Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Lauantaina, 23.04.2011 klo 20:44

Kesäsuunnitelmia?

Siirry sivulle: 1 2 3 4

Dera

Dera
Viestimäärä: 1451

VS: KESäSUUNNITELMIA? - Lauantaina, 02.06.2012 klo 17:11  
+
0
Mun kesä menee töissä ja koiran kanssa pööpöillessä. Haaveena ois, että pääsis välillä vähän pois pk-seudulta, ainakin mökille ja ehkä Särkkäänkin ois kiva mennä pitkästä aikaa. Ja Hietsuun! :aurinko:
Mä oon tyytyväinen kun saan vaan paljon jäätelöä, hyvää seuraa ja loistavat terassikelit! :cool:

Ainiin ja elokuussa Wknd, eli täydellinen sekoaminen (noei sentää)! :nauru:
Shiba, Mori ♂
Blogi

hypophrenia

hypophrenia
Viestimäärä: 1231

VS: KESäSUUNNITELMIA? - Lauantaina, 02.06.2012 klo 17:11  
+
0
Yleensä mulla on ollu kesälle hirveesti suunnitelmia, mut tälle kesälle ei kyllä oo pahemmin mitää. Koiran eroahdistuksen päihitys on nyt se ykkösduuni, joka toivottavasti palkitsee sitte loman loputtua. Juhannus ois tarkotus viettää jälleen Himoksella ja Helsingissäkin vois käydä tekemässä reissun. Myös siskoa pitäis käydä moikkaamassa ja kai sitä vois olla porukoitten luonaki jonku aikaa.
Töitä ei oo, mut meen muutamaan tapahtumaan vapaaehtosena töihin ja yhteen tapahtumaan tekemään koulujuttua. Pääsee vähän näkemää oman alan hommia :>
"Tomorrow - a mystical land where 99% of all human productivity, motivation and achievement is stored."

PenniMyy

PenniMyy
Viestimäärä: 293

VS: KESäSUUNNITELMIA? - Lauantaina, 02.06.2012 klo 17:25  
+
0
-ristiäiset
-polttarit
-mökkijuhannus
-Qstock
-suopotkupallon MM-kisat
-häät
-Jukupark
-Kemin satama open air
-Särkänniemi

Siinä mun reissut/tapahtumat. Lisäksi tietty uidaan, koska tulee niin hirvee hellekesä! :love: Ja kotona oon kesän, tänään alotin lomailun ja töihin meen sitten 6.8. Jes söör! :)

Alerte

Alerte
Viestimäärä: 3393

VS: KESäSUUNNITELMIA? - Lauantaina, 02.06.2012 klo 17:58  
+
0
- Tokotreenit, näyttelytreenit kerran viikossa
- Agiliitoa mudileirillä Inkoossa
- Mudien paimennuspäivä Somerolla
- FCI 1 ryhmänäyttely Rovaniemellä
- Muuten vaan -kotimaanmatkailua Kittilään, Ivaloon, Ouluun ja ehkä Tampereelle
- Qstock, Suomussalmirock (?), Satama Open Air (?)
- Ehkä joku miniatyyri ulkomaanreissu, lähden näyttää äidille Englantia tms. tai sit matkustetaan suosiolla jonnekin lämpimään

Siinä se kesä sit menneeki :aurinko:
uudelleenbrittiläistynyt mudisti/corgisti

Suden Sade

nenssi

nenssi
Viestimäärä: 2161

VS: KESäSUUNNITELMIA? - Lauantaina, 02.06.2012 klo 18:06  
+
0
- Provinssi!!!
- Tatuointi!!
- Linnanmäki / Power Park
- Mäntsälä KR
- Helsinki KR
- Äitini hääjuhlat
ppu Hukka 6/2011
bou Bentley 4/2011, meillä 7/2013 lähtien
(Viestiä on muokattu lauantaina, 02.06.2012 klo 18:06)

