Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Keskiviikkona, 25.08.2010 klo 13:06

Kukkujat 5

Siirry sivulle: 1 ... 47 48 49 50

SanttuJ

SanttuJ
Viestimäärä: 5302

VS: KUKKUJAT 5 - Lauantaina, 02.10.2010 klo 21:16  
+
0
inni ja wuf, saatte ihan vapaasti tulla meille treenaa koiraa jos omilla on vapaapäivä eikä tekemistä löydy :enkeli:

Lunalla tuntuu tällä hetkellä olevan virtaa sen verran reilusti, et emännällä on vähä puhti jo pois. Onneksi ens viikolla on neljä päivää lomaa niin kerkee varmaan ladata paristonsa kunnolla.

Kävin tänään äitin kans kirpparilla pyörähtää ja löysin farkut, kolme paitaa ja yöasun :jjei: Ens viikonloppuna lähetään kaverin kans ostoksille ja tämä aikoo mennä käymään ihan oikeassa alusvaateliikkeessä. Kenkiä pitäis ostaa kans vähä joka tarpeeseen.

muoks. Jannielle mukavaa iltaa!
bokseri Luna 14.8.2009 - 13.3.2015
labradorinnoutaja Inni 31.3.2014
(Viestiä on muokattu lauantaina, 02.10.2010 klo 21:28)

wuf

wuf
Viestimäärä: 713

VS: KUKKUJAT 5 - Lauantaina, 02.10.2010 klo 22:02  
+
0
^Kyllä me tänään Hiron kanssa treenattiin :nauru: esineiden nostelua tosin joten ei tarvinnu takapihaa pidemmälle lähteä :cool:

Nyt on iltalenkit heitetty, sänkyyn siis tie nyt vie tv:t' katseleen. Toivottavasti noi napit ois auttanu Sinin mahaan ettei se ens yönä taas herättäis kun on hätä..

Vanis

moderaattori
Vanis
Viestimäärä: 6114

VS: KUKKUJAT 5 - Lauantaina, 02.10.2010 klo 22:09  
+
0

griffon kirjoitti:

^Joku uhmaikä? Minkäs ikäinen tytär olikaan? Jos jotain 4-5v niin meillä ainakin nimenomaan tytöllä oli tuolloin melkoinen "huutokausi" (Pojalla ei, ihme kyllä)


Uhma on ollut päällä jo pidemmän aikaa, mutta tähän asti kiekuminen on alkanut vasta "syystä". Nyt kiljuminen alkaa kuin napista painamalla, ilman mitään selvää syytä. Saattaa ruveta kiljumaan että haluaa mukaan tms.

innna

innna
Viestimäärä: 4768

VS: KUKKUJAT 5 - Lauantaina, 02.10.2010 klo 22:19  
+
0
Zut alors, tänne on luvattu huomiseksi +24 astetta! Eikö syksy tuu ikinä?? Minä haluan kaivaa jo villapipon päähäni.
Pessi ja Ilo ja Aura <3
"The only real radicalism in our time will come as it always has — from people who insist on thinking for themselves and who reject party-mindedness." - Christopher Hitchens

lallimus

lallimus
Viestimäärä: 501

VS: KUKKUJAT 5 - Lauantaina, 02.10.2010 klo 22:23  
+
0
^ Minnekä päin noin paljon luvattu?! Täällä ollut koko päivän mukavat +7 :roll:

Uskallankohan laittaa kaverille viestiä? Ei olla pariin kuukauteen oltu tekemisissä, ja nyt mietin että odottaakohan se multa aloitetta.. Se on vähän sellainen helposti itteesä ottava, ja nyt jos laitan viestiä niin se luulee että mulla on takaa-ajatuksia (onko se muuten oikeasti taka-ajatuksia vai takaa-ajatuksia? :mietiskel: ), kyselen esimerkiksi kyytiä. Se vaan aina olettaa että minä oon käyttämässä sitä hyväksi, koska kaikki muut käyttää sitä. Ja lisäksi tää kaveri on ollut musta kiinnostunut koko tän meidän tuntemisen ajan (7v), ja siksi joudun välillä ottamaan siihen etäisyyttä, kun se kuvittelee välien liikaa lämpenevän.. Uaah, mitä teen, aina ymmärretään väärin enkä haluais loukata :ttou: Ja voihan se olla, ettei se enää (=taas) edes halua olla missään tekemisissä.
- nimimerkki vaihtunut -
(Viestiä on muokattu lauantaina, 02.10.2010 klo 22:24)

Mondial

Mondial
Viestimäärä: 1013

VS: KUKKUJAT 5 - Lauantaina, 02.10.2010 klo 22:32  
+
0
^ se on taka-ajatuksia :nauru: Ajatuksia, jotka ovat pääajatuksen takana.
Toisaalta miksei takaa-ajatuksia kävis - ne niinku tulee sieltä takaa yhtäkkiä, paljastuvat..
Sivuajatuksia.. sivulta-ajatuksia.. nyt jään ittekseni loppuillaksi lörpöttämään (rakastan sanoja :love:)

lallimus

lallimus
Viestimäärä: 501

VS: KUKKUJAT 5 - Lauantaina, 02.10.2010 klo 22:36  
+
0
Haha, joo no mietinkin että oisko se oikeasti yhdellä aalla, mutta puhuessa sanon kyllä aina kahella. Se on tätä savolaasta vääntellyy :nauru:
- nimimerkki vaihtunut -

innna

innna
Viestimäärä: 4768

VS: KUKKUJAT 5 - Lauantaina, 02.10.2010 klo 23:04  
+
0
^ No tänne Ranskaan. :) Viettelen siis vaihtaripuolivuotista Troyes-nimisessä kaupungissa Pessin kanssa.

