Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Perjantaina, 22.10.2010 klo 12:15

Positiivisuustopic 2

Siirry sivulle: 1 2 3 ... 50

Tonteria

Tonteria
Viestimäärä: 2481

VS: POSITIIVISUUSTOPIC 2 - Lauantaina, 23.10.2010 klo 20:48  
+
0
Arttu meni tänään ensimmäistä kertaa autoon itse. Ja meni toisenkin kerran. Ja kolmannen. Neljättä kertaa ei ole vielä uskaltanut kokeilla.

Ja vielä kolme viikkoa sitten tuo yritti lähteä karkuun pannasta kun näki auton.

Autossa ruokkiminen tuottaa tulosta. :jjei:
Kodinturva(tuho)joukkona häärää ja mökeltää ssu Giteas Inverno, "Pyry"
Rakas enkelikoirani, ssu Giteas Ginori, "Arttu"

Hullut koiranaiset biksukuntoon
Kuvatuksia

neruda

neruda
Viestimäärä: 2829

VS: POSITIIVISUUSTOPIC 2 - Lauantaina, 23.10.2010 klo 22:45  
+
0
^Tommosista tulee aina tosi hyvä mieli, onnittelut :hymy:

Meidän pieni kasvaa hurjaa vauhtia, oli ihan erilainen kuin viikko sitten. Nyt mittarissa 3 viikkoa ja en malttaisi enää odottaa seitsemää lisää (sovittiin luovutus 10 viikon iässä ihan mun toiveesta, 8 olis muuten). Lisäksi taidan saada viralliseksi nimeksi oman ehdotukseni :aurinko: Mulla on niin hyvä mieli, parin tunnin pentujen kanssa puuhaaminen tekee vain yksinkertaisesti onnelliseksi kun ne on niin pieniä ja viattomia ja yksinkertaisesti ihania. Urhokin on ollut tänään loistavakäytöksinen ja ihana. Olin mun isovanhemmilla yhden yön ja oli tajusin taas miten upeaa on, että on olemassa vielä virkeät isovanhemmat. On vaan jostain syystä kerrankin onnellinen olo.
Berninpaimenkoira "Manta" s. 2015
Berninpaimenkoira "Mooses" 30.9.2010-7.1.2016
Berninpaimenkoira "Urho" 28.8.2009-5.1.2011

monna

monna
Viestimäärä: 3958

VS: POSITIIVISUUSTOPIC 2 - Lauantaina, 23.10.2010 klo 23:56  
+
0
^ Oi, teille siis tulee Urholle nyt sitten kaveri?! Onnea! :hymy:

Lexa pääsi juoksemaan tänään pitkästä aikaa irti oikein kunnolla ja hetihän se näkyi sitten kotiin päin kävellessä kankeutena ja lievänä ontumisena. Mutta positiivista kuitenkin, että kun lähdin käyttämään koiria iltapissalla, ei enää ontunut! :jjei: Onneksi ontuminen vain lyhytaikaista ja vain kovan rasituksen jälkeen. Tänään kun oli vähän rajua liikuntaa kun vetivät sata hanassa Kustin kanssa pitkin peltoa.
(Viestiä on muokattu lauantaina, 23.10.2010 klo 23:59)

neruda

neruda
Viestimäärä: 2829

VS: POSITIIVISUUSTOPIC 2 - Sunnuntaina, 24.10.2010 klo 08:10  
+
0
^Kiitos onnitteluista! Tulee joo, se pentu mikä meille alunperinkin piti tulla. Urhon tulo vähän sekoitti pakkaa ja pistettiin pentuhomma jäähylle, mutta päädyttiin sitten kuitenkin siihen että se tulee kun ajateltiin että kaksi menee samalla vaivalla kuin yksi (paitsi se pentuaika) ja ei tarvi kummankaan olla koskaan ihan yksin vaan on aina seuraa. Meillä on muutenkin tosi vähän koirakavereita ja rasittaa lähteä arpapelillä johonkin puistoon että olisko siellä ketään, ja yleensä jos on niin eivät sitten tule toimeen. Eipä sitten myöhemmin enää tarvitse miettiä ja aikatauluttaa että saa kaverin telmimään tai juoksemaan. Onneksi kasvattaja oli kuitenkin ajatellut että meidän mieli vielä kääntyy eikä sitä oltu varattu muille :hymy:

Lexan lääkitys siis toimii jos ei onnu kuin väliaikaisesti? Hieno juttu! :hymy:
Berninpaimenkoira "Manta" s. 2015
Berninpaimenkoira "Mooses" 30.9.2010-7.1.2016
Berninpaimenkoira "Urho" 28.8.2009-5.1.2011

