Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Tiistaina, 13.07.2010 klo 21:26

Kukkujat 4

Siirry sivulle: 1 ... 52 53 54

Jaijah

moderaattori
Jaijah
Viestimäärä: 2048

VS: KUKKUJAT 4 - Tiistaina, 24.08.2010 klo 23:03  
+
0
Sataa, sataa ropisee, pili pili pom, pili pili pom, varpaitakin palelee, pili pili pom. Pian se on ohi, sukaton kausi nimittäin. On syksyssäkin puolensa, ihanat vaatteet, ruska, kynttilät, viltit ja lämpimät juomat. Sadekin tuntuu mukavalta, mutta rajansa siinäkin ja harmillisesti kun illat pimenevät niin en enää uskalla mennä metsään muulloin kuin valoiseen aikaan.

monna83, tsemppiä. 10.9 tulee pian ja sitten se on ohi.
Manu 6/2008
Morris 3/2013

mill

mill
Viestimäärä: 1617

VS: KUKKUJAT 4 - Keskiviikkona, 25.08.2010 klo 00:04  
+
0
Monnalle tsemppiä oikeudenkäyntiin!

Misty sai tänään rokotuksensa ja selviteltiin sen mahavaivoja eläinlääkärin kanssa. Muutettiin Vihtiin viime vuoden lokakuussa, enkä oo vieläkään tottunut että täällä päin vois törmätä tuttuihin, mutta siinä odotellessa katsoin kun sisään asteli kaksi pientä griffonia ja ehdinpä mielessä miettiä että "kappas, siinäpä on samanlaiset griffonit kun Monnan Aapo ja Erno" kunnes totesin että nehän ne onkin. :) Mistykin vallan riemastui tutuista ja yritti myös käyttää tilaisuutensa ja poistua vaivihkaa paikalta Monnan mukana välttääkseen eläinlääkärin. :nauru: Loppujen lopuksi se oli kuitenkin jopa yllättävän reipas mussukka. :)

Syksy on ihana! Ja sitä seuraa talvi joka on vieläkin ihanampi. :)
Pk collie Misty 08/2007
Punakorvakonna Stevie "Tiivis" synt. 1996.

Blogi

(Viestiä on muokattu keskiviikkona, 25.08.2010 klo 00:06)

monna

monna
Viestimäärä: 3958

VS: KUKKUJAT 4 - Keskiviikkona, 25.08.2010 klo 00:15  
+
0
^ Oli mukava törmätä. :nauru: Tää Vihdin alue niiiiin pieni alue että varmasti törmätään jatkossakin ihan vahingossa. Misty on kyllä nyt viime ja tänään näkemiskerralla osoittanut sitä reipasta puoltaan itsestään. Ekalla ja tokalla kerralla sain tosiaan sellainen hyvin varovaisen kuvan Mistystä mutta se onkin oikeasti tosi reipas tyttö. :hymy: Kohta se varmaan näyttää Lexalle että missä kaappi seisoo :nauru:
(Viestiä on muokattu keskiviikkona, 25.08.2010 klo 00:15)

mill

mill
Viestimäärä: 1617

VS: KUKKUJAT 4 - Keskiviikkona, 25.08.2010 klo 00:25  
+
0
^ Niinpä, no mut se on vaan kiva. :hymy: Espoossa ei ikinä törmänny kehenkään tai ei ainakaan huomannu kun oli niin paljon väkeä joka paikassa. Tai no, mä en välttämättä huomaa täälläkään mut sit pitää vetää hihasta. :nauru: On se Misty tosiaan ihan rohkeakin, alkuun vaan hitaasti lämpenevä. :) Ties vaikka tosiaan laittais kohta jo Lexan ojennukseen, noh, ehkei sentään. :nauru:
Pk collie Misty 08/2007
Punakorvakonna Stevie "Tiivis" synt. 1996.

Blogi

(Viestiä on muokattu keskiviikkona, 25.08.2010 klo 00:26)

myrkku

myrkku
Viestimäärä: 2138

VS: KUKKUJAT 4 - Keskiviikkona, 25.08.2010 klo 00:34  
+
0
Onko normaalia haaveilla omakotitalosta maalla, rempattavasta sellaisesta, lampaista, kanoista ja ennenkaikkea monesta koirasta jo 19-vuotiaana kun muut kaverit haluaa baariin ensi viikonloppuna?
Haluan niin paljon, katselen jo markkinoita, suunnittelen remonttia, työpaikkoja, kaupunkia/alueita.
Isot on haaveet, toivottavasti ne joskus toteutuu.

