Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Maanantaina, 07.06.2010 klo 18:55

Foorumit

Siirry sivulle: 1 2

Sonik

Sonik
Viestimäärä: 4809

VS: FOORUMIT - Perjantaina, 20.08.2010 klo 14:06  
+
0
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2010082012210483_uu.shtml

Ei nyt periaatteessa kuulu tänne, mutta tuo kateissa ollut "tuttu" on löytynyt.. :suru:
shelamu "Savu" -10
cpku "Sumu" -11
shelamu "Koda" -13
cpku "Hippa" -15

If you see light at the end of the tunnel, It's the light of the oncoming train.

metri

metri
Viestimäärä: 5

VS: FOORUMIT - Perjantaina, 20.08.2010 klo 14:48  
+
0
KC:tä tulee seurattua eniten, vaikka en aina jaksakaan kirjautua kirjoittaakseni. Toisella sijalla on SPK-foorumi. Satunnaiselle selaukselle jäävät SPL:n keskustelupalsta, Lemmikkipalstat ja laumisfoorumit. Varsin koirapainotteista tämä meikäläisen keskustelu siis.

vevve

vevve
Viestimäärä: 658

VS: FOORUMIT - Sunnuntaina, 29.08.2010 klo 15:59  
+
0
Mä olen ollut erään foorumin käyttäjä listoilla jotain 5 vuotta ja pääsääntöisesti lueskellut viestejä.
Minulla ei ole aikasemmin ollut aikaa perehtyä tarkemmin foorumiin nyt minulla on kun olen pätkän työttömänä.Otin kuitenkin foorumilla esille semmosen aiheen joka ei miellyttänyt foorumin yksityistä ylläpitäjää,vaan hän katsoi oikeudekseen estää minun pääsyn kyseiselle foorumille.

Löysin kuitenkin nyt tämän foorumin iloksen täälläkin voi keskustella valitsemastani rodusta ja löysin täältä aiheen josta olisin halunnut edelliselle foorumilla aikuismaisesti keskustella eli kaikki hyvin.

Tämä foorumilla roikkuminen loppuu pian kun rupean opiskelemaan pieneläinhoitajaksi paremman työllistymisen toivossa ja toivon mukaan tieto koiristakin olisi laajenpaa siihen en kuitenkaan usko että ihmisellä koskaan olisi kaikki tieto halussa,taitaa olla opiskelua koko elämä loppuunasti.

Se minua nyt kuitenkin suututtaa että pohdiskelin tämän rotu foorumin toimintaa myös toisellakin foorumilla,huomasin että en saanut kaikilta ymmärrystä mutta mulle riitti sekin että oli myös näitä jotka ymmärsi yskäni.Nyt kuitenkin tällä foorumilla parjataan edellistä/nykystä nimimerkkiäni,kuinka minun pitäisi lopettaa aiheesta kirjottelu ym.vaikka en todella ole asiasta sen jälkeen kun kuppini tuli täyteen kirjoitellut riviäkään kyseisellä foorumilla.

jannie

jannie
Viestimäärä: 4637

VS: FOORUMIT - Sunnuntaina, 29.08.2010 klo 16:15  
+
0
Mä en oikeastaan "huvin vuoksi" seuraa enää muuta kuin tätä, muuten sitten paria perhoskoirafoorumia.

Hevostalli.netissä on tullut aikojen saatossa roikuttua niin paljon, että mitta tuli täyteen jokunen vuosi takaperin, ja Suomi24:ssä käyn silloin tällöin lukemassa jotain "yleishyödyllisiä" topikkeja - jos siellä ei keskustella ko. asiasta, on se täysin mitätön :nauru:

Harhakuvan foorumillakin kirjoittelin joskus, kunnes tuli "valokuvauksellisia erimielisyyksiä" ylläpidon kanssa ja poistin itseni ko. palvelusta. Eikä ole jäänyt harmittamaan oikeastaan yhtään, vaikka vähän sitä pelkäsinkin.

Lapikas.netin foorumiin on ollut tarkoitus kirjautua, mutta kun on tehty niin naurettavan hankalaksi, olen antanut asian olla.

