Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Lauantaina, 10.04.2010 klo 17:00

Koirien varusteet (hihnat, pannat, takit, valjaat)

Siirry sivulle: 1 ... 8 9 10 ... 58

monna

monna
Viestimäärä: 3958

VS: KOIRIEN VARUSTEET (HIHNAT, PANNAT, TAKIT, VAL... - Tiistaina, 24.08.2010 klo 20:30  
+
0
Ropin ja Armaksen pannat on IHANAT! Mistä ne on?

Mä ostin tänään isoille pojille nämä takit ensi talveksi. Ernolle tulossa tämä haalari. Mustissa&Mirrissä nyt elokuun ajan tarjous Hurtta-tuotteista, "osta kolme, maksa kaksi". Tänään maksoin vain noista kahdesta manttelista kun heillä ei ollut nyt tuo haalaria. Sitten kun haalareita heille tulee, saan hakea sen ilmaiseksi Ernolle koska olen ostanut nuo kaksi manttelia tämän tarjouksen aikana. Halvalla sain kyllä kaksi takkia isoille pojille ja hyvä haalari tulossa Ernolle. Aapolle jälleen kerran kokeilin tätä mutta ei antanut pukea, haalaria en viitsinyt alkaa edes sovittamaan kun etutassujenkin laittaminen noihin hihoihin mahdotonta. Manttelin eikä tossujen pukemista Aapo ei taas vastustele ollenkaan. Mikäköhän tuossakin on että lahkeelliset vaatteet sen mielestä niin persiistä? :mietiskel:
(Viestiä on muokattu tiistaina, 24.08.2010 klo 20:31)

SaMaJa

SaMaJa
Viestimäärä: 1231

VS: KOIRIEN VARUSTEET (HIHNAT, PANNAT, TAKIT, VAL... - Tiistaina, 24.08.2010 klo 22:02  
+
0
^ Ostin kankaat Eurokankaasta ja vein Armaksen siskon omistajalle kera muutamat toiveen ja tuollaiset tuli postissa. :) Vielä on tulossa mun yhdestä kesämekkokankaasta pannat, vähän intialaistyyliset sekä hupaisat vaaleansiniset pannat, jossa on supersuloisia hylkeitä, pinguja, igluja ja jäänalleja.
Meidän pantanikkari on kyllä nero, mielikuvitusta riittää vaikka mihin.
Rhodesiankoira Armas 10/2009

entinen *S*

Kinoko

Kinoko
Viestimäärä: 1426

VS: KOIRIEN VARUSTEET (HIHNAT, PANNAT, TAKIT, VAL... - Tiistaina, 24.08.2010 klo 22:34  
+
0

raggetti kirjoitti:

jaaha, se olis sitten uusien valjaiden paikka tuolle vanhemmalle, ostin n. kuukausi sitten uudet hurtan y-valjaat, ja kun tultiin jälkimetsästä viikonloppuna niin kappas, koiran kainalot ja mahanalusta oli hinkkaantunut melkein verille...ei kiva.
mitkä valjaat on teille toimineet hyvin "allround"- valjaina, eli ihan talutusvaljaista niin jäkivaljaisiin yms harrasteluun?



Meillä on Zero DC -merkkiset y-valjaat. Mun mielestä ne on tosi hyvät, ainakin omalle koiralle istuvat hyvin. Se rinnan ympäri menevä remmi tulee niissä paljon taaemmas kun esim. Hurtan valjaissa, joten ei pitäisi kainaloita hiertää. Tässä vielä jonkunlaista kuvaa siitä, miten nuo valjaat istuu. Toivottavasti kuva ei oo ihan valtava!

Ur kaoset talade en röst som sade: le, och bli glad ty det kan bli värre. Och jag log, och blev glad, och det blev värre!

monna

monna
Viestimäärä: 3958

VS: KOIRIEN VARUSTEET (HIHNAT, PANNAT, TAKIT, VAL... - Tiistaina, 24.08.2010 klo 22:55  
+
0

SaMaJa kirjoitti:

^ Ostin kankaat Eurokankaasta ja vein Armaksen siskon omistajalle kera muutamat toiveen ja tuollaiset tuli postissa. :) Vielä on tulossa mun yhdestä kesämekkokankaasta pannat, vähän intialaistyyliset sekä hupaisat vaaleansiniset pannat, jossa on supersuloisia hylkeitä, pinguja, igluja ja jäänalleja.
Meidän pantanikkari on kyllä nero, mielikuvitusta riittää vaikka mihin.


