Murmuu
Viestimäärä: 457

VS: FOORUMIT - Maanantaina, 07.06.2010 klo 19:25  
+
0
Kahta tällä hetkellä, kc:tä ja yhtä "sisäpiirifoorumia". Lappalaiskoirien foorumille on tarkoitus liittyä sitten, kun sinne saa taas liittyä. Sinne rekisteröitymistä on jostain syystä rajoitettu.

Joo, kyllä keskustelufoorumit on kivoja. Siitä asti kun nettiä on alkanut käyttää, on jollakin foorulla tullut pyörittyä. Hevosteluaikoihin hevostalli.netissä, nuorempana demi.fissä, ennen foorun pilalle menemistä cosmopolitanissa.

Alerte

Alerte
Viestimäärä: 3393

VS: FOORUMIT - Maanantaina, 07.06.2010 klo 19:30  
+
0
Mulla on vähän vaisua tämä foorumeilla hengailu nykyisin, olen kenties löytänyt myös oikean elämän.. :aurinko:

KC:ssä pyörin aikaisemmin erittäin paljon, jos en nyt kirjoittelemassa niin vähintään urkkimassa ihmisten kuulumisia. Ja nyt olen tekemässä hiljalleen paluuta.. Lisäksi minut voi bongata mudifoorumilta, Iso ry:n foorumilta (Iso-Britannian suomalainen opiskelijayhdistys) ja paikallisen koiraharrastuskerhon foorumilta joko oikealla nimellä tai vaihtelevin nimimerkein.
uudelleenbrittiläistynyt mudisti/corgisti

Suden Sade

Sonik

Sonik
Viestimäärä: 4809

VS: FOORUMIT - Maanantaina, 07.06.2010 klo 20:04  
+
0
Mulla taitaa olla tää KC vahvin ja sit tulee kirjoiteltua shetlanninlammaskoira foorumilla ja satunnaisesti google ryhmien shelttipalstalla.
shelamu "Savu" -10
cpku "Sumu" -11
shelamu "Koda" -13
cpku "Hippa" -15

If you see light at the end of the tunnel, It's the light of the oncoming train.

Paulchen

Paulchen
Viestimäärä: 591

VS: FOORUMIT - Maanantaina, 07.06.2010 klo 20:40  
+
0
Hevostallinetissä olen aktiivinen, PP:iin kirjoittelen jonkin verran, lisäksi sitten seuraan paria erimaalaista rotufoorumia sekä tätä koirat.comia, joskin aktiivisemmin vain oman rodun ketjua. Silloin tällöin vilkuilen lisäksi paria yleisluontoisempaa foorumia.

(Enkä ole kyllä ikinä raivostunut kettuteen jutuista, ylipäätään en tosin keskity foorumeilla erikoisesti siihen kuka saa kiusattua ketä, mutta kai sekin jollekulle on huvia :roll:)

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: FOORUMIT - Maanantaina, 07.06.2010 klo 20:59  
+
0
KC on kyllä se ns. ykkösfoorumi. This Hard Land (eli suomalainen Bruce Springsteen-foorumi) on toinen, jossa käyn hurjan aktiivisesti ja sitten tuleekin tasaisena hiirifoorumi, sennenfoorumi sekä YCCF:n foorumi (Yamaha Custom Club Finland) ja shetlanninlammaskoirafoorumi. Kahdessa viimeisessä olen moderaattorina joten jo senkin takia tulee käytyä paljon :)
Varjo 12/2010 ♥

maaku

maaku
Viestimäärä: 104

VS: FOORUMIT - Maanantaina, 07.06.2010 klo 21:40  
+
0
Eniten hengaan vinttikoirafoorumi Tuulenkoirissa, toiseksi eniten lemmikkipalstojen Päivän peilissä, kolmantena koirat.com.