SilverBride

SilverBride
Viestimäärä: 1700

VS: POSITIIVISUUSTOPIC 2 - Sunnuntaina, 24.10.2010 klo 12:17  
+
0
On superhyvä mieli eilisestä keikasta, nyt ei jaksa vituttaa edes se että mulla ei ole rahaa just nimeksikään. Sain levynkanteen 5/5 nimmaria ja kolme kaverikuvaa. ^^ Ja vaikka menin keikalle alunpitäen yksin niin siellä ei tarvinnu olla yksin, löytyi tuttuja ja oli kivaa, vaikka mä olinkin jotakuinkin selvinpäin.
We brought our own bombs! 19.6.2011
Photobucket

Hamy

Hamy
Viestimäärä: 128

VS: POSITIIVISUUSTOPIC 2 - Sunnuntaina, 24.10.2010 klo 15:56  
+
0
Sain äitiltä ja iskältä rahallista tukea, kun sossun rahat vaan viipyy ja viipyy.. Eli tänään jotain herkkuruokaa!
*Luota siipiisi ja LENNÄ*

monna

monna
Viestimäärä: 3958

VS: POSITIIVISUUSTOPIC 2 - Sunnuntaina, 24.10.2010 klo 17:36  
+
0

neruda kirjoitti:

Meillä on muutenkin tosi vähän koirakavereita



Meillä kans oli ennen vähän noin että ei oikein ollut vakituisia koirakavereita. Mutta sitten aloin tekemään niin että jos törmäsin lenkillä johonkin ihmisiseen, jonka koiran/koirien kanssa omani tuli toimeen, niin kysyin vain reippaasti että kiinnostaisko häntä lähteä lenkille joku kerta. :hymy: Onhan tuo ehkä vähän tungettelevaa mutta noin ollaan saatu monia uusia lenkkikavereita nyt vähän ajan sisään.

Urho on varmaan ihan ihmeissään sitten uudesta kaverista. Pääsee hoivaamaan naperoa. :hymy:

Heini

Heini
Viestimäärä: 799

VS: POSITIIVISUUSTOPIC 2 - Maanantaina, 25.10.2010 klo 07:09  
+
0
Jänskättää hirmusesti kun Ella-mäykyn synnytys on jo ihan käsillä. Ellan lämpö oli illalla 36,9 ja nyt aamulla 37,8 eli varmaan illalla tai ensi yönä pennut näkevät päivän valoa! <3 en malta odottaa!
♂ Mudi Csibiti Gezemice "Pyry" (3/2010)
Mudin elämää -blogi

neruda

neruda
Viestimäärä: 2829

VS: POSITIIVISUUSTOPIC 2 - Maanantaina, 25.10.2010 klo 07:16  
+
0
^^ En mä kehtaa :nauru: Eikä olla kyllä törmätty niin kivoihin ihmisiin/ koiriin että viitsis, yhden kanssa vaihdettiin kyllä numerot kun törmättiin tuolla pariin otteeseen ja tehtiin lenkit yhdessä. On meillä koirakavereita nimellisesti, mutta käytännössä ei ehditä yhdessä käydä missään esim. töiden takia. Kasvattaja sanoi että Urho varmaan tekee kaikkensa pennun eteen, ja mikäli voisi niin hyvä ettei imettäisikin sitä :nauru:

^Onnittelut tulevista penneleistä, toivottavasti kaikki menee hyvin! :hymy:
Berninpaimenkoira "Manta" s. 2015
Berninpaimenkoira "Mooses" 30.9.2010-7.1.2016
Berninpaimenkoira "Urho" 28.8.2009-5.1.2011

Heini

Heini
Viestimäärä: 799

VS: POSITIIVISUUSTOPIC 2 - Maanantaina, 25.10.2010 klo 07:24  
+
0
^ Kiitos :) Jep, toivotaan että synnytys menee hyvin! Jänskättää koska Ella maha on aivan valtavan kokoinen, ultrassa ell oli näkevinään 5-6 pentua, joten kyseessä on ehkä todella isoja pentuja kun maha viistää maata melkein. Toivottavasti on niin päin että on monta pientä pentua kuin muutama iso. Ella on kooltaan melko pieni joten voi olla hankala synnytys jos on kovin isoja pentuja...

Muoks. En millään malttaisi mennä kouluun vaan haluaisin mennä suoraan isän luokse että varmasti näen kun pennut syntyy :D Työpajapäivä ja työpajat on aina pakollisia joten on nyt vaan pakko mennä kouluun... Koulusta suoraan sitten isän luokse ;D
♂ Mudi Csibiti Gezemice "Pyry" (3/2010)
Mudin elämää -blogi
(Viestiä on muokattu maanantaina, 25.10.2010 klo 07:27)

monna

monna
Viestimäärä: 3958

VS: POSITIIVISUUSTOPIC 2 - Maanantaina, 25.10.2010 klo 19:04  
+
0
Ja eikun paremmaksi muuttuu! Olen niin onnellinen! Olen ollut koko ajan siinä uskossa että minulle jää maksettavaksi asianajajan palkkio mutta tänään laskun perään kysellessä lakimies sanoi, että hänenkin laskun joutuu maksamaan edellinen työpaikkani! :jjei: Eli minulle ei jäänyt maksettavaksi yhtään mitään koko oikeudenkäyntirumbasta! :eek::nauru:

Rosalie1

Rosalie1
Viestimäärä: 1141

VS: POSITIIVISUUSTOPIC 2 - Maanantaina, 25.10.2010 klo 19:26  
+
0
Monna hienoa!

