Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Lauantaina, 24.04.2010 klo 18:18

Oletko seksikäs?

Siirry sivulle: 1 2

Lalaa

Lalaa
Viestimäärä: 159

OLETKO SEKSIKäS? - Lauantaina, 24.04.2010 klo 18:18  
+
0
Oletko seksikäs ja kuuma ihminen? Pyöriikö ihmisillä sukat jalassa, kun vastaan sinä talsit?

Itse en ole kovin seksikäs. Mulla tosi huono iho ja muutenkin vähän epäsiisti, enkä pukeudu Armaniin. Tärkeintä on kuitenkin, että joskus saa.
Heipa!
Lomaa vietetään ja pituuta 173cm ja paino 63kg.Siinä tietoni.Sultakaan en halua muita tietoja kuin pituuden ja painon.Kaiki muu on sivuseikka.Venäläinen ruletti.Jos ilmoitat muita niin tiput listoilta.
(Viestiä on muokattu lauantaina, 24.04.2010 klo 18:53)

Rorys

Rorys
Viestimäärä: 5244

VS: OLETKO SEKSIKäS? - Lauantaina, 24.04.2010 klo 18:50  
+
0
Olen toki.

SilverBride

SilverBride
Viestimäärä: 1700

VS: OLETKO SEKSIKäS? - Lauantaina, 24.04.2010 klo 18:59  
+
0
Mä olen ymmärtäny että se on katsojan silmässä se kauneus. Toki oma asenne näkyy päällepäin ja itsevarma ihminen on lähestulkoon aina seksikäs. Mä olen nyt oppinu siihen että pidän näkemästäni ku katson peiliin ja se kyllä kuuleman mukaan näkyy myös päällepäin.
We brought our own bombs! 19.6.2011
Photobucket

whisperd

whisperd
Viestimäärä: 83

VS: OLETKO SEKSIKäS? - Lauantaina, 24.04.2010 klo 19:01  
+
0
älkää ruokkiko trollia, ne kuolee pois jos ei saa huomiota:shhh:

griffon

griffon
Viestimäärä: 5797

VS: OLETKO SEKSIKäS? - Lauantaina, 24.04.2010 klo 20:29  
+
0
^Ei Lalaa oo mikään trolli :eek: Se on ihan vakkari tapaus :peukku:
Minkä nuorena oppii, sen vanhana unohtaa
Kuvia omista koirista
Muistoissa Laku 2002-2013

SilverBride

SilverBride
Viestimäärä: 1700

VS: OLETKO SEKSIKäS? - Lauantaina, 24.04.2010 klo 20:42  
+
0
^Olin just tulossa sanomaan samaa. Sitäpaitsi näistä sen jutuista lähtee joskus ihan mielenkiintoisia keskusteluja. :cool:
We brought our own bombs! 19.6.2011
Photobucket

Sonik

Sonik
Viestimäärä: 4809

VS: OLETKO SEKSIKäS? - Lauantaina, 24.04.2010 klo 20:50  
+
0
No juu, satunnaisesti kävin ainakin sitä lihansyönti keskustelua lukemassa vanhan foorumin aikana.. :D
shelamu "Savu" -10
cpku "Sumu" -11
shelamu "Koda" -13
cpku "Hippa" -15

If you see light at the end of the tunnel, It's the light of the oncoming train.

SanttuJ

SanttuJ
Viestimäärä: 5302

VS: OLETKO SEKSIKäS? - Lauantaina, 24.04.2010 klo 21:56  
+
0
Joskus olen, joskus taas hyvin kaukana siitä. Sillon ku tuntee olonsa hyväksi ja itsevarmaksi niin kyllä se ulospäin näkyy. Vaan auta armias jos kulmakarvat rehottaa viilliintyneenä, haiset pahalle jne. niin eipä se olo niin sexy ole. :nauru:

Siirrytään sit vähä syvällisempään analyysiin :paapatus: Kuvan perusteella en ainakaan minä pysty sanomaan mitään siitä onko ko. henkilö kaunis tai seksikäs (tai mitään muutakaan) vaan ihmiset näyttää vaan ihmisiltä. Mä tarvin toisen seksikkyysmittarin (ja yleensäkki siihen onko henkilö edes hyvännäköinen) analysoimiseen jonkilaisen yleiskuvan liikkumistavasta, puhetyylistä sekä äänestä, käytöstavoista jne. Asioilla kuten vaikka karsastavat silmät ei ole mitään tekemistä ainakaan mun mieltymysten kanssa vaan se kokonaisuus ratkaisee.
bokseri Luna 14.8.2009 - 13.3.2015
labradorinnoutaja Inni 31.3.2014

Patruska

Patruska
Viestimäärä: 22

VS: OLETKO SEKSIKäS? - Lauantaina, 24.04.2010 klo 22:27  
+
0
Uskon olevani. Avopuolisoni on huomattavasti kohottanut itsetuntoani, suuri kiitos siitä hänelle! :hymy: Hän on myös kertonut kavereidensa kehuneen ulkonäköäni, eli ilmeisesti kelpaan. :nauru:

Olen samaa mieltä siitä, että itsevarmuus on seksikästä. Esim. avopuolisossani ihastuin määrätietoisuuteen. Muutenkin uskon että itsevarmuus on seksikkäämpää kuin paljastavat vaatteet ja itsensä tyrkyttäminen. :hymy:

Asian pohtiminen jää nyt miun osalta hieman lyhyeen, koska sauna kutsuu! :heiluti:

monna

monna
Viestimäärä: 3958

VS: OLETKO SEKSIKäS? - Lauantaina, 24.04.2010 klo 22:33  
+
0

^Ei Lalaa oo mikään trolli :eek: Se on ihan vakkari tapaus :peukku:


Onko siis ent. Rocky:stä kyse?

myrkku

myrkku
Viestimäärä: 2138

VS: OLETKO SEKSIKäS? - Lauantaina, 24.04.2010 klo 22:45  
+
0
^jep.

Ja oon seksikäs kun tunnen itseni seksikkääksi.

innna

innna
Viestimäärä: 4768

VS: OLETKO SEKSIKäS? - Lauantaina, 24.04.2010 klo 22:47  
+
0
^ Joo.

Minä olen takaapäin seksikäs ainakin stereotyyppisen miesihanteen mukaan. Minulla on pyöreä, melko lihaksikas mutta sopivan pehmoinen takapuoli sekä pitkä ja hitusen pörröinen vaalea tukka. Valitettavasti edestäpäin olen parhaimmillanikin naamasta vain söpö, ja tissini ovat pienet, enkä osaa hyödyntää niitä. Toisaalta aika monet ovat kuitenkin pitäneet mua ihan kokonaisvaltaisesti melko kuumana tapauksena. Itse sanoisin enemmänkin olevani söpö kuin seksikäs.

Omasta mielestäni seksikästä on taito, tieto ja se, kun tekee jotain, mistä todella nauttii.
Pessi ja Ilo ja Aura <3
"The only real radicalism in our time will come as it always has — from people who insist on thinking for themselves and who reject party-mindedness." - Christopher Hitchens

Ursula

Ursula
Viestimäärä: 322

VS: OLETKO SEKSIKäS? - Tiistaina, 20.07.2010 klo 22:31  
+
0
Sanakirjassa sanan "seksikäs" kohdalla on minun kuvani :peukku:

jannie

jannie
Viestimäärä: 4637

VS: OLETKO SEKSIKäS? - Tiistaina, 20.07.2010 klo 23:05  
+
0
En.
O.o there's no s**t like oh s**t
Perhospojat Hugo & Elmo http://blog.perhosvaikutus.net/
kollektiivilaihduttajat http://crazydogladies.blogspot.fi/

innna

innna
Viestimäärä: 4768

VS: OLETKO SEKSIKäS? - Keskiviikkona, 21.07.2010 klo 01:29  
+
0
Oho. Tarkoitin tietysti että miesten ihanteen. Sen siitä saa kun liian omahyväisenä kirjoittelee!
Pessi ja Ilo ja Aura <3
"The only real radicalism in our time will come as it always has — from people who insist on thinking for themselves and who reject party-mindedness." - Christopher Hitchens