Muutenkin ärsyttää foorumit, joihin kirjautuminen on tehty ääreist hankalaksi - ensin pitää rekisteröityä (mahdollisesti jonain tiettynä, ennaltamäärittelemättömänä ajankohtana kun planeetat on oikeassa järjestyksessä ja hemoglobiini tarpeeksi korkealla) ja sitten vielä odotellaan, että joku ehkä joskus hyväksyy sen rekisteröitymisen. Tämä kaikki vain siksi, että pääsisi esim. tekemään johonkin rotuun ns. bubbling under -katsauksen.
Kaipa sillä vaan on tarkoitus rankata pois kaikki turhan huutelijat.
O.o there's no s**t like oh s**t
Perhospojat Hugo & Elmo http://blog.perhosvaikutus.net/
kollektiivilaihduttajat http://crazydogladies.blogspot.fi/

Sarahia

Sarahia
Viestimäärä: 4470

VS: FOORUMIT - Sunnuntaina, 29.08.2010 klo 18:21  
+
0
^^En nyt välttämättä ihan ymmärtänyt mitä tarkoitit, mutta koitetaan. Usein samat ihmiset liikkuvat monilla eri foorumeilla ja oppivat myös nopeaan tuntemaan samat käyttäjät eri foorumien kautta. Usein myös foorumeilla on sääntönä, ettei toisten palstojen asioita vatvota/selvitellä toisilla foorumeilla. Jos siis haluat lopettaa tuosta ei-pitämästäsi foorumista puhumisen niin eihän siihen sen kummempaa tarvitse kuin lopettaa siitä puhuminen.

vevve

vevve
Viestimäärä: 658

VS: FOORUMIT - Sunnuntaina, 29.08.2010 klo 20:58  
+
0
mitä et tästä ymmärtänyt?

Nyt kuitenkin tällä foorumilla parjataan edellistä/nykystä nimimerkkiäni,kuinka minun pitäisi lopettaa aiheesta kirjottelu ym.vaikka en todella ole asiasta sen jälkeen kun kuppini tuli täyteen kirjoitellut riviäkään kyseisellä foorumilla.

En tiijä mulle on tullut kyllä kamalan pahamieli koko sopasta.
Annan asian olla.(myrskyn jälkeen on pouta sää :))
Ikävää on kyllä se miten huono yhteishenki rodunkasvattajilla ja koiranomistajilla on.
Eikä tämmönen kirjottelu sitä edistä.
Ois niin kiva kun kaikki puhaltais yhteen hiileen jo rodun hyvinvoinnin kannalta.

Sarahia

Sarahia
Viestimäärä: 4470

VS: FOORUMIT - Sunnuntaina, 29.08.2010 klo 21:10  
+
0
^Siis käsitin, että puhuit siitä että nimimerkkiäsi parjataan toisella foorumilla, jonne menit pohdiskelemaan tätä ensimmäisen foorumin toimintaa.

vevve kirjoitti:


Se minua nyt kuitenkin suututtaa että pohdiskelin tämän rotu foorumin toimintaa myös toisellakin foorumilla --.


vevve kirjoitti:

Nyt kuitenkin tällä foorumilla parjataan edellistä/nykystä nimimerkkiäni,kuinka minun pitäisi lopettaa aiheesta kirjottelu ym.vaikka en todella ole asiasta sen jälkeen kun kuppini tuli täyteen kirjoitellut riviäkään kyseisellä foorumilla.



Edit. niin mistä tiedät, että tuolla ensimmäisellä palstalla parjataan nimimerkkiäsi, jos siellä et ole enää käynyt?
Menin jo sekaisin, kun puhutaan monesta eri foorumista.

Se on kyllä ihan tosiaan ikävää, kun lähes kaikkien rotujen kohdalla, mitä olen seurannut on ollut todella suuria riitoja ja kismoja ihmisten välillä. Kun monia muita rotuja on tullut lähemmin seurattua, on tullut todettua, että onneksi oman rotuni parissa on suhteellisen vähän riitoja moniin muihin nähden.

(Viestiä on muokattu sunnuntaina, 29.08.2010 klo 21:24)

Melina

moderaattori
Melina
Viestimäärä: 3422

VS: FOORUMIT - Maanantaina, 30.08.2010 klo 09:46  
+
0
Muilla foorumeilla olevien juttujen ja ongelmien puinti EI kuulu koirat.comille, joten keskustelu jatkukoon siltä osin joko asianosaisella foorumilla, tai mikäli ei pysty ko. foorumille kirjoittamaan, niin yksityisviesteissä.

Kiitos.
Ylläpitäjä

metaphnora

metaphnora
Viestimäärä: 276

VS: FOORUMIT - Tiistaina, 07.09.2010 klo 10:28  
+
0
Lapikas.netin foorumia toisinaan, KC:ia ja Koirauutisten puskaradiota. En ole kovinkaan aktiivinen kirjoittelija, joskus innostuessani kyllä. Foorumien lukemista harrastan senkin edestä.
http://metaphnora-dogs.blogspot.com

Siperianhuskyt Luna & Naos
Kotikissat Aura & Nova

  Siirry sivulle: 1 2
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28193
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6332
Viestejä yhteensä545700
Uudet käyttäjät tänään0
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään1
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265845
(Tilastot päivitetty viimeksi 28.04.2024 klo 09:00)