Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Lauantaina, 08.05.2010 klo 22:01

MM-kiekko

Siirry sivulle: 1 ... 22 23 24

Tapire

Tapire
Viestimäärä: 236

VS: MM-KIEKKO - Tiistaina, 17.05.2011 klo 17:56  
+
0
Kiva kun joku kirjottaa ihan kun omasta päästä :)!
Itsellänihän on ollut jo pienenä kiekkoleijonia idoleina. Mulle on käyny ihan hyvin, en örvellä ojas. Mä ihailin ja ihailen niitä vieläkin!
Liinu jenkki, 11.5.2003 - 25.11.2011 ♥

http://minja.kuvat.fi/kuvat/

molmol

molmol
Viestimäärä: 84

VS: MM-KIEKKO - Tiistaina, 17.05.2011 klo 18:24  
+
0
Itteä nimenomaan koko elämäni Leijonia ihailleena harmittaa toi yksittäisten ördäys (Salmela, Nurminen). Leimaa koko juhlan ikävästi vaikka muut juhli fiksusti ja rikkoi vähän mun "lapsenuskoa" Leijoniin. En todellakaan tarkoita, ettei sais juhlia, mut todellakin koko perheen juhlassa ja tv:ssä hölmöilyssä menee raja. Jätkillä on kuitenki tietty sankaristatus, ja aika mielettömät juhlat ja satsaukset niiden kunniaksi tehty joten olis kiva jos käytöksellään niitä kunnioittaisi.. Eniten nolottaa toi Salmelan sekoilu ja Halosen puristelu!! Hienoa saavutusta kuuluukin juhlia kunnolla, mut edustus pitää kuitenki kyetä hoitamaan ja rajansa tuntea. Kyllä myös Leijonan kuuluu käyttäytyä, maailmanmestaruus ei oo mikään tekosyy täydelliseen hölmöilyyn niinku sitä tunnutaan puolustelevan.. :heristel:

Mutta mieletöntähän tää on, ja oon todella ylpeä pojista :kumarrus: elämäni paras ilta vietettiin todellakin sunnuntaina suihkulähteessä pulahdusta unohtamatta :peukku:

// kirjotusvirheet veks.
Shetlanninlammaskoira Tippa s. 6.4.2011
Blogi
(Viestiä on muokattu tiistaina, 17.05.2011 klo 18:25)

SiVe

SiVe
Viestimäärä: 1170

VS: MM-KIEKKO - Tiistaina, 17.05.2011 klo 20:20  
+
0
Omasta mielestä se oli vain ilo katsoa kun Leijonat osasivat ottaa rennosti ja juhlistaa voittamaansa kultaa.
- -08 Karjalankarhukoira x samojedi/labradori-mix n. Rape

magik

magik
Viestimäärä: 3965

VS: MM-KIEKKO - Tiistaina, 17.05.2011 klo 20:23  
+
0
Samaa mieltä Siven kanssa !!!! Hyvä leijonat!!!!!
*2x serobi-uros ja narttu. Synt. 09/2012
*Kääpiövillakoira mix narttu. Synt. 05/2018

mmaija

mmaija
Viestimäärä: 2692

VS: MM-KIEKKO - Tiistaina, 17.05.2011 klo 20:26  
+
0
^^ Sama, olin jopa varautunut pahempaan örvellykseen mitä näin. Tai no olihan tuo vielä sellaisesta örvellyksestä kaukana mitä voi nähdä ihan vaikka menemällä kaupungille keskiviikko aamuna kun pulsut on päättänyt pitää kaljanjuontipiirin puiston penkillä. :nauru: Tuo Salmelankin lentokenttä-sekoilu oli mielestäni vaan huvittavaa, kuitenkin paljon töitä tehnyt voiton eteen joten antaa poikien relata! :aurinko:
Pemutyttö Muhku, 1.6.2010
Gööttityttö Mytty, 17.11.2015
(Viestiä on muokattu tiistaina, 17.05.2011 klo 20:31)

aavehamsteri

aavehamsteri
Viestimäärä: 1335

VS: MM-KIEKKO - Tiistaina, 17.05.2011 klo 20:27  
+
0
Meinasin siis tuolla ala-arvoisella käytöksellä vain tuota fanien käytöstä joissain tapauksissa.
Lbn 11/2010
Mudi 7/2013

"Päätökset pitää tehdä oikeassa mielenvireessä ja mieluiten nopeasti, ettei vire mene ohi."

kiivilintu

kiivilintu
Viestimäärä: 2242

VS: MM-KIEKKO - Tiistaina, 17.05.2011 klo 20:38  
+
0

aavehamsteri kirjoitti:

Meinasin siis tuolla ala-arvoisella käytöksellä vain tuota fanien käytöstä joissain tapauksissa.