saf

saf
Viestimäärä: 1332

VS: KESäSUUNNITELMIA? - Lauantaina, 02.06.2012 klo 18:12  
+
0
Kesän olen täällä kotipaikkakunnalla Etelä-Karjalassa (juuri saavuin), välillä käyden muutaman päivän reissulla kotona Lahdessa. Lisäksi käydään iskän kanssa Jämillä lentonäytöksessä ja Tikkakoskella olisi tarkoitus käydä. Ilmeisesti lähden myös sinne Göteborgiin. :hymy:
Shetlanninlammaskoira (05/05)



vems

vems
Viestimäärä: 1901

VS: KESäSUUNNITELMIA? - Lauantaina, 02.06.2012 klo 19:44  
+
0
Jaa-a, eipä oo juurikaa tullu tietoisesti tehtyä suunnitelmia, mutta kyllä sitä näköjään jonkunnäköistä alustavaa suunnitelmaa on tullut tehtyä. Kesän aikana on kuitenkin tarkoitus mennä/tehdä seuraavat jutskat:

- Tahkota tokoa Ukon kanssa
- Opetella Väinön kanssa lisää hajuerottelua
- Väinölle hankkia lihasta mahdollisesti
- Ruveta taas urheilemaan...
- Ottaa tatuointi, hihhih
- Niinkuin näköjään monella muulla, Qstock ja muutenkin Oulu<3
- Heltsinkiin soppailemaan
- Tallinnaan kaverin kanssa matkailemaan (siis dokailemaan, heh)
- Mökkeilyä niin paljon kuin mahdollista!
- Jospa sitä viettäisi avonkin kanssa laatuaikaa edes joskus :)

banaani

banaani
Viestimäärä: 2252

VS: KESäSUUNNITELMIA? - Lauantaina, 02.06.2012 klo 21:09  
+
0
Mulla ei paljoa ole kesäsuunnitelmia, mutta jotakin tulee mieleen:

- pennun tulo heinäkuussa
- nähdä paljon paljon paljon kavereita (kun osan kanssa asutaan eri kaupungissa opiskelujeni vuoksi)
- mökille on päästävä usein
- muutamat synttärit ja yhdet tuplasynttärit

Ja kaikkea spontaania mitä tuleekaan mieleen! :aurinko:
papillonmix Veeti 9/10
islanninlammaskoira Eikar 5/12
blogi

oonuliinu

oonuliinu
Viestimäärä: 1011

VS: KESäSUUNNITELMIA? - Lauantaina, 02.06.2012 klo 21:20  
+
0
Kesäloma on vasta elo-syyskuussa, mutta kesällä..

Kiihdytyskisat
Juhannusmökkeilyä
Pennun koulutusta
Mallorcan matka varattuna :)
------Oona ajokoirasekotus 7.2006-------
------Suomenajokoira Viki 4.2012---------
----Suomenpystykorva Voitto 3.2014----

Karvakamu

Karvakamu
Viestimäärä: 6534

VS: KESäSUUNNITELMIA? - Lauantaina, 02.06.2012 klo 21:54  
+
0
Mulla ei ole sen kummempia suunnitelmia kesäksi.

-Juhannus mökillä
-Kesäkuun vika vklp Rovaniemi kv
-Heinäkuun puolessa välissä Oulu kv
-Elokuussa Limingassa ryhmis

Tavoite on uskaltautua yksin mökkeilemään, jos sen teen ja onnistun, niin vietän mökillä niin paljon aikaa ku vaan kykenen. Epäilen tätä, koska nään siellä mörköjä vaikka olis seuraakin... :shifty:
Lotta 09/11
Villa 02/13
Enkelikoira Peppi

Koirailua & käsitöitä

Pikipaimenia

Pikipaimenia
Viestimäärä: 1713

VS: KESäSUUNNITELMIA? - Sunnuntaina, 03.06.2012 klo 01:23  
+
0
Mä joka kesän töitä teen..

Paitsi nyt innostuin ilmoittautumaan siskon kansantanssiseuran mukana heinäkuun alussa viikoksi Norjaan, kansantanssitapahtuma Nordlekiin viikon reissulle. Busseillaan Vaasasta lautalla Umeåhon ja sieltä keskelle Norjaa. Kaikkea sitä :shifty: jotenkin tykkään bussireissuista enemmän kuin esim. junailusta ja johonkin on nyt päästävä kun viime vuosikin meni kotosuomessa.

