Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Lauantaina, 24.04.2010 klo 18:18

Oletko seksikäs?

Siirry sivulle: 1 2

maaku

maaku
Viestimäärä: 104

VS: OLETKO SEKSIKäS? - Keskiviikkona, 21.07.2010 klo 19:35  
+
0
Oon kaikista Qminta hottia:nauru:

Ainakin joskus. Nyt kun oon saanut vähän itsevarmuuttakin, niin kyllä, olen seksikäs. Enimmäkseen kuitenkin söpö ja suloinen. Kauniiksikin haukuttu, kai niitä on pakko alkaa vähitellen uskomaan:cool:
En kuitenkaan koe itseäni silleen perinteisesti seksikkääksi. On minun pyllyä hyväksi kehuttu, mutta muuten en mikään malli ole vartaloltani. Seksikkyydessä on kyse myös asenteesta, persoonasta ja itsetunnosta.

Koirankusetushousuissa, likaisessa ja koirankarvaisessa T-paidassa kun hiukset on jääneet pesemättä ja harjaamatta en tunne oloani kovin seksikkääksi. Miespuolisen mielestä tosin olen krapulaisena ja sottaisenakin "kaikista kuumin":mietiskel:
Sloughi Elmo 6/2013

boxerowner

boxerowner
Viestimäärä: 1490

VS: OLETKO SEKSIKäS? - Torstaina, 22.07.2010 klo 13:06  
+
0
Mulla on sen verran huono itsetunto, etten pidä itseäni kauniina, hyvännäköisenä saati sitten seksikkäänä. Joskus, kun esim. meikki onnistuu hyvin, tulee ajatelleeksi ettei näytä hullummalta mutta ei sitä tunnetta kauaa kestä.

Ajattelisin itsestäni, että potentiaalia olis seksikkääksi, jos laihtuis, osais meikata kunnolla ja jaksais miettiä pukeutumistaan paremmin. Luonnonkaunis en ole missään nimessä.
Bokseriuros ~ Rape 3.6.2000 - 29.4.2010
Bokserinarttu ~ Rebekka 15.7.2010 Ready, steady, go!
Bokserinarttu ~ Armi 15.6.2012

jannie

jannie
Viestimäärä: 4637

VS: OLETKO SEKSIKäS? - Torstaina, 22.07.2010 klo 13:21  
+
0
Mä olen lähinnä realisti, kun sanon etten ole mielestäni seksikäs. Mä olen enemmän sitä kunnon vanhaa maatalon emäntä -tyyppiä :nauru:
Nuorempana joskus ehkä olinkin, pitkät punaset kiharat hiukset, reenattu ratsastajan takapuoli ja kunnon tissit. Nyt on enää kunnon tissit :viheltel:

Tokihan silti noita fetissejä löytyy joka lähtöön :peukku:
O.o there's no s**t like oh s**t
Perhospojat Hugo & Elmo http://blog.perhosvaikutus.net/
kollektiivilaihduttajat http://crazydogladies.blogspot.fi/

Jaijah

moderaattori
Jaijah
Viestimäärä: 2048

VS: OLETKO SEKSIKäS? - Torstaina, 22.07.2010 klo 13:29  
+
0
Mä olen luonnonsöpö. Seksikäs ja kauniskin joskus, kun oma itsetunto kohtaa oikean vaatetuksen, hiustyylin ja meikkauksen.

Oikeastaan en pitäisi itseäni minkäännäköisenä, mutta kun söpö-kehuja on kuullut runsaammalti niin pakko se on uskoa, että jotain viehättävää minussakin on.
Manu 6/2008
Morris 3/2013

FrozenCorpse

FrozenCorpse
Viestimäärä: 62

VS: OLETKO SEKSIKäS? - Torstaina, 22.07.2010 klo 13:57  
+
0
Vähän riippuu keneltä kysytään :D
Onhan tuota kuullut olevansa kaunis ja hyvännäköinen, mutta miksi keleessä sitten kaikki -roska-aines- kiinnostuu musta sen sijaan, että ne komeet pitkätukat edes kattois mua?!
No joo, aina ei voi voittaa, mutta kyl mä omasta mielestäni olen ihan ok :)

metaphnora

metaphnora
Viestimäärä: 276

VS: OLETKO SEKSIKäS? - Tiistaina, 07.09.2010 klo 10:53  
+
0
Hurjan.
http://metaphnora-dogs.blogspot.com

Siperianhuskyt Luna & Naos
Kotikissat Aura & Nova

Idefix

Idefix
Viestimäärä: 176

VS: OLETKO SEKSIKäS? - Keskiviikkona, 08.09.2010 klo 13:12  
+
0
Mä kyllä koen olevani seksikäs ainaki joskus vaikka meikkiä en käytäkään vaan kuin juhlissa tai iltariennoissa :nauru:

Etenki sillon ku hiukset on "vaan vetästy ponnarille" ja päällä on vähän kulunu rento t-paita ja pierucollarit ni olo on niin oma, että tunnen oloni seksikkääksi. Tää varmaan johtuu siitä, että mun iso mahani jä vaatteiden varjoon.. :mietiskel: Tää on semmonen perus kotilook etenkin saunan jälkeen tai viikonloppuaamuisin.

