Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Perjantaina, 27.06.2014 klo 16:00

Kysy mitä vain mistä vain! 21

Siirry sivulle: 1 ... 4 5 6 ... 51

Tita

Tita
Viestimäärä: 434

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! 21 - Keskiviikkona, 16.07.2014 klo 12:44  
+
0
^ Googlen Bloggeriin (www.blogger.com) pitäisi ainakin pystyä luomaan nimetön blogi. Mulla on sellainen itselläni. Jos on siis gmail-tili, niin onnistuu ainakin sen kautta.
(Viestiä on muokattu keskiviikkona, 16.07.2014 klo 12:44)

Vanis

moderaattori
Vanis
Viestimäärä: 6114

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! 21 - Keskiviikkona, 16.07.2014 klo 13:03  
+
0
Kuinkakohan paljon kofeiinia on käytetyissä kahvinpuruissa? Lullero vetäisi roskiksesta käytetyn kahvifiltterin, jossa oli puruja n. 6 mitallista. Ehti syödä ehkä puolet. Onhan tuolla kokoakin about 30 kg tai jotain sinnepäin, mutta viimeaikaisten tapahtumien valossa olen hivenen vainoharhainen. :neutral:

NiinaMaria

NiinaMaria
Viestimäärä: 321

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! 21 - Keskiviikkona, 16.07.2014 klo 14:13  
+
0

maddy kirjoitti:

^Ei taida olla lentokenttähotellia ja muutenkin tuo kenttä on niin korvessa, ettei oikein mitään muutakaan siinä lähellä. Pirkkalassakaan ei taida olla hotellia, mutta Nokian hotellit on muuten sit lähempänä kuin Tampereen. Eli taksimatkassa säästäisi jokusia euroja, kun hotelli on muutaman kilometrin lähempänä kenttää.



Hyvä tietää, kiitos! Omalla autolla olisin menossa, eli taksimatkasta ei ole murhetta. Hotellilta pitäisi toki löytyä pysäköintimahdollisuus. Oon siis miehen hakemassa kentältä aikaisin aamulla ja meinattiin mennä Ideaparkkiin samalla. Mutta se aukeaa vasta kymmeneltä ja mies on kentällä jo kuuden aikoihin. Niin pohdin olisiko mun olisi järkevämpää mennä hotelliin yöksi ettei aamuyöstä tarvi Turusta lähteä ajelemaan ja hotellille pääsisi sitten vielä aamupalalle ja odottelemaan.
Tutkailenpa Nokian hotellivalikoimaa vielä :)

Tiimi

Tiimi
Viestimäärä: 64

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! 21 - Keskiviikkona, 16.07.2014 klo 14:42  
+
0

Cinderellla kirjoitti:

Postiasioiden äärellä taas.

Mulle on tulossa paketti. Heräsin puolisentuntia sitten siihen, että ovikello soi, mutta olin vielä sängyssä ja kun sieltä selviydyin ovelle asti oli postipate jo lähtenyt, mutta jättänyt muut postit luukusta. Mukana ei ollut saapumisilmoitusta.
Voinko mä jostain udella, että mihin tää paketti on nyt viety ja pystynkö mä sitä mitenkään tänään noutaan, kun ei ole mitään saapumisilmoitusta?



Paten kuuluis pudottaa sulle sit sellanen lappu jol voi noutaa lähimmästä postista. Kannattaa soittaa sun lähimpään postiin ja kysyä. Saat sen varmaan henkkareiden kanssa sielt ulos. Yleensähän noist kotiin tulevist ei mitään saapumisilmotuksia tuu. Onneks meijän Patet hakkaa sitä ovikelloa puoltuntia yhtäsoittoa ni varmast ehtii jos vaan kotona on :D

Cinderellla

Cinderellla
Viestimäärä: 1316

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! 21 - Keskiviikkona, 16.07.2014 klo 15:01  
+
0
^ Mulle on aina jätetty sit lappu, että on kirje jonka voin noutaa lähimmästä postista koska en avannu ovee :D
Tää tyyppi soitti vaan kerran ja mietti varmaan mielessään, että ei kannata soittaa toista kertaa kun koirat räjähti ihan kauheeseen konserttiin :D Vetäsin hupparin päälle ja menin ovelle ja sillä välillä oli jo poistunut. Hassua, koska aiemmin tällainen samanlainen paketti on mahtunut luukusta. Ja mä haluan sen paketin tänään, täytyy siis mennä kyseleen postista :)
Tiibetinspanieli u 1/2005
Belgianpaimenkoira groenendael n 7/2012
Belgianpaimenkoira tervueren u 4/2014
Belgianpaimenkoira tervueren n 4/2017

