Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Perjantaina, 16.04.2010 klo 21:13

Oululaiset koiranomistajat

Siirry sivulle: 1 ... 27 28 29

Tartzu

Tartzu
Viestimäärä: 14

VS: OULULAISET KOIRANOMISTAJAT - Sunnuntaina, 22.02.2015 klo 18:27  
+
0
Täällä on kans yks Oululainen jos niin vois sanoa ku Lumijoelta oon. Mulla on varmaan kohta Suomenlapinkoira mut ilmottelen tänne sitten uuestaa ku on koira kainalossa ;)

sändi

sändi
Viestimäärä: 1669

VS: OULULAISET KOIRANOMISTAJAT - Perjantaina, 13.03.2015 klo 15:03  
+
0
Hoi, oon tulossa käymään ja on povattu kivaa säätä viikonlopulle.

Olisko jotain ulkoilupaikkasuosituksia? (Nimim. asunut Oulussa 6 vuotta, mutta mulla ei ollut sillon autoa, niin mun Oulu oli aika pieni.)

Mietin, että vois pakata kaverin kanssa vaikka makkarat mukaan ja käydä jossain retkeilemässä. Koitelinkoski on suunnilleen ainut mulle tuttu luontoilupaikka Oulun seudulta.
Vehnäterrieri ♂ 4/2009
Suursnautseri ♂ 1/2015

Helmi12

Helmi12
Viestimäärä: 1591

VS: OULULAISET KOIRANOMISTAJAT - Perjantaina, 13.03.2015 klo 16:33  
+
0
Essi 4,5kk kaipailisi koiraseuraa. Essiä pelottaa vieraat koirat ja pitäisi päästä tutustumaan kiltteihin koiriin. Essi on 4,5-kiloinen keskikokoinen villakoira.

Neva

Neva
Viestimäärä: 279

VS: OULULAISET KOIRANOMISTAJAT - Perjantaina, 08.05.2015 klo 20:38  
+
0
Hei Oululaiset :)

Haluaisitteko auttaa meikää vastaamalla lyhkäseen Oulun koirapuistoja koskevaan kyselyyn? Käytän kyselyn tuloksia aineistona kenttäkurssilla (opiskelen maantiedettä) eli ihan kurssityön merkeissä olen liikkeellä. Mistään markkinoinnista ym. ei ole kysymys. Voit vastata myös, jos et käytä koirapuistoja, silloin voit suoraan siirtyä vastaamaan kysymykseen nro 7.
Olen tosi kiitollinen kaikista vastauksista.

Tässä linkki kyselyyn: http://goo.gl/forms/L32Cf5BIsU
lpku 02/14

Ileina

Ileina
Viestimäärä: 1

VS: OULULAISET KOIRANOMISTAJAT - Keskiviikkona, 08.07.2015 klo 12:38  
+
0
Heippa!

Hiljaiselta topicilta näyttää, mutta koitetaas huudella silti.

Muutettiin vajaa puolivuosikkaan setterikakaran kanssa juuri Ouluun, mää tulin sunnuntaina ja koira eilen. Itselle Oulu on jokseenkin tuttu kaupunki, kun amiksen täällä kävin, mutta silloin elämä liikkui lähinnä Kaketsun ja Välkkylän välillä. Koiraakaan ei ollut, joten "koiraOulu" on aika tuntematon.

Me kaivattais leikki- ja lenkkiseuraa, vinkkejä parhaista ulkoilumestoista ja niin edelleen. Maalta tulleen kakaran kanssa tuo energiamäärän purkaminen hihnalenkillä on vähän haastavaa. Ja jos jostain löytyis kiva uimapaikka koiralle ja koirakaveri joka uisi, niin lähetään mielellään mukaan. Laps ei vielä ole ihan älynnyt tuota uimisen riemua, mutta esimerkin perässä saattaisi innostua. Olisihan se hyvää liikuntaa (ja viilennystä, jos se kesä tulisi :o)

Intiön koirapuistossa piipahdettiin tänään, vaikutti ihan kivalta ja pari koiraakin siellä oli näin aamupäivästä.

Oulunsuussa asustellaan, mutta auto löytyy niin päästään kyllä kamujen luo kulkeutuu.

Kuukio

Kuukio
Viestimäärä: 86

VS: OULULAISET KOIRANOMISTAJAT - Perjantaina, 25.12.2015 klo 10:51  
+
0
Ei ihan liity koiriin mutta jos haaparannan reissu kiinnostaa niin tästä vaan oululaiset ja lähikuntalaiset (tai miksei muutkin) ilmoittautumaan :)

http://otptravel.fi/tuote/ikea-bussilla-oulusta-2-1-2016/
"Eikö ole hauskaa, kun on joku, joka kaipaa ja odottaa joka hetki?" - Tove Jansson

treenaus

treenaus
Viestimäärä: 6

VS: OULULAISET KOIRANOMISTAJAT - Lauantaina, 12.03.2016 klo 07:04  
+
0
Jos joku tarvitsee koiransa kanssa siedätystä toisiin koiriin, niin mielelläni lähden treenaamaan omien arkojen koirien kanssa Oulun tai Muhoksen alueella. Mielellään joku joka innostuisi useammankin kerran, sillä ensinhän pitää laittaa etäisyys kuntoon ja siitä sitten lähentää.

Jos vain jollakin on ongelmia koiransa kanssa toisten koirien ohittamisessa tai läsnäolossa niin ottakaa yhteyttä. Olen kouluttajalta saanut ohjeet, joten opettaisin teillekin nämä samat ohjeet, ja näiden mukaan mentäisiin, jos vain jostain saisin treenikaveria. Puolisen tuntia kerrallaan.
(Viestiä on muokattu lauantaina, 12.03.2016 klo 22:44)

Pirpana83

Pirpana83
Viestimäärä: 32

VS: OULULAISET KOIRANOMISTAJAT - Lauantaina, 31.12.2016 klo 22:43  
+
0
Lukeekohan tätä topikkia enää kukaan? Oulussa 8vk tyttö pentu etsii kavereita mielellään saman ikäisistä pennuista tai hiukan vanhemmista.

Friiduu

Friiduu
Viestimäärä: 9

VS: OULULAISET KOIRANOMISTAJAT - Sunnuntaina, 05.02.2017 klo 13:41  
+
0
Moi! Olen Velma 9kk husky narttu. Asumme Pateniemessä ja jos sulla olis koira joka pärjää mun kanssa niin laita mammalle viestiä koska kaipailisin leikkikaveria vaikka lenkeille tai koirapuistoon! Mieluiten jos sulla olis husky mutta voit olla mikätahansa koira. Mulla on tapana leikkiä vähän rajusti joten kovin pienen koiran kanssa en tule toimeen.

Pirpana83

Pirpana83
Viestimäärä: 32

VS: OULULAISET KOIRANOMISTAJAT - Keskiviikkona, 08.02.2017 klo 21:28  
+
0
16vk vanha penikka kaipaa koirapuisto kaveria oulussa

  Siirry sivulle: 1 ... 27 28 29
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28188
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6331
Viestejä yhteensä545690
Uudet käyttäjät tänään3
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265843
(Tilastot päivitetty viimeksi 26.04.2024 klo 10:00)