Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Perjantaina, 09.04.2010 klo 18:07

Kukkujat

Siirry sivulle: 1 ... 50 51 52 53

Rosalie1

Rosalie1
Viestimäärä: 1141

VS: KUKKUJAT - Sunnuntaina, 02.05.2010 klo 22:34  
+
0
Inni, anteeksi kun mä en ehtinyt tänään teille. Koko päivä vaan joenkin vilahti ohi. Appivanhemmatkin kävi kylässä.. Mä soitan sulle huomenna sit kotimatkalla. Ja ensiviikolla tullaan Sakuliinin kanssa leikkimään teille.

inni

inni
Viestimäärä: 612

VS: KUKKUJAT - Sunnuntaina, 02.05.2010 klo 23:25  
+
0
Rosa: Ei tarvii anteeks pyydellä.:hymy: Soitellaan huomenna ell-reissun jälkeen ja katotaan lenkkiä ja leikkiä jollekin päivälle.

Jaijah: Kiitos. Jokos sä olet parantunut kunnolla? Millaiset lattiat teille nyt tulee?

Miks mä olen vieläkin hereillä, nyt nukkumaan mars. Oon jo puolivälissä sentään kun makaan sängyssä.
(Viestiä on muokattu sunnuntaina, 02.05.2010 klo 23:26)

Nanaki

Nanaki
Viestimäärä: 469

VS: KUKKUJAT - Sunnuntaina, 02.05.2010 klo 23:48  
+
0
Jeij, viikon lepo on hieman auttanut, jalkoja ei särje enää niin paljon. Jos vaikka uskaltaisi juoksulenkille aamulla!
Some things will never ever change, like you and your ugly face.

eetla

eetla
Viestimäärä: 3461

VS: KUKKUJAT - Maanantaina, 03.05.2010 klo 09:11  
+
0
On taas niin maanantain fiilis. Migreeni jollottaa aivossa ihan täyttä häkää. Viikonloppuna kerkesin perjantaina ottaa muutaman oluen ja nauttia ruuasta, mutta lauantai menikin migreenissä kärvistellessä, lenkille sentään kerkesin ennen se iski ja sunnuntaina kävin hakemassa apteekista migreenilääkkeitä lisää 6 kappaletta ruhtinaalliseen 24 euron hintaan, ja muun päivän makasin erilaissa asennoissa sohvalla ja sängyssä. Lisäksi väsyttää ihan sikana tämä migreeni ja lääkkeet mitä siihen on taas popsittu. :mad:

Mä haluan auringonpaisteeseen koirien kanssa lenkkeilemään ja rääpimään pihaa. Nasun trimmikin on ihan keskeneräinen, pari kaljua lättiä muuten räjähtänyt. En ala en.
Osku 2001 v syntynyt seropi rouva k.16.9.2012
p&s käppänä "Nasu" s. 19.10.2008
p&s käppänä "Sulo" s. 28.6.2011

SilverBride

SilverBride
Viestimäärä: 1700

VS: KUKKUJAT - Maanantaina, 03.05.2010 klo 09:58  
+
0
Huomenkukkuu! :) Tuntuu vähän hämärältä kun kaikki muut manaavat maanantain masentavuutta ja ahdistusta. Mulla on meneillään aamupalaa ja kahvia, aurinkokin paistaa. Kevät tulee, luonto herää ja mä olen onnellinen. Tänään on hyvä päivä.
We brought our own bombs! 19.6.2011
Photobucket

wuf

wuf
Viestimäärä: 713

VS: KUKKUJAT - Maanantaina, 03.05.2010 klo 10:00  
+
0
^ilmeisesti et ole töissä:viheltel:

Jo on taas tuskallista olla töissä, kiinnostus nolla tehdä mitään. Yön yli kun nukkunut asunnon katsomisesta tuntuu se edelleen hyvältä vaihtoehdolta. Mennään varmaan toisenkin kerran sitä katsomaan. :hymy:

Jaijah

moderaattori
Jaijah
Viestimäärä: 2048

VS: KUKKUJAT - Maanantaina, 03.05.2010 klo 10:04  
+
0
Huomentapäivää. Töihin pitäisi kohta suunnistaa, sain tälle viikolle sijaisuuden.