Sherlock

Sherlock
Viestimäärä: 1331

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! 21 - Keskiviikkona, 16.07.2014 klo 16:14  
+
0
Mä kun aika paljon tilailen Ebaystä kamaa, ni sieltä jos tulee paketti joka ei mahdu luukusta, ni jätetään vaan lappu et on suurikokoinen kirjelähetys joka ei mahdu luukusta. Ei mulle tulevia paketteja koskaan yritetä edes antaa suoraan rimputtamalla ovikelloa :eek:
Sekarotuinen - "Minni" (-06)
Welsh corgi pembroke - "Nita" (-10)

Cinderellla

Cinderellla
Viestimäärä: 1316

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! 21 - Keskiviikkona, 16.07.2014 klo 18:28  
+
0
Lisää kymysyksiä!
Olis luurin vaihto edessä ja mulla on kaksi vaihtoehtoa seuraavaksi. iPhone 5s tai Samsung Galaxy S5. Nykynen on omppu 4s ja toisaalta houkuttelis jatkaa samalla perheellä, sais helposti siirrettyä kaikki kuvat ja videot yms. uuteen puhelimeen. Mutta sitten taas Samsungissa houkuttelee sen koko ja toiminnot, se jos mikä on älypuhelin. Ja mitä oon Samsungin omistajia kuullut, niin ei kuulemma jumita yhtälailla jun Omenat. Mun nykynen puhelin on juntturoinu alusta alkaen ja nyt siinä pisteessä, että pävittäin saa monta kertaa käynnistää uudelleen ja kaikki jumittaa. Muistia on jäljellä, joten siitä ei pitäisi johtua.
Eli, jos teillä kokemusta näistä kyseisitä niin kertokaahan!
Tiibetinspanieli u 1/2005
Belgianpaimenkoira groenendael n 7/2012
Belgianpaimenkoira tervueren u 4/2014
Belgianpaimenkoira tervueren n 4/2017

eepi78

eepi78
Viestimäärä: 5693

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! 21 - Keskiviikkona, 16.07.2014 klo 19:07  
+
0
Mulla on iPhone 5s eikä oo jumittanut ikinä. Oon tykänny paljon. Vaihdoin Lumiasta tähän kun Lumia tippui näyttö edellä hiekkatielle ja piti päättää minkä ottaa tilalle. Ajattelin kokeilla iPhonea kun sitä oli suositeltu. Enkä oo katunut.
Kotona labradorinnoutaja Taavi (27.3.2006) ja Aapo (22.5.2012), marsut Toivo, Vertti, Vilja sekä Illusia sekä kääpiöhamsteri talvikko Myy.

jacknasty

jacknasty
Viestimäärä: 396

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! 21 - Keskiviikkona, 16.07.2014 klo 20:18  
+
0
^^ Mulla on Galaxy S2 ja se ei oo ikinä reistaillut eikä jumittanut ja oon ollut tosi tyytyväinen tän vuoden pari kun se on mulla ollut. Jos S2 toimii moitteettomasti edelleen niin voin kuvitella et S5 on aika huikee :)
welsh corgi pembroke Watson // s. 26.3.2014

naukunen

naukunen
Viestimäärä: 5081

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! 21 - Keskiviikkona, 16.07.2014 klo 20:33  
+
0
Mulla oli ensin kaksi vuotta Galaxy SII ja nyt mulla on S4 Mini, enkä ole ollut kumpaankaan täysin tyytyväinen. Tykkään Androidista ja puhelimista sinänsä kyllä, mutta mulla on kummassakin ollut alusta asti ärsyttäviä bugeja ja puhelimen käytettävyys on huonontunut tosi lyhyessä ajassa. Joissain toiminnoissa on ihan järkyttävä latenssi ja puhelin menee välillä ihan solmuun, mistä palautuminen kestää ja joskus akku on vain pakko irrottaa. Kirjoitus on mun makuun ärsyttävän pikkutarkkaa ja monasti näppään väärää namiskaa ties missä tilanteessa ja puhelin tekee jotain aivan muuta kuin mitä ajattelin ja sitten mua raivostuttaa. Mutta se voi olla kyllä käyttäjäsidonnaistakin....... iPhonesta en tosin välitä senkään vertaa, joten meen näillä ja kiukuttelen.
Rise to reset the world.

