Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Sunnuntaina, 23.05.2010 klo 15:26

Keski-Suomen porukka

Siirry sivulle: 1 ... 3 4 5 ... 10

johku

johku
Viestimäärä: 146

VS: KESKI-SUOMEN PORUKKA - Perjantaina, 27.08.2010 klo 07:39  
+
0
Kyllä kaikki varmasti uskaltaa tulla!! Ei ole mitään hullun vakavaa touhua. :hymy: Meillä tuo koira on välilla haukkunut muita, mutta on älyttömän sosiaalinen uros. On aina tullut toimeen kaikkien urosten ja narttujen kans ja on aina se joka poistuu jos tulee kahakka. Kaikista eniten tarvitsen tukea ja neuvoja hihna käyttäytymiseen kun edellinen omista jättänyt pentuna opettamatta:neutral:
Sakemanni uros -Taisto *10
Sakemanni uros -Ukko *08
Sakemanni narttu -Kalinka *11

eetla

eetla
Viestimäärä: 3461

VS: KESKI-SUOMEN PORUKKA - Perjantaina, 27.08.2010 klo 09:41  
+
0
Meillä Nasu taas lämpeää todella hitaasti toisille koirille ja ihmisille, mutta katotaan miten käy. Ei se meidän toko reeneissäkään ole ketään syönyt. Ja mikäli oikeen käsitin niin muut koirat tulee olemaan ainakin triplaten isompiakin. :nauru:
Nasu on luonteeltaan muutenkin sellainen täryjyrä tyyppinen :nolo:
Jos ei muuta niin otetaan sitten sosialistamisen kannalta. :paapatus:
Osku 2001 v syntynyt seropi rouva k.16.9.2012
p&s käppänä "Nasu" s. 19.10.2008
p&s käppänä "Sulo" s. 28.6.2011

kadi

kadi
Viestimäärä: 839

VS: KESKI-SUOMEN PORUKKA - Perjantaina, 27.08.2010 klo 17:07  
+
0

johku kirjoitti:

Meillä tuo koira on välilla haukkunut muita, mutta on älyttömän sosiaalinen uros. On aina tullut toimeen kaikkien urosten ja narttujen kans ja on aina se joka poistuu jos tulee kahakka.


Tästä tuli mieleen, että mä en halua mitään kosketuskontaktia tuohon meidän junnuun sit niillä kerroilla kun treenataan. Että otetaan erikseen ne leikkihetket sitten, tai ainakin me osallistutaan vain jompaankumpaan. En halua olla nipo, mutta haluan ehdottomasti erotella nuo kaksi asiaa toisistaan, että sais koiran tajuamaan varmasti, ettei kentällä karkailla toisten luo leikkimään. Myöskään ihmiskontakteja ei muuta kun treenimielessä, haluan olla koiralle kentällä 'keskipiste ja maailman paras'. Tervehtimistä meillä myös työstetään kokoajan ja tahdon että se menee 'oikealla kaavalla'.

Anteeksi, että olen hiukan hankala ;)

belgilö: Tervetuloa mukaan vaan jos aikataulut passaa! Ja agi kyllä kiinnostaa minua lajina, mutta ollaan ihan alkeisia.. Joten jos sun hermo vaan kestää, niin vitonen ei oo raha eikä mikään päästä kokeilemaan :nauru:

johku

johku
Viestimäärä: 146

VS: KESKI-SUOMEN PORUKKA - Perjantaina, 27.08.2010 klo 17:37  
+
0
Hitsi mä luulen kyl et me joudutaan vielä muutama kerta reenaa kotipihassa et kumpi on tärkeempi orava vai meitsi:viheltel:. Se voi olla et tuo poitsu ei vielä tajuu homman nimeä, kun aina kun on oltu koira kavereiden kans niin on menty leikkii ja riehuu:kieli:. Ymmärrän kyl täysin pointin ja niinhän sen kuuluis mennä :nolo:
Sakemanni uros -Taisto *10
Sakemanni uros -Ukko *08
Sakemanni narttu -Kalinka *11

kadi

kadi
Viestimäärä: 839

VS: KESKI-SUOMEN PORUKKA - Perjantaina, 27.08.2010 klo 17:40  
+
0

johku kirjoitti:

Hitsi mä luulen kyl et me joudutaan vielä muutama kerta reenaa kotipihassa et kumpi on tärkeempi orava vai meitsi:viheltel:. Se voi olla et tuo poitsu ei vielä tajuu homman nimeä, kun aina kun on oltu koira kavereiden kans niin on menty leikkii ja riehuu:kieli:. Ymmärrän kyl täysin pointin ja niinhän sen kuuluis mennä :nolo:


No elähän nyt!!! Kyllä tuota voidaan toki harjoitella yhdessäkin, eikä sille mitään voi jos tulee virhe ja koira livistää. Minä tarkoitin sitä, etten halua tieten tahtoen päästää tuota junioria leikkimään treenikentällä :hymy:
(Viestiä on muokattu perjantaina, 27.08.2010 klo 21:37)

belgilö

belgilö
Viestimäärä: 494

VS: KESKI-SUOMEN PORUKKA - Perjantaina, 27.08.2010 klo 20:57  
+
0
Kadi: kyllä mun hermo kestää. Oon kouluttanu agia jo sen verran kauan,että kaikki on jo nähty:nauru:

kadi

kadi
Viestimäärä: 839

VS: KESKI-SUOMEN PORUKKA - Perjantaina, 27.08.2010 klo 21:39  
+
0
^Hyvä! :nauru:
Onko sulla ollu ryhmässä riiseniä? Entä ohjaajaa, joka ei ehdi edes ajatella ohjaavansa, kun koira on jo suorittanut tehtävät ominepäineen? :nauru: Lisäksi mua joskus naurattaa ton junnun touhut niin, etten oikein ota sitä vakavasti... Toisinaan taas otan liian vakavasti. Tarvitsen siis nimenomaan hyvähermoisen, rauhallisen opettajan, koska me ollaan molemmat tälläsiä sähikäisiä. Tai mä oon. Junnu on tuplasähikäinen.. :shifty:
(Viestiä on muokattu perjantaina, 27.08.2010 klo 21:52)

Rosalie1

Rosalie1
Viestimäärä: 1141

VS: KESKI-SUOMEN PORUKKA - Perjantaina, 27.08.2010 klo 21:59  
+
0
Meitäkin kiinnostaa agility! Tosin koskaan ei olla sitä kokeiltu, mutta kertahan se ois ensimmäinekin!

Sovitaan niin, että yhdessä treenatessa toisia koiria ei päästetä muiden iholle. Itse en ainakaan semmoista halua treenitilanteessa. Treenien jälkeen voi sitten leikittää koiria, jos haluaa. Tietenkin vahinkoja voi käydä kelle vaan, mutta periaate kentällä on kuitenkin se, että siellä tehdään töitä, ei nuuskita muita.

Jos on jonkinlaisia hallinta/motivaatio/mitä vaan ongelmia koiran kanssa, niin ehdottomasti suosittelen yhteistreenejä. Kaikkien koirien ei tosiaankaan tarvitse olla kentällä yhtä aikaa, vaan voimme ottaa koirat yksitelleen ja tarvittaviin harjoituksiin siteen useamman koirakon. Uusilta ihmisiltä saa aina uusia ideoita treenamiseen ja koiran hallintaan.

Bertta

Bertta
Viestimäärä: 15

VS: KESKI-SUOMEN PORUKKA - Lauantaina, 28.08.2010 klo 11:16  
+
0
Joo,otetaan se treenitilanne "työntekona" ja huvit sitten erikseen.

kadi

kadi
Viestimäärä: 839

VS: KESKI-SUOMEN PORUKKA - Lauantaina, 28.08.2010 klo 14:35  
+
0

rosa1 kirjoitti:


Jos on jonkinlaisia hallinta/motivaatio/mitä vaan ongelmia koiran kanssa, niin ehdottomasti suosittelen yhteistreenejä. Kaikkien koirien ei tosiaankaan tarvitse olla kentällä yhtä aikaa, vaan voimme ottaa koirat yksitelleen ja tarvittaviin harjoituksiin siteen useamman koirakon. Uusilta ihmisiltä saa aina uusia ideoita treenamiseen ja koiran hallintaan.


Ja tuo viihdekeskuksen parkkis on ainakin niin iso, että siinä kyllä mahtuu treenaamaan pikku porukoissa/yksin ihan miten kukakin tahtoo.

Ylihuomenna jo nähdään! Kivaa :):)

inni

inni
Viestimäärä: 612

VS: KESKI-SUOMEN PORUKKA - Sunnuntaina, 29.08.2010 klo 22:25  
+
0
Näemmä sitten huomenna 18.00, eli paikalle tullaan.

eetla

eetla
Viestimäärä: 3461

VS: KESKI-SUOMEN PORUKKA - Maanantaina, 30.08.2010 klo 09:17  
+
0
Joo, mekin ilmaannumme paikalle. Oletettavasti jo ennen viittä, että kerkeää meidän taulapäältä purkaa pahinta innostusta lenkittämällä. Muuten ei koira kuuntele pätkääkään, en tiedä tekeekö sitä muutenkaan. Unohdin kommentoida että ei meitäkään haittaa jos koirat ei pääse leikkimään reeneissä, ei meillä ennenkään ole saanut sitä tehdä. Kyllä ne leikki hommat hoidetaan joskus muulloin, meillä kans menee muuten ihan plörinäksi. Ja voihan sitten jäädä kun muut lähtee jos sellaista haluaa tai sitten tulla ennen ihan miten vaan. Ihan varma en vielä ole että uskallanko koiraa edes pitää irti, mutta katotaan miten käy.