Lisäksi luen monia muita foorumeja ihan huvin vuoksi.
Sloughi Elmo 6/2013

Rapido

Rapido
Viestimäärä: 299

VS: FOORUMIT - Tiistaina, 08.06.2010 klo 00:40  
+
0
Marsut.netin foorumilla pyörin, samaten hiirifoorumilla. Päivän peili on myös ihan superjuttu, ja takkutukallakin tulee vietettyä aikaa.
X-rotu Armi 05/2013
Leonberginkoira Wanda 02/2004-10/2012

juulia

juulia
Viestimäärä: 656

VS: FOORUMIT - Tiistaina, 08.06.2010 klo 02:01  
+
0
KC on ykkönen, sitten käyn PP:ssä ja klinikkaklubilla, villakoira- ja bichonfoorumeilla epäsäännöllisesti. Ennen luin vaihto-oppilaiden foorumia, silloin kun olin itsekin ollut juuri vaihdossa mutta se on nyt jäänyt. Tosi vähän mitään mielenkiintoista foorumia oon löytäny ja kun en koirien lisäksi harrasta mitään muuta aktiivisesti, niin sekin vaikuttaa asiaan. Joku Suomi24 on pahinta kuraa, vaikka on siellä joitain osastoja, joita käyn mielenkiinnosta välillä vilkuilemassa. Lähinnä jotain työhön liittyvää, esim. millaisia harhaluuloja ihmisillä on lääkkeistä.
Tietääkö kukaan jotain hyvää agilityfoorumia?
bichon frise Anni 7/2006
kääpiövillakoira Nelli 1/2010

Jaijah

moderaattori
Jaijah
Viestimäärä: 2048

VS: FOORUMIT - Keskiviikkona, 11.08.2010 klo 20:32  
+
0
Kolmea foorumia seurailen aktiivisesti ja niistä KC on se ykkönen, tänne tulee eniten kirjoiteltuakin. Lisäksi pyörin remmin foorumilla ja rotuyhdistyksen foorumilla, lähes päivittäin niissäkin tulee käytyä mutta viestiä kirjoittelen harvemmin.

Koirapainotteista on siis mun foorumielämä nykyään.
Manu 6/2008
Morris 3/2013

Johannna

Johannna
Viestimäärä: 3878

VS: FOORUMIT - Keskiviikkona, 11.08.2010 klo 20:43  
+
0
Murha.info on paras. Niin siis KC:n jälkeen :peukku:.

Tuli muuten mieleen, että eikö täällä ollut/ole vastoin sääntöjä "mainostaa" muita foorumeita?
Advice is what we ask for when we already know the answer but wish we didn’t.


Vanis

moderaattori
Vanis
Viestimäärä: 6114

VS: FOORUMIT - Keskiviikkona, 11.08.2010 klo 21:48  
+
0
^Ei tällaisesta yleisestä keskustelusta mitään haittaa ole. Niiden sisältö ja kirjoittajakunta sen sijaan jääköön kullekin halukkaalle omin päin selvitettäväksi.

vems

vems
Viestimäärä: 1901

VS: FOORUMIT - Torstaina, 12.08.2010 klo 10:56  
+
0
Joh Mä oon samaa mieltä sun kanssa murha.infosta :nauru: Miten siellä aina vierähtääkin niin monta tuntia, kun täytyy jokainen aihe koluta läpi :D

Johannna

Johannna
Viestimäärä: 3878

VS: FOORUMIT - Torstaina, 12.08.2010 klo 11:03  
+
0
^ Niinpä :peukku:! Ja siellä liikkuu tosi paljon fiksua porukkaa ja jutut (ei siis pelkästään murhiin liittyvät) ovat aika ajoin myös mieltä avartavia.
Advice is what we ask for when we already know the answer but wish we didn’t.


vems

vems
Viestimäärä: 1901

VS: FOORUMIT - Torstaina, 12.08.2010 klo 11:26  
+
0
^ Ihan totta. Eniten mua kiinnostaa kadonneet-osasto, ja siellä mua kerta toisensa jälkeen hämmentää se, millainen mielikuvitus kirjoittajilla on, kun ne spekuloi mitä mahtaa olla käynyt.

