Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Perjantaina, 22.10.2010 klo 12:15

Positiivisuustopic 2

Siirry sivulle: 1 ... 8 9 10 ... 50

Sasha

Sasha
Viestimäärä: 773

VS: POSITIIVISUUSTOPIC 2 - Sunnuntaina, 14.11.2010 klo 20:01  
+
0
^ Onnea avon työnsaannista, täällä toivotaan samanlaista tapahtumaa...

Avosta tulee setä! Veli ilmoitti tänään että heille tulee vauva toukokuussa :aurinko: Nopeaa asunnonostoa ihmeteltiinkin tässä viime kuussa, eipä ihmetellä enää :nauru:
Dobermanninarttu Nemi (1.5.2010)
Kotikolli Väinö (18.11.1997)

Rorys

Rorys
Viestimäärä: 5244

VS: POSITIIVISUUSTOPIC 2 - Sunnuntaina, 14.11.2010 klo 22:01  
+
0
^ Toivottavasti sun avo sais kans pian hyvä uutisia työrintamalta :hymy:
Ja onnea tulevasta suvunlisäyksestä! Me käytiin just viikonloppuna katsomassa avon siskopoikia, joista toinen on ihan tuore tapaus. Hassua kun noita lapsia alkaa nyt pullahtelemaan suvussa ja ystäväpiirissä :nauru:

Heini

Heini
Viestimäärä: 799

VS: POSITIIVISUUSTOPIC 2 - Keskiviikkona, 17.11.2010 klo 12:15  
+
0
Heh, meidän sähkökäyttöisen autotallinoven toinen kaukosäätimistä on ollut pari viikkoa kadoksissa. Noh, tänään se löytyi, nimittäin pesukoneessa olleiden vaatteiden seasta :ttou:

Mutta siksi tämä kuuluu tänne positiivisuustopiciin, koska se kaukosäädin toimii edelleen :nauru: Kestävää laatua!

Kuinkakohan monta kertaa mahdoin sanoa avolla että katso nyt tarkkaan kaikkien takkien ja housujen taskut silloin kun se sen hävitti? Eipä ollut tainnut katsoa :roll: Noh, nyt on puhdas kaukosäädin!
♂ Mudi Csibiti Gezemice "Pyry" (3/2010)
Mudin elämää -blogi

inni

inni
Viestimäärä: 612

VS: POSITIIVISUUSTOPIC 2 - Maanantaina, 22.11.2010 klo 20:01  
+
0
Koirien hieroja palaa töihin, ja sain kaikille kolmelle vielä tälle vuodelle ajan. Ihana nähdä häntä pitkästä aikaa ja samalla saada koirien lihashuoltoa.
(Viestiä on muokattu maanantaina, 22.11.2010 klo 20:02)

monna

monna
Viestimäärä: 3958

VS: POSITIIVISUUSTOPIC 2 - Maanantaina, 22.11.2010 klo 20:25  
+
0
^ Meillä kans kävi Lexalla tänään hieroja ja sillä oli paikat tosi hyvässä kunnossa joten päätettiin harventaa kertoja. Seuraavaksi tulee vasta kuuden viikon päästä.

Kaislus

Kaislus
Viestimäärä: 1047

VS: POSITIIVISUUSTOPIC 2 - Maanantaina, 22.11.2010 klo 21:51  
+
0
Mä en oikein tiedä kuuluuko tämä positiivisuustopikkiin vai purkautumisiin, mutta huomenna on killan vaalikokous ja mua niiiiin jännittää, koska olen ehdolla killan sihteeriksi, ja mä ihan tosissani haluaisin sen viran!

..eli huomenna mut löytää sitten purkautumisosastolta, jos joku tulee viemään homman mun nenän edestä :D

paulah

paulah
Viestimäärä: 116

VS: POSITIIVISUUSTOPIC 2 - Maanantaina, 22.11.2010 klo 23:38  
+
0
Tännekkin :)
Mä en voi vieläkään käsittää miten helpolla tää alku on mennyt. (5viikkoa) .Olga 3.5v antaa pennun purkaa puremiset,painimiset ja hyppypomppuleikit itseensä, toki bokserimaisella tyylillään vastaan panien.
Meiltä ei ole syöty mitään,rikottu mitään ja pentu pissasi kerran matolle, sinä yönä ku tuli. Muutoin on tehnyt kaikki ulos ja karvamatot ovat taas lattialla. Nukkuu yöt ja päivät touhutaan.
Aivan uskomattoman helppoa ku toinen koira tekee sen koirien väliseksi hommaksi tarkoitetun työn, itselle jää ulkoilutus ja koulutus, jo energiansa purkaneelle penikalle.
Lisäksi kaksi koiraa väsyttävät toisensa metsässä huippuhyvin.

