Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Lauantaina, 10.04.2010 klo 13:48

Positiivisuustopic!

Siirry sivulle: 1 2 3 ... 50

FrozenCorpse

FrozenCorpse
Viestimäärä: 62

POSITIIVISUUSTOPIC! - Lauantaina, 10.04.2010 klo 13:48  
+
0
Saan uuden mopon!! Olen ylpeä itsestäni, kun osaan niin hyvin hoitaa ja käsitellä eläimiä:jjei:
Kesäkin tulee ja asiat on hyvin, mielikin iloinen:aurinko:

inni

inni
Viestimäärä: 612

VS: POSITIIVISUUSTOPIC! - Lauantaina, 10.04.2010 klo 13:52  
+
0
Urmo oli tosi reipas kylillä, oon niin ylpeä sen käyttäytymisestä. :) Menee kun vanha tekijä hihnassa, vaikka ehkä 5 kertaa kapistusta yhteensä käytetty.
(Viestiä on muokattu lauantaina, 10.04.2010 klo 13:52)

Danielle

Danielle
Viestimäärä: 143

VS: POSITIIVISUUSTOPIC! - Lauantaina, 10.04.2010 klo 17:12  
+
0
Oon täällä aika ajoin valittanut omaa vuorokausirytmiäni. Nyt olen saanut sen vaihdettua, ja meenkin nykysin jo kymmenen jälkeen nukkumaan.:jjei:
Bichon Frise Dani 3/2007
Havannankoira Tilda 1/2008

tildani.vuodatus.net

Nanaki

Nanaki
Viestimäärä: 469

VS: POSITIIVISUUSTOPIC! - Lauantaina, 10.04.2010 klo 18:16  
+
0
Ihana keväinen ilma! Oli todella kiva parin tunnin lenkki koiran kanssa, koirakin tykkäsi oikein juosta ja nauttia.
Some things will never ever change, like you and your ugly face.

Rapido

Rapido
Viestimäärä: 299

VS: POSITIIVISUUSTOPIC! - Lauantaina, 10.04.2010 klo 21:10  
+
0
Avokki tekee ruokaa ja mä saan rötköttää sohvalla. Ah, autuutta :D
X-rotu Armi 05/2013
Leonberginkoira Wanda 02/2004-10/2012

Ursula

Ursula
Viestimäärä: 322

VS: POSITIIVISUUSTOPIC! - Lauantaina, 10.04.2010 klo 21:14  
+
0
Koirat osaa käyttäytyä hihnassa.

Sonik

Sonik
Viestimäärä: 4809

VS: POSITIIVISUUSTOPIC! - Lauantaina, 10.04.2010 klo 21:54  
+
0
Varmaankin tänne kuuluu hehkutus siitä, et mä oon 72h työviikosta saanut tehtyä jo 60h! :jjei:
Huomenna viel töihin ja sit vapaus pariksi päiväksi..! :cool:
shelamu "Savu" -10
cpku "Sumu" -11
shelamu "Koda" -13
cpku "Hippa" -15

If you see light at the end of the tunnel, It's the light of the oncoming train.

sliippi

sliippi
Viestimäärä: 778

VS: POSITIIVISUUSTOPIC! - Lauantaina, 10.04.2010 klo 22:29  
+
0
Hyvä JYP! Kolme voittoa vielä, kiitos, niin lähetetään turkulaiset kesälomille. :)
kääpin uros -09
shelam uros -16

lilhiz

lilhiz
Viestimäärä: 20

VS: POSITIIVISUUSTOPIC! - Lauantaina, 10.04.2010 klo 23:29  
+
0
Della leikkii kuin pikkupentu sukalla :cool:
Della 25.2.99-28.7.10

Tutuli

Tutuli
Viestimäärä: 3982

VS: POSITIIVISUUSTOPIC! - Sunnuntaina, 11.04.2010 klo 00:25  
+
0
sliippi kirjoitti:

Hyvä JYP! Kolme voittoa vielä, kiitos, niin lähetetään turkulaiset kesälomille. :)



Yhyy, kirjotit tän tänne kuitenkin ihan mun kiusaks. :suru: Ei Tepsi pelannu lähellekään sitä tasoa, jolla se pelas Lukko-sarjassa. Meen maanantaina kattomaan peliä, toivottavasti olis eri ääni kellossa, kun on iso kaukalo ja mölyävä turkulaisyleisö tukena. :wink: Toivotaan, et olis täys tupa! Olitko ite kattomassa tänään peliä?
Shetlanninlammaskoira Alissa 23.11.2008
Muistoissa tiibetinspanieli Mona 1992-2006

inni

inni
Viestimäärä: 612

VS: POSITIIVISUUSTOPIC! - Sunnuntaina, 11.04.2010 klo 08:15  
+
0

sliippi kirjoitti:
Hyvä JYP! Kolme voittoa vielä, kiitos, niin lähetetään turkulaiset kesälomille. :)



