Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Lauantaina, 24.04.2010 klo 18:40

Kolme tärkeintä asiaa elämässä

Siirry sivulle: 1 2 3

SatuF

SatuF
Viestimäärä: 47

VS: KOLME TäRKEINTä ASIAA ELäMäSSä - Sunnuntaina, 10.10.2010 klo 16:49  
+
0
^ omassa päässäni en asiaa vertaa noin. Kyllä ihminen menee moisessa tilanteessa eläimen edelle. Tuo on tärkeysjärjestykseni arkielämääni ajatellen.
Takana suoraan sanottuna p*ska viikko. Voi olla että esim. ensi viikolla listani olisi erilainen...
Satu ja ess pojat Hayzehill´s Ideal Man "Manu" & Ocean Pitfal Kir Royale "Uljas"

lallimus

lallimus
Viestimäärä: 501

VS: KOLME TäRKEINTä ASIAA ELäMäSSä - Sunnuntaina, 10.10.2010 klo 17:08  
+
0
01. Perhe (myös mulla lemmikit sisältyy tähän kategoriaan, koska ne on niin tiivis osa mun perhettä, niin sisarusten, vanhempien, sukulaisten kuin omankin "perheen" elämässä)
02. Tietynlainen vapaus (en esimerkiksi ole suhteessa ja periaatteessa yhtään mitään ei mun ole pakko tehdä)
03. Musiikki (ilman en voisi olla. Toisaalta tähän voisi laittaa myös tietokoneen, kyllä ilman sitä on aika yksinäistä olla, mut kyllä se musiikki menee edelle)
- nimimerkki vaihtunut -

hatuta

hatuta
Viestimäärä: 12

VS: KOLME TäRKEINTä ASIAA ELäMäSSä - Torstaina, 01.12.2011 klo 12:54  
+
0
Mulle tärkeintä on koirani,joita rakastan enemmän kuin mitään muuta. Toiseksi oma rauha & kolmanneksi terveys.

saije

saije
Viestimäärä: 4425

VS: KOLME TäRKEINTä ASIAA ELäMäSSä - Torstaina, 01.12.2011 klo 13:00  
+
0
1. Perhe myös koira.
2. Terveys sisällän tähän kaikkien perheenjäsentenkin terveyden.
3. Työ ilman työtä olisi hyvin tylsää, yksinäistä ja kaipaisin virikkeitä. Työ on erittäin tärkeää, ei vain sen vuoksi että se tuo rahaa, vaan myös pitää elämän tasapainossa.
Valkoinen ruotsinhirvikoira "Nimue" Syntynyt 26/3/11 ♀
Valkoinenpaimenkoira "Nila" Syntynyt 14/12/12 ♀
Valkoinenpaimenkoira "Loru" Syntynyt 13/9/15 ♀
Karjalankarhukoira "Lyyra" Syntynyt 15/6/17 ♀

magik

magik
Viestimäärä: 3965

VS: KOLME TäRKEINTä ASIAA ELäMäSSä - Torstaina, 01.12.2011 klo 15:44  
+
0
1. terveys
2. Perhe ja hyvät läheiset ystävät ,miesystävä ,luonto ja siellä asuvat villieläimet,hevoset (ei muut lemmikit!!! )
3. raha
*2x serobi-uros ja narttu. Synt. 09/2012
*Kääpiövillakoira mix narttu. Synt. 05/2018
(Viestiä on muokattu torstaina, 01.12.2011 klo 15:57)

weebl

weebl
Viestimäärä: 4048

VS: KOLME TäRKEINTä ASIAA ELäMäSSä - Torstaina, 01.12.2011 klo 15:51  
+
0
1. Perhe
2. Eläimet & luonto
3. Terveys

Alerte

Alerte
Viestimäärä: 3393

VS: KOLME TäRKEINTä ASIAA ELäMäSSä - Torstaina, 01.12.2011 klo 17:06  
+
0
1. Perhe ja ystävät, myös koirat
Kumppanuus, yhtenäisyys, ystävyys, lojaalius, vilpittömyys, tasa-arvo, rakkaus.

