Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Perjantaina, 13.04.2012 klo 22:26

Kuvia koirista 11

Siirry sivulle: 1 ... 3 4 5 ... 51

Kettuprinssi

Kettuprinssi
Viestimäärä: 2473

VS: KUVIA KOIRISTA 11 - Torstaina, 19.04.2012 klo 21:52  
+
0
Aku ja takana hiippaileva nelikuinen basenjipoika Vili.



Nemo-welshi haluaa painia!


Koirakasa.

Seropi 2/2000-12/2016
Manteru 3/2012
Manteru 3/2014
Mantern 2/2017

Heartshaped
(Viestiä on muokattu torstaina, 19.04.2012 klo 21:54)

Shane

Shane
Viestimäärä: 946

VS: KUVIA KOIRISTA 11 - Perjantaina, 20.04.2012 klo 11:55  
+
0

*hug*

mötkö ja pötkö :D

vanhus :) huom taustalla koiraa imuroiva avo!
Menossa mukana saku Riki, corgi Natu sekä huskyvauva Nova!

KiraKira

KiraKira
Viestimäärä: 803

VS: KUVIA KOIRISTA 11 - Perjantaina, 20.04.2012 klo 12:01  
+
0
Koirapuistoilua:

PitaPata Dog tickers
Entiset lemmikit: kääpiökaniuros "Rusina", eli mahtavat n. 10 vuotta, kääpiökanityttö "Sanna", elinikää en muista

Hoitohevoset kuin lemmikit: welsh sec C Englyst Fame, pv Napoleon ja hannover Goldy

Rose

Rose
Viestimäärä: 866

VS: KUVIA KOIRISTA 11 - Perjantaina, 20.04.2012 klo 12:23  
+
0
Oon niin kateellinen Kettuprinssille, kun hänen kuvissaan aina koirapuistossa on valtava määrä koiria jotka tulee kaikki hyvin toimeen. Tai siltä ainakin näyttää. :nauru:
Kun Lilliä ei voi kuvitellakaan vievänsä puistoon, jossa ois noin paljon koiria. Se ahdistuu heti, ja menee vaan johonkin nurkkaan nyhjäämään ja näykkii liian iholle tulevia. :suru: Puistoon mennään vaan, jos siellä on yksi tai kaksi pientä ja kilttiä koiraa. Silloin syntyy yleensä mukavia leikkejä. Mutta oishan se kätevää, että olis koira joka tulis kaikkien koirien kanssa toimeen niinkuin Aku!

BaeLiana

BaeLiana
Viestimäärä: 1860

VS: KUVIA KOIRISTA 11 - Perjantaina, 20.04.2012 klo 13:25  
+
0
^ Mä oon miettinyt ihan samaa. Tosin ei mua haittaa, vaikkei mun koirani leikkisi kaikkien koirien kanssa. Senkin kanssa saa kuitenkin vähän katsoa, millaiseen porukkaan lykkää. Eihän tuo varsinaisesti itse rupea välttämättä tappelemaan suoranaisesti, mutta on hyvin pahasanainen ja reagoi terävästi muiden vastalauseisiin. Ja huutaa dramaattisesti, jos toinen sattuu pääsemään niskanpäälle...
pystykorvasekoitus Ronja 2010 ->
löytökatti Sulho 2013 ->
porokoira Heili 2014 ->

http://baeliana.kuvat.fi/#/

metaphnora

metaphnora
Viestimäärä: 276

VS: KUVIA KOIRISTA 11 - Perjantaina, 20.04.2012 klo 15:32  
+
0
http://metaphnora-dogs.blogspot.com

Siperianhuskyt Luna & Naos
Kotikissat Aura & Nova

Mankku

Mankku
Viestimäärä: 1307

VS: KUVIA KOIRISTA 11 - Perjantaina, 20.04.2012 klo 16:41  
+
0
^^ Niinpä! Itse yritän sosiaalistaa tämän minun pennelin niin, että edes sen kanssa voisi käydä koirapuistossa yms yms paikoissa ihan vieraitakin koiria tapaamassa.

