Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Lauantaina, 29.05.2010 klo 20:21

Herkuttelijat

Siirry sivulle: 1 2 3 4 ... 50

eeelisa

eeelisa
Viestimäärä: 469

VS: HERKUTTELIJAT - Tiistaina, 22.06.2010 klo 13:15  
+
0
ah torstaina vuosipäivän kunniaks ravinteliin :aurinko:
Kotisivut:Ino & Sai
Sai 29.4.2009
Ino 22.2.2008
blogi

griffon

griffon
Viestimäärä: 5797

VS: HERKUTTELIJAT - Tiistaina, 22.06.2010 klo 21:45  
+
0

maaku kirjoitti:

Mascarpone -jäätelö:love:
Tuli nautiskeltua ehkä liiankin iso annos :nolo:


Voi jumankekka, miks mun piti avata tää herkutteluketju :ttou: Nyt on pakko sukeltaa pakastimeen ja kaivaa sieltä jätskiä, muuten ei uni tule :nauru:
Minkä nuorena oppii, sen vanhana unohtaa
Kuvia omista koirista
Muistoissa Laku 2002-2013

Fay

Fay
Viestimäärä: 1275

VS: HERKUTTELIJAT - Tiistaina, 22.06.2010 klo 21:47  
+
0
*köh* Oon tosi hyvä pitämään herkkulakkoa.. Ben&Jerry's.. Tarvitseeko muuta sanoa? :nolo:
Raha ei tuo onnea, mutta sillä voi ostaa vaahtokarkkeja ja se on vähän sama asia..

Karhukoira-labradorimix Pörri 09/02
Villakoira-sheltti-cockerspanielimix Bella 10/11

Kuvia otuksista ja vähän muustakin
Blogi

pnkd

pnkd
Viestimäärä: 1295

VS: HERKUTTELIJAT - Keskiviikkona, 23.06.2010 klo 10:38  
+
0
Uunissa paistuu Amerikkalainen juustokakku ja ainakin tuoksuu uskomattoman hyvältä - tosin miten hyvillä aineilla voisi mennäkään täysin vikaan? :nauru: Mitenköhän sitä malttaa odottaa iltaan.. :shifty:
Petit Brabancon "Mökö"

Karvakamu

Karvakamu
Viestimäärä: 6534

VS: HERKUTTELIJAT - Keskiviikkona, 23.06.2010 klo 15:19  
+
0
^ Mimmonen on Amerikkalainen juustokakku ja oliko se helppo tehä?
Mun uuden vuoden lupaus oli opetella tekeen juustokakkuja, vaan en oo yhtäkään vielä tehny..
Lotta 09/11
Villa 02/13
Enkelikoira Peppi

Koirailua & käsitöitä

pnkd

pnkd
Viestimäärä: 1295

VS: HERKUTTELIJAT - Keskiviikkona, 23.06.2010 klo 15:38  
+
0
^ Se ei ole samalla tavalla liivatteen avulla hyydytetty kuin useimmat ovat (olen surkea liivatteen kanssa pelaamisessa) ja tämä paistetaan kun muut vain jähmettyvät jääkaapissa - ja oli muuten uskomattoman helppo tehdä. Nyt vielä pitäisi saada se irti noista reunoista. Tässä linkki ohjeeseen.
Petit Brabancon "Mökö"

Karvakamu

Karvakamu
Viestimäärä: 6534

VS: HERKUTTELIJAT - Keskiviikkona, 23.06.2010 klo 15:59  
+
0
^ Oooh :kieli: Tuommosta on ehkäpä ihan pakko kokeilla ens viikolla...
Lotta 09/11
Villa 02/13
Enkelikoira Peppi

Koirailua & käsitöitä

Tita

Tita
Viestimäärä: 434

VS: HERKUTTELIJAT - Keskiviikkona, 23.06.2010 klo 20:28  
+
0
Banaani-mansikkapirtelöä :kieli: Olen taas jostain syystä innostunu pirtelöistä. Jotenkin kiva jälkiruoka varsinkin näin kesällä :peukku:

Shamalai

Shamalai
Viestimäärä: 27

VS: HERKUTTELIJAT - Keskiviikkona, 23.06.2010 klo 20:40  
+
0
Minä herkuttelin tänään kahdella Alpro Soya suklaavanukkaalla ja vielä vähän Maraboun minttukrokantilla, ai kamala mikä herkkupäivä, mutta nams oli hyvää :viheltel:
Laika/Muttnik's Space Dog Laika Lou- s.11.04.2009

Nanaki

Nanaki
Viestimäärä: 469

VS: HERKUTTELIJAT - Keskiviikkona, 23.06.2010 klo 21:10  
+
0
Pahana tapana kahvin kanssa syödä jotain herkkusia.. Äskenkin piti lähteä käymään kahvilla. Kahvi on pahaa ilman jotain sen kanssa (pullaa tai suklaata, nams).
Ostin hilloakin, voisi tehdä joku päivä lettuja tai pannukakkua tai..
Some things will never ever change, like you and your ugly face.