monna

monna
Viestimäärä: 3958

VS: KUKKUJAT 4 - Keskiviikkona, 25.08.2010 klo 00:38  
+
0
^ On normaalia. Mäkin itse asiassa välillä oikein tunnen huonoa omaan tuntoa siitä kun aikoinaan (18-20v) menin ja biletin aivan liikaa ennenkuin tajusin että haluan jotain muuta.

mill

mill
Viestimäärä: 1617

VS: KUKKUJAT 4 - Keskiviikkona, 25.08.2010 klo 09:08  
+
0
^^ On se, ja riippuu keneltä kysyy mutta mun mielestä se on vielä normaalimpaa kuin joka viikonloppuinen baarissa juokseminen. ;)
Pk collie Misty 08/2007
Punakorvakonna Stevie "Tiivis" synt. 1996.

Blogi

jannie

jannie
Viestimäärä: 4637

VS: KUKKUJAT 4 - Keskiviikkona, 25.08.2010 klo 10:30  
+
0
On normaalia. Mä muutin 19-vuotiaana maalle. :hymy: Toki myös paikallinen tuli tutuksi ja iloliemi virtasi, mutta varsinainen baarielämä ei oikein innostanut.

(Toki mä koin sitten myöhäisteini-iän uudestaan kun muutin takas kaupunkiin... :shifty:)

Ja haluan mä vieläkin muuttaa "maalle" :hymy: Jonkun mittakaavan mukaan täkin on landea, mutta mun lande on yhä melko keskellä ei mitään, eikä ainakaan ympärivuotisia naapureita näköetäisyydellä. Mielellään ei naapureita ollenkaan. Kiitos.
O.o there's no s**t like oh s**t
Perhospojat Hugo & Elmo http://blog.perhosvaikutus.net/
kollektiivilaihduttajat http://crazydogladies.blogspot.fi/

nevermind

nevermind
Viestimäärä: 498

VS: KUKKUJAT 4 - Keskiviikkona, 25.08.2010 klo 11:10  
+
0
Kukkuuta. Kylläpä nyt on tullu paljon taukoo KC:n käyttöön. :nolo: Koulu koulu.
jannie mä kanssa tykkään syksystä toisaalta. Kynttilöiden polttaminen ja lämpöset vaatteet. :love: ja ruska. Mutta ainainen sade ärsyttää ja onnistuinkin heti syksyn ensimmäisissä sateissa saamaan itteni kipeeksi.
Hooh, koulussa tässä paraikaa ollaankin, atk-tunnilla. Voisin koittaa tehdä sen näyttötyön tässä heti alkuun, että jos sais sitten vapautuksen tästä kokonaan. Jotenkin tuntuu, että osaan nää hommat kyllä... :roll:
Oltiin lauantaina Helsingissä käymässä kun avo toimi sen isän kaverille Norjasta kuskina. Käytettiin sitä U2:n keikalla. Pyörittiin avon kanssa sitten sen aikaa Helsingissä. Yllätyin vähän kuinka paljon loppujen lopuks tuolla keskustassa oli koirapuistoja. Aika pieniähän nuo olivat, mutta kumminkin. Meidänkin piti mennä käymään jossain niistä, mutta eikös sitten alkanu sataan kaatamalla... :roll:

Mun tekis mieli mennä tänään vähän osteleen kaikkia juttuja Oonalle. :cool: toisaalta taas haluisin ostaa itelle jonkun uuden ihanan paksun villatakin.

edit. hups unohdin lukea aiempia viestejä ja oon kyllä samaa mieltä! Haluan muuttaa maalle ja mieluiten heti. :nauru: Just tuli tuolla Helsingissä käytyä enkä koskaan halua muuttaa kyllä sinne. Ei millään pahalla siis niille kc:laisille jotka siellä asuvat. :kumarrus:
Bokseri Oona 25.11.2009
(Viestiä on muokattu keskiviikkona, 25.08.2010 klo 11:16)

Nutti

Nutti
Viestimäärä: 1149

VS: KUKKUJAT 4 - Keskiviikkona, 25.08.2010 klo 11:14  
+
0

jannie kirjoitti:

Mä rrrakastan syksyä! Saa poltella kynttilöitä, pukeutua ihaniin lämpösiin neuleisiin ja, mikä parasta, kohta tullee jooouuuluuu... :love:



Mä kanssa rakastan syksyä, vaikka tykkään kyllä oikeastaan kaikista vuodenajoista. Omat synttärit on marraskuussa, että sekin varmaan vaikuttaa, on mitä odottaa. Tämmösenä kotikissana takkatuli, kynttilät, hyvä kirja ja jättimäinen kuppi teetä on just se mun paikka.
Englanninspringerspanieli "Iitu"s. 21.12.2002
Rottweiler "Tara" s.23.8.2006