inni Aikalailla, vielä vähän yskittää ja nenä vuotaa, mutta muuten ei mitään. Tämäkin on jo luksusta verrattuna niihin olotiloihin mitä kahden viikon aikana kerkesi olemaan. Lattioista ei olla vielä päätetty muuta kuin väriä suurinpiirtein. Pitäisi tutkailla vähän tarjontaa...
Manu 6/2008
Morris 3/2013

SilverBride

SilverBride
Viestimäärä: 1700

VS: KUKKUJAT - Maanantaina, 03.05.2010 klo 10:10  
+
0
^^Olen mä tossa tunnin päästä menossa töihin. Mutta kun ei sekään haittaa tätä päivää ollenkaan. Oon vaan niin ylimaallisen onnellinen nyt että ei tosikaan.
We brought our own bombs! 19.6.2011
Photobucket

SanttuJ

SanttuJ
Viestimäärä: 5302

VS: KUKKUJAT - Maanantaina, 03.05.2010 klo 11:33  
+
0
Täällä myös aurinko paistaa ja sen vuoksi Luna herätti meidät puoli kahdeksan aikaa -> Hirveetä kyytiä pihalle asioille ja puutarhatuoliin ottamaan arskaa :nauru:

Pelasin eilen pitkästä aikaa Wii:llä ja nyt saa kärsiä jälkiseurauksista. Aikoinaan työssä tulehtunu ranne vihoittelee satunnaisesti ja hurja Wiin vatkaaminen sai sit koko käden ihan tohjoksi. Tympeän tuntusta ku ei voi rannetta taivuttaa mihinkään suuntaan vihlonnan takia. :mad: Kipulääkettä nassuun niin eiköhän se siitä ala taas vertymään.

Nyt vois lähteä kaupassa pyörähtää. Tarkotuksena olis löytää jonkinlainen naru tuohon pihalle kesäksi. Meillä on tuo aita viritelmä ollu tuossa talven, mut se pitää kesäksi ottaa pois. Taloyhtiön mukaan piha ei saa olla aidattu et pihatyöntekijät pääsee esteettä kulkemaan. Yritin ehdottaa et jos me ite leikataan nurmikko niin saisko sen sit aidata: Ei. :mietiskel:
bokseri Luna 14.8.2009 - 13.3.2015
labradorinnoutaja Inni 31.3.2014

pnkd

pnkd
Viestimäärä: 1295

VS: KUKKUJAT - Maanantaina, 03.05.2010 klo 11:44  
+
0
^ Onpa outoa, että ei saa omaa pihaansa aidata - varsinkin jos aidan tarkoituksena on pitää koira pihalla (?) eikä aita ole mikään älytön linnoitus.. :roll:

Yritän tässä kovasti saada itseeni vähän energiaa, mutta jotenkin tämä sänky-sohva-akseli huokuttaa niin kamalasti. Kohta pitää ottaa itseään niskasta kiinni ja aloittaa vihdoin pääsykokeisiin lukeminen, mutta ne aineistot eivät vain kiinnosta pätkääkään. :neutral: Alan uskoa siihen, että motivaatio on myytti.
Petit Brabancon "Mökö"
(Viestiä on muokattu maanantaina, 03.05.2010 klo 11:44)

SanttuJ

SanttuJ
Viestimäärä: 5302

VS: KUKKUJAT - Maanantaina, 03.05.2010 klo 11:54  
+
0
^Meki on ihmetelty et jos se aita on sen metrin korkuinen (lisäksi se aita ei ole ns. pysyvä, vaan liikuteltavista elementeistä rakennettu) ja itse hoitaa pihatyöt, niin keneltä se on pois? Lisäksi täällä on muutama muu takapiha aidattu. Joko muut asukkaat aitaa ilman lupaa tai meitä sorsitaan. Pitää vielä asiaa ehdottaa ja vääntää ihan rautalangasta mitä ajoin takaa.
bokseri Luna 14.8.2009 - 13.3.2015
labradorinnoutaja Inni 31.3.2014

