Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Sunnuntaina, 27.11.2011 klo 22:33

Kuvia koirista 9

Siirry sivulle: 1 ... 6 7 8 ... 51

Kettuprinssi

Kettuprinssi
Viestimäärä: 2473

VS: KUVIA KOIRISTA 9 - Torstaina, 08.12.2011 klo 15:13  
+
0
^ ^Aivan, aivan. No ei sen enempää hämminkiä Lottaan liittyen. :nauru: (Minun oikea nimeni on muuten Laura-Lotta).

Porvarinlahdella pyörähdimme.





Seropi 2/2000-12/2016
Manteru 3/2012
Manteru 3/2014
Mantern 2/2017

Heartshaped

monna

monna
Viestimäärä: 3958

VS: KUVIA KOIRISTA 9 - Torstaina, 08.12.2011 klo 16:53  
+
0
Lotta on kyllä hirmu kauniin värinen. :aurinko: Onko toi nyt blue vai mikä? Niin ja onnea uudesta perheenjäsenestä. :hymy:

Ebeli

Ebeli
Viestimäärä: 1299

VS: KUVIA KOIRISTA 9 - Torstaina, 08.12.2011 klo 17:43  
+
0
^ Vastaan puolesta, mutta blue eli sininenhän tuo on. :) Ja iiiihana. Ei saa tulla enää kenellekään palstalaiselle bedlingtonia, kun mäkin haluan! (toisenkin siis).

Alerte

Alerte
Viestimäärä: 3393

VS: KUVIA KOIRISTA 9 - Torstaina, 08.12.2011 klo 18:13  
+
0
^ Ei ole totta.. Nyt vasta tajusin, että sulla ei ole airedalenterrieriä/walesinterrieriä/lakelandinterrieriä, mitä tuon kuvan perusteella olen aina jotenkin veikkaillut. Selvisipäs tämäkin :nauru:
uudelleenbrittiläistynyt mudisti/corgisti

Suden Sade

Destroyer

Destroyer
Viestimäärä: 2016

VS: KUVIA KOIRISTA 9 - Torstaina, 08.12.2011 klo 18:19  
+
0
^Bedlington on aivan erinäköinen kuin airedalenterrieri/walesinterrieri/lakelandinterrieri *paapatusta* :paapatus: :nauru:

Tässä meidän edesmennyt Lakelandinterrieri Rasseli
Pitkätukkaiset Belgianpaimenkoirat Veikka, Yatsi ja Riia - Blogi

Ebeli

Ebeli
Viestimäärä: 1299

VS: KUVIA KOIRISTA 9 - Torstaina, 08.12.2011 klo 18:42  
+
0
Hihi Notte. :D Hyvä, että harhaluulo on nyt korjattu! :wink: Kyllähän noissa sekaisin menee helposti, etenkin jos terrierien kanssa ei juuri pyöri.

Karvakamu

Karvakamu
Viestimäärä: 6534

VS: KUVIA KOIRISTA 9 - Torstaina, 08.12.2011 klo 20:04  
+
0
Kyllästytte jo varmaan, mutta en malta olla lisäämättä paria ulkoilukuvaa :nauru:

Lotan pitää tarkasti kattoo ja seurata, mitä Peppi tekee




Peppiäkin jo vähän naurattaa :)




Lotta 09/11
Villa 02/13
Enkelikoira Peppi

Koirailua & käsitöitä

SiVe

SiVe
Viestimäärä: 1170

VS: KUVIA KOIRISTA 9 - Torstaina, 08.12.2011 klo 20:09  
+
0
Minä kun en niin kamalasti pienistä koirista välitä, mutta kyllä tuo Lotta on veikeän näköinen, ja kivan värinen! :hymy:
- -08 Karjalankarhukoira x samojedi/labradori-mix n. Rape

Ame

Ame
Viestimäärä: 1119

VS: KUVIA KOIRISTA 9 - Torstaina, 08.12.2011 klo 20:35  
+
0
Lotta :love: (mä olen ihan salaa miettinyt joskus, että sopisikohan meille tuommoinen pieni, mutta mutta... :shhh:)