Tutuli kirjoitti:
Yhyy, kirjotit tän tänne kuitenkin ihan mun kiusaks. :suru: Ei Tepsi pelannu lähellekään sitä tasoa, jolla se pelas Lukko-sarjassa. Meen maanantaina kattomaan peliä, toivottavasti olis eri ääni kellossa, kun on iso kaukalo ja mölyävä turkulaisyleisö tukena. :wink: Toivotaan, et olis täys tupa! Olitko ite kattomassa tänään peliä?



Tai ehkä TPS oli saman tasoinen kun Lukon kans pelatessa, mut se ei vaan riitä JYPin peleissä.:wink:

Tosiaan hyvä JYP!:peukku: Se oli hieno peli!

muoks. tää tuplalainaukset näytää ihan idiootilta, ei ota oikein selkoa, kuka mitäkin kirjoitti.:roll: muokkasin niin oliskohan nyt yhtään selkeämpi tuo lainaus
(Viestiä on muokattu sunnuntaina, 11.04.2010 klo 08:19)

sliippi

sliippi
Viestimäärä: 778

VS: POSITIIVISUUSTOPIC! - Sunnuntaina, 11.04.2010 klo 12:53  
+
0
Tutuli kirjoitti:

Yhyy, kirjotit tän tänne kuitenkin ihan mun kiusaks. :suru:


Enhän mä tietysti sellaista tekisi. :enkeli:

Tutuli kirjoitti:

Olitko ite kattomassa tänään peliä


En ollut, vähän vilkuilin vaan töllöttimestä tällä kertaa. Hippoksella en ole käynyt kotiottelussa enää aikoihin, kun asun täällä väärässä kaupungissa, mutta näitä paikallisotteluita (HIFK/Jokerit/Blues-JYP) tulee joskus seurailtua ihan hallissa.
kääpin uros -09
shelam uros -16
(Viestiä on muokattu sunnuntaina, 11.04.2010 klo 12:53)

Gingin

Gingin
Viestimäärä: 20

VS: POSITIIVISUUSTOPIC! - Sunnuntaina, 11.04.2010 klo 13:28  
+
0
Huomenna haen uuden kämpän avaimet ja ens viikon aikana hoidan muuton :nauru: Aivan huippua päästä ekaa kertaa muuttamaan yksin asumaan, tää olis pitäny tehdä jo kauan sit! Kämppä on vieläpä melkein semmonen mitä hainkin, 46 neliöinen 1h tpk alimmassa kerroksessa, joten hiukan myös omaa pihaa + ikkunat on niin ettei oo toista taloa näköpiirissä :kieli: Lisäks on aivan loistavat lenkkimaastot (metsä myös) ihan vieressä ja työpaikalle 1,5 km, joten kesän ajan auto seisoo aikalailla parkkiksella :)

Muutenkaan ei mee yhtään sen pöllömmin :cool:
(Viestiä on muokattu sunnuntaina, 11.04.2010 klo 13:30)

lallimus

lallimus
Viestimäärä: 501

VS: POSITIIVISUUSTOPIC! - Sunnuntaina, 11.04.2010 klo 14:55  
+
0
62 neliöinen kaksioni on kerrankin oikeasti siisti, kaikki mahdollinen siivottu, petivaatteet vaihettu, kanin häkkikin siivottu ja pesty, kani juoksentelee tuossa lattialla energiaansa pois joten saan yöllä nukkua rauhassa eikä tarvitse sohvalle mennä, kahvit on porisemassa, jääkaappi on täynnä (paitsi leipää, kun ei sitä kaupoissa ollu, eli ilmeisesti joku lakko sit menossa, en seuraa kauheesti uutisia?), ulkona on ihana ilma, tupakat ei oo loppu, ja mikä parasta, masu on täynnä Rosson ruokaa eikä mun tarvitse ite tänään kokkailla mitään. Voiko ihanammin päivä enää mennä! :jjei:
- nimimerkki vaihtunut -

Kalinka

Kalinka
Viestimäärä: 731

VS: POSITIIVISUUSTOPIC! - Sunnuntaina, 11.04.2010 klo 15:11  
+
0
^ Musta on niin hauskaa, kun lehdissäkin on ollut tuosta leivän loppumisesta, mutta en mä ole huomannut mitään. Kaikissa kaupoissa missä olen käynyt, on ollut leipää ihan normaalisti. :mietiskel: No, saa nähdä, olen menossa töiden jälkeen kauppaan ja kauppalistalla on ruisleipä..