NtiC

NtiC
Viestimäärä: 503

VS: HERKUTTELIJAT - Torstaina, 24.06.2010 klo 10:02  
+
0
Toi amerikkalainen juustokakku on niin namia!! Siitä on tullut meillä ihan kestosuosikki! Slurps! :peukku:

Pollyja pussillinen auki, taas... Asiakas toi meille laatikollisen noita pusseja, ja mehän popsitaan!

griffon

griffon
Viestimäärä: 5797

VS: HERKUTTELIJAT - Torstaina, 24.06.2010 klo 12:53  
+
0

pnkd kirjoitti:

^ Se ei ole samalla tavalla liivatteen avulla hyydytetty kuin useimmat ovat (olen surkea liivatteen kanssa pelaamisessa) ja tämä paistetaan kun muut vain jähmettyvät jääkaapissa - ja oli muuten uskomattoman helppo tehdä. Nyt vielä pitäisi saada se irti noista reunoista. Tässä linkki ohjeeseen.


Mä olen joskus vuosia sitten bongannut vastaavan ohjeen ja tehnytkin ahkerasta, kun on vaan niin herkkua. Ja nimenomaan mansikkasurvoksen kanssa :peukku:
Minkä nuorena oppii, sen vanhana unohtaa
Kuvia omista koirista
Muistoissa Laku 2002-2013

Alerte

Alerte
Viestimäärä: 3393

VS: HERKUTTELIJAT - Tiistaina, 29.06.2010 klo 18:42  
+
0
Tämä oli mulle herkuttelua harvinaisen lihaisan juhannuksen jälkeen:

Täytetyt paprikat
Täytä paprikanpuolikkaat tomaatinpaloilla, kesäkurpitsanpaloilla, sipulisilpulla, aurinkokuivatuilla tomaateilla ja mustilla oliiveilla. Mausta tuoreella valkosipulilla, oliiviöljyllä ja tilkalla punaviinietikkaa. Kääri puolikkaat juustoon, laita uuniin 200c n. vartiksi ja nauti. Jos tahtoo ruokaisampaa mukaan voi keittää myös riisiä tai kvinoaa. :nauru:
uudelleenbrittiläistynyt mudisti/corgisti

Suden Sade

jannie

jannie
Viestimäärä: 4637

VS: HERKUTTELIJAT - Tiistaina, 29.06.2010 klo 23:24  
+
0
Mä jatkan myös vähän vähemmän lihaisella reseptillä;

Tomaatti-herkkusieni-halloumi-...juttu?
Laita oliiviöljyttyyn uunivuokaan puolikkaita tomaatteja "kansi" ylöspäin, valkosipulia oman maun mukaan eli runsaasti, timjamia rosmariinia tmv yrttiä & merisuolaa, ja vielä vähän oliiviöljyä. Lykkää uuniin 180 asteeseen n. 40 minuutiksi ylävastusten alle, jotta tomaatit ottavat vähän väriä. Polttaa ei tarvi, mutta mustakaan ei haittaa :)
Ota vuoka pois uunista, ja ripottele päälle pilkottuja tuoreita herkkusieniä & murustettu halloumi ja kruunaa vielä hunajalla. Pistä takaisin uuniin n. vartiksi.

Nauti joko sellaisenaan, lisukkeena tai vaikka leivän päällä.

