Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Torstaina, 21.11.2013 klo 21:54

Kysy mitä vain mistä vain! 19

Siirry sivulle: 1 ... 49 50 51

Sherlock

Sherlock
Viestimäärä: 1331

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! 19 - Tiistaina, 25.02.2014 klo 20:25  
+
0

eepi78 kirjoitti:

Tietokone-urpå kysyy.. Miks mun läppäri tekee sellasta että kun kirjotan jotain tekstiä, ihan mihin vaan niin tää usein heittää yhtäkkiä niin että teksti tuleekin sinne johonkin keskelle jo kirjoitettua tekstiä. Ja tekee sitä siis ihan kesken kaiken melkein joka kerta kun jotain kirjoitan. Eli vaikka ensin teksti tulee normaalisti niin yhtäkkiä se onkin jossain keskellä sotkemassa jotain jo kirjoitettua lausetta. Hemmetin ärsyttävää!


Mulla tekee ihan samaa, vaikka en edes osu tuohon hiireen. On muuten ihan pirun ärsyttävää! Ja mulla ainakin mitä nopeemmin kirjotain, sen helpommin se teksti hyppii siellä muiden tekstien joukossa...
Sekarotuinen - "Minni" (-06)
Welsh corgi pembroke - "Nita" (-10)

Sarahia

Sarahia
Viestimäärä: 4470

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! 19 - Tiistaina, 25.02.2014 klo 20:29  
+
0
Mää oon pitempään jo kaivannut makkarin seinälle kelloa, joka näkyisi hämärässä. Eli siis kenties joku jossa on himmeä ledilamppu, joka valaisee viisarit tai sitten digitaalinen missä olisi numeroissa valo, että näkyy? Mutta tietääkö kukaan mistä moisen voisi saada? Mulla ei ole yöpöytää niin olisi kätevää kun seinällä olisi kello, josta voisi silmiä raottamalla nähdä ajan, eikä tarvisi aina kaivaa kännykkää esille.


  Siirry sivulle: 1 ... 49 50 51
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28242
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6355
Viestejä yhteensä545792
Uudet käyttäjät tänään0
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265917
(Tilastot päivitetty viimeksi 18.05.2024 klo 04:00)