Sit ku on lähössä juhliin tai baariin ja tulee sinne meikattua ni sillonkin istuvat vaatteet, kampaus ja meikki saa olon tuntumaan ja näyttämään kauniilta ja tietysti myös seksikkäältä. Ainaki näin on sanottu ja teoilla osotettu ni kai se pitää vähitellen sisäistää että minustakin saa kauniin :roll:

Töissä, olo on sitten vähemmän seksikäs tai jos kotona hillun vielä ns. "työvaatteissa", sillon ollaan kaukana seksikkäästä. Sit on myös niitä bad hair day -aamuja, jolloin mua kannattaa välttää ku ruttoa! :lallati:
Lbu Taavi 10/04
Lbu Tino 12/07

eeelisa

eeelisa
Viestimäärä: 469

VS: OLETKO SEKSIKäS? - Keskiviikkona, 08.09.2010 klo 13:23  
+
0
Hm jos onnistuneesti olen pukenut oikeat vaatteet tietyyyn mielentilaan tunnen olevani ihan nätti mut ikinä en kyl vois sanoa itseäni seksikkääksi hm.. Mut yleensä olen aika resupekka joka ei kyl imartele ollenkaan, pitäis varmaan vähän yrittää näyttää useammin ihmiseltä koska kyllä se tuo hyvän mielen ku peilistä ei tujota se ainainen kauhea näky..
Kotisivut:Ino & Sai
Sai 29.4.2009
Ino 22.2.2008
blogi

Ame

Ame
Viestimäärä: 1119

VS: OLETKO SEKSIKäS? - Keskiviikkona, 08.09.2010 klo 17:07  
+
0
"Seksikäs" on sana, jota en ole ikinä osannut liittää itseeni. :D

Kyllähän sitä itseään riittävän hyvännäköisenä pitää ainakin yleensä. Onhan niitäkin päiviä, jolloin ei huvittaisi peiliin katsoa, kun kaikki tuntuu olevan pielessä ja onneksi näille päiville on vastapainona hetkiä, jolloin on todella ylpeä ollessaan oma itsensä. Silti on vaikea kuvitella olevansa seksikäs. Hyvännäköinen, viehättävä tai suloinen? Kyllä. Seksikäs? Ei.

Lalaa

Lalaa
Viestimäärä: 159

VS: OLETKO SEKSIKäS? - Perjantaina, 10.09.2010 klo 12:04  
+
0
En ole vieläkään seksikäs. Läski olen myös nykyään.. kesällä lihoin varmaan 8kg. Dieetti se alakoo nyt. Jei!
Heipa!
Lomaa vietetään ja pituuta 173cm ja paino 63kg.Siinä tietoni.Sultakaan en halua muita tietoja kuin pituuden ja painon.Kaiki muu on sivuseikka.Venäläinen ruletti.Jos ilmoitat muita niin tiput listoilta.

vevve

vevve
Viestimäärä: 658

VS: OLETKO SEKSIKäS? - Perjantaina, 10.09.2010 klo 18:43  
+
0
En ole seksikäs,enkä kyllä sitä myöskään tavoittele.
En todellakaan nauti huomiosta vaivaannun kamalasti jos joku mainitsee ulkonäöstäni jotain,vaikka se olisikin positiivista.
itsekunnioitukseni on kyllä kunnossa.

Pikipaimenia

Pikipaimenia
Viestimäärä: 1713

VS: OLETKO SEKSIKäS? - Perjantaina, 10.09.2010 klo 21:26  
+
0
Jaa että olenko seksikäs? oottakaa että juoksen jonkun miehen kiinni ja kysäsen:roll: No, on mulle sanottu kauniista silmistä mut hän oli samaa eli väärää sukupuolta joten en tiiä. Omasta mielestä olen kummalisen = persoonallisen näköinen.:shifty:
Schipperket Minka s.2005 Kiri s. 2011

Ihminen on ihmiselle apina

Taraaa

Taraaa
Viestimäärä: 1755

VS: OLETKO SEKSIKäS? - Perjantaina, 10.09.2010 klo 23:55  
+
0
ööö.. Ehkä joissain tilanteissa. Kun on laittautunut ja on hyvä fiilis. Itseki käytän meikkiä kun olen menossa juhliin/juhlimaan, joten sillonhan yleensä (ainakin sen muutaman jälkeen) olo on mitä hehkein. :wink:
Vaikea kommentoida ulkonäköä, koska aina oon kahtonu ihmisten luonnetta ennemmin. Itestäkin osaisin paremmin luonteesta kertoa kuin ulkonäöstä.. :shifty:
Kotona:
Dogo Argentino Punkku s.6.4.2012