Ebeli

Ebeli
Viestimäärä: 1299

VS: KUVIA KOIRISTA 9 - Torstaina, 08.12.2011 klo 21:00  
+
0
^ Tutulla on harjakoira ja bedlington ja kyllä se harjis on pienempi. :wink: Ja taitaa ne muutenkin olla pikkuisempia. Vai tarkoititko vain pentua? :)

Ame

Ame
Viestimäärä: 1119

VS: KUVIA KOIRISTA 9 - Torstaina, 08.12.2011 klo 21:26  
+
0
^ Ihan vaan pentua tarkoitin. Mä en luultavasti harjakoiraa pienempää koiraa edes hommaisi. :hymy:

ransa

ransa
Viestimäärä: 2013

VS: KUVIA KOIRISTA 9 - Perjantaina, 09.12.2011 klo 08:51  
+
0
Karvakamu: Näin taas unta bedlaripennusta. Taidan olla vähän:love: tuohon Lotttaan. Pitäisiköhän hommata itselle Rullakartiina?

Piksi

Piksi
Viestimäärä: 685

VS: KUVIA KOIRISTA 9 - Perjantaina, 09.12.2011 klo 09:08  
+
0
Olen aina karsastanut bedlareita, nehän on niin rumia ja takkuisen näköisiä rimppakinttuja. Kuitenkin Tigrun ja Ebelin koiruuskuvien ansiosta olen alkanut heltyä ja nyt tuo Karvakamun Lotta oli viimeinen silaus. :love:

Ei ei ei mä en halua mitään puettavaa pikkukoiraa ! Vosinkohan haastaa edellämainitut oikeuteen vakavan taudin, bedlarikuumeen, tartuttamisesta ? :shifty: :nauru:

Karvakamu

Karvakamu
Viestimäärä: 6534

VS: KUVIA KOIRISTA 9 - Perjantaina, 09.12.2011 klo 09:20  
+
0
^ Itellekki bedlari oli pitkään tuttu vaan sinä tyhmän näkösenä suippopäänä koirakirjoista. Mutta kun rotuun on tutustunu kotioloissa, niin luonne on mitä hurmaavin ja trimmiinki on silmä tottunu. Kyllä ne överimmät näyttelytrimmit on edelleen vähän hölmön näkösiä ja meilläki kun on tarkotus alkaa oikeiksi näyttelytähdiksi (:wink:), niin sitä trimmiä tulee sitten pitää oikeaoppisesti.

Ransana olisin huolissani, koska tuo muori on ihan jotain uskomattoman mahtavaa luonteeltaan! Onneksi asut kaukana (käsittääkseni), muuten oisit ihan mennyttä kun tuon sulle kiikuttaisin haliteltavaksi!
Lotta 09/11
Villa 02/13
Enkelikoira Peppi

Koirailua & käsitöitä

ellikeksi

ellikeksi
Viestimäärä: 3147

VS: KUVIA KOIRISTA 9 - Perjantaina, 09.12.2011 klo 09:27  
+
0
^kröhöm... niimpä.
Mitä on Tigrun koiria nähnyt kuvista, niin on muuttunut käsitys rotuun ihan täysin! Kotikylillä jollakin naisella näitä oli ja ne näytti jotenkin niin... kapisilta :eek::nolo:. Huom, olin myös huomattavasti nuorempi tuolloin ja muutenkaan arvostelukyky ei ole ollut niin hyvä ;D.
Olisikin ihanaa tosiaan päästä tapaamaan tuollaista ihan oikeassa elämässä, että millainen koiruus on toiminnassaan. Ei niitä niin monella ole.

ransa

ransa
Viestimäärä: 2013

VS: KUVIA KOIRISTA 9 - Perjantaina, 09.12.2011 klo 09:30  
+
0
^Joo, on tässä tuota välimatkaa monta sataa kilometriä, eli ei varmaan ihan heti tavata. Minäkin olen vannonut, että kun italiaano aikanaan sattumien kautta joutui muuttamaan vanhemmilleni niin ei enää tule puettavia pikkukoiria minulle. Trimmattavista en ole koskaan edes haaveillut (lukuunottamatta isovillistä) Mutta kovasti jo horjuu kaikki pyhät päätökset... Onneksi noitakaan pentuja ei kasva puussa niin että ihan tältä istumalta voisi sännätä sellaista hakemaan.