Tämä minun lpk on niin dominoiva ja kuumuu herkästi, mikäli on paljon koiria ja varsinkin jos siinä on useampi outo. Tutut koirat ovat tottuneet minun porkkiksen "oikkuihin", eli käytännössä siihen dominointiin, etteivät hätkähdä selän päälle pyrkimisestä. Riehuminen n. 5:n koiran kesken menee vielä hyvin.
Meidän piti lopettaa yhteislenkit sen kanssa, kun aiheutti itselleen ikävyyksiä ja sai yhdeltä sakemannilta aika pahasti turpaan, vaikka oikeasti minun porkkis yritti siitä tilanteesta jo päästä poiskin ihan mallikkaasti. Sen sakun hermot eivät vaan kestäneet tjt.
- chodsky pes uros, etsijäkoirakokelas s. 6/2013
- schapendoes uros, s. 6/2017

Kettuprinssi

Kettuprinssi
Viestimäärä: 2473

VS: KUVIA KOIRISTA 11 - Perjantaina, 20.04.2012 klo 16:43  
+
0
Meillä on niin vakkaripuistoporukka (naamakirjassa oma ryhmäkin), että koirat on tuttuja ja kavereita keskenään suurin osa. Ja Aku on tosi kätevä kun menee pienten ja isojen puolella, urosten ja narttujen, ja pentujen ja ikäistensä. :aurinko: Kukkoilevat uroskoirat se yrittää ignoorata mahdollisimman pitkää, riekkuvat pennut pitää loitolla "kohteliaasti" murahtaen.

Ja aina silloin tällöin kun sen kymmenen koiran joukosta pitää löytyä yksi AIVAN IHANA NAINEN, niin meinaa mennä hermot mulla... ja jostain syystä aina välillä nuoret urokset kiinnostavat sitä narttujen tapaan. :mietiskel: Yksi isompi, 8 kk vanha uros oli jostain syystä kaikkien koirien mielistä alistettava tossa yksi kerta, ja sehän meinasi käydä jokasen ahdistelijan kurkkuun kiinni apinan raivolla. Oli kyllä aika erikoinen tapaus omistajakin, kun raivosi mulle ja toiselle uroskoiran omistajalle tilanteesta.

Mutta pääasiassa mukavaa porukkaa. Aku lähinnä nuuskuttelee hajuja sivummalla, Alia kiehnää jaloissa ja Robi huitelee kanssa omia juttujaan, hiskisiskot leikkii 24/7 kaikkien kanssa.
Seropi 2/2000-12/2016
Manteru 3/2012
Manteru 3/2014
Mantern 2/2017

Heartshaped

unintended

unintended
Viestimäärä: 166

VS: KUVIA KOIRISTA 11 - Perjantaina, 20.04.2012 klo 16:59  
+
0

Kettuprinssi kirjoitti:

Yksi isompi, 8 kk vanha uros oli jostain syystä kaikkien koirien mielistä alistettava tossa yksi kerta, ja sehän meinasi käydä jokasen ahdistelijan kurkkuun kiinni apinan raivolla. Oli kyllä aika erikoinen tapaus omistajakin, kun raivosi mulle ja toiselle uroskoiran omistajalle tilanteesta.



Nyt multa meni hieman tämä pointti ohi? Kyllä ihan varmasti mäkin äläkän nostaisin jos kaikki koirat yrittäisi mun nuoren urokseni päälle käydä. Toki siihen vaikuttaa miten itse toimitte ja kuinka nopeasti tilanne saatiin hallintaan. Kuitenkin tämä nyt jotenkin särähti mun korvaani.

Muutama kuva pojista tältä päivältä



Ohmu kaivuupuuhissa (ja meikäläinen täyttöpuuhissa jälkeenpäin...)


Kide huuuuutaaaaa


Ohmua väskäs

jannie

jannie
Viestimäärä: 4637

VS: KUVIA KOIRISTA 11 - Perjantaina, 20.04.2012 klo 17:05  
+
0
Poitsukat tahtoo possun!

