Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Lauantaina, 24.03.2012 klo 13:43

Kukkujat 17

Siirry sivulle: 1 ... 49 50 51

Karvakamu

Karvakamu
Viestimäärä: 6534

VS: KUKKUJAT 17 - Lauantaina, 21.04.2012 klo 23:47  
+
0
^ On täällä, onki ihan siinä KodinYkkösen vieressä. Käyn eka kattoon valmisverhoja, mut sen jälkeen vois kurkata Eurokankaan.
Lotta 09/11
Villa 02/13
Enkelikoira Peppi

Koirailua & käsitöitä

Riisis

Riisis
Viestimäärä: 1609

VS: KUKKUJAT 17 - Sunnuntaina, 22.04.2012 klo 01:43  
+
0
Väskyttää! Olisin mennytkin nukkumaan jo aikoja sitten, mutta avo nakitti mut itselleen kuskiksi. Tässä sitä sitten odotellaan, että herra saa janonsa sammutettua ja ilmoittaa halustaan kotiutua. Tahtoo jo nukkumaan! Torkkumaankaan en viitsisi ruveta, kun löisin varmaan ukolle luurin korvaan unipöhnässä.

Muoks. Mutta nythän mulla on hyvin aikaa selailla kasvattajien kotisivuja... :viheltel:
Lk mäyräkoira -08 &
Kk hollanninpaimenkoira -10
Lk hollanninpaimenkoira -13
(Viestiä on muokattu sunnuntaina, 22.04.2012 klo 01:45)

ransa

ransa
Viestimäärä: 2013

VS: KUKKUJAT 17 - Sunnuntaina, 22.04.2012 klo 05:45  
+
0
Mihinköhän aikaan sitä kehtaisi pompata ylös ja alkaa herättelemään porukkaa ja tekemään lähtöä. Pentuvauva olisi tarkoitus käydä hakemassa tänään ja millään ei malttaisi odotella lähtöä kovin monta tuntia enää.

Naapurin likka oli eilen meidän 9-vuotiaalle sanonut, että saattaa jokusen vuoden päästä saada koiran. Kyllä säikäytti. Jos ja kun pitävät marsua vaativana ja rasittavana lemmikkinä niin miten mahtaisi koira hoitua? Pieni seurakoirarotu kyllä oli ainakin se, josta puhui, mutta pitkäkarvainen... Ja sitä paitsi koira on aina koira ja vaatii aikalailla panostusta, pienikin vaatii ne pissatukset ja peruskoulutukset.

Eilen sain myös viimein ilmoitettua miehelle, että saa luvan olla toukokuussa tiistai-illat pikkutenavien kanssa. Minulla ja Minnillä on menoa. Kyllä sitä toko-kurssille pääsyä on jo niin pitkään odotettu, että perumaan ei aleta. Pitää sitäpaitsi lasten joskus saada olla isänsäkin kanssa, ei tuo aina voi töissäkään olla! Lisäksi osa isommista on kyllä lähdössä ainakin ensimmäisellä kerralla mukaan kentän reunalle kuuntelu/katseluoppilaiksi. Jos kovin siellä tylsistyvät niin välttämättä eivät toista kertaa tule mukaan. Minä olen aina noiden tenavien kanssa kiinni, että jotain omaa aikaakin tahdon jo vähitellen alkaa saamaan.

Karvakamu

Karvakamu
Viestimäärä: 6534

VS: KUKKUJAT 17 - Sunnuntaina, 22.04.2012 klo 10:37  
+
0
Arvon tässä, josko lähettäis Lotan kanssa mätsäröimään. Ei siellä kyllä nyt sada. Kodin Ykkönen näkyy olevan auki kuuteen, joten ehtisin siellä käydä paluumatkalla sitten. Lähtö pitäis tapahtua vaan puolen tunnin päästä ja just heräsin, mitenhän tässä joutuu. Toisaalta ois kiva olla kotona, mutta toisaalta niin kova tarve olis treenata kun ekat näyttelyt lähestyy vauhdilla. Ja viime viikolla Lotta oli tosi arka pöydällä tuomarin edessä. Joten pakko kait se on mennä. Eli vauhtia kinttuihin!
Lotta 09/11
Villa 02/13
Enkelikoira Peppi

Koirailua & käsitöitä

Miana

Miana
Viestimäärä: 2905

VS: KUKKUJAT 17 - Sunnuntaina, 22.04.2012 klo 13:48  
+
0
Kävästiin eilen muksujen ja koiran kanssa mustissa ja Mirriss sima ja donitsi -tarjoilulla. Nyt mun tekee ihan älyttömästi mieli simaa. Pitää varmaan iltapäivällä käydä kattoon oisko tos lähikaupassa samaa simaa kuin M&M:ssa oli.

