Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Perjantaina, 22.10.2010 klo 12:15

Positiivisuustopic 2

Siirry sivulle: 1 ... 5 6 7 ... 50

inni

inni
Viestimäärä: 612

VS: POSITIIVISUUSTOPIC 2 - Sunnuntaina, 31.10.2010 klo 19:35  
+
0
Tajusin perjantaina että nyt mä teen oikeasti töitä josta mä tykkään. Työ ei ole sellainen mistä eläkkeelle kuvittelen jääväni, mutta töihin on joka päivä mukava mennä ja uudet vastuut on ollut mulle mieleisiä.

Lisäks avo ja koirat, ne tekee mut onnelliseksi.

Piimäenkeli

Piimäenkeli
Viestimäärä: 859

VS: POSITIIVISUUSTOPIC 2 - Tiistaina, 02.11.2010 klo 12:18  
+
0
Tommosta tekstiä on Inni ihana lukea!:hymy:

Mun päivän positiiviset: Kessu ei onnu eikä mulla ole aivoissa kasvainta tai mitään muutakaan vikaa. Ja lauantaina näen paljon dobermanneja!:aurinko:
Voi joutua itkemään vähän, jos on antanut kesyttää itsensä.

raggetti

raggetti
Viestimäärä: 1725

VS: POSITIIVISUUSTOPIC 2 - Tiistaina, 02.11.2010 klo 16:31  
+
0
:aurinko: vaikka mä eilen parjasin tuota poikaa sekopääksi tuolla purkautujissa, niin onhan tuo ihana mamman mussukka :nauru: käytiin äsken eläinlääkärissä näyttämässä korvia taas kerran kun kutina vaan jatkuu, ei löytynyt enää hivaa tai bakteereja, epäili että se olis se atooppinen iho joka nyt ärsyttää ja aiheuttaa kutinoita tai sitten joku allergia. Saatiin kortisonipiikki ja sano että seuralillaan nyt kuukauden verran, jos kutina vähenee nin on mitä luultavammin atoopikko, jos ei niin on joku allergia, esim. pöly tai siitelpöly, varastopunkki tms.
poika oli tosi hienosti taas, jännitti kyllä alussa aivan hurjasti mutta sitten jännitys laukesi ja heilutteli häntää ja otti jopa kontaktia eläinlääkäriin! Hurjaa, kun tuo on ennen stressanut mielettömästi jos joutuu esim. tutkittavaksi, nyt sieti sen tosi hyvin eikä edes silmäänsä räpäyttänyt kun anto piikin niskanahkaan. Ai että mamma on ylpee :love: Muutenkin on tänään ollu täys vastakohta eiliselle, ei merkkiäkään siitä ylikierroksilla olevasta koirasta joka eilen raastoi hermojani. Ehkä tuolla on jakaantunut persoonallisuus :nauru:
How to handle stress like a dog:

If you can't eat it
Or play with it

Then pee on it
And walk away

Sasha

Sasha
Viestimäärä: 773

VS: POSITIIVISUUSTOPIC 2 - Tiistaina, 02.11.2010 klo 16:40  
+
0
Eilen piti taas kamppailla Kelan kanssa, olivat tehneet virheen ja eivät huomioineet mun opintotukihakemuksessa (joka siis tehtiin + päätös tehtiin syyskuun alussa) että olin ruksannut myös kohdan "haen opintolainan valtiontakausta". Eilen meinasin lainaa hakea pankista, ja kävin Kelan sivuilla katsomassa tietojani, siellä luki ettei nostettavissa olevaa opintolainaa ole. Iltapäivällä soittoa Kelalle "jaa tää on näköjään unohtunut tehdä tää päätös, pistän viestiä että tekevät päätöksen". Pyysin ilmoittamaan tapauksen kiireelliseksi, kun rahatilanne on mitä on... Sanottiin ettei ainakaan viikkoon tarvi odotella päätöstä. "Jos reilun viikon kuluttua ei kuulu mitään, soita uudelleen". Olin melko tuohtunut.
Tänään sitten aamulla jo klo 7.41 tuli soittoa Kelalta, samalta naiselta jonka kanssa eilen puhuin. Nainen kertoi että päätös on tehty. Kerrankin hienosti toimittu Kela, korjasivat virheensä nopeasti :peukku:

