Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Lauantaina, 29.05.2010 klo 20:21

Herkuttelijat

Siirry sivulle: 1 ... 9 10 11 ... 50

SiVe

SiVe
Viestimäärä: 1170

VS: HERKUTTELIJAT - Keskiviikkona, 22.06.2011 klo 21:06  
+
0
Täällä ilmoittautuu yksi joka ei pidä ns. normaaleista täytekakuista :heiluti: Kesäaikaan menee joten kuten, jos on esim. tuoreita mansikoita, mutta muuten ehdoton ei. Sitten puolestaan kaikki mm. tuorejuustoilla tehdyt kakut on semmosta herkkua mitä voisin loputtomiin syödä. Myöskään en ymmärrä korvapuustien, munkkien tai makeiden piirakoiden päälle... :shifty:
- -08 Karjalankarhukoira x samojedi/labradori-mix n. Rape

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: HERKUTTELIJAT - Keskiviikkona, 22.06.2011 klo 21:15  
+
0

sillycow kirjoitti:


Magik kokeileppa pippuri makrillia! On muuten aika hyvää sekin!

Yhtä mun suurimmista herkuista <3

Viime jouluna sain sen kivasti ujutettua joulupöytäänkin :shifty:
Meinasi vaan tulla hätä puseroon, kun ei meinannut mistään kaupasta löytyä, äiti oli kolunnut isot ja pienet kaupat ja mekin pari isompaa. Sitten tuosta meidän pikkuisesta lähikaupasta onneksi löytyi ja omnom :love:
Varjo 12/2010 ♥

maaku

maaku
Viestimäärä: 104

VS: HERKUTTELIJAT - Keskiviikkona, 22.06.2011 klo 22:45  
+
0
Sanon vain yhden asian: Taffel Fireballs (nachochilijuustopallot) :shifty: :nolo:
Sloughi Elmo 6/2013

blanko

blanko
Viestimäärä: 1890

VS: HERKUTTELIJAT - Torstaina, 23.06.2011 klo 12:07  
+
0
Kivaa olla kesätöissä firmassa, josta lähtee melkein joka viikko joku kesälomalle ja lomalle lähtijän velvollisuus on tarjota muille osaston työntekijöille munkit/pullat. Mä saan syödä kaikkien lomapullat kun oon täällä koko kesän. :nauru: Pari tuntia vielä niin kahvitauko koittaa... Niin ja se munkki!

Muoks. ^ Hyi ne pallot! Ne on niin tulisia, ettei niitä voi edes syödä. :eek:
(Viestiä on muokattu torstaina, 23.06.2011 klo 12:08)

weebl

weebl
Viestimäärä: 4048

VS: HERKUTTELIJAT - Torstaina, 23.06.2011 klo 14:45  
+
0
Eilen ja tänään on tullut herkuteltua täytekakulla. Vaikka onkin kaupan pakastealtaasta, niin silti NAM :hymy:

Frosty

Frosty
Viestimäärä: 956

VS: HERKUTTELIJAT - Torstaina, 23.06.2011 klo 14:55  
+
0
Namnamnam, esipaistettuja croissantteja, jotka ovat niiiin nameja ilman mitään täytettäkin, mutta näihin laitoin sisään katkarapu-levitettä ja kalkkunaleikettä, samoilla täytteillä juustopatonkia, sitten tietty irtokarkkia, jääkaapissa lemppari alkoholia eli rekon mansikka-limeä ja karpalolonkeroa..mitäs vielä..salaattiainekset eli jäävuorisalaattia, kanaa, miniluumutomaatteja ja halloumi-juustoa. Hieman juhannusherkkuja, joita voikin sitten sulatella loppukesän! :shifty:
SLK N Sani -03
SPK N Ansa -10

jempo

jempo
Viestimäärä: 370

VS: HERKUTTELIJAT - Torstaina, 23.06.2011 klo 17:13  
+
0
Pihvi+ranskalaiset+raikassalaatti, nam. Voisin syödä joka päivä! Siihen vielä patonkia ja valkosipulivoita.

Toinen, mitä vois syödä joka päivä on täällä Turussa Kupittaan cittarin salaatit :P nam..!