O.o there's no s**t like oh s**t
Perhospojat Hugo & Elmo http://blog.perhosvaikutus.net/
kollektiivilaihduttajat http://crazydogladies.blogspot.fi/

Dera

Dera
Viestimäärä: 1451

VS: KUVIA KOIRISTA 11 - Perjantaina, 20.04.2012 klo 17:07  
+
0
^ Voi mikä söpö jättikorva tuossa vasemmalla!! :nauru: :love:
Shiba, Mori ♂
Blogi

jannie

jannie
Viestimäärä: 4637

VS: KUVIA KOIRISTA 11 - Perjantaina, 20.04.2012 klo 17:08  
+
0
Elmolla on TOSI isot korvat. :nauru:
O.o there's no s**t like oh s**t
Perhospojat Hugo & Elmo http://blog.perhosvaikutus.net/
kollektiivilaihduttajat http://crazydogladies.blogspot.fi/

Mankku

Mankku
Viestimäärä: 1307

VS: KUVIA KOIRISTA 11 - Perjantaina, 20.04.2012 klo 17:11  
+
0
Ohmu ja Kide ! WOW! :love:
- chodsky pes uros, etsijäkoirakokelas s. 6/2013
- schapendoes uros, s. 6/2017

Rorys

Rorys
Viestimäärä: 5244

VS: KUVIA KOIRISTA 11 - Perjantaina, 20.04.2012 klo 17:44  
+
0
-
(Viestiä on muokattu lauantaina, 21.04.2012 klo 11:18)

blanko

blanko
Viestimäärä: 1890

VS: KUVIA KOIRISTA 11 - Perjantaina, 20.04.2012 klo 18:16  
+
0




Ja Elmo. :eek::nauru::love: Noi korvat..
(Viestiä on muokattu perjantaina, 20.04.2012 klo 18:17)

Mirle

Mirle
Viestimäärä: 618

VS: KUVIA KOIRISTA 11 - Perjantaina, 20.04.2012 klo 18:32  
+
0
Mulla tulee Elmosta mieleen se Gremlinsien Gizmo. Ihana :love:
Labradorinnoutaja Reino s. 24.3.2011

Kettuprinssi

Kettuprinssi
Viestimäärä: 2473

VS: KUVIA KOIRISTA 11 - Perjantaina, 20.04.2012 klo 19:01  
+
0

unintended kirjoitti:

[quote=Kettuprinssi] Yksi isompi, 8 kk vanha uros oli jostain syystä kaikkien koirien mielistä alistettava tossa yksi kerta, ja sehän meinasi käydä jokasen ahdistelijan kurkkuun kiinni apinan raivolla. Oli kyllä aika erikoinen tapaus omistajakin, kun raivosi mulle ja toiselle uroskoiran omistajalle tilanteesta.



Nyt multa meni hieman tämä pointti ohi? Kyllä ihan varmasti mäkin äläkän nostaisin jos kaikki koirat yrittäisi mun nuoren urokseni päälle käydä. Toki siihen vaikuttaa miten itse toimitte ja kuinka nopeasti tilanne saatiin hallintaan. Kuitenkin tämä nyt jotenkin särähti mun korvaani.
[/quote]

En minä ainakaan veisi räjähdysaltista koiraani puistoon, jossa tiedän sen joutuvan jallitettavaksi. :mietiskel: Ja on kuulemma kyseinen pari ennenkin ollut puistossa ja vastaukseksi tullut ihmisille kyseisen junnukoiran omistajalta, että koira käy taatusti taistelumielellä kimppuun, jos toinen uros yrittää dominoida.
Itsehän lähdin puistosta pois koirineni heti kun sain Akun kiinni junnun persiistä, samoin teki tuttavani oman koiransa kanssa.

Ja toiset uroskoirat joka siellä oli kanssani olleet omistajineen, eivät hetkeä aikaisemmin ollut tippaakaan kiinnostuneita toisistaan semmoisessa mielessä, että jotain erikoista tässä teini-ikäisessä isossa koirassa oli.