Tingelstiina

Tingelstiina
Viestimäärä: 510

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! 21 - Keskiviikkona, 16.07.2014 klo 20:36  
+
0
Mulla on Samsungin älypuhelin (ei tuo kyseinen malli kylläkään), eikä ainakaan tämän puhelimen/mallin kanssa ole ollut mitään ongelmia. Ei ole juntturoinut eikä sekoillut, vaikka 1,5 vuotta on jo ollut kuvioissa mukana.
Vpn 06/13
(Viestiä on muokattu keskiviikkona, 16.07.2014 klo 20:37)

Sherlock

Sherlock
Viestimäärä: 1331

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! 21 - Keskiviikkona, 16.07.2014 klo 21:02  
+
0
Mul on toi ikivanha Samsung galaxy s plus ja sen kanssa on alkanu olemaan ongelma vasta ku se on tippunu niin monta kertaa lattialle :nauru: Seuraavaks olis tarkotus hommata galaxy s3, jahka tässä jää jossain välissä sen verta enempi rahaa että on varaa hommata. Ens kuussa pitäis hommata uudes silmälasit, joten puhelimen osto jää joko syys tai lokakuulle. Siihen asti pitää kärvistellä ton romupaskan kanssa :nauru:
Sekarotuinen - "Minni" (-06)
Welsh corgi pembroke - "Nita" (-10)

nauris

nauris
Viestimäärä: 1082

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! 21 - Keskiviikkona, 16.07.2014 klo 21:09  
+
0
Mulla on Sampan S5 ja karvalakkiluureihin tottuneena oon ollut ihan myyty tähän puhelimeen. Toi puhelin on vaan niiiiiin mainio ja on pelittänyt tosi hyvin! Tosin mun aiemmat kokemukset on pari perusluuria ilman nettiä ja kameraa ja niiden jälkeen Sampan vanhempi xcover.
spn -13
broholminkoira, uros -16

eetla

eetla
Viestimäärä: 3461

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! 21 - Keskiviikkona, 16.07.2014 klo 21:24  
+
0
Galaxy S 4 Active malli ja koskaan kuunaan en oo ollut niin onnellinen että valkkasin activen enkä miniä ku poimin sen järvenpohjasta n 30 min sen sinne tiputtua ja olin painanut latauslärpäkkeen kiinni. :nolo: Oli siis tippunut rantaa ku lykkäsin veneen vesille ja noh, siellä se oli sitten sen 30 minsaa. toimii edelleen moitteettomasti.

S2 oli ennen ja tykkäsin siitäkin. Itse en kyl samsungista pois vaiha vaikka tuo nykynen kävikin jo huollon kautta ja tuli uutena luurina takaisin.
Osku 2001 v syntynyt seropi rouva k.16.9.2012
p&s käppänä "Nasu" s. 19.10.2008
p&s käppänä "Sulo" s. 28.6.2011

saije

saije
Viestimäärä: 4425

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! 21 - Keskiviikkona, 16.07.2014 klo 22:35  
+
0
Mulla on myös eetlan tapaan Samsung S4 Active ja tyytyväisempi en voisi olla :hymy: Ei ole juminut ja toimii kuin unelma. Samsung on ollut jo viimeisen 3 puhelimen verran ja pois en vaihtaisi.
Valkoinen ruotsinhirvikoira "Nimue" Syntynyt 26/3/11 ♀
Valkoinenpaimenkoira "Nila" Syntynyt 14/12/12 ♀
Valkoinenpaimenkoira "Loru" Syntynyt 13/9/15 ♀
Karjalankarhukoira "Lyyra" Syntynyt 15/6/17 ♀

