Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Maanantaina, 04.10.2010 klo 15:57

Kukkujat 6

Siirry sivulle: 1 ... 4 5 6 ... 86

eetla

eetla
Viestimäärä: 3461

VS: KUKKUJAT 6 - Keskiviikkona, 06.10.2010 klo 15:38  
+
0
Mulle kerkes jo melkee stressi itkua pukkaamaan kun tulee paniikki kuukausi-ilmojen kanssa mutta nyt onkin vasta kuudes päivä. Mä oon tuijottanut syyskuuta niin tiiviisti ja elänyt jo 8 päivää että ihan hihityttää kun aikaa on vaikka ja kuinka. :nauru: Ja jos jätkät lähtee Finbuilttiin niin mä voin hyvällä omalla tunnolla yrittää päästä mukaan. Kyllä mullekin ilmanen kalja kelpaa. :nolo:

Kohta kotiin survomaan kanoja uuniin ja sitten lääkepöhnä unille. Jospa tämä tästä.
Osku 2001 v syntynyt seropi rouva k.16.9.2012
p&s käppänä "Nasu" s. 19.10.2008
p&s käppänä "Sulo" s. 28.6.2011

Sonik

Sonik
Viestimäärä: 4809

VS: KUKKUJAT 6 - Keskiviikkona, 06.10.2010 klo 16:37  
+
0
Vielä olis 3,5h töitä. Mut onneks on ollut ihan leppoisa päivä, niin aikakin on mennyt nopsaan.
Nii ja yks työntekijä kävi hakemassa tuolta huutokaupan SA- kaupasta mulle tollasen intin kenttäpullon. :)
Ja keittolan emäntä pysähtyi kotiin lähtiessään jättämään mulle täytekakkua. :aurinko:
shelamu "Savu" -10
cpku "Sumu" -11
shelamu "Koda" -13
cpku "Hippa" -15

If you see light at the end of the tunnel, It's the light of the oncoming train.

SanttuJ

SanttuJ
Viestimäärä: 5302

VS: KUKKUJAT 6 - Keskiviikkona, 06.10.2010 klo 17:04  
+
0
Sain aidattua pihan. Toivottavasti ne pihatyöntekijät ei tänä vuonna enää yritä tulla nurmikkoa leikkaamaan. Kompostikehikko oli AgriMarketissa -50% alennuksessa joten aidalle tuli kaiken kaikkiaan hintaa 30 euroa ku osa laitettiin vanhalla puutarha-aidalla. Aidan pylväät koostuu harjan vaihtovarsista ja kiinnitys nippusiteillä :nauru:
bokseri Luna 14.8.2009 - 13.3.2015
labradorinnoutaja Inni 31.3.2014

Neva

Neva
Viestimäärä: 279

VS: KUKKUJAT 6 - Keskiviikkona, 06.10.2010 klo 19:43  
+
0
Nyt se on sit tehty. Laitoin nettiin ilmoituksen että haen kämppistä, onhan se nimittäin melko kallista näin opiskelijalle asua yksiössä. Ärsyttää ku kesän tehny töitä ja säästäny ahkeraan ja nyt kaikki menee peruselämiseen korkean vuokran takia. Pelottaa vähän että ottaakohan kukaan yhteyttä tai jos ottaa niin millaiset tyypit.
Laitoin siihen että haluaisin koirallisen kämppiksen ni saisin Nevalle paljon kaivattua seuraa. Löytyiski semmonen ihminen jolla olis mukava ja kiltti koissu. Jänskättää-ää! :eek:
lpku 02/14
(Viestiä on muokattu keskiviikkona, 06.10.2010 klo 19:43)

Sonik

Sonik
Viestimäärä: 4809

VS: KUKKUJAT 6 - Keskiviikkona, 06.10.2010 klo 19:51  
+
0
Menin sit liittymään hurttaklubiin, kun aattelin et no harm ja jos sais sit suoraan sähköpostiin noita tarjouksiakin tms.

Nyt mä oon sit saanut jonku kymmenen kaveripyyntöä siellä ja osa vaikuttaa just sellasilta 10v lapsilta. Siellä ne kilvan kommentoi toisilleen, kunka "meidän sesse on ainaskii satamiljoonaa kertaa parempi ku teidän" :ttou:
shelamu "Savu" -10
cpku "Sumu" -11
shelamu "Koda" -13
cpku "Hippa" -15

If you see light at the end of the tunnel, It's the light of the oncoming train.