Stadissa näitä neroja varmaan riitti eilen kun koko kaupunki oli tukossa. Mä ainakin voin vaan kiittää tän meidän kaupungin asukkaita kun kaikki oli niin siististi vaikka olivatkin fiiliksissä. Mä oon ite vieläkin ihan fiiliksissä kun alkoi radiossa soimaan Pojun Poika (saunoo) :jjei:
Pääosassa Jedi ja ne toiset.
(Viestiä on muokattu tiistaina, 17.05.2011 klo 20:39)

molmol

molmol
Viestimäärä: 84

VS: MM-KIEKKO - Tiistaina, 17.05.2011 klo 21:57  
+
0
Niin no, ehkä mä vaan oon täs asiassa tiukkis mut ei maailmanmestaruus saa olla mikään oikeutus hölmöillä. Tosin, Nurminen nyt on aina ihan naamat muutenkin ja Salmela on aina tuntunu muuten vaan idiootilta.. :nauru: ja nyt kun oon saanu tästä avautua erinäisissä yhteyksissä, se ei harmita enää yhtään niin paljon :paapatus:

Fanit käyttäytyi ainakin täällä (Tre) yllättävän fiksusti sunnutaina, ihan upee fiilis kun tuntemattomat halailee toisiaan ja laulaa ja lyö ylävitosia :jjei: näitä lisää!! Kunhan vaan saatais koko joukkue tänne, eikä vaan Pirkanmaan kultapoikia Puistolaa ja Salmelaa ja pyttyä..!
Shetlanninlammaskoira Tippa s. 6.4.2011
Blogi

Kuuska

moderaattori
Kuuska
Viestimäärä: 873

VS: MM-KIEKKO - Keskiviikkona, 18.05.2011 klo 09:59  
+
0
En malta odottaa, että saadaa poika Ouluun käymään, lupasin jo töissä, että otan sitä seuraavan päivänä töistä vapaaksi.

Ei muuta ku ihanaa leijonat ihanaa! Kieltämättä tuon kultajuhla meni örveltämisen takia överiksi parin ihmisen kohdalta, mutten lähtisi sitä ruotimaan ja syyllistämään julkisuudessa niin voimakkaasti. Pitääkö koko joukkue leimata muutaman poikkeustapauksen vuoksi? Toki tuo huonoa esimerkkiä nuorille näyttää, mutta kyllä ne kirkkaimmat lasten/nuorten esikuvat aivan mallikelpoisesti siellä esiintyivät (Granlund, Koivu, Ruutu, Immonen, Komarov jne.. ja Jalonen).

Ens vuonna voitetaan kultaa taas, ja tämä tyttö lunasti eilen lippunsa, lähdetään paikan päälle katsomaan pronssi- ja finaalipelejä! :cool:

Kaneli

Kaneli
Viestimäärä: 635

VS: MM-KIEKKO - Keskiviikkona, 18.05.2011 klo 11:49  
+
0
Hyvä Leijonat !

Harmittaa kuitenkin lasten & varhaisnuorten puolesta, jotka odottivat torilla idoliensa tuloa innoissaan, monet tuntitolkulla. Yleisvaikutelma juhlakalusakista oli sumuinen ja humalainen, vaikka muutama suht selväkin oli joukossa.
Luultavasti monille tuli samanlaisia pettymyksen tunteita kuin lapsille, jotka odottivat joulupukkia aattona ilahduttamaan, mutta se saapuikin paikalle humalassa. Tai kauan odotetulla yhteisellä lomalla vanhemmat ovatkin sumeasilmäisinä ja huppelissa olemisen ihanuudesta tietämättömät lapset ovat hämillään.
Yleisö tuskin olisi kovasti pahoittanut mieltään maajoukkueporukan juhlimisesta kirkassilmäisenä? Olisi ollut iloinen yllätyskin. Aikuiset pystyvät ymmärtämään ylilyönnit, mokailut, harottavat silmät ja sammaltavat puheet, mutta ymmärrystä olisi riittänyt myös toisenlaiseen juhlameininkiin.