Sakun panta tuli tänään, se on ihana:love:

Tita

Tita
Viestimäärä: 434

VS: POSITIIVISUUSTOPIC 2 - Maanantaina, 25.10.2010 klo 19:31  
+
0
^^ Tosi hienoa! :hymy: Voi uskoa taas oikeudenmukaisuuteen tässäkin valtiossa :nauru:

vems

vems
Viestimäärä: 1901

VS: POSITIIVISUUSTOPIC 2 - Maanantaina, 25.10.2010 klo 19:33  
+
0
Heini kerrohan sitten millasia pikkupalleroita tuli, kun homma on hoidettu!

Tonteria

Tonteria
Viestimäärä: 2481

VS: POSITIIVISUUSTOPIC 2 - Maanantaina, 25.10.2010 klo 20:27  
+
0
Artun kipsi on poissapoissapoissapoissa! Ontuminen oli johtunut kipsin hankaamasta kannuksesta, ja röntgenin mukaan luutuminen oli niin hyvässä vaiheessa, että kipsi otettiin pois ja laitettiin tukiside tilalle!

Mie pääsen oikeille lenkeille ton koiran kanssa!!!!!
Kodinturva(tuho)joukkona häärää ja mökeltää ssu Giteas Inverno, "Pyry"
Rakas enkelikoirani, ssu Giteas Ginori, "Arttu"

Hullut koiranaiset biksukuntoon
Kuvatuksia

Rosalie1

Rosalie1
Viestimäärä: 1141

VS: POSITIIVISUUSTOPIC 2 - Maanantaina, 25.10.2010 klo 20:48  
+
0
^ Tosi hieno juttu!:hymy:

Kaislus

Kaislus
Viestimäärä: 1047

VS: POSITIIVISUUSTOPIC 2 - Maanantaina, 25.10.2010 klo 22:32  
+
0
Aidanin terveystulokset on kirjattu Koiranettiin, A/A, 0/0x2 ja silmät terveet :) Lisäksi tänään tuli HOASilta asuntotarjous, me muutetaan 1.12. Kiloon! 2h+kk, 41,7 m2 eli ruhtinaallisesti tilaa mulle ja koiralle, mikä tarkoittaa sitä että Sandrakin voi tulla välillä asumaan mun luo <3

monna

monna
Viestimäärä: 3958

VS: POSITIIVISUUSTOPIC 2 - Maanantaina, 25.10.2010 klo 22:35  
+
0
Tekisi vaan mieli hehkuttaa yhtä asiaa kun halkean innostuksesta mutta en ennenkuin lentokone on laskeutunut Suomen kamaralle muutaman viikon päästä. :nauru:

monna

monna
Viestimäärä: 3958

VS: POSITIIVISUUSTOPIC 2 - Maanantaina, 25.10.2010 klo 22:35  
+
0
*tohkeissaan tuli tuplakin..*
(Viestiä on muokattu maanantaina, 25.10.2010 klo 22:36)

Bubunen

Bubunen
Viestimäärä: 137

VS: POSITIIVISUUSTOPIC 2 - Maanantaina, 25.10.2010 klo 23:10  
+
0
Coco oli ekaa kertaa mätsärissä ja alkuihmetyksen ja riehujen jälkeen käyttäytyi ihan super hienosti. Kehässäkin meni paremmin kuin luulin mutta itselläni riittää vielä harjoiteltavaa esittämisen suhteen. Tuli suureksi yllätykseksi vielä sinisten pentujen 2. sija :)
Reissun parasta antia oli kuitenkin siedätys toisten koirien läheisyyteen. (Jokaisen luo ei voi eikä tarvitse mennä leikkimään ja tutustumaan). Nyt on taas ohitukset parantuneet tuon seurauksena tooosi paljon.

Ja lisäksi löysin tänään iiihanan villapaidan ja tosi halvan fleecen + yhden kauniin pannan Cocolle. Jee :love: Nyt ei tarvii hytistä enää.

  Siirry sivulle: 1 2 3 ... 50
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28213
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6341
Viestejä yhteensä545737
Uudet käyttäjät tänään1
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään2
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265906
(Tilastot päivitetty viimeksi 06.05.2024 klo 18:45)