Empä huomannutkaan että kuvien alapuolella oli vielä infoa, missä nuo tehty. Erityisesti Ropin panta, missä tuo sydän menee reunan yli, on todella nätti ja erikoinen.

Jaijah

moderaattori
Jaijah
Viestimäärä: 2048

VS: KOIRIEN VARUSTEET (HIHNAT, PANNAT, TAKIT, VAL... - Tiistaina, 24.08.2010 klo 23:07  
+
0
Pian niitä taas tarvitaan, heijastimia. Mitä teiltä löytyy, mitkä on todettu hyväksi ja mitkä kannattaa jättää hankkimatta? Manulla on muutamat vilkkuvalot ja heijastava hihna, mutta liivit hajosivat viime talvena ja nyt mietitäänkin mitä hankkia ja mistä etsiä.
Manu 6/2008
Morris 3/2013

monna

monna
Viestimäärä: 3958

VS: KOIRIEN VARUSTEET (HIHNAT, PANNAT, TAKIT, VAL... - Tiistaina, 24.08.2010 klo 23:19  
+
0
^ Meillä on ollut käytössä monta vuotta vilkkupannat ja Visiglon pantoja on ostettu meille ties kuinka monta kun aina hajonnut. Nyt en enää osta vaan hankin kunnolliset heijastinliivit jokaiselle. Hurtalta on tulossa nyt uusi mallisto heijastintuotteita ja ne on aivan sikamakeita! Yhdessäkin mallissa oli vetoketjukiinnitys selän puolella. Katselin kuvastoa viime viikolla M&M:ssä ja menen samantien ostamaan liivit koirille kun ne tulevat että saan varmasti heti oikeat koot ja värit pojille.

Meillä ollut aina ongelmana Lexan rinnanympärys, mikään heijastiliivi ei tahdo riittää. Hurtalta on nyt tulossa säädettäviä ja on käsittääkseni myös joustavat. Niitä odotellessa. :aurinko:
(Viestiä on muokattu tiistaina, 24.08.2010 klo 23:21)

monna

monna
Viestimäärä: 3958

VS: KOIRIEN VARUSTEET (HIHNAT, PANNAT, TAKIT, VAL... - Tiistaina, 24.08.2010 klo 23:20  
+
0
*pois*
(Viestiä on muokattu tiistaina, 24.08.2010 klo 23:21)

raggetti

raggetti
Viestimäärä: 1725

VS: KOIRIEN VARUSTEET (HIHNAT, PANNAT, TAKIT, VAL... - Keskiviikkona, 25.08.2010 klo 09:22  
+
0
kinoko: mistä hankit nuo zero DC:t? tosi hyvän näköset, aika sellaiset mitä etsiskelin. muistatko hintaa? en ehdi nyt googlettamaa, sitten töiden jälkeen ehkä :P

jaa heijastimia..meiltä löytyy aivan sikahyvät boetin uuno turhapuro- verkkoheijastinliivit, saa tosi hyvin säädettyä ja kestävät, pysyvät päällä myös risukossa ja metsässä rymytessä, ihme kapistukset...sitten löytyy boetin heijastin-jatkokappale hihnaan, myös ne aivan mahtavat.
Hurtalta löytyy heijastinliivi (oranssi) joka on ollu ihan suht kestävä. Sitten on vielä topcanisin heijastinpantoja ja jotain hihnaheijastimia.
Nuo boetin on kyllä ollu aivan korvaamattomat, heijastavat jokaisen pikku valonpilkahduksen, näkyvät jopa pimeällä metsässä ja ovat todella kestäviä!! näitä voin jo suositella muille hyvällä omatunnolla :) boetthan tekee oikeastaan hevosvarusteita mutta myös jonkinverran koirille on nyt tullu markkinoille.
How to handle stress like a dog:

If you can't eat it
Or play with it

Then pee on it
And walk away

Ciara

Ciara
Viestimäärä: 43

VS: KOIRIEN VARUSTEET (HIHNAT, PANNAT, TAKIT, VAL... - Keskiviikkona, 25.08.2010 klo 09:32  
+
0
Löydetty sopivampi keskustelu kysymykselle.
(Viestiä on muokattu keskiviikkona, 25.08.2010 klo 13:05)

keimu

keimu
Viestimäärä: 4291

VS: KOIRIEN VARUSTEET (HIHNAT, PANNAT, TAKIT, VAL... - Keskiviikkona, 25.08.2010 klo 11:48  
+
0
Onko toi Hurtan 3 kahden hinnalla elokuun ajan tieto varmaa? Mulla on meinaan kaveri M&M:ssä töissä ja sano että ois loppunu lauantaina?