Sonik

Sonik
Viestimäärä: 4809

VS: FOORUMIT - Torstaina, 12.08.2010 klo 11:52  
+
0
Pakko oli sit kans käydä lukaisemassa.
Aika karua lukea spekulaatioita tutun ihmisen katoamisesta.. :suru:
shelamu "Savu" -10
cpku "Sumu" -11
shelamu "Koda" -13
cpku "Hippa" -15

If you see light at the end of the tunnel, It's the light of the oncoming train.

vems

vems
Viestimäärä: 1901

VS: FOORUMIT - Torstaina, 12.08.2010 klo 12:12  
+
0
^ Voi ei. Kyllähän ne varmasti koskettaa aivan eri tavalla, jos kadonnut on tuttu. Mua koskettaa jo aivan tarpeeksi, vaikkei kyseessä olekaan kukaan tuttu.

KadaverinAlterEgo

KadaverinAlterEgo
Viestimäärä: 3720

VS: FOORUMIT - Torstaina, 12.08.2010 klo 13:38  
+
0
Ennen Voimis oli ykkösfoorumi. Nykyään varsin kuiva paikka, minkä takia ei tule enää käytyä kuin kerran pari kuussa tarkastamassa pari thriidiä.

Murha.infossa tulee käytyä välillä lukemassa. Sieltä löytyy kierolle mielelle paljon mielenkiintoista luettavaa spekuloitavaa.

Harhakuvan foorumilla kävin ennen enemmän, nykyään ei tule käytyä useinkaan. Ei ollutkaan mun paikka.

Lappalaiskoirafoorumilla kävin pari vuotta sitten, kunnes innostus hiipui.

Demi.fissä (:shifty:) tulee käytyä tylsyyden iskiessä. Sieltä löytyy aivan järkyttävää kamaa.

KC on tätä nykyä paras foorumi. Junnupalstalla tulee vietettyä moderointihommien puolestakin eniten aikaa, mutta pakko myöntää että junnuissa koko laudan on antoisimmat keskustelut, ihanimmat ihmiset, parhaat riidat ja ärsyttävimmät kinat. :hymy:
When we arrive in the middle of nowhere
Don't act like you know, I been here so many times
I never seen you before
But now that I have, I don't wanna see you no more

Johannna

Johannna
Viestimäärä: 3878

VS: FOORUMIT - Torstaina, 12.08.2010 klo 18:25  
+
0
Murha.infossa on kyllä paljon hyvän mielikuvituksen omaavia tyyppejä :nauru:. Mutta olen kuullut, että myös poliisi on kiinnostunut kyseisestä palstasta, ja käyvät ihan lukemassakin siellä saadakseen uusia näkökulmia erinäisiin tapauksiin. Tiedä sitten onko totta, mutta puskaradiosta tällaisen sain kuulla.

Sonik, varmasti koskettaa kun on tuttu henkilö kyseessä :neutral:. Sellaisia ei välttämättä kannata edes lukea. Mutta se mistä mä tykkään minfossa on juurikin se, että suurin osa kirjoittajista ottaa ihan neutraalin kannan ja pohdiskelee mikä ajoi sen- ja sen tyypin tekemään mitä teki, oli kyse sitten kuinka sairaasta rikoksesta tahansa. Esim ei munkaan mielestä mitkään "PRKL SAIRAS PASKA KUULA KALLOON VAAN"-postaukset ole kauhean antavia.

Mutta meneepä tämä nyt minfon mainostamiseksi :shifty:.
Advice is what we ask for when we already know the answer but wish we didn’t.


(Viestiä on muokattu torstaina, 12.08.2010 klo 19:22)

mill

mill
Viestimäärä: 1617

VS: FOORUMIT - Perjantaina, 13.08.2010 klo 09:36  
+
0
Mulla on kaksi foorumia jossa käyn ja kirjottelen aktiivisesti, kc ja vauva.infon foorumi. :) Sen lisäksi satunnaisesti seurailen ja kirjottelen collieyhdistyksen palstalla ja Askartelukammarissa.
Pk collie Misty 08/2007
Punakorvakonna Stevie "Tiivis" synt. 1996.

Blogi


  Siirry sivulle: 1 2
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28192
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6332
Viestejä yhteensä545698
Uudet käyttäjät tänään1
Viestiketjuja aloitettu tänään1
Viestejä kirjoitettu tänään5
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265845
(Tilastot päivitetty viimeksi 27.04.2024 klo 16:45)