Juhannus menee kuitenkin appiukon menun mukaan, johon kuuluu kalaa, sienipekoni-jutskia, mozzarellasalaattia ym... Niin ja uusia perunoita tietenkin;) naminam. Kyllä toi jussi menee ihan herkuttellessa mutta mikäs siinä ku huomisen työaamun jälkeen alkaa 3 viikon loma!:)
Sekarotuinen Riki <3 (09/10)
Rikin touhuilut.

weebl

weebl
Viestimäärä: 4048

VS: HERKUTTELIJAT - Torstaina, 23.06.2011 klo 18:54  
+
0
Uusia perunoita täälläkin. Ja possupihvejä omnomnom :kieli:

keimu

keimu
Viestimäärä: 4291

VS: HERKUTTELIJAT - Perjantaina, 24.06.2011 klo 14:17  
+
0
nomnomnomnom :love:

Käytiin avon kanssa pari kolme viikkoa sitten Amarillossa ja siellä on "Holiday"-listassa grillissä tehty kolmioleipä, jossa sisällä on kanaa, pekonia + jotain kasviksia, en nyt muista mitä tähän hätään. Avo söi sellasen ja se oli ihan superhyvää ku maistoin ja päätin sitten, että koitetaan tehdä kotona kans.

Meidän grillisandwichit koostuu:

2kpl leipää, jotka paahdetaan grillissä
maustamatonta tuorejuustoa -levitteenä
kananfilepihvejä, jotka maustetaan suolalla+pippurilla+grillimausteella ja grillataan
pekonia
creme fraichea kastikkeena
grillattua vuohenjuustoa
paprikaa
jäävuorisalaattia

Noi leivät on ihan to die for, nyt ollaan niitä kahdesti tehty. Nää on niin mun tän kesän ykkösgrilliherkku :love::jjei:

weebl

weebl
Viestimäärä: 4048

VS: HERKUTTELIJAT - Perjantaina, 24.06.2011 klo 15:38  
+
0
^ Nams, kuulostaapa aikas hyvältä :kieli:

Jello

Jello
Viestimäärä: 600

VS: HERKUTTELIJAT - Perjantaina, 24.06.2011 klo 17:56  
+
0
^^Omnomnomnomnom tosiaankin! Varsinkin paistettu vuohenjuusto on mun suosikkiherkku number one! :love:

Me vedetään kohta uusi pottuja voilla ja grillimakkaraa. Ekat potut tälle vuodelle!
Englanninspringerspanielit Milo 5/2008 & Pihla 5/2015 ♥

Muistoissa keskikokoinen villakoira Tatu 1993-2007 ♥

nenssi

nenssi
Viestimäärä: 2161

VS: HERKUTTELIJAT - Perjantaina, 24.06.2011 klo 19:07  
+
0
Iski kamala mäkkiruokahimo. Fillarilla siis mäkkärille. Sali oli jo kiinni, joten menin fillarilla autokaistalle. Siinä kun on se pömpeli mihin pitää puhua, niin odottelin sen edessä. Ei mitään. Huhuilin siihen pömpelii, heiluin, hypin ja pompin siinä, koputtelin sitä, ei vieläkään mitään. Kaistalla ei tosiaankaan ollut muita, kaksi pikkutyttöä oli siinä fillareittensa kanssa ennen minua. Odottelin siinä noin kymmenen minuutta (kyllä, katsoin kellosta) kunnes meni hermot. Pitäkööt scheissensä. Kävin sitten ABCllä ostamassa sipsejä. Ärmur. Mutta sipsitkin on ihan hyviä. :)
ppu Hukka 6/2011
bou Bentley 4/2011, meillä 7/2013 lähtien

weebl

weebl
Viestimäärä: 4048

VS: HERKUTTELIJAT - Lauantaina, 25.06.2011 klo 15:29  
+
0
Täällä tänään itsetehtyä pitsaa, täytteenä hirvenjauhelihaa :cool:

ja illalla luutavasti tulee paistettua lettuja :love:

TwoBeans

TwoBeans
Viestimäärä: 1258

VS: HERKUTTELIJAT - Sunnuntaina, 26.06.2011 klo 21:31  
+
0
Juhannuksena tuli herkuteltua savukalalla, muurikkaletuilla, soijamakkaroilla ja eh... lakupussilla. :kieli: Muurinpohjaletut on kyllä jotain ihan parasta. Aidolla voilla paistettuna ja paljon mansikoita ja mustikoita päälle. Omnom.
- beauceron uros Laku 2/2013
- valkoinen paimenkoira Luna 6/2010
- shetlanninlammaskoira Eetu 2/1993 - 1/2007

weebl

weebl
Viestimäärä: 4048

VS: HERKUTTELIJAT - Sunnuntaina, 26.06.2011 klo 21:37  
+
0
Täälläkin herkuteltiin juhannuksena letuilla! Ei tosin muurikkaletuilla tällä kertaa..

Tänään lasagnea ja irtokarkkia (taas!!)