Äsken tuli uudelleen hyvä mieli, kun Nemin kynsienleikkuusta ei tullut kamppailua eikä edes isoa hommaa. Nätisti tytteli makasi kun leikoin. Vähän inisi mutta antoi sitten olla.

muoks. Missäs Piimäenkeli aikoo paljon pööpejä nähdä?
Dobermanninarttu Nemi (1.5.2010)
Kotikolli Väinö (18.11.1997)
(Viestiä on muokattu tiistaina, 02.11.2010 klo 16:41)

mamma77

mamma77
Viestimäärä: 77

VS: POSITIIVISUUSTOPIC 2 - Tiistaina, 02.11.2010 klo 18:46  
+
0
Pitkästä aikaa tehtiin esine ruutu ja Sisu toi esineen.
Myös haku "onnistui" luulen ettei yksikään pelastettava innostuisi päälle hyppivästä canariosta..
Mutta eniway Sisu jäljitti hienosti:love:
Ahkerat äidit kasvattaa laiskoja tyttäriä.

Ispu

Ispu
Viestimäärä: 576

VS: POSITIIVISUUSTOPIC 2 - Tiistaina, 02.11.2010 klo 20:23  
+
0
Isla ontui n. 3vko ja eilen saatiin selville syy: puutikku anturassa.
Mie olin ihan varma, et jotain on pahasti vialla/murtunu tai muuta ikävää. Oli tikku menny niin ovelasti anturaan, ettei sitä alkuun löytäny lekurikaan. Mutta nytten on hyvä mieli, kun tietää että koiraa voi käyttää eikä pidä pelätä ettei sitä vois metsälle viedä. Just kun se pääsi hirven "makuun" niin heti rapsahti saikkua :D
Blogi
Blip
Muistoissa Kamu&Miki.
(Viestiä on muokattu keskiviikkona, 03.11.2010 klo 17:59)

Rosalie1

Rosalie1
Viestimäärä: 1141

VS: POSITIIVISUUSTOPIC 2 - Tiistaina, 02.11.2010 klo 20:45  
+
0
^ Hyvä, ettei ollut mitään pahempaa.

Mä leikin Sakun kanssa tänään 15 min patukalla:hymy: Meillä on ollut tosi paljon vaikeuksia leikkimisen kanssa, mutta tänään meni ihan putkeen!

Jaijah

moderaattori
Jaijah
Viestimäärä: 2048

VS: POSITIIVISUUSTOPIC 2 - Tiistaina, 02.11.2010 klo 21:14  
+
0
^^ Onneksi ei ollut mitään vakavempaa.

^ Kiva homma.

Ihana lukea muiden iloista, isoista ja pienistä.
Manu 6/2008
Morris 3/2013
(Viestiä on muokattu tiistaina, 02.11.2010 klo 21:15)

NiinaMaria

NiinaMaria
Viestimäärä: 321

VS: POSITIIVISUUSTOPIC 2 - Keskiviikkona, 03.11.2010 klo 17:04  
+
0
Uusi hauvavauva kotiutuu 1.1.2011, piristää kummasti päivää tieto ja kuvat pikku pötkylöistä :aurinko:

Heini

Heini
Viestimäärä: 799

VS: POSITIIVISUUSTOPIC 2 - Keskiviikkona, 03.11.2010 klo 22:33  
+
0
Voi vitsit, yksi Ellan pennuista on ilmeisesti ruskea riista! Hienoa! Täytyy vielä kysellä joltain asiasta paremmin tietävältä, kun vanhempien kaikki kasvatit ovat aina olleet perinteisiä riistanvärisiä, joten heillä ei ole kokemusta sanoa onko tuo nyt varmasti se.

