Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Keskiviikkona, 19.05.2010 klo 16:12

Kauneus & Terveys

Siirry sivulle: 1 ... 49 50 51

Elba83

Elba83
Viestimäärä: 662

VS: KAUNEUS & TERVEYS - Maanantaina, 01.10.2012 klo 12:52  
+
0
Onko kellään kokemuksia kulmien kestopigmentoinnista? Tai suosituksia hyvistä pigmentoijista? Mulla on niin haljut kulmat (kun muuten olen aika tummapiirteinen), että olen tuota kestopigmentointia miettinyt jo monta vuotta. Kovat hinnathan noilla on, mutta mutta... ois niin helppoa, kun ei tarttis kulmia piirtää joka päivä. Itse otin pari vuotta sitten silmänrajaukset yläluomiin kestopigmentointina, mutta en ollut niihin täysin tyytyväinen ja ovat nyt jo melkein pois kuluneet.

Tiuhtis

Tiuhtis
Viestimäärä: 1109

VS: KAUNEUS & TERVEYS - Maanantaina, 01.10.2012 klo 13:16  
+
0
Mä oon kyllä sitä mieltä, että epilaattorit on silkkaa itsensä kiduttamista :nauru: Kylmävahaliuskat on paljon tehokkaampia ja kivuttomampia. Voi tietysti olla, että on olemassa oikeastikkin hyviä epilaattoreita. En vaan oo itse sellaseen törmännyt.

Angat

Angat
Viestimäärä: 2172

VS: KAUNEUS & TERVEYS - Maanantaina, 01.10.2012 klo 13:24  
+
0
^Mä en ole saanut noilla kaupan liuskoilla taas mitään aikaan :nauru:
Ja joo, kyllähän se epilointi sattuu ekalla ja tokalla kerralla, mutta siihen tottuu eikä tunnu enää "missään" hetken käytön jälkeen.

NiiNu

NiiNu
Viestimäärä: 1727

VS: KAUNEUS & TERVEYS - Maanantaina, 01.10.2012 klo 15:15  
+
0
No kun mulla on kanssa vähän sama ongelma noissa kauppojen kylmävahaliuskoissa, että puolet karvoista jää. En tosin oo kokeillut muita kuin Veetiä. Ja taas toisaalta pelkään just sitä, että se epilointi sattuu niin paljon, että jää yhteen kokeilukertaan :nauru:
Shelttityttö Hertta, s. 05/2012

Aduro

Aduro
Viestimäärä: 3051

VS: KAUNEUS & TERVEYS - Tiistaina, 02.10.2012 klo 15:19  
+
0
Elba: Yksäröity!
Mango-samojedinarttu 7v., Kirsikka-schipperke 4v., ja kissat Huli, Doris ja Piu :)

1.3.2012 Muistoissa Iida-kisu

SaMaJa

SaMaJa
Viestimäärä: 1231

VS: KAUNEUS & TERVEYS - Tiistaina, 02.10.2012 klo 20:44  
+
0
Mulleki saa vinkata, jos on hyviä kokemuksia kulmakarvapigmentoinnista. Ihan uskomatonta paskaa, että mulla kasvaa tukkaa monen keskivertosuomalaisen edestä, mutta mulla ei ole silti kokonaisia kulmakarvoja. Eli vaikka värjäisin nämä blondit haituvat, niin mulla olisi vaan ohuet tummat viivat sojottamassa ylöspäin, mutta kulman korkeimman kohdan jälkeen ei mitään..
Rhodesiankoira Armas 10/2009

entinen *S*

Aduro

Aduro
Viestimäärä: 3051

VS: KAUNEUS & TERVEYS - Tiistaina, 02.10.2012 klo 21:13  
+
0
Suakin yksäröity :)
Mango-samojedinarttu 7v., Kirsikka-schipperke 4v., ja kissat Huli, Doris ja Piu :)

1.3.2012 Muistoissa Iida-kisu

Dera

Dera
Viestimäärä: 1451

VS: KAUNEUS & TERVEYS - Tiistaina, 09.10.2012 klo 15:54  
+
0
Mäpä pääsen (tai toisaalta joudun) kynsimalliksi kauneus & terveys-messuille! :jjei:
(Tai no ei nyt oo iiiihan 100% varma, se varmisuu perjantaina kun meen kynsihuoltajan luokse treenattavaksi, sitten jos siellä menee kaikki hyvin, niin pestaa mut mallikseen) Vähän kyllä jänskättää, meinaan ei oo ihan kivuton juttu ja osaltihan tietty kynsihuoltajan menestys on kiinni mun käsistä... :nolo: No mutta täytyy osata olla jännäämättä kisoissa ja vaan toivoa parasta (mitään paineitahan ei siis ole kun on kyseessä nelinkertainen sm-mestari... :viheltel:) Mut saanpahan ilmaiset kynnet hässäkän jälkeen.
Shiba, Mori ♂
Blogi

Alerte

Alerte
Viestimäärä: 3393

VS: KAUNEUS & TERVEYS - Tiistaina, 09.10.2012 klo 16:16  
+
0
Hei, onko kukaan onnistunut menestyksekkäästi poistamaan kotikonstein kaikki alapään karvat ? Miten ? :nauru:
uudelleenbrittiläistynyt mudisti/corgisti

Suden Sade

Lurch

Lurch
Viestimäärä: 2091

VS: KAUNEUS & TERVEYS - Tiistaina, 09.10.2012 klo 17:32  
+
0
Alerte, luulen että jos kaikki meinaa hyvällä menestyksellä saada pois niin ei ole muuta keinoa kotioloissa kuin keittää kattilallinen vettä ja istahtaa siihen, sillä ne ehkä kalttaantuisivat.