Ei muuten, mutta tarvii sit ite kiirehtiä käymään jos se kerran pitäis olla viel voimassa!

jauhita

jauhita
Viestimäärä: 100

VS: KOIRIEN VARUSTEET (HIHNAT, PANNAT, TAKIT, VAL... - Keskiviikkona, 25.08.2010 klo 12:39  
+
0
Mustin ja Mirrin sivuilta aukee jostain tarjoukset-kohdasta sellanen pdf-tiedosto, jossa sanotaan, että tarjoukset päättyy(eli päättyi) 21.8.. Ja siis siinä pdf-tiedostossa oli Hurtan pannat, valjaat, taluttimet(?) ja koulutustarvikkeet osta 3 maksa 2.. Eli vaatteista ei ollut puhetta, joten lieneekö edes sama tarjous? Sittenhän on myös niitä myymäläkohtaisia tarjouksia...
karmäy Ukkosvuoren Nemesis 9.7.2009 Neme
karmäy Fairytale 28.1.2011 Myy

Sonik

Sonik
Viestimäärä: 4809

VS: KOIRIEN VARUSTEET (HIHNAT, PANNAT, TAKIT, VAL... - Keskiviikkona, 25.08.2010 klo 20:21  
+
0

Hieman huono kuva, mut meillä on tällänen puolikurkkari käytössä.
shelamu "Savu" -10
cpku "Sumu" -11
shelamu "Koda" -13
cpku "Hippa" -15

If you see light at the end of the tunnel, It's the light of the oncoming train.

monna

monna
Viestimäärä: 3958

VS: KOIRIEN VARUSTEET (HIHNAT, PANNAT, TAKIT, VAL... - Keskiviikkona, 25.08.2010 klo 20:39  
+
0

keimu kirjoitti:

Onko toi Hurtan 3 kahden hinnalla elokuun ajan tieto varmaa? Mulla on meinaan kaveri M&M:ssä töissä ja sano että ois loppunu lauantaina?

Ei muuten, mutta tarvii sit ite kiirehtiä käymään jos se kerran pitäis olla viel voimassa!


No mä ainakin sain kolme takkia kahden hinnalla eilen (24.8).

jannie

jannie
Viestimäärä: 4637

VS: KOIRIEN VARUSTEET (HIHNAT, PANNAT, TAKIT, VAL... - Keskiviikkona, 25.08.2010 klo 20:44  
+
0
Mulla on vähän hakusessa vielä tää heijastinvarustelu, oottelen yhä yhtä tilattua heijastinremmiä ja lisäksi on fleksin sen "remmiosan" päälle tarralla kiinnitettävä heijastinputkihässäkkä. Itse pukeudun tyylikkäästi turvaliiviin... :nolo:

Pitäis jostain ostaa joku hyvä heijastinliivi Hugolle, kaikki kaulapannat ja pantaan kiinnitettävät on ihan turhia koska a. tukkaa on paljon b. ne jää kovin matalalle. Ja otsalamppu olis ihan must, olettaen, että tämä talvi on vähälumisempi joten metsään pääsee talvellakin.

Mähän en pimeää pelkää :wink:
O.o there's no s**t like oh s**t
Perhospojat Hugo & Elmo http://blog.perhosvaikutus.net/
kollektiivilaihduttajat http://crazydogladies.blogspot.fi/

Kinoko

Kinoko
Viestimäärä: 1426

VS: KOIRIEN VARUSTEET (HIHNAT, PANNAT, TAKIT, VAL... - Keskiviikkona, 25.08.2010 klo 23:34  
+
0
raggetti // Meidän Zero DC -valjaat on ostettu Murren Murkinasta. Valitettavasti mulla ei ole tietoa muista jälleenmyyjistä, jos asut jossain muualla kun pääkaupunkiseudulla. Google ehkä löytää jotain tietoa jälleenmyyjistä. :eitietoo: Nuo valjaat maksoi muistaakseni 29,90 €, ei ollenkaan pahan hintaiset minusta. Samaa mallia löytyy myös heijastinvaljaana, ainakin silloin oli.
Ur kaoset talade en röst som sade: le, och bli glad ty det kan bli värre. Och jag log, och blev glad, och det blev värre!