Mietittiin että tuo yksi pojista on jotenkin selvästi eri värinen kuin muut ja rupesin netistä sitten katselemaan niin johon alkoi löytyi. Pennulla on ruskea nenä ja selvästi keltaiset merkit eli sopisi kuvaan. Lisäksi rupesin tutkimaan kummankin vanhemman sukutauluja tarkemmin niin uroksenhan takaa löytyy itseasiassa melko paljon punaista riistaa ja ruskeaa väriä. Myös Ellan suvusta löytyi yksi ruskea. Eli hyvinkin mahdollista että tuo nyt on se ruskea riista! :jjei:
♂ Mudi Csibiti Gezemice "Pyry" (3/2010)
Mudin elämää -blogi

neruda

neruda
Viestimäärä: 2829

VS: POSITIIVISUUSTOPIC 2 - Keskiviikkona, 03.11.2010 klo 23:20  
+
0
Hii! Mooseksen henkilöllisyys on nyt päätetty ja se on juuri se pentu mihin oon ollu eniten ihastunut ja toivonut että se olisi juuri se, ja niinhän se on :aurinko: Lauantaina taas näen sen pallukan :)
Berninpaimenkoira "Manta" s. 2015
Berninpaimenkoira "Mooses" 30.9.2010-7.1.2016
Berninpaimenkoira "Urho" 28.8.2009-5.1.2011

Rorys

Rorys
Viestimäärä: 5244

VS: POSITIIVISUUSTOPIC 2 - Keskiviikkona, 03.11.2010 klo 23:29  
+
0
^ Loistavaa :jjei: Tuleeko nimeksi siis Mooses? Svean veli kulki pitkään tuolla nimellä, lyhentyi sittemmin Mosseksi.

Piimäenkeli

Piimäenkeli
Viestimäärä: 859

VS: POSITIIVISUUSTOPIC 2 - Torstaina, 04.11.2010 klo 05:40  
+
0

neruda kirjoitti:

Hii! Mooseksen henkilöllisyys on nyt päätetty ja se on juuri se pentu mihin oon ollu eniten ihastunut ja toivonut että se olisi juuri se, ja niinhän se on :aurinko: Lauantaina taas näen sen pallukan :)


JEE!:jjei:

Sasha, mennään Kessun kanssa sinne ogelin DCM-geenitestiin lauantaina. Vaikka tota ei ole käytetty ikinä jalostukseen ja iänkin puolesta testaaminen on periaatteessa turhaa, haluan että yhdistys saa mahdollisimman laajan tietokannan tulevaisuutta varten ja tuon sisaruksista ei ole kuin ehkä yksi toinen enää jäljellä. Toivottavasti se geenitesti auttaa tulevaisuudessa dobberien tilannetta kardion suhteen.
Voi joutua itkemään vähän, jos on antanut kesyttää itsensä.

neruda

neruda
Viestimäärä: 2829

VS: POSITIIVISUUSTOPIC 2 - Torstaina, 04.11.2010 klo 20:19  
+
0
Ja virallinen nimi julkaistiin myös, ja se oli se mitä halusin :hymy: Rorys, Mooses sen nimi on mut varmasti muuntuu kaikenlaisiksi variaatioiksi arjessa sitten, mut pyrin kyllä pitään kurissa lyhentelyt.

Ja kiitos, mulla on iloinen olo :hymy:
Berninpaimenkoira "Manta" s. 2015
Berninpaimenkoira "Mooses" 30.9.2010-7.1.2016
Berninpaimenkoira "Urho" 28.8.2009-5.1.2011

Tonteria

Tonteria
Viestimäärä: 2481

VS: POSITIIVISUUSTOPIC 2 - Torstaina, 04.11.2010 klo 21:32  
+
0
Oujeah! Ipanan kynsienleikkuu onnistuu ilman kirkumista, riehumista ja puremista. No, mikä mätti? Kynsisakset. Heti kun SaMaJan vinkistä osti oikeasti kunnolliset tuommoisten isojen ja romuloisten sijaan, niin johan pätkiminen on helppoa. :eek: Arttu vaan makasi sylissä ja katteli, että ai, tuommoista sinä sitten teet.. :nauru:
Kodinturva(tuho)joukkona häärää ja mökeltää ssu Giteas Inverno, "Pyry"
Rakas enkelikoirani, ssu Giteas Ginori, "Arttu"

Hullut koiranaiset biksukuntoon
Kuvatuksia

Neva

Neva
Viestimäärä: 279

VS: POSITIIVISUUSTOPIC 2 - Torstaina, 04.11.2010 klo 21:37  
+
0

inni kirjoitti:

Tajusin perjantaina että nyt mä teen oikeasti töitä josta mä tykkään. Työ ei ole sellainen mistä eläkkeelle kuvittelen jääväni, mutta töihin on joka päivä mukava mennä ja uudet vastuut on ollut mulle mieleisiä.


