Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Perjantaina, 09.04.2010 klo 18:07

Kukkujat

Siirry sivulle: 1 ... 10 11 12 ... 53

Dojota

Dojota
Viestimäärä: 120

VS: KUKKUJAT - Maanantaina, 12.04.2010 klo 13:44  
+
0
Sera kävi rokotuksilla Nalan kanssa. Nalalla oli pissitulehdus. Seran hännässä on ollut mokkula, jota alunperin on luultu ihan nivelvaurioksi. Eli metsästyksessä sattuneeksi tapaturmaksi, jossa hännän niveleen on muodostunut patti. No pattia tänään sitten ronkittiin jälleen kerran ja kasvainhan siellä olikin. Se on hyvälaatuinen ja nappastaan pois lähiaikoina. Kasvain ei vaikuta onneksi tulevaan koekauteen. Tietenkin vasta leikkauspöydällä nähdään itse möllykkä ja tiedetään siitä lisää.

inni

inni
Viestimäärä: 612

VS: KUKKUJAT - Maanantaina, 12.04.2010 klo 13:46  
+
0

Rosa1 kirjoitti:

Kukkuu,

mä olen talvilomalla enkä oikein osaa tehdä mitään. Kaikkea pientä hommaa ois, mutten osaa tarttua niihin. Jospa sitä lenkille kohta suunnistaisi.



Mene meille jos tekeminen loppuu kesken, lakanat vois vaihtaa, saat siivota ja lenkittää koirat.:enkeli: Urmollekin varmasti kelpais puruseura.

Avo lähtee taas huomenna työreissuun, se on aamupäivän kotona ja koirien ei tarvii olla yksin ku pari tuntia. Voinpahan hyvillä mielin jättää kakaran kotiin ja lähteä aikuisten kans lenkille. Mitenhän mä teen sit muina päivinä, Urmoa ei voi vielä lenkittää pitkästi ja en jaksa kantaakaan sitä umpihangessa tuntia.

Ärsyttävää kun pihasta kulkeutuu hirveästi havunneulasia sisälle, lauantaina siivottiin oikein kunnolla ja koirat tuli sisälle, lattiat oli heti imurointia tai lakaisua vailla.
(Viestiä on muokattu maanantaina, 12.04.2010 klo 13:49)

eetla

eetla
Viestimäärä: 3461

VS: KUKKUJAT - Maanantaina, 12.04.2010 klo 14:02  
+
0
Täällä repeilen päivälliselle hauskuudelle. Mulla on siirto kännykkään aina kun poistun toimistolta ja sitten satuin olemaan ruokapaikassa joka oli täynnä raksa miehiä kun puhelin soi ja tietenkin vastasin X Oy eetla ja sitten kuuntelin mitä asiakkaalla oli asiaa, kun lopettelin puhelua huomasin että minua tuijotettiin ja kun tarkemmin aloin miettimään että mitä ne tuijottaa, niin tajusin että saatoivat jätkät kummastella että minkähän alan yritys mahtaa olla kyseessä kun sihteeri kysyy suoraan että minkäs kokosta reikää te olisitte vailla? :nolo:
Osku 2001 v syntynyt seropi rouva k.16.9.2012
p&s käppänä "Nasu" s. 19.10.2008
p&s käppänä "Sulo" s. 28.6.2011

boxerowner

boxerowner
Viestimäärä: 1490

VS: KUKKUJAT - Maanantaina, 12.04.2010 klo 15:46  
+
0
eetla: *repskops* :nauru:
Bokseriuros ~ Rape 3.6.2000 - 29.4.2010
Bokserinarttu ~ Rebekka 15.7.2010 Ready, steady, go!
Bokserinarttu ~ Armi 15.6.2012

griffon

griffon
Viestimäärä: 5797

VS: KUKKUJAT - Maanantaina, 12.04.2010 klo 16:01  
+
0

eetla kirjoitti: niin tajusin että saatoivat jätkät kummastella että minkähän alan yritys mahtaa olla kyseessä kun sihteeri kysyy suoraan että minkäs kokosta reikää te olisitte vailla?


Kiitti eetla, nyt on vissyt näppiksellä :nauru: Päivän paras :nauru:
Minkä nuorena oppii, sen vanhana unohtaa
Kuvia omista koirista
Muistoissa Laku 2002-2013

pnkd

pnkd
Viestimäärä: 1295

VS: KUKKUJAT - Maanantaina, 12.04.2010 klo 16:10  
+
0
Tänään kyllästytti oma saamattomuus, joten imuroin koko talon (no, on siinä 60 neliössäkin jo tehtävää :nauru:), revin vihdoin ne maalarinteipit seinältä, korjasin lattialla lojuneet kirjat piiloon sängyn alle laatikkoon, harrastin jälleen kerran mahdottomia kun yritin mahdottaa kaikki neuletakit yhteen kaappiin ja siivosin kengät. En tiedä miten ehdin saada nuo pois lattialta ennen pennun tuloa.. Missäköhän myytäisiin ohuita valkoisia hyllyjä, joita voi heittää seinälle ilman jättimäisiä kiinnikkeitä (Ikeassa oli hyllyjä, mutta niiden isot metalliset kiinnikkeet ei iskeneet)?
Petit Brabancon "Mökö"