On ihan sai-raan hyvää!!! Juuri söin :love:
Ja noilla määrillä ei oo niin tarkkaa väliä, itellä taitaa mennä vuokaan n. 400g tomaattia, 3 valkosipulinkynttä, tuoretta timjamia n. pari teelusikallista (vois olla enemmänkin, varmaan?), herkkusieniä n. 200g, oliiviöljyä ja hunajaa tarpeeksi ja merisuolaa n. puolikas kämmenenpohjallinen. Hehe. Niin ja paketti halloumia, mitäköhän ne on, 200g?
O.o there's no s**t like oh s**t
Perhospojat Hugo & Elmo http://blog.perhosvaikutus.net/
kollektiivilaihduttajat http://crazydogladies.blogspot.fi/

SaMaJa

SaMaJa
Viestimäärä: 1231

VS: HERKUTTELIJAT - Keskiviikkona, 30.06.2010 klo 10:05  
+
0
Tänään on sipsittömän kuukauden viimeinen päivä, joten saako käydä jo ostamassa? Koko kuukauden aikana ei ole suu napsannut pahemmin, mutta eilinen ja tää aamu on ollut ihan kauheita. :eitietoo:
Rhodesiankoira Armas 10/2009

entinen *S*

griffon

griffon
Viestimäärä: 5797

VS: HERKUTTELIJAT - Keskiviikkona, 30.06.2010 klo 10:34  
+
0
jannie Kiitos tuosta tomaatti-halloumi-hässäkästä :peukku: Ihan pakko kokeilla joku päivä!
Minkä nuorena oppii, sen vanhana unohtaa
Kuvia omista koirista
Muistoissa Laku 2002-2013

Nanaki

Nanaki
Viestimäärä: 469

VS: HERKUTTELIJAT - Keskiviikkona, 07.07.2010 klo 20:35  
+
0
Tänään herkuttelen omenalla. Mun ei kannattaisi omenaa syödä, mutta kai sitä välillä voi..
Olin jo muuten unohtanut, kuinka inhottavaa omenaa on syödä, kun on tuo huulilävistys..!
Some things will never ever change, like you and your ugly face.

boxerowner

boxerowner
Viestimäärä: 1490

VS: HERKUTTELIJAT - Keskiviikkona, 07.07.2010 klo 20:52  
+
0

NtiC kirjoitti:



Pollyja pussillinen auki, taas...



:ttou: Meninkin lukemaan tän lauseen. Dammit! Ja mistään ei saa Pollyja 22 jälkeen, kun ei niitä oo huoltsikoilla..

Mä oon tällä hetkellä niin koukussa suklaalla kuorrutettuihin (pakastekuivattuihin) mansikoihin, että voi morjens! Niitä saa siis valmiina pusseina ainakin Valintatalosta... Kalliita pusseja, mutta voi elämä kun oon koukussa. Oon yrittänyt etsiä muistakin kaupoista kun en kehtaisi oman kylän Valtsusta enää hakea, mut en oo nähnyt missään. :nolo:
Bokseriuros ~ Rape 3.6.2000 - 29.4.2010
Bokserinarttu ~ Rebekka 15.7.2010 Ready, steady, go!
Bokserinarttu ~ Armi 15.6.2012

Fay

Fay
Viestimäärä: 1275

VS: HERKUTTELIJAT - Keskiviikkona, 07.07.2010 klo 21:10  
+
0
Sisko teki ehkä maailman parasta salaattia ikinä!!! Kun vielä muistais mitä siihen tuli..

No ainakin salaattia (jäävuori tms.), kirsikkatomaattia, cashew-pähkinöitä, kurpitsansiemeniä, säilykepersikan paloja ja parhaana ikinä, pannulla paistettua Halloum-juustoa!! En ole ikinä ennen maistanut kyseistä herkkua mutta ei taatusti jää viimeiseksi kerraksi! Apua tuosta jäi puuttumaan ainakin puolet aineksista..

Mutta siis tuo Halloumi, persikka ja pähkinät oli koko tuon idea jotka teki tuosta erilaista! Ai että oli ihanan kesäinen ja raikas salaatti! Oli pakko tehdä kotonakin!
Raha ei tuo onnea, mutta sillä voi ostaa vaahtokarkkeja ja se on vähän sama asia..

Karhukoira-labradorimix Pörri 09/02
Villakoira-sheltti-cockerspanielimix Bella 10/11

Kuvia otuksista ja vähän muustakin
Blogi

Karvakamu

Karvakamu
Viestimäärä: 6534

VS: HERKUTTELIJAT - Keskiviikkona, 07.07.2010 klo 22:13  
+
0
appelsiinijogurttia, nam!
Lotta 09/11
Villa 02/13
Enkelikoira Peppi

Koirailua & käsitöitä

  Siirry sivulle: 1 2 3 4 ... 50
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28247
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6355
Viestejä yhteensä545793
Uudet käyttäjät tänään5
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään1
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265918
(Tilastot päivitetty viimeksi 18.05.2024 klo 19:30)