Rorys

Rorys
Viestimäärä: 5244

VS: KUKKUJAT 4 - Keskiviikkona, 25.08.2010 klo 11:23  
+
0
Oon kieltämättä vähän kateellinen teille jotka löydätte syksystä niin paljon hyviä puolia.
Mulle se on jotenkin kovin masentavaa aikaa, palelee jatkuvasti ja on pimeää. Kai sekin vielä vaikuttaa kun en talvestakaan juuri tykkää... Kerrospukeutuminen yms :neutral:

eetla

eetla
Viestimäärä: 3461

VS: KUKKUJAT 4 - Keskiviikkona, 25.08.2010 klo 12:07  
+
0
Päivä kukkuu.
Selkeesti syksyä ilmassa. Mä laitoin eilen ensimmäistä kertaa uuniin tulet, oli jotenkin niin lepposta lämpöä mitä sieltä tuli. Eilen aktivoiduin myös vähän kampailemaan Nasua kun sen karvat menee tämmösellä kostealla kelillä helposti takuille. Tai siis mahan alus ja koristekarvat, runkokarva on tosi hyvä ja karhea se ei takkuun menekään. Selvittelin takut ja vedin jalkojen karvat melko lyhyeksi, jos ei tulisi puoli metsää mukana lenkiltä.
Nyt on kyllä ihanan raikkaat kelit, koirienkin kanssa lompsutella menemään, ei tartte murehtia että ne tukehtuu kuumuuteen. Eikä itselläkään hiki virtaa kun kävelee jääkaapille.

Pitäisi vielä päättää että milloin pitäis ne loput kolme viikkoa kesälomaa mitä on pitämätöntä. Lomarahatkin on vielä sisässä. Ikävä kyllä kukaan ei myöskään ole pessyt ikkunoita tai tehnyt muitakaan kesälomalle suunnilteltuja hommia. :nauru:
Osku 2001 v syntynyt seropi rouva k.16.9.2012
p&s käppänä "Nasu" s. 19.10.2008
p&s käppänä "Sulo" s. 28.6.2011

Mondial

Mondial
Viestimäärä: 1013

VS: KUKKUJAT 4 - Keskiviikkona, 25.08.2010 klo 12:12  
+
0
Syksy <3
Lapsesta asti ihan lempivuodenaika. Muistan ihailleeni syksyn tunnelmaa jo alle kouluikäisenä. Rakastan sitä tuoksua, ja se tuntuu muuttavan hetkessä koko ajatusmaailmani - menen syksytilaan. Siihen ikävä kyllä liittyy kuitenkin aina melankoliaa ja masennustakin, joten sinänsä on tosi typerää että koulujen pitää alkaa just syksyllä..
Tällä hetkellä paras asia syksyisessä säässä: villapaidat! Ah, ihanuutta. Oon todella huono pukeutumaan vain mekkoon, tai farkkuihin ja t-paitaan, shortseihin tms. Ihana kun saa taas kerrospukeutua ja kääriä itsensä pehmeisiin vaatteisiin.

Toisaalta, miksi oi miksi mulla on koira, jota pitää pestä syksyllä koko ajan, ja jonka turkki imee loskaa ja likaa kuin pumpuli?? Sitä osaa syksystä en odota innolla.

jannie

jannie
Viestimäärä: 4637

VS: KUKKUJAT 4 - Keskiviikkona, 25.08.2010 klo 12:14  
+
0

eetla kirjoitti:

Ikävä kyllä kukaan ei myöskään ole pessyt ikkunoita tai tehnyt muitakaan kesälomalle suunnilteltuja hommia. :nauru:



Se sama kukaan on pessyt vaan puolet meidän ikkunoista, loppui ilmeisesti inspiraatio kesken :viheltel: Mulla on tänään viimeinen lomapäivä, ja koskas en näytä saavan kyytiä Plantageniin, ajattelin pyhittää päivän pyykinpesulle. Ehkä niitä ikkunoitakin vois pestä... ehkä.
O.o there's no s**t like oh s**t
Perhospojat Hugo & Elmo http://blog.perhosvaikutus.net/
kollektiivilaihduttajat http://crazydogladies.blogspot.fi/

  Siirry sivulle: 1 ... 52 53 54
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28228
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6348
Viestejä yhteensä545766
Uudet käyttäjät tänään0
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265915
(Tilastot päivitetty viimeksi 14.05.2024 klo 01:15)