Itse en kylläkään ole harrastanut tuota tanhuilua ja tämän matkan "veroina" tuleekin osallistua kulkueeseen kansallispuvussa tykkimyssy päässä:wink::nauru: Toivottavasti jaksetaan isosiskon (noh, hänellä pituus 147cm ja mulla 156cm:hymy:) kanssa toisiamme koko matkan. Eniten odotan maisemia ja jos olisi maltilliset lämmöt eikä hillitöntä hellettä (melko epätodennäköistä onneksi). Kansanmusiikkikin on aika vaikuttavaa livenä, joskus oltiin Kaustisilla kuuntelemassa, Minkakin oli mukana.

Muuten kesään tiedossa kotimaanmatkailua kansallispuistoihin tm. ja kavereille ajelua.
Schipperket Minka s.2005 Kiri s. 2011

Ihminen on ihmiselle apina

NtiC

NtiC
Viestimäärä: 503

VS: KESäSUUNNITELMIA? - Maanantaina, 04.06.2012 klo 08:28  
+
0
Tämän kesä menee suurilta osin näin "remonttia, remonttia, remonttia remonttia" :nauru: Tähtäimessä siis päästä elokuun lopussa / syyskuun alussa muuttaan yhteen miekkosen kanssa, kunhan saadaan talo kuntoon. Miiekkosen mielestä aikataulu voidaan tiivistää jopa niin että ehkä jo heinäkuussa, mutta saas nähdä :hymy:
Mökillä toivottavasti ehditään kans olla jonkun verran, sielläkin pitäisi pikkusen kunnostuspuuhia tehdä. Niin ja elokuussa odottaa RHCP keikka! :cool:
Mitään muita suuria suunnitelmia kesälle ei ole, yritetään pistää energiat ja rahat remppaan ja sitten kun tarvitaan pientä hengähdystaukoa niin tehdään joku pieni reissu kotimaassa tai piipahdetaan laivalla tms :aurinko:

alphabetty

alphabetty
Viestimäärä: 441

VS: KESäSUUNNITELMIA? - Tiistaina, 05.06.2012 klo 21:04  
+
0
Ensin mietin, etteihän mulla muuta suunnitelmaa koko kesälle oo kun mahan kasvatus. Mutta taitaahan niitä olla muitakin.
- Yhden ylppärit oli jo. Niiden lisäksi tiedossa on vielä yhdet rippijuhlat ja yhdet häät. Eli itä-Suomessa tulee vietettyä kivasti aikaa kesällä.
- Jollain keikalla/festarilla mahollisesti käydään
- Joku kesäreissu. Mahollinen kohde on Helsinki, Turku tai joku uusi paikka.
- Kodan kanssa tokoilu ja Kodan aktiivikoulutus
- Kirjojen lukeminen
- Pyöräily ympäri treetä
- Sukulaisten luona kyläily
- Neulominen
- Raunioilla käynti ja mätsäreissä käymistä
- Kaikenlainen rennosti ottaminen ja lööbääminen:aurinko:
Menossa mukana lancashire heeleri Koda. Muistoissa cavalier kingcharlesinspanieli Simba<3
http://nnunmaailma.blogspot.com/
Mikään ei ole niin hienoa kuin suuri seikkailu, paitsi kotiinpaluu.

Wolfking

Wolfking
Viestimäärä: 26

VS: KESäSUUNNITELMIA? - Tiistaina, 05.06.2012 klo 22:51  
+
0
Aika lailla kotona löhöillessä menee, kun en mitään kunnollista kesätyötä saanut. Mainoksia jaan 2 kertaa viikossa, siinä on mun duuni. Oishan noita jotain paikkoja vielä haussa, kai voisi yrittää. Ja sossusta varoittelivat, että kaupunki saattaa toimeentulotukea hakevalle opiskelijalle tarjota työpaikkaa. Sinänsä ei kyllä yhtään haittaa lähes toimetonna olla, kun koulu- sun muu stressi vei aika tehokkaasti mehut ja vajaa viikko lomalla ei oo kyllä yhtään auttanu yleiseen olotilaan.