Ransa: Meillä mies joutuu järjestään työvuoronsa niin, että mä pääsen treeneihin ilman muksuja. Nyt mies oliki ilonen, kun meidän agilitytreenit on klo 21-22 eli hän saa vapaa-aikaa, kun vaimo ja koirao n pois silmistä ja pojat nukkuu:nauru:. On mulla joskus ollut pojat tai jompi kumpi pojista mukanakin, jos mies on ollut töissä enkä ole saanut molempia hoitoon. Molempien mukana ollessa menee yleensä suht ok, isomman kanssa pelkästään menee ok, mut pienemmän kanssa ilman isompaa on ihan tuskaa..
Miimi ja Tilli

Blogi (, jossa ei elämää tälläkään hetkellä)

Destroyer

Destroyer
Viestimäärä: 2016

VS: KUKKUJAT 17 - Sunnuntaina, 22.04.2012 klo 15:53  
+
0
Oltiin tänään mätsärissä. Veikka SIN1 ja BIS4! Hieno poika. Ite olin pikkasen läkähtynyt, tuomari tykkäs vähän juoksuttaa :nauru:
Pitkätukkaiset Belgianpaimenkoirat Veikka, Yatsi ja Riia - Blogi

Tutuli

Tutuli
Viestimäärä: 3982

VS: KUKKUJAT 17 - Sunnuntaina, 22.04.2012 klo 15:54  
+
0
^Onnea menestyksestä! :hymy: Munkin piti mennä tänään mätsäriin, mut se ois alkanu jo yheltätoista, ni en jaksanu herätä tarpeeks aikasin. :wink:

Täällä on aivan upea ilma! Olin Alissan kanssa lenkillä yli puolitoista tuntia, mentiin mettässä ja pellon reunassa. Oli niin lämmintä, et ois voinu lenkkeillä t-paita päällä, yks juoksija ohittikin mut lyhythihasessa paidassa. Kotona sit kurkkasin mittaria, ni se näytti +17 varjossa! :eek: Auringossa ja tuulettomissa paikoissa oli varmaan parikymmentä astetta. Kyllä tuli kesänen olo, sitruunaperhoset ja nokkosperhoset vaa liihotteli ohi ja sinivuokot ja leskenlehdet kukkii. :aurinko:

Kohta sit mummin luo sunnuntaikahveille, niin ku joka ikinen sunnuntai...
Shetlanninlammaskoira Alissa 23.11.2008
Muistoissa tiibetinspanieli Mona 1992-2006
(Viestiä on muokattu sunnuntaina, 22.04.2012 klo 15:55)

Karvakamu

Karvakamu
Viestimäärä: 6534

VS: KUKKUJAT 17 - Sunnuntaina, 22.04.2012 klo 17:00  
+
0
Hienoa Veikka!

Meki käytiin siellä mätsärissä ja oliki kyllä hyvä, että lähdettiin. Oli ihana tuomaritäti, joka rapsutteli Lottiksen pöytäjännityksen pois. Saatiin punanen nauha, mutta ei sijoituttu. Kolme mätsäriä ois vielä ennen Tamperetta, ois hyvä jos etes kahteen päästäis treenaan. Ja mielellään kuivassa kelissä, kiitos. Tänään oli taas niin rapasta, ettei tosikaan.
Lotta 09/11
Villa 02/13
Enkelikoira Peppi

Koirailua & käsitöitä

Destroyer

Destroyer
Viestimäärä: 2016

VS: KUKKUJAT 17 - Sunnuntaina, 22.04.2012 klo 17:05  
+
0
Kiitos! Viikon päästä oliskin jo seuraava match show Jämsässä. Veikan esiintyminen parantuu kyllä silmissä, oon siitä niin ylpeä! Kehtaa käydä pyörähtään heinäkuussa erkkarin turistiluokassa ;)
Pitkätukkaiset Belgianpaimenkoirat Veikka, Yatsi ja Riia - Blogi

neruda

neruda
Viestimäärä: 2829

VS: KUKKUJAT 17 - Sunnuntaina, 22.04.2012 klo 17:07  
+
0
Onnea Veikalle! :aurinko: Meidänkin piti tänään Pirkkalaan mätsäriin, mutta nukuin sit pommiin..
Berninpaimenkoira "Manta" s. 2015
Berninpaimenkoira "Mooses" 30.9.2010-7.1.2016
Berninpaimenkoira "Urho" 28.8.2009-5.1.2011

Sasha

Sasha
Viestimäärä: 773

VS: KUKKUJAT 17 - Sunnuntaina, 22.04.2012 klo 17:12  
+
0
Eilen tuli sitten huitaistua semmoinen mukava 16 tunnin työrupeama! Ja koko aika jalkojen päällä - vessassa käyntiä ja 5min autossa istumista lukuunottamatta :nauru: Voin kertoa, että melkoinen kihinä tuntui jaloissa yöllä viimeisiä loppusiivouksia tehdessä. Ja aamulla kun nousin sängystä, petti jalka alta. Ei voi koko painoa laittaa oikealle jalalle ja taivutellessa tuntuu ikävältä. Rasituksesta johtuvaa?

Vaikka jalkoja väsyttää, olipahan kivaa töissä. Mukavia asiakkaita, hyvää tuulta ja mulla hyvä fiilis, kun laulelin siinä työnteon ohessa Apulannan mukana :cool:

muoks.
Nyt ois ohjelmassa käydä läpi 1233 kappaletta kuvia ja karsia epäonnistuneet otokset pois. Ja kyseessä on vain kahden koirien leikityskerran kuvat :hymy:
Dobermanninarttu Nemi (1.5.2010)
Kotikolli Väinö (18.11.1997)
(Viestiä on muokattu sunnuntaina, 22.04.2012 klo 17:17)

  Siirry sivulle: 1 ... 49 50 51
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28247
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6355
Viestejä yhteensä545793
Uudet käyttäjät tänään5
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään1
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265918
(Tilastot päivitetty viimeksi 18.05.2024 klo 22:15)