Jospa sitä lähtis iltakävelylle tästä ja sit duunais opiskeluhommia vielä vähän.
Pessi ja Ilo ja Aura <3
"The only real radicalism in our time will come as it always has — from people who insist on thinking for themselves and who reject party-mindedness." - Christopher Hitchens

pnkd

pnkd
Viestimäärä: 1295

VS: KUKKUJAT 5 - Sunnuntaina, 03.10.2010 klo 08:09  
+
0
Mitäköhän minä teen hereillä tähän aikaan? :mietiskel: No, hyvä että heräsin, sillä tiheässä sumussa tallustaminen oli kuin suoraan kauhuelokuvasta.
Petit Brabancon "Mökö"

Nutti

Nutti
Viestimäärä: 1149

VS: KUKKUJAT 5 - Sunnuntaina, 03.10.2010 klo 08:55  
+
0
Huomenta. Sisäinen kello herättää mut näköjään nykyään klo 8. No mikäpä siinä, ihan hyvä aika herätä. Ihanan näköinen ilma tulossa, jos lähtis tyttöjen kanssa metsäilemään. Muuten aattelinki lööbailla koko päivän, ku huomenna pitää alottaa se opparin korjaus...
Englanninspringerspanieli "Iitu"s. 21.12.2002
Rottweiler "Tara" s.23.8.2006

riiT

riiT
Viestimäärä: 700

VS: KUKKUJAT 5 - Sunnuntaina, 03.10.2010 klo 09:07  
+
0
meillä oli vähän pahan olon tuottamia ongelmia molemmilla joku pari päivää sitten ja nyt oon ollu pari päivää ihan :love: ja meille tarjottiin ihan unelmakämppää, molemmat oltii sitä kattomassa ilmeet ihan O.o :)
There's one heart beating and that heart beats for you.

silkkiterrieri n 05/07
silkkiterrieri 03/15
cockerspanieli 10/16

SanttuJ

SanttuJ
Viestimäärä: 5302

VS: KUKKUJAT 5 - Sunnuntaina, 03.10.2010 klo 09:46  
+
0
Huomenta täältäkin! Kävin heti koneelle päästyäni kattomassa työpaikkoja ja kyllä alko taas kutittelee muuttaminen. Tällä paikkakunna pyörii jatkuvasti avoinna 1 -6 työpaikkaa ja jos kattoo lähipaikkakuntia myöten niin hyvällä tuurilla löytyy se +20. Oli vähä makea kattoa isompien paikkakuntien avointen työpaikkojen määrää.

Tänään käyn luultavasti polkee tuttavalle ja sen koiralle peltojäjen. Vois melkein Lunalle tehdä saman.
bokseri Luna 14.8.2009 - 13.3.2015
labradorinnoutaja Inni 31.3.2014

Taraaa

Taraaa
Viestimäärä: 1755

VS: KUKKUJAT 5 - Sunnuntaina, 03.10.2010 klo 09:49  
+
0
Huomenta täältäkin

Eilen kävin kaverin kanssa kaupungin yössä pyörähtämässä. Pari join, niinkuin oli tarkoitus ja pysyteltiin sen jälkeen kahvi/vesi linjalla. Kohta lähtis bussi, pitää käydä töissä pyörähtämässä.. Sen jälkeen tulen kotiin kahtomaan krapulaista miestä.. :ttou:
Sammu vessanlattialle yöllä. Oli tuo näköjään jossain vaiheessa päässy sohvalle, saattaa tosin olla niskat kipeät ku herää. On tuo asento sen verra pahannäköinen :nauru:
Kotona:
Dogo Argentino Punkku s.6.4.2012

Taivaalla:
Pitbull Aapo 2003-2011
Pitbull Moro 2008-2012
Dogo argentino Tara 1.6.2008-18.10.2013

monna

monna
Viestimäärä: 3958

VS: KUKKUJAT 5 - Sunnuntaina, 03.10.2010 klo 11:12  
+
0
Huomenta myös täältä. Tunnin päästä lenkille yhden naisen kanssa, jolla vuoden ikäinen cairni. Nyt saa jädä Kusti kotiin kun viime kerralla yritti koko ajan astua sitä. Nyt pääsee Lexa ja pikkupojat vain mukaan.

