Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Tiistaina, 11.05.2010 klo 14:35

KC:laisten omat naamat

Siirry sivulle: 1 2 3 4 ... 50

pnkd

pnkd
Viestimäärä: 1295

VS: KC:LAISTEN OMAT NAAMAT - Perjantaina, 21.05.2010 klo 19:59  
+
0
Olin myös kuvitellut monnan aivan erilaiseksi, mielessäni monna oli paljon vanhempi. :nauru:
Petit Brabancon "Mökö"
(Viestiä on muokattu perjantaina, 21.05.2010 klo 20:00)

creek

creek
Viestimäärä: 1221

VS: KC:LAISTEN OMAT NAAMAT - Perjantaina, 21.05.2010 klo 20:00  
+
0
Joo, hei mä oon kuvitellu Juulian täysin erinäköseksi, niinkuin monna83kin mitä oon lueskellu täälä juttujanne:nauru:
Ja yllätys on kyllä positiivinen:peukku: Nättejä ootte:hymy:

(vaikka en kyllä osaa vieläkään kuvitella teitä tuon näkösiksi):ylpea:

griffon

griffon
Viestimäärä: 5797

VS: KC:LAISTEN OMAT NAAMAT - Perjantaina, 21.05.2010 klo 20:24  
+
0
monna :eek: Sustahan on tullut ihan blondi siihen nähden mitä viimeks olit :kieli:
Täällä on kaikki niin nuoria ja nättejä (Lalaa mukaan lukien, joten by the way tahtoo sinusta uudempia kuvia :cool: ) että mummon on parempi linkittää oma kuva :viheltel: kurkkaa ken uskaltaa :nauru:
Minkä nuorena oppii, sen vanhana unohtaa
Kuvia omista koirista
Muistoissa Laku 2002-2013

Eevus

Eevus
Viestimäärä: 596

VS: KC:LAISTEN OMAT NAAMAT - Perjantaina, 21.05.2010 klo 20:27  
+
0
^^Et sä mikään mummo ole! Kauniskin vielä =)

Ja kaikki on kyllä hyvännäkösiä, omaa naamaani en viitsi laittaa kun ei se peilissäkään itseäni miellytä.:hymy:
Shetlanninlammaskoira Viivi<3

monna

monna
Viestimäärä: 3958

VS: KC:LAISTEN OMAT NAAMAT - Perjantaina, 21.05.2010 klo 20:45  
+
0

griffon kirjoitti:

monna :eek: Sustahan on tullut ihan blondi siihen nähden mitä viimeks olit :kieli:



Varmaan sen takia kun en ole värjännnyt hiuksia varmaan viimeksi kuin joskus viime syksynä. Ja tosiaan tarkoitus on olla vielä piktään värjäämättä niin on helpompi alkaa muuttamaan tuosta maantienharmaasta (mikä näkyy tyvessä) ihan vaaleaksi. Nyt ei jaksa miettiä hiuksia kun en ole töissäkään. Sitten laitan kuontalon kuntoon kun on tiedossa työhaastatteluja.

Ja griffon ei ole todellakaan mikään mummo ulkonäöllisesti! Sä olet just sellainen, millainen jokainen haluaa olla sinun ikäisenä. Olet niin kaunis ja nuorekas kaikin puolin.

Ja kiitos, ketkä keksivät jotain positiivista sanottavaa minusta. Erityisesti lämmitti mieltä Amoksen kommentti silmistä. Itse en ole niistä ikinä tykännyt. Ruskeita piilareita olen käyttänyt ties kuinka monta vuotta. :shifty:

Fay

Fay
Viestimäärä: 1275

VS: KC:LAISTEN OMAT NAAMAT - Perjantaina, 21.05.2010 klo 20:48  
+
0

monna83 kirjoitti:


Ja griffon ei ole todellakaan mikään mummo ulkonäöllisesti! Sä olet just sellainen, millainen jokainen haluaa olla sinun ikäisenä. Olet niin kaunis ja nuorekas kaikin puolin.



Veit jalat näppikseltäni vaimitensenytoli.. Griffon näyttääkin aika hyvin siltä miltä olin kuvitellutkin. Kaunis ihminen!
Raha ei tuo onnea, mutta sillä voi ostaa vaahtokarkkeja ja se on vähän sama asia..