On jotenkin tosi iloinen fiilis! Kai se johtuu tuosta ulkoilmasta. Kevät ja kesä tulee. :nauru:
Brasilianterrierit lady Lara Croft 13.11.2005 & herra Max Payne 21.08.2011
Laralla on asiaa

lallimus

lallimus
Viestimäärä: 501

VS: POSITIIVISUUSTOPIC! - Sunnuntaina, 11.04.2010 klo 15:36  
+
0
^ Kävin Prismassa (jostain syystä cittari oli kiinni) ja siellä leipätilanne oli n. 6 leipäpussia joiden eräpäivä oli 10(!)-12.pvä ja kun mä syön niin vaihtelevalla määrällä leipää, niin mun tuurilla ne homehtuu ennenkun kerkeän edes pussia aukasta. Yäkh, home.. :suru:
- nimimerkki vaihtunut -

Rhyme

Rhyme
Viestimäärä: 39

VS: POSITIIVISUUSTOPIC! - Sunnuntaina, 11.04.2010 klo 15:41  
+
0
Autokoulu hyvällä mallilla, koulujutut hope so hoidossa ja muuttoa sitten odotellessa :cool:

Tietenkään koiria unohtamatta, olipa rentouttavaa kun koirat kerrankin käyttäyty aivan niinkuin lenkillä käyttäydytään :hymy:
Amstaffi, Golden Ferya Arizona Queen "Ruutu" s. 25.04.2010

Nutti

Nutti
Viestimäärä: 1149

VS: POSITIIVISUUSTOPIC! - Sunnuntaina, 11.04.2010 klo 16:37  
+
0
lallimus kirjoitti

Kävin Prismassa (jostain syystä cittari oli kiinni) ja siellä leipätilanne oli n. 6 leipäpussia joiden eräpäivä oli 10(!)-12.pvä ja kun mä syön niin vaihtelevalla määrällä leipää, niin mun tuurilla ne homehtuu ennenkun kerkeän edes pussia aukasta. Yäkh, home.. :suru:



Laita ne leivät pakkaseen ja ota aina pari palasta sulamaan tai sulata mikrossa se määrä mitä sillä hetkellä tarvit. Ainakin ruisleivästä tulee noin ihan vastaleivotun oloista, eikä pelkoa homehtumisesta.
Englanninspringerspanieli "Iitu"s. 21.12.2002
Rottweiler "Tara" s.23.8.2006

lallimus

lallimus
Viestimäärä: 501

VS: POSITIIVISUUSTOPIC! - Sunnuntaina, 11.04.2010 klo 17:20  
+
0
^ Tässä vaan ongelmana lisäksi se, että mä en pysty syömään mitään, mitä on mikrossa lämmitetty/sulatettu, jotain näitä mun ihme pelkoja taas. Ja sitten kun laitan leipää sulamaan, niin enää ei teekään mieli kun se on rauhassa sulanut ja kappas, seuraavana päivänä ne on jo homeessa. Johtuuko sit toi noin nopea homehtuminen jotenkin huoneenilmasta vai homehtuuko ne tahalleen mua ärsyttääkseen.. :ttou: Noh, oma vika, mutta onneksi leipää myydään pienemmissäkin pusseissa, eikä aina tartte ostaa mitään "perhepakkausta".
- nimimerkki vaihtunut -

Kalinka

Kalinka
Viestimäärä: 731

VS: POSITIIVISUUSTOPIC! - Sunnuntaina, 11.04.2010 klo 19:00  
+
0

Nutti kirjoitti:
Laita ne leivät pakkaseen ja ota aina pari palasta sulamaan tai sulata mikrossa se määrä mitä sillä hetkellä tarvit. Ainakin ruisleivästä tulee noin ihan vastaleivotun oloista, eikä pelkoa homehtumisesta.



Mä tungen aina suoraan leivänpaahtimeen, pitää vaan paahtaa vähän kauemmin/isommalla lämmöllä. Nam nam, maistuu ihan tuoreelle. Ainakin siis ruisleipä.
Brasilianterrierit lady Lara Croft 13.11.2005 & herra Max Payne 21.08.2011
Laralla on asiaa

  Siirry sivulle: 1 2 3 ... 50
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28192
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6332
Viestejä yhteensä545697
Uudet käyttäjät tänään1
Viestiketjuja aloitettu tänään1
Viestejä kirjoitettu tänään4
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265845
(Tilastot päivitetty viimeksi 27.04.2024 klo 14:00)