monna

monna
Viestimäärä: 3958

VS: KUKKUJAT - Maanantaina, 03.05.2010 klo 12:40  
+
0
Vapusta selvitty.. Ei se sitten mennytkään ihan pelkkää simaa juodessa ja telkkaria katsoessa. Loppujen lopuksi huomasin pe ja la välisenä yönä että juopottelen miehekkeen kaverin kanssa ja mies makaa ympäripäissään vieressä..:roll:

pnkd, nyt vasta huomasin tässä ketjussa että olet nimennyt sun brabbarin Mököksi. Suloinen nimi! Mutta missä kuvat Mököstä? Oletko laittanut pentupulinaan tai sitten mulla on mennyt ohi tuolla kuvaketjussa..:mietiskel:

"Aamu"kahvia tässä litkin. Kohta vois mennä heittämään lenkin poikien kanssa. Jossain vaiheessa kaveri tulee meille ja lähdetään varamaan meille paljas kissavauva. :hymy:

inni

inni
Viestimäärä: 612

VS: KUKKUJAT - Maanantaina, 03.05.2010 klo 12:47  
+
0
Joskus Keskisuomalaisessa oli juttu taloyhtiöstä Jyväskylässä, jossa taloyhtiön hallitus oli äänestänyt kielteisen päätöksen yhden asukkaan aitasuunnitelmalle. Niiden mielestä koko rivitalon ilme kärsii jos asukas aitaa oman pihansa. Tämä asukas olisi aidannut pihan juurikin koirien takia, mutta ei sitten saanut siihen lupaa.

Moikka siis,

Töissä ollaan ja olin aamupäivän vielä puhehommissa, voi vaan kuvitella miltä mun ääni nyt kuulostaa. Kurkussa tuntus olevan hiekkapaperia. Onneks kakkuringissä on tänään vuorossa juustokakkua ja mansikkasurvosta, nams.

mill

mill
Viestimäärä: 1617

VS: KUKKUJAT - Maanantaina, 03.05.2010 klo 12:48  
+
0
On se aikoihin eletty. Mä oon täällä aiemminkin varmaan jo höpöttänyt että Misty osaa pyrkiä vessaan oksentamaan kun on paha olo. Tänään ensimmäisen kerran kävi niin, että kuulin olkkariin kun vessan ovi pamahti seinään. Se oli ollu raollaan joten Misty oli saanut sen tassulla ja kuonolla auki, ja oli pöntön vieressä istumassa kun ehdin paikalle. Avasin vaan kannen ja sinne se oksensi hetken pumpattuaan. Mä en vaan voi uskoa miten se voi oppia jotain tuollaista, varsinkaan ilman varsinaista opettamista. Jos vielä pöntön kansi olis auki niin sehän ei tarttis apua ollenkaan.. Uskomaton hauva.
Pk collie Misty 08/2007
Punakorvakonna Stevie "Tiivis" synt. 1996.

Blogi

Tutuli

Tutuli
Viestimäärä: 3982

VS: KUKKUJAT - Maanantaina, 03.05.2010 klo 12:52  
+
0
^Uskomattomalta kyllä kuulostaa! Ihan ku jostain leffasta... :nauru: Mulle kelpais se, että saisin koiralle opetettua, että ei puklaa matoille.

Täällä on aivan ihana ilma! Aurinko paistaa ja taivas on sininen. Täytyy ottaa kamera lenkille mukaan, niin saa koirastakin uusia kevätkuvia.
Shetlanninlammaskoira Alissa 23.11.2008
Muistoissa tiibetinspanieli Mona 1992-2006

mill

mill
Viestimäärä: 1617

VS: KUKKUJAT - Maanantaina, 03.05.2010 klo 13:14  
+
0
^ Niinpä. :nauru: Teidän pitää ruveta harjottelemaan, mahdollista se näköjään on kerran Misty on sen oppinut opettamattakin. :D

On kyllä kaunis päivä tänään. :) Linnutkin visersi nätisti ja mies kehui miten kevät tuoksuu. Mä en siitä valitettavasti mitään tiedä kun en koskaan keväisin allergioiden takia mitään haista, mutta onneksi näkee ja kuulee kuitenkin. :)
Pk collie Misty 08/2007
Punakorvakonna Stevie "Tiivis" synt. 1996.