SanttuJ

SanttuJ
Viestimäärä: 5302

VS: KUKKUJAT 5 - Sunnuntaina, 03.10.2010 klo 11:45  
+
0
^^Tuli tuosta mieleen, et itellä on nykyään selkä jatkuvasti ihan tohjona ja ukko osas valistaa et miksi näin on. Mä ilmeisesti nukun yöllä niin et mun pää on taipunu oikealle, keskivartalo suorassa (=selkä patjaa vasten) ja jalat oikealle taipuneena. Ei ihme et sattuu aamulla.

Luna sai jälkensä haistella ja neuvojahan minä tarvin tuon kanssa. Hiippailempa käymään harrastus-ketjussa.. :viheltel:
bokseri Luna 14.8.2009 - 13.3.2015
labradorinnoutaja Inni 31.3.2014

Tonteria

Tonteria
Viestimäärä: 2481

VS: KUKKUJAT 5 - Sunnuntaina, 03.10.2010 klo 12:17  
+
0
Huomenia!

Tällä on heräilty kaikessa rauhassa, Arttu tuli herättämään vasta kymmeneltä ja aamulenkki sujui vähän turhankin pirteästi. Kohta lähdetään katsomaan josko bussimatka ja Rajasaaressa pöhinöinti saisi pienen virtaa hiukkasen pienemmälle. Kelikin on juurikin sopivan viileä, niin tekee oikein mieli olla ulkona!
Kodinturva(tuho)joukkona häärää ja mökeltää ssu Giteas Inverno, "Pyry"
Rakas enkelikoirani, ssu Giteas Ginori, "Arttu"

Hullut koiranaiset biksukuntoon
Kuvatuksia

lallimus

lallimus
Viestimäärä: 501

VS: KUKKUJAT 5 - Sunnuntaina, 03.10.2010 klo 13:04  
+
0
Mitä lihapullien tai murekkeen kanssa voi syödä? Vai tartteeko ne välttämättä mitään vihanneksien ja/tai salaatin lisäksi mitään kyytipojaksi? Yleensä tullut jotain perusmuussia syötyä jos joku tehnyt, mutta nyt kun ajattelin tehdä pullia tai mureketta itse, niin en todellakaan rupea perunoita ostelee kun en niistä juurikaan edes pidä. En mitään riisiäkään jaksa, spagettikaan ei nyt innosta.. Onko muita vaihtoehtoja enää? :mietiskel: Ei haittaa siis "paljaaltaan" syödä, mietin vaan, että mitä niiden kanssa voisi syödä.
- nimimerkki vaihtunut -

tir

tir
Viestimäärä: 245

VS: KUKKUJAT 5 - Sunnuntaina, 03.10.2010 klo 14:03  
+
0
^ makaroonia?

Ruttt

Ruttt
Viestimäärä: 321

VS: KUKKUJAT 5 - Sunnuntaina, 03.10.2010 klo 14:45  
+
0
Huh huh. Käytiin mätsäreissä Nolan kanssa ihan vaan kehän laidalla harjoittelemassa tuota toisten koirien ympäröimänä oloa. Varsinkin kun meillä on ollut epäonnea irtokoirien kanssa. Noh, tunnin se jaksoi istuskella aikas hyvin ja keskittyi enemmän minuun kuin ympärillä oleviin koiriin. Vaikka moni siellä hyppelehti, haukkui, jne. Sitten viimiset kymmenen minuuttia iski turhautuneisuus siinä paikalla oloon alkoi oman hupinsa vääntäminen :roll: Pomppimista, maassa pyörimistä ja hihnan vetämistä. Olin sen sitonut juuri tuota varten aitaan kiinni, että jos alkaa pelleily niin siirrytään avon kanssa kauemmas eikä huomioida. Sehän tepsi, ja toistettiin parisen kertaa kun yritti jatkaa hänen temppuiluaan. Sitten kun rauhottui niin lähdettiin pois. Mut olen oikeastaan aika tyytyväinen että noinkin hyvin meni, vuoden ikäiseksi murkkunaamaksi :peukku:

pnkd

pnkd
Viestimäärä: 1295

VS: KUKKUJAT 5 - Sunnuntaina, 03.10.2010 klo 15:42  
+
0
^ No minun korvaani tuo kuulostaa uskomattoman hyvältä suoritukselta! Pitäisiköhän minunkin alkaa tekemään enemmän tuollaista siedätystä, sillä täällä meidän asuinalueella ei vain saa siedätettyä koiriin (ja niiden ohittamiseen) kun 90 % vastaantulijoista on rähiseviä flexi-hirviöitä ja omistajat tyypillisesti seisovat puulla päähän lyötyinä paikallaan antaen koiransa rähistä odottaen, että minä pääsen pentuni kanssa sujuvasti ohi.. :roll: Phuh.
Petit Brabancon "Mökö"

  Siirry sivulle: 1 ... 47 48 49 50
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28247
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6355
Viestejä yhteensä545793
Uudet käyttäjät tänään0
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265918
(Tilastot päivitetty viimeksi 19.05.2024 klo 01:00)