Anteeksi hehkutus, oon vaan niin ylpeä tuosta meidän vanhemmasta koirasta.
Helpotuksen huokaus, että ne hyväksyivät toisensa noin hyvin.

Miehen kanssa menee hyvin,töitä riittää ja esikoinen pärjää koulussa vaikka onkin niin nuori. :))
P.s viikonlopuksi pääsee mökille!!:)
Shar Pei Bruno, Bokseri Olga.

Suzuna

Suzuna
Viestimäärä: 1068

VS: POSITIIVISUUSTOPIC 2 - Tiistaina, 23.11.2010 klo 13:49  
+
0
Miksi odottavan aika on näin pitkä :shifty:
Shetlanninlammaskoira Siru -08
Saksanpaimenkoira Eve -10
Bordercollie -12

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: POSITIIVISUUSTOPIC 2 - Tiistaina, 23.11.2010 klo 13:59  
+
0
Mies soitti; "varoki jos oot tiskannu ko tuun kotiin. MINÄ tiskaan. Sanomista tulee, jos sä oot tiskannu."

Ilmeisesti huomannut, että se oon ollut aina minä, joka meidän huushollissa tiskaa. Tuli ihan mielettömän hyvä fiilis :hymy:
Varjo 12/2010 ♥

inni

inni
Viestimäärä: 612

VS: POSITIIVISUUSTOPIC 2 - Tiistaina, 23.11.2010 klo 18:51  
+
0

monna83 kirjoitti:

^ Meillä kans kävi Lexalla tänään hieroja ja sillä oli paikat tosi hyvässä kunnossa joten päätettiin harventaa kertoja. Seuraavaksi tulee vasta kuuden viikon päästä.



Hieno juttu että hieronta on auttanut ja paikat vetristynyt. :hymy:

Meillä Pepellä on aiemmin ollut jumeja, mutta nyt niitä on ollut Hilmalla. Itse olen lämpötyynyllä ja kevyellä hieronnalla ensiapua antanut, mutta ihana saada ammattilainen kopeloimaan tilanne. Urmollekin varasin ajan, vaikkei se ole jumissa, mut ei se pahaa sillekään tee ja tottuupa hierontaan.

Lisää hehkutettavaa, meidän kuukauden purutreenien tauko päättyy, lauantaina päästään Urmon kans reenimään.

Angat

Angat
Viestimäärä: 2172

VS: POSITIIVISUUSTOPIC 2 - Tiistaina, 23.11.2010 klo 20:04  
+
0
Mulla on maailman ihanin koira <3

creek

creek
Viestimäärä: 1221

VS: POSITIIVISUUSTOPIC 2 - Tiistaina, 23.11.2010 klo 20:19  
+
0
Meillä on kärsivälliset ja tunnolliset eläinlääkärit, vaikka mun valitusta ja kyseenalaistamista ovat joutuneet kuuntelemaan paljon.:aurinko: (Toivottavasti ovat vielä jatkossakin..:shifty:)

Maru

Maru
Viestimäärä: 170

VS: POSITIIVISUUSTOPIC 2 - Tiistaina, 23.11.2010 klo 20:56  
+
0
Oli ihanan reipas ja talvinen fiilis ulkoilla kunnon pakkasessa. :) Eikä edes koirillakaan alkaneet tassut palella.