//Elmo, eiii, nuo korvat. :love: Miten osaakin olla joku noin söpönä.
Seropi 2/2000-12/2016
Manteru 3/2012
Manteru 3/2014
Mantern 2/2017

Heartshaped
(Viestiä on muokattu perjantaina, 20.04.2012 klo 19:24)

Dera

Dera
Viestimäärä: 1451

VS: KUVIA KOIRISTA 11 - Perjantaina, 20.04.2012 klo 19:14  
+
0
Ja oi että, Kuura on ehkä maailman suloisin rimppakinttu! Varmaan ainoa vinttis, joka on oikeasti mun mielestä tosi kaunis! :love:
Shiba, Mori ♂
Blogi

SanttuJ

SanttuJ
Viestimäärä: 5302

VS: KUVIA KOIRISTA 11 - Perjantaina, 20.04.2012 klo 20:10  
+
0
^^Luna on useimmille koirille joku ihmeen pumpattava barbara ja sen selästä saa kyllä olla häätämässä vaikka ketä pois. Joko minä tai sen koiran omistaja häätää, tai sit Luna lopulta (saattaa mennä 15 minuutista ylöspäin) ärähtää sen verran pahasti, et toinen lopulta ymmärtää yskän. Tai sit mä komennan Lunaa ärähtämään, koska tuo on niin yksikertainen, ettei se itseänsä puolusta ellen mä anna lupaa. Tämä on yks syy miks mä en Lunaa puistoihin raahaa. Vaikka tuolla lehmän hermot onki, niin joillaki koirilla ei tunnu oikein pää riittävän siihen, et toinen sanoo niille vihdoin ja viimein vastaan, jos ne käyttäytyy rumasti.

Jos Luna kävis apinan raivolla kiinni johonki toiseen koiraan joka kohtelee sitä huonosti, niin mä vaan oon lähinnä tyytyväinen. Jos toinen koira on niin tyhmä, et se yrittää toisia alistaa niin kyllä sille mun mielestä saa ärähtää ja kovastikki. Tietenki jos siitä oikea tappelu syntyy niin p*rkeleitä satelee taatusti kummanki tappelupukarin niskaa ja menen väliin, mut dominoiva luonne ei ole mun mielestä syy antaa koiran käyttäytyä huonosti ja alistaa toista mielivaltaisesti.
bokseri Luna 14.8.2009 - 13.3.2015
labradorinnoutaja Inni 31.3.2014

Kettuprinssi

Kettuprinssi
Viestimäärä: 2473

VS: KUVIA KOIRISTA 11 - Perjantaina, 20.04.2012 klo 20:19  
+
0
^Ilman muuta mä vien koirani pois, jos se aiheuttaisi ongelmia muiden koirien joukossa. Ja narttukoirien omistajien ärtymyksen ymmärrän täysin, itse hyväntuoksuisia narttukoiria vain silloin tällöin hoitaneenakin ja etenkin viriilin uroksen omistajana. Ja Akulle saa rähähtää koirien omistajat ja narttukoirat itse mielin määrin ja olen vain tyytyväinen siitä, mutta en siltikään edelleenkään veisi aggressiivisesti puolustautuvaa isompaa koiraa puistoon, missä sen omistaja tietää, että koira voi satuttaa pahastikin toista.

Joko siis tässä junnussa ei ollut vielä uroskoirantuoksuja tai sen käyttäytymisessä oli jotain, mikä sai puiston muut uroskoirat sitä ahdistamaan, koska ketään muuta uroskoiraa ainakaan Aku ei ole alistamaan lähtenyt, edes pieniä nokille hyppiviä pentuja saatikka pullistelivia uroksia, tai itseään vielä nössömpiä koiria (joita aika harvoin vastaan tulee :nauru:) Aku on se 98% muiden koirien tossunalla oleva välinpitämätön nössykkä, joka ei viitsi edes ohitse kävellä tietään estelevistä koirista vaan odottaa, että toinen on saanut komennella tarpeekseen.
Seropi 2/2000-12/2016
Manteru 3/2012
Manteru 3/2014
Mantern 2/2017

Heartshaped
(Viestiä on muokattu perjantaina, 20.04.2012 klo 20:22)

  Siirry sivulle: 1 ... 3 4 5 ... 51
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28247
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6355
Viestejä yhteensä545793
Uudet käyttäjät tänään5
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään1
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265918
(Tilastot päivitetty viimeksi 18.05.2024 klo 19:30)