lallimus

lallimus
Viestimäärä: 501

VS: KUKKUJAT - Maanantaina, 12.04.2010 klo 16:25  
+
0
^muakin kiinnostaisi hylly, joiden kiinnikkeet ei olisi mitään jättisuuria, se on meinaan tosi ärsyttävää kun näät suurinpiirtein ne kiinnikkeet ennen hyllyä.. Vähän olen yrittänyt katella netistä, mutta ei oo vielä tullut vastaan mitään "nättiä" :eitietoo:

Niin ja eetlalta sai kyllä päivän naurut! :nauru:
- nimimerkki vaihtunut -

Jimena

Jimena
Viestimäärä: 108

VS: KUKKUJAT - Maanantaina, 12.04.2010 klo 16:47  
+
0
Voi kääk, täähän on muuttunut! Ei siinä mitään, parempaan suuntaan kyllä :peukku:

Vaihdoimpa samalla nimimerkkiäkin, eli Jennavaan sai väistyä.

Oli ihan mahti viikonloppu, hotellissa koko vkl, hyvää ruokaa, parasta seuraa. Harmi että maanantai tuli ihan liian nopeesti.

innna

innna
Viestimäärä: 4768

VS: KUKKUJAT - Maanantaina, 12.04.2010 klo 16:48  
+
0
No on tämä nyt. Tänään on taas sellainen olo, että haluan kuitenkin toisen schipperken enkä muun rotuista. Viikonloppuna pääsin tapaamaan yhdeksää mudiyksilöä ja vaikutti tosi sopivalta rodulta, toimivat tosi kivasti jne., ei siis mitään vikaa, mutta nyt taas tuntuu siltä että kyllä sen schipperke olla pitää.

Kuka mua tän asian kanssa auttaisi?
Pessi ja Ilo ja Aura <3
"The only real radicalism in our time will come as it always has — from people who insist on thinking for themselves and who reject party-mindedness." - Christopher Hitchens

boxerowner

boxerowner
Viestimäärä: 1490

VS: KUKKUJAT - Maanantaina, 12.04.2010 klo 18:22  
+
0
Sanokaas vinkkejä, miten juoksua pihtaavalle nartulle saadaan iskostettua päähän se, että niiden juoksujen olisi hyvä alkaa ja PIAN? Manta on varsinainen pihtaajabitch, kun välillä on toosa turvoksissa, ja sit kun me hehkutetaan että jokopian niin :lallati: ei vaiskaa. Hmph. :ylpea:

Ja sitten voisitte sanoa vinkkejä siihen, että kun niitä vauvoja tulee niin millä mä saan pidettyä itseni kurissa, ettei meille jää yhtäkään...?
Bokseriuros ~ Rape 3.6.2000 - 29.4.2010
Bokserinarttu ~ Rebekka 15.7.2010 Ready, steady, go!
Bokserinarttu ~ Armi 15.6.2012

lallimus

lallimus
Viestimäärä: 501

VS: KUKKUJAT - Maanantaina, 12.04.2010 klo 18:26  
+
0
^ meillä oli joskus vahinkopentue (että ne piirakan perässä juoksevat uroot sitten on kekseliäitä :eek:), yhtään ei pitänyt jäädä kun oli jo 4 koiraa ennestään, mutta niin sitä vaan yksi jäi silti, se pentueen eka nassikka.

Mitähän siitä tulee, jos joskus alan kasvattamaan, mä varmaan pihtaan kaikki pennut itelläni..

Ps. Minä, joka en ole ikinä osannut tehdä ruokaa ja keitän vettäkin niin, että se haihtuu lopulta kattilasta, tein äsken pizzaa taikinsta lähtien ite, ja hemmetti että tuli hyvää! :jjei:
- nimimerkki vaihtunut -

sliippi

sliippi
Viestimäärä: 778

VS: KUKKUJAT - Maanantaina, 12.04.2010 klo 18:45  
+
0
^^Et sä pystykään. Kannattaa jo nyt ihan suosiolla lähteä ostelemaan pieniä pentupantoja yms. tarvikkeita, niin ehdit varautua hyvin. :wink:
kääpin uros -09
shelam uros -16

boxerowner

boxerowner
Viestimäärä: 1490

VS: KUKKUJAT - Maanantaina, 12.04.2010 klo 18:56  
+
0
^ Hehee! Mutku ajatuksena on seuraavaksi ottaa toisen rotuinen niin pentuboksu hiukan hidastaa sitä juttua... :mietiskel: Äidiltähän mä olen kysynyt, että mitäs jos mulle tulee koira vielä Rapen eläessä niin se vaan kylmän viileesti totes, että eiköhän siinä pentu mene, kun on ennenkin mennyt. :nauru:
Bokseriuros ~ Rape 3.6.2000 - 29.4.2010
Bokserinarttu ~ Rebekka 15.7.2010 Ready, steady, go!
Bokserinarttu ~ Armi 15.6.2012