Illalla nähdään.
Osku 2001 v syntynyt seropi rouva k.16.9.2012
p&s käppänä "Nasu" s. 19.10.2008
p&s käppänä "Sulo" s. 28.6.2011

johku

johku
Viestimäärä: 146

VS: KESKI-SUOMEN PORUKKA - Maanantaina, 30.08.2010 klo 11:00  
+
0
Tää ei nyt sit varmaan pääse ainaskaan ekalla kerralla ku meni koko illan suunnitelmat iha uusiks:neutral:
Sakemanni uros -Taisto *10
Sakemanni uros -Ukko *08
Sakemanni narttu -Kalinka *11
(Viestiä on muokattu maanantaina, 30.08.2010 klo 13:14)

kadi

kadi
Viestimäärä: 839

VS: KESKI-SUOMEN PORUKKA - Maanantaina, 30.08.2010 klo 20:27  
+
0
Kiitos paikallaolleille :) Mukavat treenit, vaikka meidän osalta menikin vähän totutteluksi. Hyvä maku jäi kaikesta huolimatta ja toivottavasti päästään ens viikolla ottamaan uusiksi.

Tällä hetkellä tärkein päämäärä on nimenomaan saada junnu tekemään töitä siinä häiriössä ja siihen saatiin kyllä hyvää treeniä tänään. Mukavaa oli myös huomata, että selkeitä tavoitteita ja osaamista löytyy porukasta, joten ohjeita ja neuvoja on saatavilla ja toivottavasti niitä uskalletaan myös antaa :)

Ja huomio kaikki jotka jatkossa tahtovat mukaan treenaamaan.
Sovittiin innin kanssa, että tämän palstan sijaan sovitaan treeneistä sähköpostilistalla. Eli laittakaa yksityisviestillä esim. innille sähköpostiosoitteenne, jos tahdotte listalle mukaan!
(Viestiä on muokattu maanantaina, 30.08.2010 klo 20:27)

Rosalie1

Rosalie1
Viestimäärä: 1141

VS: KESKI-SUOMEN PORUKKA - Maanantaina, 30.08.2010 klo 21:39  
+
0
Kiitos kaikille munkin puolesta! Oli oikein mukavaa ja ehdottomasti jatketaan yhdessä treenamista.

inni

inni
Viestimäärä: 612

VS: KESKI-SUOMEN PORUKKA - Maanantaina, 30.08.2010 klo 21:42  
+
0
Kiitti myös mun puolesta treeneistä. Oli mukavaa ja ehdottomasti uudestaan. Laitan mailia kohta, ja lisäillään siihen sit lisää porukkaa sitä mukaan, kun osoitteita tulee.

Bertta

Bertta
Viestimäärä: 15

VS: KESKI-SUOMEN PORUKKA - Maanantaina, 30.08.2010 klo 21:47  
+
0
Kiitoksia munkin puolesta, on aina piristävää vaikka vaan nähdä muita koiraihmisiä :D

eetla

eetla
Viestimäärä: 3461

VS: KESKI-SUOMEN PORUKKA - Tiistaina, 31.08.2010 klo 08:43  
+
0
Jeps mukavaa oli ja toistekin tullaan, ja tällainen pellossa kasvanutkin sai uusia "virallisia" reenisanoja. Mitä ei tosin enää edes muista. :nauru:
Osku 2001 v syntynyt seropi rouva k.16.9.2012
p&s käppänä "Nasu" s. 19.10.2008
p&s käppänä "Sulo" s. 28.6.2011

Bertta

Bertta
Viestimäärä: 15

VS: KESKI-SUOMEN PORUKKA - Tiistaina, 31.08.2010 klo 12:00  
+
0
Jos joku on kyytiä vailla treeneihin,niin mun kyydissä pääsee kulkemaan. Itse siis asun Ristonmaalla.

konnimanni

konnimanni
Viestimäärä: 3

VS: KESKI-SUOMEN PORUKKA - Tiistaina, 31.08.2010 klo 12:54  
+
0
Kiitos reeneistä, tätä me kaivataan. Kun täällä äänekoskella ei reeneihin huolita. :)
Jatketaan samaan malliin....

Jaa näitä viestejä pukkas sitten kaksi. Mutta jospa rykäsen tähän vähän esittelyä sitten. :)

Eli olen kohta 28 vuotias akan retale Äänekoskelta ja omista tällähetkellä yhden Suursnautserin. Ikää tuolla jurmulla on 2vuotta ja kuukasi päälle. Itsenäisesti ollaan treenailta aika paljon tokoa ja vähän pk juttuja. Sekä ollaan käyty agilityn alkeis ryhmä. Treenata pitäs BH-koetta varten ja kiinnostusta olis jälkeen ja hakuun, kun niitä en minä eikä koira osaa. Nenäänsä kyllä käyttää hyvin. :) Agilitystä koira myös tykkäs. Että sitäkin vois reenata jos jollain on kalustoa. :) Näyttelyitä kierretään 2-5 krt vuodessa ja tulostakin on tullut. Lisää odotellaan...
Niin ja asutaan kaksistaan maalla. :)
(Viestiä on muokattu tiistaina, 31.08.2010 klo 13:06)

  Siirry sivulle: 1 ... 3 4 5 ... 10
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28242
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6353
Viestejä yhteensä545787
Uudet käyttäjät tänään2
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään2
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265917
(Tilastot päivitetty viimeksi 17.05.2024 klo 08:45)