Pitäs varmaan keksiä jotain kevyempää herkuteltavaa :shifty:

SilverBride

SilverBride
Viestimäärä: 1700

VS: HERKUTTELIJAT - Sunnuntaina, 26.06.2011 klo 22:33  
+
0
Mä söin tänään suklaalevyn, ku ketutti olla kipeenä. Eikä se ees maistunu hyvältä. FAIL!
We brought our own bombs! 19.6.2011
Photobucket

Frosty

Frosty
Viestimäärä: 956

VS: HERKUTTELIJAT - Sunnuntaina, 26.06.2011 klo 22:49  
+
0
Aah, tekis mieli hampparia! Itseasiassa mäkin, vaikka siellä harvoin asioin.. Tai sitten memphiksen savujuusto-hampurilaista. Nam nam. Hätätilassa menis kyllä jokin kaupan "hamppis". :D
SLK N Sani -03
SPK N Ansa -10

Kettuprinssi

Kettuprinssi
Viestimäärä: 2473

VS: HERKUTTELIJAT - Sunnuntaina, 26.06.2011 klo 22:56  
+
0
Iskä tarjosi oikein hyvät porsaansisäfilepiffit perunamuusilla ja kastikkeella, sekä fetakananmunasalaatilla. Ja kotiin tultaessa sitten pistin teehulluna isoon mukiin suklaateetä, runsaasti maitoa ja sokeria, sekä vinopino katkarapumajoneesivoileipiä, jälkkäriksi pieni annos vaniljajätskiä ja banaaniviipaleita. :love:
Seropi 2/2000-12/2016
Manteru 3/2012
Manteru 3/2014
Mantern 2/2017

Heartshaped

Kettuprinssi

Kettuprinssi
Viestimäärä: 2473

VS: HERKUTTELIJAT - Tiistaina, 28.06.2011 klo 16:19  
+
0
Kiusaanpa nälkäisiä. :cool:




Tämän päivän "lämmin ateriani" (pientä laihdutuskuuria menossa, että lähtisi vähän tuota löysää lanteilta). Pino tulisia broilerinsiipiä, sekä kaksi isoa viipaletta maalaiskauraleipää, päällä juustoa, kalkkunaa, kurkkua, paprikaa, lehtisalaattia ja tomaattia, jälkkäriksi mansikoita. Olen kamala makeanhamstraaja, paheeni epäilemättä suklaa ja coca-cola. Karkit olen saanut vaihdettua marjoihin, suklaalle yritän tehdä korviketta suklaateestä. Mitähän colalle keksisi. Etenkin cherrycola on ehdoton lempparini.

Ja vielä kun pääsisi vaaleasta leivästä kokonaan eroon. Mutta kun lämmin paahtoleipä pelkällä sulalla margariinilla on niin hyvää, saati sitten täytteillä. :love: Viimeksi kasasin paahtoleipien päälle välimeren tuorejuustoa, pekonia ja ohuita kanafileitä, sekä salaattia, tomaattia ja mozzarellaa ja tuoretta basilikaa, ai että. Tosin paahdettu ruisleipä kananmunalla ja salaattihärpäkkeillä on kanssa nannaa.
Seropi 2/2000-12/2016
Manteru 3/2012
Manteru 3/2014
Mantern 2/2017

Heartshaped
(Viestiä on muokattu tiistaina, 28.06.2011 klo 16:20)

Melina

moderaattori
Melina
Viestimäärä: 3422

VS: HERKUTTELIJAT - Tiistaina, 28.06.2011 klo 16:41  
+
0

nenssi kirjoitti:

Iski kamala mäkkiruokahimo. Fillarilla siis mäkkärille. Sali oli jo kiinni, joten menin fillarilla autokaistalle. Siinä kun on se pömpeli mihin pitää puhua, niin odottelin sen edessä. Ei mitään. Huhuilin siihen pömpelii, heiluin, hypin ja pompin siinä, koputtelin sitä, ei vieläkään mitään. Kaistalla ei tosiaankaan ollut muita, kaksi pikkutyttöä oli siinä fillareittensa kanssa ennen minua. Odottelin siinä noin kymmenen minuutta (kyllä, katsoin kellosta) kunnes meni hermot. Pitäkööt scheissensä. Kävin sitten ABCllä ostamassa sipsejä. Ärmur. Mutta sipsitkin on ihan hyviä. :)



Autokaistoilla taitaa mennä tieto asiakkaasta kassalle sen perusteella, kun painava auto ajaa sen kaistan ohi. Eli voi hyvin olla että sen takia sua ei oo huomattu. Mä jos olen jalan ollut liikkeellä purilaispaikassa jossa on ollut enää vain autokaista auki, oon suoraan kävelly siihen luukulle ja koputtanut lasiin.
Ylläpitäjä

  Siirry sivulle: 1 ... 9 10 11 ... 50
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28247
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6355
Viestejä yhteensä545793
Uudet käyttäjät tänään5
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään1
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265918
(Tilastot päivitetty viimeksi 18.05.2024 klo 22:30)