inni

inni
Viestimäärä: 612

VS: KUKKUJAT - Maanantaina, 12.04.2010 klo 19:01  
+
0
Soitin tänään UrhoTV:n asiakaspalveluun ja kysyin näytettävistä peleistä ja miksi ei lauantaina näkynyt peliä (Kalpan) vaikka piti. Kysyin tän päivän pelistä, kun ohjelmisto kertoi et näkyy TPS-JYP. Nainen aspasta sanoi ettei tänään tule peliä tv:stä, kysyin syytä eikä vastannut mitään. Sanoi vaan et tulee seuraavat pelit ke ja to. Tultiin 5min ennen pelin alkua sisälle ja avo alkoi kattoon Kalpan peliä, sanoin et kato varuiks Urhoa ja mitäs muutakaan kun peli just alkamassa.

Se ämmä siis valehteli mulle et tänään ei tule peliä. :heristel: Onneks satuttiin tarkastamaan ja nähdään tämäkin matsi.

Käytiin metsässä lenkillä koirien kans, avo kantoi osan matkasta Urmoa. Alkaa kohta oleen liian iso poika kannettavaks.
(Viestiä on muokattu maanantaina, 12.04.2010 klo 19:02)

citnalta

citnalta
Viestimäärä: 47

VS: KUKKUJAT - Maanantaina, 12.04.2010 klo 19:15  
+
0
Kukkuuta tänne uudelle puolelle:heiluti:

Oon kyllä päivittäin käyny teidän juttuja lukemassa mutta on kirjottaminen jääny vähemmälle.
Tilattiin just avon kanssa pitsaa ja kohta alkaakin salikset.

inni

inni
Viestimäärä: 612

VS: KUKKUJAT - Maanantaina, 12.04.2010 klo 19:17  
+
0
^Mitäs sulle kuuluu?

pnkd

pnkd
Viestimäärä: 1295

VS: KUKKUJAT - Maanantaina, 12.04.2010 klo 19:26  
+
0
^^ Hyvä kun mainitsit, olisin kokonaan unohtanut koko ohjelman. Pitäisi vielä jaksaa katsella suomen huippiskin, vaikka tiedän jo nyt, että se ei vain toimi. Tuleekohan taas jo uusia jaksoja täydellisistä naisista?
Petit Brabancon "Mökö"

Jaijah

moderaattori
Jaijah
Viestimäärä: 2048

VS: KUKKUJAT - Maanantaina, 12.04.2010 klo 19:42  
+
0
^ Uusinta tulee tänäänkin ja ensi viikolla. Viikolla 17 tulee seuraava uusi jakso.

Kukkuuta vaan, kamala väsymys päällänsä ja kaikki stressailu on aiheuttanut mulle selvästikin jo fyysisiä oireita. Eiköhän pian helpota, toivotaan.

Ihana huomata etten ole ainoa, joka jumiutuu koneen ääreen iltaisin. :kieli:

Paranemisia Vanis!
Dojota Voih, mahtoi olla aikamoinen shokki se patti. Onneksi ei kuitenkaan mitään vakavaa. Paranemisrapsuja koiruuksille.
Manu 6/2008
Morris 3/2013

Rosalie1

Rosalie1
Viestimäärä: 1141

VS: KUKKUJAT - Maanantaina, 12.04.2010 klo 20:24  
+
0
Kukkuu,

keksin sitten tekemistä tällekin päivälle. Käytiin siskon kanssa lenkille ja otin Sakun kanssa parit treenit. Ilmaisua ja tottista. Nyt sitten koitan olla jännittämättä huomista. Pelottaa ja jännittää ja ahdistaa. Työhaastattelu siis huomenna.

Dojota

Dojota
Viestimäärä: 120

VS: KUKKUJAT - Maanantaina, 12.04.2010 klo 20:29  
+
0
^^Kiitos. Onneksi ei tosiaan mitään vakavaa. Kyseessä siis ainoastaan yksi patti -hyvälaatuinen kasvain- joka saadaan otettua helposti pois. Pieni operaatio ja sitten taas vauhdilla kohti kesää. Sera on ollut virkeä ja terve, joten kasvain ei ole vaikuttanut siihen mitenkään.

*perhanan kirotusvireet*
(Viestiä on muokattu maanantaina, 12.04.2010 klo 20:31)

  Siirry sivulle: 1 ... 10 11 12 ... 53
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28204
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6338
Viestejä yhteensä545723
Uudet käyttäjät tänään2
Viestiketjuja aloitettu tänään3
Viestejä kirjoitettu tänään6
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265867
(Tilastot päivitetty viimeksi 02.05.2024 klo 23:45)