raggetti

raggetti
Viestimäärä: 1725

VS: KOIRIEN VARUSTEET (HIHNAT, PANNAT, TAKIT, VAL... - Torstaina, 26.08.2010 klo 09:04  
+
0
^murren murkinaan siis :) yritin googlettaa, mutta löysin vain jonkun venäläisen? ja jenkkiläisen sivun josta olis voinu ostaa postimyyntinä. sielä oli kyllä todella paljon eri malleja.
kiitos vinkistä!

muoks. nonniin joo nyt kun menin murren murkinan kotisivuille niin sieltähän löyty :ttou:

onko kukaan tilannut 4paws:ilta mittatilausvaljaita isoille koirille? jos niin miten ovat kestäneet, käyvätkö myös esim. talvella hiihtäsessä vetoon?
How to handle stress like a dog:

If you can't eat it
Or play with it

Then pee on it
And walk away
(Viestiä on muokattu torstaina, 26.08.2010 klo 09:08)

Paulchen

Paulchen
Viestimäärä: 591

VS: KOIRIEN VARUSTEET (HIHNAT, PANNAT, TAKIT, VAL... - Torstaina, 26.08.2010 klo 11:28  
+
0
Mulla on käytössä vain ihan tavallisia tylsiä normipantoja ja -valjaita. Vaatteita ei onneksi tarvita, paitsi karvaisemmalla koiralla on Hurtan kurapuku. Tai kyllä tuo russelikin voisi tarvita jotain takkia talvella, mutta kun se ei sellaisia suostu pitämään niin olkoon ilman. Täällä meillä ei kuitenkaan ole edes joka talvi pakkasta niin voi olla kylmimmät päivät sisällä.

Jossain vaiheessa innostuin itse väsäämään pantoja mutta nyt en ole enää jaksanut :roll: Voisi kyllä ehkä taas mietti jotain, mutta kun tuon karvaisen kaulassa ei oikein pannat näy, toinen ei pysy pannassa ja valjaita en uskalla mun tavisompelukoneella oikein tehdä, kun niistä ei saa niin kestäviä.









Tämä on ostettu

monna

monna
Viestimäärä: 3958

VS: KOIRIEN VARUSTEET (HIHNAT, PANNAT, TAKIT, VAL... - Torstaina, 26.08.2010 klo 11:32  
+
0
^ Ihana tuo pehmopanta missä lehmiä ja lampaita. :hymy: Missä maassa sä asuitkaan? Millaista siellä on "panta- ja vaatekulttuuri" eli näkyykö katukuvassa että koirien pantoihin satsataan ja ne on vimpan päälle?

Paulchen

Paulchen
Viestimäärä: 591

VS: KOIRIEN VARUSTEET (HIHNAT, PANNAT, TAKIT, VAL... - Torstaina, 26.08.2010 klo 11:39  
+
0
Mä asun Saksassa. Täällä maalla koirilla ei yleensä ole pantoja saati hihnoja :nauru: Mutta kyllä tuolla isommissa kaupungeissa olen nähnyt pantoja ym. joita ei ole ehkä sieltä halpahallin hyllystä napattu, sekä sitten niitä missä on jo mietitty koiran varustusta hiukan enemmänkin... Tuossa meitä lähimpänä olevassa suurkaupungissa (Düsseldorf) on ainakin yksi koirien luksusputiikki mistä saa timateilla kirjailtuja takkeja ja kultaisia kaulapantoja :nauru:

monna

monna
Viestimäärä: 3958

VS: KOIRIEN VARUSTEET (HIHNAT, PANNAT, TAKIT, VAL... - Torstaina, 26.08.2010 klo 11:49  
+
0

Paulchen kirjoitti:

Tuossa meitä lähimpänä olevassa suurkaupungissa (Düsseldorf) on ainakin yksi koirien luksusputiikki mistä saa timateilla kirjailtuja takkeja ja kultaisia kaulapantoja :nauru:


Mua ei tuollaiseen kauppaan pidä päästää ikinä. :nauru:

  Siirry sivulle: 1 ... 8 9 10 ... 58
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28223
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6347
Viestejä yhteensä545757
Uudet käyttäjät tänään0
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265910
(Tilastot päivitetty viimeksi 11.05.2024 klo 05:45)