Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Lauantaina, 08.05.2010 klo 22:01

MM-kiekko

Siirry sivulle: 1 2 3 ... 24

Ozidanie

Ozidanie
Viestimäärä: 76

VS: MM-KIEKKO - Sunnuntaina, 09.05.2010 klo 20:07  
+
0
Mä olen kanssa sitä mieltä että Jalonen vois jättää noi valmentamiset jollekin toiselle. Ei ole kovin häävisti menny Leijonilla sen jälkeen ku mies puikkoihin astui. Okei, ehkä meillä ei ole nyt niitä "huippuja", mutta kyllä tollasella ryhmällä pitäis pystyä Tanska kaatamaan. Vähän pelottaa mihin suuntaan tää tästä lähtee.
Itse tykkäsin Westerlundista todella paljon ja sai mies aikaankin jotain, vaikkei sitä kirkkainta, mutta jotain (MM-pronssi, MM-hopea, Olympia hopea).

No ehkä tästä noustaan. Katsotaan nyt miten joukkue saadaan psyykattua huomista Saksa peliä vastaan. Kyllä mulla on luotto vielä aika kovalla ;)

Katsotteko muiden maiden pelejä kuinka aktiivisesti? Itse katson lähes poikkeuksetta Kanadan ja Venäjän pelit. Monia suosikki pelaajia ja näiden kahden maan pelaamista on vaan niin ilo katsoa. Jotenkin inhottaa että Suomella tuntuis olevan vielä pitkä matka näiden jätkien tasoon... tai eipä sitä vielä venäjästä voi sanoa, mutta kohtahan nekin pelaa. Jei, Ovie :jjei:

Johannna

Johannna
Viestimäärä: 3878

VS: MM-KIEKKO - Sunnuntaina, 09.05.2010 klo 20:20  
+
0
Mä uskon, ja ennenkaikkea toivon, että tuo Tanska-peli oli pojille sellasta shokkihoitoa, että seuraaviin peleihin skarpaavat sitten oikein kunnolla.

Tai sitten se on vain sad fact, kun nuo rautaiset NHL-ammattilaiset loistavat poissaolollaan, että suomesta ei ole enää kunnon vastusta muille.
Advice is what we ask for when we already know the answer but wish we didn’t.


NtiC

NtiC
Viestimäärä: 503

VS: MM-KIEKKO - Maanantaina, 10.05.2010 klo 08:13  
+
0

Joh kirjoitti:

Tai sitten se on vain sad fact, kun nuo rautaiset NHL-ammattilaiset loistavat poissaolollaan, että suomesta ei ole enää kunnon vastusta muille



Ennemminkin sanoisin että vielä ei ole. Suomessa on todella paljon nuoria lahjakkuuksia, jotka kyllä nousevat ottamaan vastuuta ja loistamaan Leijona-paidassa, kunhan saavat mahdollisuuksia pelata ja kerätä kokemusta. Ei Suomen jääkiekko lopu siihen että meidän vanhat NHL-"papparaiset" siirtyvät sivuun ajan myötä, kyllä niitä nuoria Leijonia sieltä nousee :hymy:

sliippi

sliippi
Viestimäärä: 778

VS: MM-KIEKKO - Maanantaina, 10.05.2010 klo 09:05  
+
0
^ ja ^^
Mä muistan parikin vuotta, kun nuorella ja nälkäisellä joukkueella ollaan oltu mitaleilla. Joten ei varmasti ole ainakaan ainoa syy. Hyvällä joukkuehengelläkin pääsee jo pitkälle. Ja hyvä, että peluuttavat näitä nuoria tyyppejä, kun he kuitenkin ovat se tulevaisuus. Jos sieltä vaikka nousisi uusia "Selänteitä".

Mä lueskelen aina näitä IIHF:n power rankingeja (huumorimielellä tehty "parhausjärjestys"). Nämä on tosi hauskoja:
Power Ranking