Johannna

Johannna
Viestimäärä: 3878

VS: MM-KIEKKO - Keskiviikkona, 18.05.2011 klo 11:58  
+
0
Mun mielestä ne ei todellakaan olleet niin humalassa, että niiden esiintymisestä olisi välittynyt minkäälainen örveltäminen.

Musta on jotenkin vaikea uskoa, että ne lapset- ja nuoret siellä torilla pitivät pahana (tai edes huomasivat) että muutama heidän sankareistaan oli hieman maistissa. Minä en (edes telkkarin) välityksellä tosiaan sellaista havainnut.

Mun silmiin se oli vilpitöntä iloa ja juhlimista. Ja nuoret miehet, jotka ovat saavuttaneet jotain sellaista, mitä on 16 vuotta odotettu, ovat mielestäni ansainneet sen juhlinnan muutaman siiderin kera. Ja mitä voi odottaa, kun voitosta oli alle 24 tuntia ja kundit tuskin edes kovin montaa tuntia nukkuneet sen jälkeen?

Ja tuskin suurin osa niistä lapsista pääsivät idoleitaan edes niin lähelle, että olisivat heidän humalatilasta mitään voineet sanoa.

Minä seison ainakin poikien juhlimisen takana, eivätkä ne mun mielestä ole tehneet mitään väärää. Kuten totesin aiemmin : Antaa poikien juhlia, sen he ovat ansainneet!
Advice is what we ask for when we already know the answer but wish we didn’t.


Stu

Stu
Viestimäärä: 2198

VS: MM-KIEKKO - Keskiviikkona, 18.05.2011 klo 12:02  
+
0
Kyllä silläkin mun mielestä on rajansa, kuinka paljon kansa voi sankareiltaan vaatia. Kun voitto-ottelusta on alle vuorokausi niin mitä voi odottaa? Jos haluaa selväpäistä ja tasapainoista juhlintaa, kannattais varmaan tavata torilla esimerkiksi ens kuussa.
Toisekseen noilla kaikilla on takanaan täys kiekkokausi sarjajoukkueensa kanssa, päälle maajoukkueleiritykset ja 10 huipputason peliä kahdessa viikossa, ei siinä vaiheessa _kukaan_ enää ole erityisen kirkassilmäinen, kännissä tai ei. Ja kuten Kuuska jo sanoikin, niin varsin hyvinhän Leijonamiehistö veti. :) Pasi Nurminen on sekoillut jo oman pelaajauransa aikana ja kauan ennen sitä joten tuskin mitään muuta oli odotettavissakaan ja muut käyttäytyi suht siivosti.
"Strength does not come from physical capacity. It comes from an indomitable will."

- Mahatma Gandhi


Wandering & Wondering Down Under

Kuuska

moderaattori
Kuuska
Viestimäärä: 873

VS: MM-KIEKKO - Keskiviikkona, 18.05.2011 klo 12:37  
+
0

Joh kirjoitti:

Mun mielestä ne ei todellakaan olleet niin humalassa, että niiden esiintymisestä olisi välittynyt minkäälainen örveltäminen.



Itsekin lähinnä tarkoitin örveltämisellä Nupen keräilyä lentokoneesta laskeutuessa, vaikka sekin oli minun mielestä koomista, en mä sitäkään lähtis tuomitsemaan, sattuuhan noita paremmissakin piireissä ja vähemmässäkin humalatilassa (kuten mulla, jolla alkoholi menee oikeasti ensin jalkoihin..). :nauru:

Johannna

Johannna
Viestimäärä: 3878

VS: MM-KIEKKO - Keskiviikkona, 18.05.2011 klo 12:47  
+
0
^ Huvittavana mäkin sitä pidin, ei kaikkea tarvi ottaa aina niin vakavasti :nauru:.

Ja luulen, ettei voitonjuhlien aikana tarvinut poikien kovin montaa tuoppia kumota, että alkoi alkoholi tekemään temppujansa. Sen verran olivat varmasti fyysisesti (ja psyykkisesti) väsyneitä. Silloinhan se eniten kihahtaa hattuun.
Advice is what we ask for when we already know the answer but wish we didn’t.


mmaija

mmaija
Viestimäärä: 2692

VS: MM-KIEKKO - Keskiviikkona, 18.05.2011 klo 13:22  
+
0
Miekin ootan josko Nokelainen tois pystyn käymään Imatralla! :peukku: Olis kyllä ihan huikeeta!
Pemutyttö Muhku, 1.6.2010
Gööttityttö Mytty, 17.11.2015