Juhannuksen aikoihin ois kaverin polttarit, muuta jännää ei tässä kuussa varmaankaan tapahdu. Mutta ehkä parit kotibailut tai puistopiknikit, kaverit tykkää järjestää tällaisia pieniä miitinkejä ja ylihuomennakin pitäisi mennä Sorsapuistoon iltaa istumaan.
Vanhempien luona Suomen toisella reunalla tulee viimeistään heinäkuussa käytyä, pitää Ilosaarirockin ajaksi mennä hoitamaan äidin koiraa. Briteissä asuva kaveri tulee heinäkuun lopussa Suomeen ja menen ehkä samaa matkaa sitten uudestaan käymään kotikonnuilla.

Yritän kans tehdä tuon kesken jääneen portfolion valmiiksi, että voisin heti koulun alussa palauttaa sen opettajalle. En kylläkään varmaan Ammattiosaamisen näytön annan kyllä suosiolla olla, ellei sitten elokuun alussa iske tekemisen puute. Tosin jos oikein hyvin käy niin jään elokuun alusta sairaslomalle...

Rorys

Rorys
Viestimäärä: 5244

VS: KESäSUUNNITELMIA? - Keskiviikkona, 06.06.2012 klo 10:12  
+
0
- Salon ja Laukaan koiranäyttelyt
- koirauinnin SM-kisat
- Särkänniemi, varmaan pari kertaa :nauru:
- mökkeilyä vanhempien vuokraamalla mökillä ja kummisedän mökillä
- maaseutumatkailua, lähinnä Pirkanmaan kiertelyä
- toisen koiran MH-kuvaus, mikäli ei ole juoksussa. Menee tosi hilkulle.
- treeniä koiran kanssa, jospa oltais syksyllä valmiita bh-kokeeseen
- mahdollisesti reissu Ljubljanaan Sloveniaan moikkaamaan työharjoittelussa olevaa kaveria
- elokuussa koiraleiri

Osui mukavasti miehen kanssa loma samaan aikaan, kummallakin alkaa ennen juhannusta. Tosi kivaa, sillä kuluvana vuonna ei olla hirveesti ehditty viettää aikaa yhdessä kun on ollut kummallakin omat kiireensä ja tiukat aikataulunsa. Mun loma jatkuu vielä syyskuun alkuun asti :aurinko:

Noona

Noona
Viestimäärä: 224

VS: KESäSUUNNITELMIA? - Keskiviikkona, 06.06.2012 klo 11:12  
+
0
Ihania kesäsuunnitelmia kaikilla! :aurinko:

Meillä on luvassa seuraavia:
- viikonlopun mittainen harrastustapahtuma/leiri/whatever
- mökkijuhannusta
- kaverin mökille lähtö heti juhannuksen jälkeen (How am I ever going to survive..? :nauru:)
- kaverin polttarit
- mahdollisesti Ruisrockiin yhdeksi yöksi, jos jaksaa raahautua
- lisää möksäilyä
- kavereiden häät
- Summer Sound, maybe? Tai joku muu
- elokuun alussa RHCP Treellä :kumarrus:

Nämä nyt oli lähinnä viikonloppupuuhasteluja, lisäksi tietty ihan perus pyörimistä, telttailua, remppailua ehkä, hauskaa olemista etc. 6vkon kesälomalla. :peukku:
Kesä! :aurinko:

Shane

Shane
Viestimäärä: 946

VS: KESäSUUNNITELMIA? - Keskiviikkona, 06.06.2012 klo 14:19  
+
0
Mun ois tarkoitus löytää töitä nyt kesällä.. :nauru: Ei huvita lomailla yhtään.
Mutta tällain lueteltuna jotain:
- paljon rannalla loikoiluu, uimista ja ulkourheilua (fudista, sulkkista)
- paljon kavereiden kanssa hengailua
- juhannukseksi Sipoon Kaunissaareen telttailemaan iiisooon kaverilössin kanssa
- Kuopio RockCock heinäkuun lopussa
- Kuopiossa palloilemista (järveen uimaan <3) ja kavereiden tapaamista
- loppukesästä avon serkun häät Suomenlinnassa
- suunnitelmissa ois kaveriporukalla lähtee myös mökkeilemään mutta saas nähä löydetäänkö mitään edullista ja vapaana olevaa vuokamökkiä enää :-D
Menossa mukana saku Riki, corgi Natu sekä huskyvauva Nova!

innna

innna
Viestimäärä: 4768

VS: KESäSUUNNITELMIA? - Keskiviikkona, 06.06.2012 klo 16:57  
+
0
Qstockiin tulijathan haluavat ehdottomasti pitää jotain mini-KC-miitinkiä?

Meillä on koirien kanssa aika vähän mitään suunnitelmia. Ilo pääsee ylihuomenna paimeneen ja tän kuun lopussa on Inkoossa mudileiri, Pessi menee sunnuntaina luonnetestattavaksi. Ilolla on joka sunnuntai tokotreenit ja molempien kanssa käydään läpi kesän torstaisin agiliitelemässä. Lisäksi mulla on kausikortti yhdelle toiselle agihallille, jossa olis tarkoitus käydä ehtimisen ja jaksamisen mukaan. Salaa oon vähän miettinyt, että jos minä ja Pessi korkattais meidän agi-kisaura tänä kesänä, vaan saapa nyt nähdä... Muuten varmaan laitellaan pihaa ja grillaillaan vaan miehen kans. Ja jos nuo lattialistat sais laitetuksi.
Pessi ja Ilo ja Aura <3
"The only real radicalism in our time will come as it always has — from people who insist on thinking for themselves and who reject party-mindedness." - Christopher Hitchens

Alerte

Alerte
Viestimäärä: 3393

VS: KESäSUUNNITELMIA? - Keskiviikkona, 06.06.2012 klo 17:02  
+
0

innna kirjoitti:

Qstockiin tulijathan haluavat ehdottomasti pitää jotain mini-KC-miitinkiä



Ei kehtaa :nauru: Kesäfestareilla musta tulee sellainen nolo eläin. Ja joraan hirveässä kännissä lempibändien eturivissä laulaen kuuluvalla äänellä, viinojen kera, jotka on taas jollain hyvin mielenkiintoisella tavalla salakuljetettu sisään, ettei tarvitse jonottaa anniskelualueelle. Noh, ainakin mut tunnistaa. Seurueeni nimi on "ikiteinit".
uudelleenbrittiläistynyt mudisti/corgisti

Suden Sade

Inqq

Inqq
Viestimäärä: 1733

VS: KESäSUUNNITELMIA? - Keskiviikkona, 06.06.2012 klo 17:09  
+
0
Enää huomenna ja perjantaina töitä, sit jään lomalle! Ensiksi toivon siis että kelit lämpenis NYT heti.

Sitten jotain on tietty kaavailtu lomalle ja vähän sen jälkeenki;
- Reeniä reeniä!
- Ens vkolla Joensuuhun pariksi pvää
- Kuun lopussa Rovaniemi KV
- Heinäkuussa Oulu KV ja Kemi KV
- Qstock (jos oli vappaa vkl)
- Elokuun eka vkl mennee Kuopion näytelmissä
- Sitten oli näitä Ivalon ja Limingan ryhmiksiä..
- Pyrin viettään myös aikaa Oulun serkkujen kans, niin paljon ku vain mahdollista :hymy: jospa lomalla vaikka suuntais sinne muutamaksi päiväksi.
- Heinäkuussa tehen myös kovasti töitä


  Siirry sivulle: 1 2 3 4
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28247
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6355
Viestejä yhteensä545793
Uudet käyttäjät tänään5
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään1
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265918
(Tilastot päivitetty viimeksi 18.05.2024 klo 22:00)