Guardacaccia

Guardacaccia
Viestimäärä: 461

VS: OLETKO SEKSIKäS? - Keskiviikkona, 21.07.2010 klo 08:38  
+
0
Olen, silloin kun tuntuu siltä. Sitten taas on päiviä, jollon näkee itsensä turvonneena ja näppyläisenä ja lihavana jne, jollon ei taatusti ole seksikäs olo vaikka mitä laittaisi päällensä. Tollasina päivinä sitä tosin ei viitsi vaivautua laittautumaan sitäkään vähää kun normaalisti, kun siitä seuraa vaan karsea vatutus kun näkee vaivaa ja tulos on täys nolla :nauru:

Sitten on päiviä, jollon naama ei näytäkään niin pöhöttyneeltä, hiuksetkin käyttäytyy, eikä maha ja reidetkään näytä niin jumalattoman suurilta ja muodottomilta. Silloin tunnen itseni seksikkääksi, ja näinä päivinä olen sitten saanut sitä positiivista kommenttia myös vastakkaiselta sukupuolelta.:wink:

Eli summa summarum, oma fiilis vaikuttaa todella paljon siihen olenko seksikäs vai en..Potentiaalia on, aina ei vaan kykene :viheltel:
Lk. mäykyt Spectrolite´s Hard Steel "Veeti" (2005) ja Skades Röskva "Helga" (2007)
Spn BH Aufruhr Donau "Rho" (2010)
Pelastuskoiran tie http://guardacaccia.wordpress.com

Sarvikas

Sarvikas
Viestimäärä: 1579

VS: OLETKO SEKSIKäS? - Keskiviikkona, 21.07.2010 klo 10:04  
+
0
En tunne olevani seksikäs ainakaan sanan tyypillisen määritelmän mukaan. Hyvinä päivinä peiliin katsoessani koen näyttäväni ehkä kauniilta, mutta enemmänkin persoonallinen tai söpö olisi enemmän se sana, joka sopisi tähän ulkonäköön. Seksikkyyteen tarvittaisiin enemmän ulospäinsuuntautuneisuutta ja itsevarmuutta, tietynlaista haastavuutta siis, minun mukaani, mutta onhan käsityksiä tästä yhtä monta kuin ihmisiäkin.
come on night, take me home

ressukka82

ressukka82
Viestimäärä: 148

VS: OLETKO SEKSIKäS? - Keskiviikkona, 21.07.2010 klo 11:52  
+
0
Heh heh :nauru: Onko lehmä seksikäs?

Ei vais :hymy:
Kai mä joidenkin mielestä oon seksikäs ja joskus harvoin itsenikin mielestä, kun oon oikein laittanu itseni, mutta normisti en tunne itseäni lehmää seksikkäämmäksi :wink:

Manna

Manna
Viestimäärä: 303

VS: OLETKO SEKSIKäS? - Keskiviikkona, 21.07.2010 klo 16:18  
+
0
Itsetunnosta se on kiinni. Joskus on hyviä ja joskus huonoja päiviä.
Mutta kaikista koomisinta on, kun esim. baari-iltaa varten laittautuessaan kokee kauheaa kriisiä vaikka naamastaan tai hiuksistaan, ja baarissa sitten joka kerta peiliin katsoessaan näyttää vain paremmalta ja paremmalta, ja itsetunto nousee kohisten. :nauru:

Sarvikas

Sarvikas
Viestimäärä: 1579

VS: OLETKO SEKSIKäS? - Keskiviikkona, 21.07.2010 klo 18:20  
+
0
Täällä se tuntuu olevan nimenomaan niinpäin, että kun on yksin kotona, näyttää oikein tavallista paremmalta, mutta johonkin lähtiessä naama on laikukas, posket roikkuu ja kaikki vaatteet näyttävät kammottavilta päällä. :D
come on night, take me home

  Siirry sivulle: 1 2
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28193
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6332
Viestejä yhteensä545699
Uudet käyttäjät tänään2
Viestiketjuja aloitettu tänään1
Viestejä kirjoitettu tänään6
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265845
(Tilastot päivitetty viimeksi 27.04.2024 klo 21:15)