Cinderellla

Cinderellla
Viestimäärä: 1316

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! 21 - Keskiviikkona, 16.07.2014 klo 22:55  
+
0
Mietin tota Samsungia jo ihan sen koon takia. Käytän puhelimella nettiä lähes enemmän kun koneella ja voisin kuvitella, että tuolla isolla näytöllä olisi mukavampaa surfata ja hoitaa asioita, kun Ompun pienemmällä. Kuviakin otan puhelimella paaaaljon ja S5:ssa on ihan huikee kamera! Ainoo mikän mua mietityttää on se, kuinka saan ton kaiken datan siirrettyä Applesta Samsungiin, kun ei ole iTunesia käytettävissä...
Tiibetinspanieli u 1/2005
Belgianpaimenkoira groenendael n 7/2012
Belgianpaimenkoira tervueren u 4/2014
Belgianpaimenkoira tervueren n 4/2017

Reppis

Reppis
Viestimäärä: 1960

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! 21 - Keskiviikkona, 16.07.2014 klo 23:01  
+
0
Jatkan puhelinkeskustelua. Onko teillä mielessä hyvää android-puhelinta riittävällä muistilla ja hyvällä kameralla joka maksaa maksimissaan 200€? Tai koska nuo "riittävä muisti" ja "hyvä kamera" ovat suhteellisia käsitteitä, niin mahdollisimman hyvällä muistilla ja kameralla tuohon hintaan?

Tällä hetkellä käytössä Samsungin Galaxy S Plus, mutta akku alkaa sanoutuun irti ja takuuaika mennyt jo umpeen, niin uutta pitäis hankkia.
Bolognesenarttu 7/2012
(Viestiä on muokattu keskiviikkona, 16.07.2014 klo 23:03)

nenssi

nenssi
Viestimäärä: 2161

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! 21 - Torstaina, 17.07.2014 klo 10:47  
+
0
Mä olen pohtinut vähän aikaa omena-perheeseen liittymistä. Monet ovat suositelleet, eikä monen vuoden jälkeenkään niitä vikoja tiedossa mitä mun Samsung Galaxy SIII:ssa on. Kyllä ketuttaa kun on alle kaksi vuotta vanha luuri on imaissut akusta kaikki mehut ja lisäksi akun lataaminenkin on elämää suurempi ongelma. Toki ostin uuden akun, vieläpä sellaisen tehokkaamman. Kestää kyllä kivasti. Mutta se akun lataaminen... -.- Latinkireikä on aivan sökönä eikä ota mitään kontaktia. Nyt oonkin sunnuntai-illasta elänyt ilman puhelinta.
Noo, katsellaan sitten mikäli tuota puhelintani en henkiin saa. Jos heikolta näyttää niin voisi investoida iPhone 6:een jahka tulee markkinoille.
ppu Hukka 6/2011
bou Bentley 4/2011, meillä 7/2013 lähtien

Tokya

Tokya
Viestimäärä: 2012

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! 21 - Torstaina, 17.07.2014 klo 11:04  
+
0
Mä oon ihan vannoutunu Android-käyttäjä, enkä tiiä kuinka monesti oon paasannu Nexus5:n ylivertasesta hinta-laatu-suhteesta. Puhdas Android takaa sen, että googlelta saa aivan varmadti uusimmat päivitykset heti, rautapuoleen Google on ite vaikuttanu ja valinnu komponentit. Akun kestoa on parjattu joissain arvosteluissa, mutta lman 4kk käytön aikana ei kyllä oo ollu ongelma, vaikka kuuntelen musiikkia ja selaan nettiä lähes kokoajan. Tätä ennen ollu kaks aiempaa Nexusta käytössä, toinen myös LG:n valmistama ja toinen Samsungin, kummatkin yhtä hyviä :3
Sydämes tuntee sut paremmin kuin uskoisitkaan

eetla

eetla
Viestimäärä: 3461

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! 21 - Torstaina, 17.07.2014 klo 13:24  
+
0
Onko kukaan löytänyt tohon S4 activeen semmosta minkä saa tohon käsivarteen siis semmosta
koteloa? Tuntuu että on aika nafteja (siis ettei mahu puhelin sisälle) noi mitä oon ihte löytänyt ja ois kiva ottaa käynny juoksulenkille mukaan.
Osku 2001 v syntynyt seropi rouva k.16.9.2012
p&s käppänä "Nasu" s. 19.10.2008
p&s käppänä "Sulo" s. 28.6.2011

  Siirry sivulle: 1 ... 4 5 6 ... 51
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28255
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6356
Viestejä yhteensä545801
Uudet käyttäjät tänään3
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään2
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265923
(Tilastot päivitetty viimeksi 21.05.2024 klo 14:45)