2. Taide
Luovuus, sanat, sävelet, taianomaisuus, voima, kriittisyys, tulkinnanvara, näkökulma, vapaus, intohimo.

Kolmatta mun on vaikea sanoa. Toisaalta se voisi olla taas joku yleismaailmallinen, kuten luonto, toisaalta joku hetkellisempi, kuten matkustelu. Mä tykkään siitä että voin karata maasta toiseen kun tahdon.
uudelleenbrittiläistynyt mudisti/corgisti

Suden Sade

gesture

gesture
Viestimäärä: 23

VS: KOLME TäRKEINTä ASIAA ELäMäSSä - Lauantaina, 25.02.2012 klo 20:56  
+
0
1. Perhe, läheiset ja lemmikit
2. Terveys
3. Onnellisuus ja elämästä nauttiminen
Landseer Fluke 1/13
Kultainennoutaja Bentley 8/12
Norjalainen metsäkissa Snö 7/12
Kotikissa Harmonie 5/09
Kotikissa Mugen ~00

naukunen

naukunen
Viestimäärä: 5081

VS: KOLME TäRKEINTä ASIAA ELäMäSSä - Lauantaina, 25.02.2012 klo 23:23  
+
0
1. Terveys. Vaikka toisaalta pitkäaikaissairas voi elää täysipainoista elämää, on mulle ensiarvoisen tärkeää että mä voin hyvin jotta kaikelle muulle on paremmat lähtökohdat.

2. Vapaus ajatella, sanoa ja olla sitä mitä haluaa. Vapaus kouluttautua ja tehdä itsenäisiä päätöksiä. Länsimaalaisille valitettavan itsestäänselvää.

3. Tunne siitä että on arvostettu/tarvittu. Tähän sisältyvät luonnollisesti perhesuhteet, työ, ystävät ja lopuksi koira. Tunne siitä että on tehnyt parhaansa ja saa takaisin.
Rise to reset the world.

Frosty

Frosty
Viestimäärä: 956

VS: KOLME TäRKEINTä ASIAA ELäMäSSä - Sunnuntaina, 26.02.2012 klo 10:23  
+
0
1. Terveys, koska jos sinulla ei ole hyvää terveyttä se vaikuttaa kaikkeen(elannon hankintaan, ihmissuhteisiin ei jaksa panostaa, itsetuntoon yms.). Itse pelkään tällä hetkellä jo ihan pelkkään mahatautiin sairastumista, koska kuka sitten hoitaa koirani? Ei kukaan muu kuin minä.

2. Perhe, ihmissuhteet, ystävät, eläimet. Nämä sitten auttavat jaksamisessa ja elämässä. Koirakin omalla olemuksellaan auttaa eteenpäin.

3. Valitettavasti raha. Jos saisin päättää, minun ei tarvitsisi ajatella raha-asioita ollenkaan ja sitä vaan tupsahtaisi jostain aina riittävästi, mutta ikävä kyllä näin ei ole ja ajatukset liittyvät päivittäin rahaan. Myös se voi stressata, jos yhtäkkiä on enemmän rahaa mihin on tottunut! Raha on tärkeää, mutta en koe tärkeänä sen haalimista suurin määrin enkä arvosta ihmisiä enemmän, vaikka heillä olisikin paljon varallisuutta.

Oikeastihan tässä ketjussa olisi kai pitänyt vastata tyyliin: 1. perhe 2. koira 3. vapaus eikä puristaa yhteen vastauskohtaan nuo kaikki kolme, miten jotkut ovat täällä vastanneet. :nauru: Mutta kun elämässä on tärkeitä asioita enemmän kuin kolme! :wink: Kuka osaisi vastata kysymykseen: "Tärkein asia elämässäsi?"
SLK N Sani -03
SPK N Ansa -10

selevätsävelet

selevätsävelet
Viestimäärä: 62

VS: KOLME TäRKEINTä ASIAA ELäMäSSä - Sunnuntaina, 26.02.2012 klo 11:02  
+
0
1. minä
-terve sielu terveessä ruumiissa
-itseään täytyy rakastaa, kunnioittaa ja arvostaa sekä itseensä luottaa...kukas ja keneenkäs sitten, jos ei itsekään ja itseensäkään
2. aviopuoliso
-parisuhde, molemminpuolinen sekä fyysinen että henkinen rakkaus, kunnioitus ja luottamus ovat vahva elämää eteenpäin vievä asia,
auttaa jaksamaan arjessa sekä tekee onnelliseksi!
3. lapset
-niinno...uhmaikäisen mielestä olen tietysti tyhmä sekä typerä,
murrosikäisen mielestä ilkein ja rajoittavin vanhempi ketä kukaan on koskaan tuntenut...