Heini

Heini
Viestimäärä: 799

VS: POSITIIVISUUSTOPIC 2 - Tiistaina, 23.11.2010 klo 21:22  
+
0
Nuita isän pikku mäykyn pentuja katsellessa ei voi kuin tulla hyvällä tuulelle :love: Pikku lapsukaiset yrittävät jo hieman juosta ja temmeltävät minkä kerkeävät. Tänään tuli ikää 4 viikkoa. Sydänkäpyset <3
♂ Mudi Csibiti Gezemice "Pyry" (3/2010)
Mudin elämää -blogi

kiivilintu

kiivilintu
Viestimäärä: 2242

VS: POSITIIVISUUSTOPIC 2 - Tiistaina, 23.11.2010 klo 21:26  
+
0
Avokki lähti juhlimaan kavereiden kanssa, hain siis dippiä, kurkkua, paprikaa ja irtokarkkeja kaupasta, suunnitelmissa mennä löhöömään sohvalle hyvän kirjan kanssa! Lisäks kaikki ihanat kasvohoidot sun muut tehty, ihana nautiskeluilta siis! :jjei:
Pääosassa Jedi ja ne toiset.

neruda

neruda
Viestimäärä: 2829

VS: POSITIIVISUUSTOPIC 2 - Tiistaina, 23.11.2010 klo 22:03  
+
0
Mulla oli niin paska päivä että huh. No, menin töiden jälkeen katsomaan pentusia, ja kyllä ne vaan pyyhkii huonon päivän pois :hymy: Pennun piti tulla nyt lauantaina, mutta sovittiin luovutus 9vko iässä viikon päästä sunnuntaina kun mulla on ens viikko ihan järjetön töiden puolesta. Eli Mooses kotiutuu 5.12. Tippui yksi stressinaihe pois, eli miten pärjään kaiken sen työmäärän ja pennun kanssa kun ei voi olla pois töistä. Toimistolla kyllä jokainen antoi luvan ottaa pennun töihin mukaan (raja menee kuulemma kuolaavassa bernhardilaisessa :nauru: ), mutta onpa reilua viedä sitä heti työpäivän ajaksi outoon ympäristöön, joten onneksi se voi olla kasvattajalla vielä viikon. 12 päivää but who's counting :nauru:
Berninpaimenkoira "Manta" s. 2015
Berninpaimenkoira "Mooses" 30.9.2010-7.1.2016
Berninpaimenkoira "Urho" 28.8.2009-5.1.2011

Kaislus

Kaislus
Viestimäärä: 1047

VS: POSITIIVISUUSTOPIC 2 - Tiistaina, 23.11.2010 klo 22:11  
+
0
Jees, tästä ketjusta mut löytää, eli mut valittiin Maanmittarikillan sihteeriksi ensi vuodelle! :) Tästä tulee niin huippu vuosi, meillä on huippuhallitus ja huipputoimarit!

sliippi

sliippi
Viestimäärä: 778

VS: POSITIIVISUUSTOPIC 2 - Tiistaina, 23.11.2010 klo 22:16  
+
0
^Onnea! Et sit kuitenkaan lähtenyt IE:hen? :wink: Tosin se olisi ollut varma keino unohtaa opinnot vuodeksi, nimim. "ex-emäntä". :nauru:
kääpin uros -09
shelam uros -16

Kaislus

Kaislus
Viestimäärä: 1047

VS: POSITIIVISUUSTOPIC 2 - Tiistaina, 23.11.2010 klo 22:59  
+
0
^Kiitti! Juu ei, mun ISO oli isäntä tän vuoden, ja sen menoa seuranneena tiesin ettei musta ole siihen hommaan. :D Ja meille tuli pätevä emäntä sähköltä, en mä olis sitä voittanut :) Ajattelin kuitenkin saada edes ne Kelan haluamat nopat kasaan tältäkin vuodelta.

Sinji

Sinji
Viestimäärä: 572

VS: POSITIIVISUUSTOPIC 2 - Keskiviikkona, 24.11.2010 klo 08:01  
+
0
^Mun on pakko takertua. Kela ei vaadi minkäänmoista opintomenestystä vaan yliopistojen ja ammattikorkeakoulujen opintotukilautakunnat ovat määrittäneet riittävän etenemisen kriteerit. Edistymisen valvonnat tehdään lautakuntien toimesta, jonka jälkeen tulee Kelaan esim. lakkautuslausunto opintojen riittämättömän edistymisen vuoksi.

Anyways, onnea hommasta! :)

  Siirry sivulle: 1 ... 8 9 10 ... 50
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28213
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6341
Viestejä yhteensä545737
Uudet käyttäjät tänään1
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään2
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265896
(Tilastot päivitetty viimeksi 06.05.2024 klo 11:30)