Karhukoira-labradorimix Pörri 09/02
Villakoira-sheltti-cockerspanielimix Bella 10/11

Kuvia otuksista ja vähän muustakin
Blogi

kadi

kadi
Viestimäärä: 839

VS: KC:LAISTEN OMAT NAAMAT - Perjantaina, 21.05.2010 klo 21:14  
+
0
Mä oon aina tekstien perusteella luullu että griffon on iältään jotain kahden- ja kolmenkympin välimaastoon... :shifty:

monna

monna
Viestimäärä: 3958

VS: KC:LAISTEN OMAT NAAMAT - Perjantaina, 21.05.2010 klo 21:20  
+
0

kadi kirjoitti:

Mä oon aina tekstien perusteella luullu että griffon on iältään jotain kahden- ja kolmenkympin välimaastoon... :shifty:



Griffon ON nuorekas juttujen kuin ulkonäönkin perusteella. :hymy:

griffon

griffon
Viestimäärä: 5797

VS: KC:LAISTEN OMAT NAAMAT - Perjantaina, 21.05.2010 klo 21:26  
+
0
Hih, sori Kadi - oon pahoillani tuottaessani sulle pettymyksen, että mummeli onkin jo yli viiskymppinen :lallati: Mutta kuten jossain aiemmin kirjoitin, olen tämmöinen luonnonlapsi for ever :enkeli: Ja monna lopettaa nyt höpötyksen silmistään, ne on ihan yhtä kauniit oli ne vihreet tai ruskeet! Nih :paapatus:
Minkä nuorena oppii, sen vanhana unohtaa
Kuvia omista koirista
Muistoissa Laku 2002-2013

Lalaa

Lalaa
Viestimäärä: 159

VS: KC:LAISTEN OMAT NAAMAT - Perjantaina, 21.05.2010 klo 22:15  
+
0
monacorgilla ja monnalla seksyt nasut.

Haluaisin rakastella, mut mulla ruma feissi. :ttou:
Heipa!
Lomaa vietetään ja pituuta 173cm ja paino 63kg.Siinä tietoni.Sultakaan en halua muita tietoja kuin pituuden ja painon.Kaiki muu on sivuseikka.Venäläinen ruletti.Jos ilmoitat muita niin tiput listoilta.

griffon

griffon
Viestimäärä: 5797

VS: KC:LAISTEN OMAT NAAMAT - Perjantaina, 21.05.2010 klo 22:20  
+
0
^Älä ny jauha p*skaa, sulla mikään ruma feissi oo :heristel:
Minkä nuorena oppii, sen vanhana unohtaa
Kuvia omista koirista
Muistoissa Laku 2002-2013

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: KC:LAISTEN OMAT NAAMAT - Perjantaina, 21.05.2010 klo 22:31  
+
0
^^ Eipä sillä feissillä sitä rakkautta tehdäkään ;)
Varjo 12/2010 ♥

Lalaa

Lalaa
Viestimäärä: 159

VS: KC:LAISTEN OMAT NAAMAT - Perjantaina, 21.05.2010 klo 22:48  
+
0
Griffon yritän kesällä napata yhden. Yksi kuva per vuosi on hyvä tahti.
Heipa!
Lomaa vietetään ja pituuta 173cm ja paino 63kg.Siinä tietoni.Sultakaan en halua muita tietoja kuin pituuden ja painon.Kaiki muu on sivuseikka.Venäläinen ruletti.Jos ilmoitat muita niin tiput listoilta.

Katja_S

Katja_S
Viestimäärä: 277

VS: KC:LAISTEN OMAT NAAMAT - Perjantaina, 21.05.2010 klo 23:54  
+
0
Laitetaas, ku tänään tuli minun laumasta näpsästyä kuva, jossa kerranki minunki naama näkyvissä.
dobermanni Fi MVA HK3 TK1 BH Haun rotumestari 2011 "Riina" 7/2004
dobermanni HK1 BH AD MH "Moona" 3/2010
kääpiöpinseri "Eve" 8/2006

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: KC:LAISTEN OMAT NAAMAT - Lauantaina, 22.05.2010 klo 00:01  
+
0
^ Sinuna teettäisin tuosta ylemmästä kuvasta konkrettisen kuvan ja kehystäisin seinälle. Aivan älyttömän upea ja hurjan iloinen kuva, joka olisi varmasti kiva muisto koko poppoosta :)
Varjo 12/2010 ♥

juulia

juulia
Viestimäärä: 656

VS: KC:LAISTEN OMAT NAAMAT - Lauantaina, 22.05.2010 klo 00:59  
+
0

Amos kirjoitti:

^ vitsi miten mahtavat silmät! :love:


monna on niin kaunis tuossa kuvassa!! Sä oot nainen todella upean näköinen! Vitsit että oon kateellinen:nauru: Ja mitä Amos sanoi, niin sulla on todella kauniit silmät ja kasvot. Onko sulla lähteny painoa pois siitä, kun nähtiin viime elokuussa Kaivarissa, näyttää ainakin siltä.