Toisaalta jopa toivoisin, että Suomi jäisi sijan 8 (tai 12, mikä sekin on mahdollista) ulkopuolelle, niin tajuaisivat pistää Jalosen vaihtoon. Herran ollessa ratissa Suomen joukkueelta on nähty lyhyen ajan sisällä 2 suorastaan historiallista munausta (USA- ja Tanska-pelit).
kääpin uros -09
shelam uros -16
(Viestiä on muokattu maanantaina, 10.05.2010 klo 09:05)

wuf

wuf
Viestimäärä: 713

VS: MM-KIEKKO - Maanantaina, 10.05.2010 klo 09:26  
+
0
^Hauskoja tekstejä tuola :hymy:

kyllä tulee illan pelistä jännä, kun on pakko voittaa

eeelisa

eeelisa
Viestimäärä: 469

VS: MM-KIEKKO - Maanantaina, 10.05.2010 klo 10:51  
+
0
Pystyyköhän tän päivän pelia ees kattoo.. Pahimman luokan kauhu-trilleriä varmaan tarjolla.... :eek:
Kotisivut:Ino & Sai
Sai 29.4.2009
Ino 22.2.2008
blogi

wuf

wuf
Viestimäärä: 713

VS: MM-KIEKKO - Maanantaina, 10.05.2010 klo 18:19  
+
0
Oho, ei se oo helppoo näköjään jenkeilläkään. Kyllä menee jännäks ketkä jatkoon pääsee tästä lohkosta.

Karvakamu

Karvakamu
Viestimäärä: 6534

VS: MM-KIEKKO - Maanantaina, 10.05.2010 klo 18:28  
+
0
Hauska tuo power ranking! :nauru:

Juu, jänskätys alkaa kohta jo tulla miten suomipojan käy tänään. Toivottavasti nyt näkyy tsemppausta! Vaan onhan se niin, että aika kokematon joukkue on nyt, niin vaikkeivat menestyis niin kokemusta kuiteski ja ens vuonna ei jännitetä enää niin paljoo. Ei joukkueen osaaminen voi olla kiinni jostai selänteestä ja koivusta, kyllä sitä taitoa löytyy muiltaki, itseluottamus kun vielä ois kohillaan.

Mahtaakohan muuten maalilla jatkaa Rinne? Toivottavasti.
Lotta 09/11
Villa 02/13
Enkelikoira Peppi

Koirailua & käsitöitä

Ozidanie

Ozidanie
Viestimäärä: 76

VS: MM-KIEKKO - Maanantaina, 10.05.2010 klo 18:44  
+
0
Kohtahan jännitys alkaa!! :jjei:
Karvakamu maalilla on tänään Vehanen, kuten suunnitelmissa oli ollut. Suomen tyylihän on peluuttaa alussa molempia maalivahteja.

Joukkue kaipaa nyt vain itseluottamusta ja nyt on vähän tuntumaa millasta MM-tason kiekko on. Eiköhän tänään (ainakin toivottavasti) nähdä vähän menevämpää kiekkoa! :)
Miettinenkin on nyt tervehtynyt ja mukana.

sliippi

sliippi
Viestimäärä: 778

VS: MM-KIEKKO - Maanantaina, 10.05.2010 klo 18:45  
+
0
^^Peksi ei ennakkotietojen mukaan pelaa, vaan Vehanen. Mutta Vehanen on Peksin kanssa yksi turnauksen kovimmista maalivahdeista, ja ollut huippuvireessä tällä kaudella, joten tuskin ainakaan maalivahtipelistä tulee olemaan kiinni. :)

Huijui, enää alle kolme tuntia illan jännitysnäytelmään (toivottavasti ei kuitenkaan tragediaan...)! Jännä, että pitää tällaista Saksa peliäkin jännittää, kun yleensä tällaista peliä on voinut odottaa aika rennoin mielin... Mutta nyt ei kyllä yhtään osaa odottaa, että mitenkä käy.

Noista power ranking lauseista yksi mun tän hetken suosikki on (toukokuun 6:nen päivän kohdalla):
SWITZERLAND
If we didn't have so much gold in our bank vaults, we'd probably want gold more
:nauru:

/Ozidanie ehtikin ensin. :)
kääpin uros -09
shelam uros -16
(Viestiä on muokattu maanantaina, 10.05.2010 klo 18:47)

sliippi

sliippi
Viestimäärä: 778

VS: MM-KIEKKO - Maanantaina, 10.05.2010 klo 19:23  
+
0
Oho, Tanska voitti! :eek:
kääpin uros -09
shelam uros -16