Mondial

Mondial
Viestimäärä: 1013

VS: KUKKUJAT 6 - Keskiviikkona, 06.10.2010 klo 19:54  
+
0
^ mäkin liityin siihen aikanaan, mutta olinkin koko homman täysin unohtanut. Muistaakseni aluksi sateli jotain ihmeellisiä kaveripyyntöjä ja tuli floodauskommentteja ja ties mitä. Mutta se rauhoittui varmaan viikossa. Mutta niillä sivuilla ei ollut mitään sen kummempaa sisältöä, joten eipä tosiaan ole tullut siellä käytyä. Tunnuksetkin on aikaa unohtuneet.

muoks. paitsi että meninpä nyt sinne sivuille ja näköjään on tunnukset tallella, siis automaattisesti pompsahti siihen tadaa! Tylsää siellä on silti, en oo varmaan tammikuun jälkeen käynyt.
(Viestiä on muokattu keskiviikkona, 06.10.2010 klo 20:06)

Rosalie1

Rosalie1
Viestimäärä: 1141

VS: KUKKUJAT 6 - Keskiviikkona, 06.10.2010 klo 20:52  
+
0
Kukkuu,

mä luulin koko päivän, että nyt on 13.10.. Avo sitten puhelimessa valaisi, että olen viikon edellä ajassa. Mä olen siis koko päivän kirjoittanut töissäkin kaikkiin papereihin, että 13.10:nolo:

Saku oli ihan mahti poika treeneissä ja huomenna tulee taas keittiön korjaaja tekemään jotain. Saatan jo ensi viikolla saada keittiöni takaisin.

Kuuska, yksäsin sulle!

Karvakamu

Karvakamu
Viestimäärä: 6534

VS: KUKKUJAT 6 - Keskiviikkona, 06.10.2010 klo 21:13  
+
0
Voi vitsit meillä oli mukavaa treeneissä! Sillon siellä alo-tokossa Peppiä ei vähäänkään kiinnostanu koko touhu, nyt se oli tosi reipas ja touhus innolla mun kanssa! :jjei:! Ja saatiin paljon neuvoja kokeneemmilta, nyt sitten vaan tomerasti tarttua toimeen. Jäi kyllä ihan älyttömän hyvä fiilis.
Lotta 09/11
Villa 02/13
Enkelikoira Peppi

Koirailua & käsitöitä

jannie

jannie
Viestimäärä: 4637

VS: KUKKUJAT 6 - Keskiviikkona, 06.10.2010 klo 21:16  
+
0
^ Hahaa meki oltiin alo-tokossa tänään taas :hymy: Melkeen kaikki nää tavallisimmat on ollu muistissa edellisistä koirista (sivulletulo, istu, maahan jne jne jne), mutta nyt tulikin sellanen juttu kuin merkki :eek: :nauru: Vaikka hyvin mä sitten sain senkin opetuksen aloitettua, vaikka olinkin ensin jo että eeeeiiii, eeeii onnistu!
O.o there's no s**t like oh s**t
Perhospojat Hugo & Elmo http://blog.perhosvaikutus.net/
kollektiivilaihduttajat http://crazydogladies.blogspot.fi/

Taraaa

Taraaa
Viestimäärä: 1755

VS: KUKKUJAT 6 - Keskiviikkona, 06.10.2010 klo 22:01  
+
0
Heh, jänskättää. Huomenna Myrkkun, mindin ja Taran kanssa lenkille. Liekköhän mikä riiviö tuo meijän "ihana luttana fifi mussu" kun toinen koira, vieläpä narttu tulee seuraan :shifty:
Kotona:
Dogo Argentino Punkku s.6.4.2012

Taivaalla:
Pitbull Aapo 2003-2011
Pitbull Moro 2008-2012
Dogo argentino Tara 1.6.2008-18.10.2013

Tonteria

Tonteria
Viestimäärä: 2481

VS: KUKKUJAT 6 - Keskiviikkona, 06.10.2010 klo 22:20  
+
0
^Ottakaa sitten paljon kuvia!