Tää on se mitä meikäki yrittää elämässä tavotella. Ihanaa että sinä oot siihen päässy!

Mun positiivinen asia tälle päivälle: näin pyrstötiaisia ja hippiäisiä. :)
lpku 02/14

TeJo

TeJo
Viestimäärä: 724

VS: POSITIIVISUUSTOPIC 2 - Perjantaina, 05.11.2010 klo 16:28  
+
0
Jee jee, tänää Viroo viikonlopuks ja sit ois enää viikko töitä ja sit pikkunen tuliskin jo kotia ja vauvaloma voi alkaa!!:aurinko:

Heini

Heini
Viestimäärä: 799

VS: POSITIIVISUUSTOPIC 2 - Lauantaina, 06.11.2010 klo 18:45  
+
0
Tänään oli ihanan mahtava päivä :peukku:

Ensin Suomen Mudiyhdistyksen syyskokouksessa, sai tutustua itselle vielä tuntemattomiin mudisteihin. Oli mukava päästä turisemaan muidenkin mudistien kanssa.

Sen jälkeen mentiin Ojankoon muditreffejä pitämään. Ja se se vasta mukavaa olikin! Pyry veti kunnon rallia Muru-mudin kanssa. Nyt Pyry onkin nukkunut viimiset puolitoista tuntia yhtäjaksoisesti :aurinko: Oli rankka reissu! Paikalla oli myös aivan käsittämättömän valloittava pikkuinen ja pörröinen 11 vk ikäinen fako tytteli :love: Sellaisia ei saisi tuoda näytille, ihan aivan liian ihana! Kuin pieni pehmolelu :love:

Saatiin myös kutsu HSKH:n huomisiin hakutreeneihin, vähän jänskättää! Kiva päästä kokeilemaan kun laji kiinnostaisi kyllä, itsellä ei vain minkään laista käsitystä mitä siellä loppupeleissä tehdään. Jos tykätään niin päästään ryhmään mukaan! :peukku:

Kerrassaan hyvä päivä! Ei voi muuta sanoa! :nauru:
♂ Mudi Csibiti Gezemice "Pyry" (3/2010)
Mudin elämää -blogi

_katja_

_katja_
Viestimäärä: 359

VS: POSITIIVISUUSTOPIC 2 - Lauantaina, 06.11.2010 klo 18:57  
+
0
Sauna <3 kyllä niin paras keksintö tällaiselle vilukissalle :)
Pk collie, Black Sara's Indian Jones ~ Leevi s. 01072008 ♥
Pk collie, Black Sara's Silver Lining ~ Elmo s. 11112010 ♥
Maatiaiskissaneiti ~ Killi s. 24062008 ♥
Ragdoll, Fannidolls Joyful Jamie ~ Jami s.27042013♥

♥ Kirkkaana tähtenä taivaalla Maatiaiskissa Kyösti s. 31102004-02122010 ♥


http://leevielmokilli.blogspot.fi/

Ispu

Ispu
Viestimäärä: 576

VS: POSITIIVISUUSTOPIC 2 - Lauantaina, 06.11.2010 klo 20:18  
+
0
^ Ehdottomasti! Etenkin, kun on ollu 8h ulkona ja liikkunu metsässä koirien kanssa :)
Blogi
Blip
Muistoissa Kamu&Miki.

  Siirry sivulle: 1 ... 5 6 7 ... 50
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28213
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6341
Viestejä yhteensä545737
Uudet käyttäjät tänään1
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään2
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265896
(Tilastot päivitetty viimeksi 06.05.2024 klo 12:00)