Ozidanie

Ozidanie
Viestimäärä: 76

VS: MM-KIEKKO - Maanantaina, 10.05.2010 klo 19:26  
+
0
Jep! Eipä siis Suomi niin sysipaska olekaan vaan tanska aikamoisessa vireessä ;)

juulia

juulia
Viestimäärä: 656

VS: MM-KIEKKO - Maanantaina, 10.05.2010 klo 19:49  
+
0
Mä en ole todellakaan mikään kiekkofani ja yhtään peliä ei ole tarkoitusta katsoa. Mua huvittaa ihmisten fanaattisuus (ei siinä mitää pahaa ole) Suomen menestyksen suhteen..:wink:
Sorry, mutta musta olisi huisia, jos Suomi jäisi jatkopelien ulkopuolelle ja joutuisi karsimaan, siitä saakko pelta a-sarjassa vuonna 2012..:cool: Älkää suuttuko mulle..
bichon frise Anni 7/2006
kääpiövillakoira Nelli 1/2010
(Viestiä on muokattu maanantaina, 10.05.2010 klo 20:34)

Karvakamu

Karvakamu
Viestimäärä: 6534

VS: MM-KIEKKO - Maanantaina, 10.05.2010 klo 20:02  
+
0
Jeps, ok, kyllä mullekki Vehanen sopii, ei siinä mitään :hymy: Harmittaa vaan Rinteen puolesta tuo huono peli, vaikkei se sen vika yksin ollukkaan. Voihan jännitys, tunti enää!
Lotta 09/11
Villa 02/13
Enkelikoira Peppi

Koirailua & käsitöitä

Ozidanie

Ozidanie
Viestimäärä: 76

VS: MM-KIEKKO - Maanantaina, 10.05.2010 klo 20:12  
+
0
Juulia, eipä kaikkia voikaan ymmärtää ;)
Ite oon vähän ehkä yli fanaattinen. Kerään lehdistä kaikki artikkelit (multa löytyy 2004 vuodesta asti), käyn MM-kisa sivuilla aina ku oon koneella jne. Seuraan myös NHL:ää aktiivisesti (käyn monia kertoja päivässä NHLän sivuilla) jne. Musta taas on outoa, ettei jotain voi kiinnostaa :D

Kyllä Peksin puolesta harmittaa, mutta uskon että pääsee vielä näyttämään taitojaa tässä turnauksessa. On se kuitenkin kiva nähdä millainen mies Vehanen on maalin suulla.
Tunti ja peli alkaa. Kuinkahan tän ajan sais tässä kulumaan :D

Eevus

Eevus
Viestimäärä: 596

VS: MM-KIEKKO - Maanantaina, 10.05.2010 klo 21:02  
+
0
Jaaha, katotaas sitten miten meijän Lampaat tuolla jäällä pärjää!
Shetlanninlammaskoira Viivi<3

wuf

wuf
Viestimäärä: 713

VS: MM-KIEKKO - Maanantaina, 10.05.2010 klo 22:35  
+
0
Nythän tuo peli näyttää hyvältä, jopa yksi maali saatu. Sitten vielä viimeinen jännittävä erä. Vahvasti uskon kyllä, että voitto tulee, sen verran Saksa näyttäis pannarissa välillä olevan.

Karvakamu

Karvakamu
Viestimäärä: 6534

VS: MM-KIEKKO - Maanantaina, 10.05.2010 klo 22:40  
+
0
Hyvältä tosiaan peli näyttää! Luulis kyllä jonku maalin vielä vimpassa erässä tulevan, jos samaa menoa jatkavat. On kyllä pyöritys ollu jo semmosta, että näyttää saksalaiset alkavan kuumumaan. Kunhan vaan tuomarit muistaa pysyä tasapuolisina.
Lotta 09/11
Villa 02/13
Enkelikoira Peppi

Koirailua & käsitöitä

Rimppa

Rimppa
Viestimäärä: 16

VS: MM-KIEKKO - Maanantaina, 10.05.2010 klo 23:07  
+
0
Hyvältä näyttää peli viel meijän puolest, vaik saku siel jäänpinnal vähän näytteli.....toivon mukaan suomipojat voittaa tai meijän pelit loppu tähän...hermoja raastaa:neutral:

Karvakamu

Karvakamu
Viestimäärä: 6534

VS: MM-KIEKKO - Maanantaina, 10.05.2010 klo 23:11  
+
0
ei auttais alkaa passaileen, muuten tulee saksa ja tekee maalin. saa nähä millon lähtee molari saksalta.
Lotta 09/11
Villa 02/13
Enkelikoira Peppi

Koirailua & käsitöitä

  Siirry sivulle: 1 2 3 ... 24
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28213
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6341
Viestejä yhteensä545737
Uudet käyttäjät tänään1
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään2
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265906
(Tilastot päivitetty viimeksi 06.05.2024 klo 16:45)