Kukkuuta vaan täältäkin, raskas päivä takana, mutta onneksi se parani iltaa kohden. Arttu ei aamulla enää suostunut kävelemään ollenkaan, joten sai kiiruusti soittaa ell:lle ja varata ajan ortopedille. Onneksi semmoinen löytyi läheltä alle tunnissa, ja pojalle laitettiin kipsi jalkaa. Nyt tuo klenkkaa innoissaan joka paikkaan, ja tuntuu siltä, että murtunutta varvasta ei enää olisikaan. Se tukiside oli vaan sitten liian pehmeä, ja murtuma pääsi liikkumaan, ja siitä kipeytyi. Ja koska kipsi oli kamalan ruma, niin pyöräytin ympärille pinkkiä itsekiinnittyvää ideaalisidettä. Tuunattu koiruus.. =)

Nyt pitäisi sitten keksiä paljon sisäaktiviteettiä, vinkkejä otetaan vastaan. DogFinder on jo nyt hitti, ja siitä on vielä iloa moneksi päiväksi, mutta mitä kaikkea muuta voisi puuhata puolivuotiaan riisenin kanssa, joka ei saa riehua, juosta, hyppiä, tai tehdä mitään muutakaan _kivaa_ neljään viikkoon?
Kodinturva(tuho)joukkona häärää ja mökeltää ssu Giteas Inverno, "Pyry"
Rakas enkelikoirani, ssu Giteas Ginori, "Arttu"

Hullut koiranaiset biksukuntoon
Kuvatuksia

myrkku

myrkku
Viestimäärä: 2138

VS: KUKKUJAT 6 - Keskiviikkona, 06.10.2010 klo 22:26  
+
0

Taraaa kirjoitti:

Heh, jänskättää. Huomenna Myrkkun, mindin ja Taran kanssa lenkille. Liekköhän mikä riiviö tuo meijän "ihana luttana fifi mussu" kun toinen koira, vieläpä narttu tulee seuraan :shifty:


Ah, se on kyllä Tara joka on enkeli :enkeli: Mindi on se piru :twisted: Saat tulla kertomaan huomenna tänne kuinka pimahtanut on koira ja emäntä :D

Tonteria, otetaan kuvia kun pitäisi kuvaajankin tulla! :)

Rosalie1

Rosalie1
Viestimäärä: 1141

VS: KUKKUJAT 6 - Keskiviikkona, 06.10.2010 klo 22:32  
+
0
Tonteria, mitä jos opettaisit koiralle naksutuksen? Sitten naksuttelemalla temppuja, kuten valojen sytyttäminen/sammuttaminen, kuiskaus (nuuskaisee sun korvaa), sormien tunnistaminen, eri esineiden ja hajujen tunnistaminen. Esim. opetat koiran tunnistamaan kaakaojauheen hajun, sitten koiran pitää eri hajujen joukosta aina ilmaista se opetettu. Koira oppii myös tunnistamaan eri esineet. Ensin opetat sen tunnistamaan, kynän, avaimet ja vaikka sytkärin. Sitten voit laittaa esineitä kasaan ja pyytää koiraa tuomaan tietyn esineen.

SanttuJ

SanttuJ
Viestimäärä: 5302

VS: KUKKUJAT 6 - Keskiviikkona, 06.10.2010 klo 22:34  
+
0
Tonteria:Etsintä leikkiä on meillä kehitetty eteenpäin tekemällä siitä herne kupissa -pelin tyyppinen. Kolme kuppia lattialle ja yhden alle herkku. Mä yleensä oon näyttäny selkeästi koiralle et mihin kuppiin sen laitan ja alkanu pyörittelee. Ja kysymys kuuluu: "Mikä noista?" :nauru: Sori, muita ideoita ei näillä väsyneillä aivoilla tule mieleen. Pentu tulee taloon -palstalta löytyy lisää -> Puuhavinkkiketju

Mulla on hirvee miettiminen taas päällä, ku yritän päättää, et siirränkö Lunan barffille. Nappulasäkki olis loppumaisillaan, mut edelleenki nuo "aloituskustannukset" barffissa on sen verran kovat, et huhhuijjaa. Noh, mietitään ja laskeskellaan. Sitäpaitsi se on vaihteen vuoksi antanu yhen rustoluun muhia kaks päivää pyyhkeen alla. Tuo on niin pihtari hyvän ruoan suhteen, et luultavasti se jemmais ne kasvisoseetki meidän sänkyyn.

muoks. Olin hidas.
bokseri Luna 14.8.2009 - 13.3.2015
labradorinnoutaja Inni 31.3.2014
(Viestiä on muokattu keskiviikkona, 06.10.2010 klo 22:36)

pnkd

pnkd
Viestimäärä: 1295

VS: KUKKUJAT 6 - Keskiviikkona, 06.10.2010 klo 22:38  
+
0
Tonteria: Ja jos itseltä loppuu puhti kesken niin Dog Pyramid on ilmeisesti usein hitti ja hyvää ajanvietettä koiralle - harmi vaan, että tämän talon herra ei sen ideaa (ainakaan vielä) tajunnut. :nauru:
Petit Brabancon "Mökö"

Rosalie1

Rosalie1
Viestimäärä: 1141

VS: KUKKUJAT 6 - Keskiviikkona, 06.10.2010 klo 22:38  
+
0
SanttuJ, mä jouduin aloittamaan Sakun kanssa barffin ihan pakon edestä, kun piti aloittaa se eliminaatiodietti. Saku ei suostunut syömään pariin ekaan päivään, koska se ei tykännyt kesäkurpitsasta. Kummasti alkoi ruoka maistumaan, kun muuta ei saanut. Kyllä sunkin koira varmaan alkais syömään, kun ei saisi muuta. Nälkä kun alkaa tulemaan, niin ei enää huvita jemmailla ruokaa.