Blogi

eetla

eetla
Viestimäärä: 3461

VS: KUKKUJAT - Maanantaina, 03.05.2010 klo 13:38  
+
0
Voi kun meilläkin koira osaisi oksentaa vessaan. Meillä ollaan perinteisesti oksennettu matolle, ellei kerkeä koiraa siitä pois siirtämään.

Täällä odotellaan kans Chambon kuulumisia, toivottavasti ei ois mitään vakavaa. Samoin tsempit Juulialle ja koiruleille, kurjaa kun pitää sairastaa. Toivottavasti uusi pikkutyyppi ois terve ja pissaaminen vaan joku päähänpisto.
Osku 2001 v syntynyt seropi rouva k.16.9.2012
p&s käppänä "Nasu" s. 19.10.2008
p&s käppänä "Sulo" s. 28.6.2011

boxerowner

boxerowner
Viestimäärä: 1490

VS: KUKKUJAT - Maanantaina, 03.05.2010 klo 13:39  
+
0
Tervehdys tännekin! Vapaapäivä ja kuinka ollakaan, sattui auringonpaiste tälle päivälle. Alkuillasta vois tehdä pyörälenkin Mantan kans... On muuten se vapun ampumatapauksen talo just mun ja Mantan vakipyörälenkin varrella.
Bokseriuros ~ Rape 3.6.2000 - 29.4.2010
Bokserinarttu ~ Rebekka 15.7.2010 Ready, steady, go!
Bokserinarttu ~ Armi 15.6.2012

pnkd

pnkd
Viestimäärä: 1295

VS: KUKKUJAT - Maanantaina, 03.05.2010 klo 14:05  
+
0
^ Mikä ampumatapaus siellä on ollut - itsellä mennyt ihan ohi tällainen uutinen.

Monna: Mököhän tästä tuli - tai oikeastaan jäi, kun jo kasvattajakin kutsui tällä nimellä. Ja on siellä kuvaketjussa muutama kuva poitsusta, ja lisääkin varmasti tulee, kunhan Mökö oppii, että kamera kädessä ei tarkoita "hyökkää kohti". :nauru: Lenkilläkin niin kamalan vaikea kuvata, kun paikallaan ei pysytä hetkeäkään - en ymmärrä miten muut onnistuvat kuvaamaan muuta kuin hännänpäätä.
Petit Brabancon "Mökö"

mill

mill
Viestimäärä: 1617

VS: KUKKUJAT - Maanantaina, 03.05.2010 klo 14:13  
+
0
Multakin on menny ampumavälikohtaus ihan ohi - ja varmaan moni muukin uutinen. :shifty:

Eetla: Meilläkin meni noin alkuun, jossain vaiheessa Misty sitten hokasi että ei haluta sen oksentavan matolle ja siirtyi itse aina vapaalle lattialle. Siivottiin ne aina eikä tullu mieleenkään tuo pönttö-juttu, ennenkö alotin perhepäivähoitajana ja kohtasin ongelman: 10 kk ikäisten tyttöjen näppärät sormet oli aina levittelemässä ja maistamassa oksennusta kun hain puhdistusvälineitä.. Rupesin siis kantamaan tuon 20 kilosen koiran vessaan eikä ollut tarkotuskaan että se oppisi sinne itse menemään. Mutta niin se oppi, kun raskaaksi tulin niin en uskaltanu sitä enää kantaa joten työnsin, ja siitä se sitten oppi menemään itse vessaan. Uskomatontahan tuo kyllä on, mutta niin kovin helppoa meikäläiselle. :cool:
Pk collie Misty 08/2007
Punakorvakonna Stevie "Tiivis" synt. 1996.

Blogi


  Siirry sivulle: 1 ... 50 51 52 53
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28195
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6333
Viestejä yhteensä545711
Uudet käyttäjät tänään0
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265846
(Tilastot päivitetty viimeksi 30.04.2024 klo 05:30)