Elba83

Elba83
Viestimäärä: 662

VS: MM-KIEKKO - Keskiviikkona, 18.05.2011 klo 13:49  
+
0
TÄYSIN samaa mieltä Joh:in kanssa. Mä en ihan oikeesti havainnu, että ne ois siellä lavalla edes ollu mitenkään liian kännissä (noh, paitsi Salmela!), erittäin riehakkaita kylläkin, ymmärrettävästi :) Alko oikein suututtaan Leijonien ja niiden satojen tuhansien fanien puolesta, kun eräskin FB:ssä kommentoi näin: "kertoo jotain jo lajista kun lajin "huippu-urheilija" pystyy keittoamaan 2-5 päivää voitettuaan jonkun yliarvostetun kevätturnauksen.. O_o" Mielipiteensä kullakin, mutta oon Jalosen kanssa aivan samaa mieltä siitä, että tää ns. "örvellys" on nyt saanut ihan kohtuuttomat mittasuhteet mediassa. Kun oikeesti pitäis keskittyä siihen olennaiseen eli huikeaan MM-voittoon!
(Viestiä on muokattu keskiviikkona, 18.05.2011 klo 13:49)

Elba83

Elba83
Viestimäärä: 662

VS: MM-KIEKKO - Torstaina, 19.05.2011 klo 11:38  
+
0
Jahas, Tampereella on sitten maanantaina kundi ja bileet! Sinne kaikki P-maalaiset!

Tutuli

Tutuli
Viestimäärä: 3982

VS: MM-KIEKKO - Torstaina, 19.05.2011 klo 16:39  
+
0
Jee, poika on perjantaina Turussa! Mikko Koivu nyt tietenkin turkulaisena tulee, mutta jännityksellä ootellaan, ketä muita saadaan paikalle. Lassilla ilmeisesti olis kans ex-Tepsiläisenä tulossa. Toivottavasti saatais hyvät juhlat pystyyn, 10 000 ihmistä kuulemma odotellaan. :hymy: Esiintyjinä tuolla on mm. Ressu ja Tommi Läntinen. :nauru:

Maanantaina olin tietty myös Helsingissä torijuhlissa. Siskon kanssa oltiin päätetty jo ajat sitten, et jos kultaa tulee, niin torille lähetään. Onneks ei ollu mitään pakollista menoa maanantaina. Oltiin torilla joskus puol viideltä ja päästiin aika lähelle lavaa. Välillä meinas kyl mennä hermot, kun ihmiset oli niin röyhkeitä ja tunki eteenpäin väkisin, ihmisiä tuuppien ja tönien. :roll: Mut odotus palkittiin! :wink: Viiden tunnin seisominen vei kyllä veronsa ja kotimatkalla bussissa oli aika väsynyttä porukkaa. Bussikuski oli kans hyvä, tultiin liikenneympyrään, ni se veti sen kolme kertaa ympäri ja kuulutti mikkiin jotain öisestä juhlatunnelmasta. :nauru:

Tässä hiukan tunnelmia torilta:



Granlund oli aika haluttu mies...


"Poika" :nauru:


Siellä ne on! :hymy:


Senaatintorillakin oli aika paljon väkeä...
Shetlanninlammaskoira Alissa 23.11.2008
Muistoissa tiibetinspanieli Mona 1992-2006

tonitrua

tonitrua
Viestimäärä: 385

VS: MM-KIEKKO - Torstaina, 26.05.2011 klo 10:56  
+
0
Noniih, sinne meni MG. :wink:
Nyt on Suomen teinitytöt surun murtamia. :paijata:

mmaija

mmaija
Viestimäärä: 2692

VS: MM-KIEKKO - Torstaina, 26.05.2011 klo 12:16  
+
0
^ Nonni, nyt murtu monen tytön sydän. :nauru:

Että naurattaa kun sellaset 14-vuotiaat itkee facebookissa kun mikke ei tuu pojan kanssa Imatralle, olisivat onnellisia että Nokelainen tulee, iso juttu sekin! Täälläkun ei koskaan oikeen mitään tapahtu. :wink:
Pemutyttö Muhku, 1.6.2010
Gööttityttö Mytty, 17.11.2015

  Siirry sivulle: 1 ... 22 23 24
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28248
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6355
Viestejä yhteensä545793
Uudet käyttäjät tänään1
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265918
(Tilastot päivitetty viimeksi 19.05.2024 klo 08:45)