Nyppiminen ja vahaliuskat ovat ihan ok keino jos ei halua koko ajan huseerata höylän kanssa, mutta sitä en sitten tiedä että kenen perse kestää poistaa sillä tavoin kaikki karvat. Suosittelen ainakin viiden promillen viskikänniä ennen puuhaan ryhtymistä.

Eli ei, en ainakaan minä ole keksinyt.

Dera

Dera
Viestimäärä: 1451

VS: KAUNEUS & TERVEYS - Tiistaina, 09.10.2012 klo 17:41  
+
0
Lurchin ehdotuksien lisäksi tuli mieleen sokerointi? (Ja sit täytyy jo olla tooosi hullussa stagassa, jos ei selvänä kestä, sillä kännissä sattuu paljon enemmän, ainakin kosmetologien mukaan)
Shiba, Mori ♂
Blogi

Asiallinen

Asiallinen
Viestimäärä: 1798

VS: KAUNEUS & TERVEYS - Tiistaina, 09.10.2012 klo 17:44  
+
0
Mä tyydyn vaan ostamaan uusia teriä ja niillä vetelen. En usko että kestäisin sokeroinnin, kun noita veetin vahaliuskojakaan en kestä :cool:

naukunen

naukunen
Viestimäärä: 5081

VS: KAUNEUS & TERVEYS - Tiistaina, 09.10.2012 klo 18:53  
+
0
Alerte ja häpykarvat on kyllä päivän sana jo useammassa ketjussa!
Rise to reset the world.

Dera

Dera
Viestimäärä: 1451

VS: KAUNEUS & TERVEYS - Tiistaina, 09.10.2012 klo 20:03  
+
0
^ Kuolen nauruun :nauru: :nauru: :nauru:
Shiba, Mori ♂
Blogi

Alerte

Alerte
Viestimäärä: 3393

VS: KAUNEUS & TERVEYS - Tiistaina, 09.10.2012 klo 20:35  
+
0

Lurch kirjoitti:

Suosittelen ainakin viiden promillen viskikänniä ennen puuhaan ryhtymistä.



Totaalihajoaminen :nauru:

naukunen, no kun ne on ONGELMA !! Enkä kehtaa minnekään muualle mennä aukomaan päätäni aiheesta (facebookiin? anonyyminä Suomi24:lle?) :nauru: Sitä paitsi kamoon, puheenaiheenahan tissit ja pillu kiinnostaa aina kaikkia.
uudelleenbrittiläistynyt mudisti/corgisti

Suden Sade

Diltsi

Diltsi
Viestimäärä: 465

VS: KAUNEUS & TERVEYS - Torstaina, 11.10.2012 klo 19:53  
+
0
Kampaaja sai mut ylipuhuttua ruiskurusketukseen :nauru:
Mut on tää nätti kyllä

Inqq

Inqq
Viestimäärä: 1733

VS: KAUNEUS & TERVEYS - Perjantaina, 12.10.2012 klo 19:31  
+
0
Täällä kai pulistaan hiuksistaki?
Onko kellään ollu teippipidennyksiä, jos, ni tykkäsitkö? Kerro kaikki mahdollinen, kiitos ja kumarrus :nauru:

Aduro

Aduro
Viestimäärä: 3051

VS: KAUNEUS & TERVEYS - Perjantaina, 12.10.2012 klo 20:20  
+
0
Ne tippuu helposti, mutta sopii hyvin esim. pienen osion pidennykseen. Mulla on ollu sinetit ja tykkäsin, mutta se rikkoo tukkaa kun sinetit takkuuntuvat tukan kasvaessa ja mulla ne sinetit alko pikkuhiljaa valumaan alaspäin. Seuraavaksi otan ompelutekniikalla. Koska a) sopii mun tukalle b) tukka saa rauhassa kasvaa siellä letin sisällä ja c) hiukset jotka siihen käytetään soveltuu uudelleen käytettäväksi tekniikan takia :)
Mango-samojedinarttu 7v., Kirsikka-schipperke 4v., ja kissat Huli, Doris ja Piu :)

1.3.2012 Muistoissa Iida-kisu

griffon

griffon
Viestimäärä: 5797

VS: KAUNEUS & TERVEYS - Perjantaina, 12.10.2012 klo 20:33  
+
0

Diltsi kirjoitti:

Kampaaja sai mut ylipuhuttua ruiskurusketukseen :nauru:
Mut on tää nätti kyllä


Tytär kävi kesällä ottamassa moisen rusketuksen kun oli ystävänsä häissä kaasona eikä halunnut siellä näyttää kalpeanaamalta :nauru: Olihan se rusketus ihan kivan (ja luonnollisen) näköinen :)
Minkä nuorena oppii, sen vanhana unohtaa
Kuvia omista koirista
Muistoissa Laku 2002-2013

keimu

keimu
Viestimäärä: 4291

VS: KAUNEUS & TERVEYS - Sunnuntaina, 14.10.2012 klo 10:02  
+
0
Eikö tommoset ommellut pidennykset, tai tarkemmin ne letit, haudo päänahkaa hirveästi?

  Siirry sivulle: 1 ... 49 50 51
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28225
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6347
Viestejä yhteensä545761
Uudet käyttäjät tänään0
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään3
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265915
(Tilastot päivitetty viimeksi 13.05.2024 klo 04:45)