Ja griffon, griffon, siinä vasta on niin säpäkän näpäkkä nainen ja vielä niin edustavan näköinen, ettei ikinä uskoisi että hänen tyttönsä kirjoittaa ylioppilaaksi nyt. Ja se mikä griffonissa on parasta, on se luonne! Harvoin tapaa noin nuorekasta, hauskaa ja huumorintajuista ihmistä. Ja sen lisäksi hän on maailman ihanin toisista ihmisistä aidosti välitttävä ihminen. Sydän on puhdasta kultaa! Ja tää ei oo mitää pyllynnuolentaa, vaan täyttä asiaa. Ne, jotka griffonin tuntee, niin tietää tasan tarkkaan mitä tarkoitan.

Sonik ja Lalaa oli ihan erinäköisiä miksi olin kuvitellut. Sonikin olin kuvitellut paljon vanhemmaksi juttujen perusteella, mutta kaunis nuori nainenhan siellä oli. Lalaata kuvittelin taas sellaiseksi vähän tietokonenörtiksi (en edes tiedä miksi..) mutta kuva oli positiivinen yllätys, hyvännäköinen kundi.

innna Tuossa keskimmäisessä kuvassa, olet juuri se näköinen kun olit kun törmättiin siellä Stockalla. Alimmasta en välttis olisi tunnistanut :D
bichon frise Anni 7/2006
kääpiövillakoira Nelli 1/2010
(Viestiä on muokattu lauantaina, 22.05.2010 klo 01:02)

monna

monna
Viestimäärä: 3958

VS: KC:LAISTEN OMAT NAAMAT - Lauantaina, 22.05.2010 klo 01:26  
+
0

juulia kirjoitti:

Onko sulla lähteny painoa pois siitä, kun nähtiin viime elokuussa Kaivarissa, näyttää ainakin siltä.



On lähtenyt yli 20kg. :hymy: Vielä suurinpiirtein toiset 20kg, niin sitten hyvä. :jjei:

juulia

juulia
Viestimäärä: 656

VS: KC:LAISTEN OMAT NAAMAT - Lauantaina, 22.05.2010 klo 01:39  
+
0
^Herttinen sentään! Onneksi olkoon hienosta saavutuksesta. Millä tavalla, ihan syömällä järkevästi ja liikkumallako?)
bichon frise Anni 7/2006
kääpiövillakoira Nelli 1/2010

monna

monna
Viestimäärä: 3958

VS: KC:LAISTEN OMAT NAAMAT - Lauantaina, 22.05.2010 klo 01:47  
+
0
^ No aikalailla tiukalla linjalla meni ekat kolme kuukautta jolloin söin vain sallitun määrän päivässä, silloin tippuikin tuo 20kg. Enää en jaksa olla niin tarkka vaan syön enemmän kaikkea mutta katson tarkasti mitä suuhuni pistän. Ja pää ei enää kestä sitä tiukkaa linjaa vaan tällä rennommalla ruokavaliolla aijon laihduttaa loput, lähti ne sitten vaikka kuinka hitaasti.

Ai niin ja liikun tottakai paljon. Nyt kun en ole töissä niin on aikaa reippailla koirien kanssa. Päivässä saatan kävellä parhaimmillaan 15km.
(Viestiä on muokattu lauantaina, 22.05.2010 klo 01:49)

Amos

Amos
Viestimäärä: 376

VS: KC:LAISTEN OMAT NAAMAT - Lauantaina, 22.05.2010 klo 03:05  
+
0
griffonisssa on sitä jotakin. Kirjotuksista jo huokuu jotain sellaista jota arvostan mutta että tuo kuva... mä oon myytyä naista! :nauru:
Sekarotuinen Luna 06/09
R.I.P Lusifer 20.2.2006 - 5.2.2013

  Siirry sivulle: 1 2 3 4 ... 50
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28213
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6341
Viestejä yhteensä545737
Uudet käyttäjät tänään1
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään2
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265896
(Tilastot päivitetty viimeksi 06.05.2024 klo 11:45)