NettajaPeppi

NettajaPeppi
Viestimäärä: 109

VS: KOLME TäRKEINTä ASIAA ELäMäSSä - Sunnuntaina, 26.02.2012 klo 11:20  
+
0
1.Terveys
2.Koirat
3.Raha

Yllättävää miten alas ihmiset laittaa terveyden, koska ilman terveyttä en olisi kykeneväinen huolehtimaan mun rakkaistani koirista ja pitämään yhteyttä läheisiin ihmisiin. Jos ei olisi rahaa niin en pystyisi huolehtimaan mun koirista ja ruokkimaan niitä, joten ehkä se olisi pitänyt laittaa ennen koiria, mutta näillä mennään :)
Netta labbis s.06.08.2005
Peppi kultsu s.16.04.2010
Mindi labbis s.05.01.2012

Birdie

Birdie
Viestimäärä: 1184

VS: KOLME TäRKEINTä ASIAA ELäMäSSä - Sunnuntaina, 26.02.2012 klo 12:22  
+
0
^Samoilla mennään

1. Terveys, henkinen ja fyysinen hyvinvointi.
2. Perhe (koira on myös perhettä) ja läheiset.
3. Raha.

Kyllä Mooses menee monen ihmisen edelle. Olkoon koira, se on mun paras kaveri.
Follies Neville
09.03.2011

TwoBeans

TwoBeans
Viestimäärä: 1258

VS: KOLME TäRKEINTä ASIAA ELäMäSSä - Sunnuntaina, 26.02.2012 klo 22:14  
+
0
1. terveys sekä psyykkinen ja fyysinen
2. perhe, sisältäen aivan ehdottomasti koiran
3. ystävät ja vapaa-aika

1 ja 2 vähän häilyvät, toisaalta vaikea olisi iloita olevansa terve jos olisi aivan yksin. Työ ja raha taas ei ole niin tärkeitä. Tai no tottaki siinä mielessä ja mittakaavassa, että saa laskut maksettua ja ruokaa kaappiin yms välttämättömät plus joskus jotain pientä ekstraa. Mutta raha ei siinä mielessä ole tärkeää että jatkuvasti sitä haluaisin varta vasten enemmän ja enemmän haalia ja ahnehtia. Työlläkin on arvo vain siinä, että siitä saa elantonsa, siinä kaikki. Jos lotossa voittaisin niin päivääkään, tuntiakaan en töitä tekisi enää.
- beauceron uros Laku 2/2013
- valkoinen paimenkoira Luna 6/2010
- shetlanninlammaskoira Eetu 2/1993 - 1/2007

Aduro

Aduro
Viestimäärä: 3051

VS: KOLME TäRKEINTä ASIAA ELäMäSSä - Sunnuntaina, 26.02.2012 klo 22:15  
+
0
1.Eläimet
2.Itsensä kunnioitus
3.Perhe (periaatteessa lasken kyllä eläimetkin perheeseen mukaan)
Mango-samojedinarttu 7v., Kirsikka-schipperke 4v., ja kissat Huli, Doris ja Piu :)

1.3.2012 Muistoissa Iida-kisu

SanttuJ

SanttuJ
Viestimäärä: 5302

VS: KOLME TäRKEINTä ASIAA ELäMäSSä - Sunnuntaina, 26.02.2012 klo 22:21  
+
0
1. Vapaus
2. Mielikuvitus
3. Todellisuus
bokseri Luna 14.8.2009 - 13.3.2015
labradorinnoutaja Inni 31.3.2014

RDFC

RDFC
Viestimäärä: 40

VS: KOLME TäRKEINTä ASIAA ELäMäSSä - Maanantaina, 27.02.2012 klo 13:01  
+
0
Oma lauma
Läheiset (Mies, perhe, ystävät)
Mielenrauha

  Siirry sivulle: 1 2 3
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28212
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6341
Viestejä yhteensä545735
Uudet käyttäjät tänään1
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265871
(Tilastot päivitetty viimeksi 05.05.2024 klo 16:15)