Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Perjantaina, 20.01.2017 klo 15:01

Koirien kanssa ulkomailla asuminen/erilaiset koirakulttuurit

Elenya

Elenya
Viestimäärä: 28

KOIRIEN KANSSA ULKOMAILLA ASUMINEN/ERILAISET ... - Perjantaina, 20.01.2017 klo 15:01  
+
0
Aloittelen tämmöistä aihetta. Tarkoituksena keskustella koirien kanssa asumisesta ulkomailla ja siitä, millaisia koirakulttuureita missäkin päin maailmaa esiintyy.

Haluaisin itse muuttaa jossain vaiheessa pois suomesta, mutta sen lisäksi että itse viihtyisin siellä, on minulle tärkeää että koirien kanssa on kyseisessä paikassa helppo olla. Tällä hetkellä todennäköisin vaihtoehto voisi olla Sveitsi. Onko kokemusta tai tietoa millaista koirien kanssa eläminen siellä on ja miten sveitsiläiset yleensä suhtautuvat koiriin? Onko maassa/alueilla yleensä millaiset jokamiehenoikeudet ulkoilla ja millaiset lait koiran vapaana pitoon, olettaen että koira on hallinnassa ilman talutintakin. Onko maaseudulla ja kaupungissa asumisen välillä eroja koiriin suhtautumisen suhteen?

Melina

moderaattori
Melina
Viestimäärä: 3422

VS: KOIRIEN KANSSA ULKOMAILLA ASUMINEN/ERILAISET ... - Perjantaina, 20.01.2017 klo 21:58  
+
0
Mä nostin sulle vanhemman ketjun ulkosuomalaisista ja ulkosuomalaiselämästä koiran kanssa -> Ulkomaanelävät :aurinko:
Ylläpitäjä

 
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28186
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6331
Viestejä yhteensä545690
Uudet käyttäjät tänään1
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265843
(Tilastot päivitetty viimeksi 26.04.2024 klo 03:45)