SanttuJ

SanttuJ
Viestimäärä: 5302

VS: KUKKUJAT 6 - Keskiviikkona, 06.10.2010 klo 22:43  
+
0
^Mä luulen et Luna just tykkäis barf-ruokavaliosta. Raakaa lihaa ja luita tuo on syöny koko elämänsä ja kasviksista se on myös tykänny. Porkkana on pop! :hymy: Mandariinistakin se jopa tykkää. Tuo luiden jemmaaminen vaan on niin sitkeässä. Joskus se vetää ne napaansa heti, mut joskus niiden pitää antaa muhia.

muoks. Ite aattelin et saisin Lunan anaalirauhasvaivoihin jotain tolkkua barfin kautta. Sillä pelaa suoli ku junan vessa ja treenejen tai lenkin jälkeen se on melkein kuralla. Muuten sillä pelaa maha normaalisti. Lukuisa nappulakokeilut ei oo tuono tilanteeseen helpotusta, et melkeen vois ihan suosiolla seuraavaksi kokeilla barfia.
bokseri Luna 14.8.2009 - 13.3.2015
labradorinnoutaja Inni 31.3.2014
(Viestiä on muokattu keskiviikkona, 06.10.2010 klo 22:48)

Rosalie1

Rosalie1
Viestimäärä: 1141

VS: KUKKUJAT 6 - Keskiviikkona, 06.10.2010 klo 22:47  
+
0
^ Kannattaa miettiä noiden makeiden vihannesten syöttämistä, niissä on paljon sokeria, joka voi aiheuttaa hiivaa. Parasta on vihreät, eli salaatit, kurkku, kesäkurpitsa, parsa ym. Mä tekisin niin, että on yksi paikka missä luita saa syödä (meillä se on saunan pukuhuone), luu(t) viedään sinne ja laitetaan kuppiin. Koira saa sen ottaa luvan kanssa kupista. Jos ei syö, niin luu pois ja sitä tarjotaan vasta seuraavalla aterialla. Kyllä se äkkiä huomaa, että kannattaa syödä, eikä pelleillä.

SanttuJ

SanttuJ
Viestimäärä: 5302

VS: KUKKUJAT 6 - Keskiviikkona, 06.10.2010 klo 22:50  
+
0
^Tuossa muuten on ideaa. Meillä on nuo luut syötetty pyyhkeen päällä. Aikoinaan tein niin, et jos koira alko hautaamaan sitä luuta (käärimään pyyhkeeseen) otin se pois ja tarjosin myöhemmin uudestaan. Miksiköhän mä oon tästäkin lipsunu? :nolo:

muoks. Mandariinia ja muita makeita hedelmiä se saa tuskin kerran kuukaudessa yhen palasen verran. Porkkanoita ja kurkkua useammin.
bokseri Luna 14.8.2009 - 13.3.2015
labradorinnoutaja Inni 31.3.2014
(Viestiä on muokattu keskiviikkona, 06.10.2010 klo 22:52)

Rosalie1

Rosalie1
Viestimäärä: 1141

VS: KUKKUJAT 6 - Keskiviikkona, 06.10.2010 klo 22:57  
+
0
^Ajattelin lähinnä noita vihannessoseita, että niihin ei kannata ihan kauheasti laittaa makeita juttuja, kuten juuri porkkanaa. Eihän se haittaa, jos koira silloin tällöin rouskuttaa porkkanan tai omenan, mutta jos sitä syö joka päivä paljon soseen mukana, niin se voi alkaa aiheuttamaan hiivaa korviin.
(Viestiä on muokattu keskiviikkona, 06.10.2010 klo 22:58)

  Siirry sivulle: 1 ... 4 5 6 ... 86
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28225
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6347
Viestejä yhteensä545758
Uudet käyttäjät tänään1
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään1
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265913
(Tilastot päivitetty viimeksi 12.05.2024 klo 12:00)