Taivaalla:
Pitbull Aapo 2003-2011
Pitbull Moro 2008-2012
Dogo argentino Tara 1.6.2008-18.10.2013

Mondial

Mondial
Viestimäärä: 1013

VS: OLETKO SEKSIKäS? - Lauantaina, 11.09.2010 klo 14:31  
+
0
Osaan olla seksikäs kotona ja kahden kesken. Julkisesti en ole seksikäs, en usko että kukaan on koskaan nähnyt minut ja miettinyt "onpa seksikäs nainen". Tiedän kyllä että osaan olla seksikäs, mutta jotenkin en halua/pysty antamaan itsestäni sitä energiaa ja olemusta julkisesti.

pippuri

pippuri
Viestimäärä: 33

VS: OLETKO SEKSIKäS? - Maanantaina, 13.09.2010 klo 13:56  
+
0
En kyllä tunne itseäni seksikkääksi, enkä myöskään sellaista tavoittele. Olen ehkä sen verran äijämäinen tyttö että se ei ole koskaan minua kiinnostanut. Mutta on kyllä joskus kiva laittautua oikein nätiksi :) mutta sillä taas tavoittelen sitä että näyttäisin kauniilta taikka söpöltä.

Seksikkyyteen tarvitaan niin paljon muutakin kuin ulkonäköä ja multa puuttuu just se itsevarmuus.

magik

magik
Viestimäärä: 3965

VS: OLETKO SEKSIKäS? - Maanantaina, 27.09.2010 klo 20:28  
+
0
Nojoo on ainakin kehuttu seksikkääksi yms =D olenkyllä samaa mieltä paitsi en ihan aina,riippuu millainen olotila on yms :) olen enemmänkin poikamainen ..luonteeltani ainakin,mutta on kyllä välillä ihan kiva pukeutua tosi nätiksi ,sitä en kyllä tee miesten tai muiden takia vaan itseni takia koska siitä tulee niin kiva ja itsevarma olo ja sellasta.
*2x serobi-uros ja narttu. Synt. 09/2012
*Kääpiövillakoira mix narttu. Synt. 05/2018

SatuF

SatuF
Viestimäärä: 47

VS: OLETKO SEKSIKäS? - Maanantaina, 27.09.2010 klo 21:14  
+
0
Joskus muinoin pidin itseäni seksikkäänä... Nykyään en.. Liekkö itsetunnosta vai mistä. Tarkemmin ajatellen tuntuu että itsetunto ois kasvanut hurjasti tässä viimeisten vuosien aikana. Luulen, että aiemmin hain huomiota pönkittääkseni heikkoa itsetuntoani.

Toisaalta pitkä parisuhde on saanut (ehkä) pientä (eli suurta) taantumaa aikaan. En pahemmin enää jaksa panostaa itseeni. Ne harvat kerrat kun tälläydyn esim. iltarientoja varten tunnen itseni huomattavasti håtimmaksi mitä yleensä.. Ah, hankalaa :D
Satu ja ess pojat Hayzehill´s Ideal Man "Manu" & Ocean Pitfal Kir Royale "Uljas"

Leeca

Leeca
Viestimäärä: 38

VS: OLETKO SEKSIKäS? - Tiistaina, 28.09.2010 klo 13:17  
+
0

boxerowner kirjoitti:

Mulla on sen verran huono itsetunto, etten pidä itseäni kauniina, hyvännäköisenä saati sitten seksikkäänä. Joskus, kun esim. meikki onnistuu hyvin, tulee ajatelleeksi ettei näytä hullummalta mutta ei sitä tunnetta kauaa kestä.

Ajattelisin itsestäni, että potentiaalia olis seksikkääksi, jos laihtuis, osais meikata kunnolla ja jaksais miettiä pukeutumistaan paremmin. Luonnonkaunis en ole missään nimessä.



Veit sanat mun suustani. :kumarrus: Eipä ole kyllä mitään lisättävää.

vems

vems
Viestimäärä: 1901

VS: OLETKO SEKSIKäS? - Tiistaina, 28.09.2010 klo 13:44  
+
0
^ Sama! Kun paklaan naaman ja laitan tukan, ajattelen noin viiden minuutin ajan olevani ihan semi-hot. Sen jälkeen olenkin taas kaakki.:roll:

  Siirry sivulle: 1 2
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28193
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6332
Viestejä yhteensä545702
Uudet käyttäjät tänään0
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään3
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265845
(Tilastot päivitetty viimeksi 28.04.2024 klo 14:30)