Meidän perheen seuraavan pikkukoiran piti olla sheltti, mutta...

Ja ettei ihan off topiciksi menisi niin laitetaan kuvakin. Tässä siis nykyään vanhempieni luona asustava italiaanovanhukseni.

Frosty

Frosty
Viestimäärä: 956

VS: KUVIA KOIRISTA 9 - Perjantaina, 09.12.2011 klo 10:19  
+
0
^Noista vinttikoirista kun olet täällä puhunut, niin pitää sanoa että itse en ole oikein koskaan pitänyt niiden ulkonäöstä, mutta nyt olen alkanut vierailemaan whippet foorumilla! :eek:

Kaikki lähti siitä kun koirapuistoon tuli samaan aikaan whippet poika ja se oli hyvää pataa oman koirani kanssa. Lisäksi sitä juoksemista oli ilo katsoa. Yleensä en myöskään kauheasti lääpi muiden koiria, mutta sen turkkia oli pakko kokeilla ja vaikka oli syksy niin se turkki oli ihanan lämmin! Ja sileä ja ihanan värinen ja aika ihana ja ihana koira ja ihana..

Joten täälläkin on tuttua, miten koira joka ennen ei niin miellyttänyt silmää, alkaakin salakavalasti miellyttää..:love:
SLK N Sani -03
SPK N Ansa -10

Ebeli

Ebeli
Viestimäärä: 1299

VS: KUVIA KOIRISTA 9 - Lauantaina, 10.12.2011 klo 14:06  
+
0
Oikeuteen vaan, Piksi! Otan Nukan mukaan sitten istuntoon. :D Pitääkin ottaa siitä rutkasti kuvia teidän kiusaksi. Kamera vaan ei toimi, onneksi kaveri lupasi kuvata siitä kuvasarjan.

Tuosta ulkonäköasiasta vielä, bedusta todellakin saa kapisen ja takkuisen näköisen piskin, jos haluaa. Kasvattaa vaan karvaa, ei harjaa ja hyvällä tuurilla värjäytyy silmäkarvatkin. :D Mutta hoidettu pumpulipallo on kyllä sievä. Lotta on erityissievä. Mutta mun silmään bedun pennut näyttää ihan variksilta. :nauru:

Ransa: Me asutaan Jyväskylässä, olisko lähempänä? ;)
(Viestiä on muokattu lauantaina, 10.12.2011 klo 14:08)

blanko

blanko
Viestimäärä: 1890

VS: KUVIA KOIRISTA 9 - Lauantaina, 10.12.2011 klo 15:05  
+
0
Mua on aina mietityttänyt, että minkälainen rakenne bedlingtoninterriereillä on siellä karvan alla. Oon yrittänyt löytää kuvaa lyhyeksi ajellusta bedlarista mutten ole löytänyt. Ei kellään ois tiedossa mistä semmoisen voisi löytää?

Ebeli

Ebeli
Viestimäärä: 1299

VS: KUVIA KOIRISTA 9 - Lauantaina, 10.12.2011 klo 15:19  
+
0
^ Tigrun blogissa on mun mielestä kaljusta Hallasta kuvia. :)

  Siirry sivulle: 1 ... 6 7 8 ... 51
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28212
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6341
Viestejä yhteensä545735
Uudet käyttäjät tänään1
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265871
(Tilastot päivitetty viimeksi 05.05.2024 klo 15:15)