Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Lauantaina, 12.11.2011 klo 13:47

Purkautumisosasto 11

Siirry sivulle: 1 ... 50 51 52

Ebeli

Ebeli
Viestimäärä: 1299

VS: PURKAUTUMISOSASTO 11 - Torstaina, 15.12.2011 klo 22:12  
+
0
No jopas on Monnaa koeteltu. Onneksi sait oikeutta itsellesi!

Mun päivä jatkui yhtä surkeasti kuin alkoikin. Treeneissä Nukan päälle tuli (ystävällismielellä) toinen koira ja siihen sattui, kun toinen oli isompi ja tuli hirveällä vauhdilla suoraan päälle. Tuli vielä kaksi kertaa, ensimmäistä ei säikähtänyt, mutta toinen kerta oli rajumpi. Nukka sen verran säikähti, että lopputreenit meni ihan ketuiksi. Paikkamakuuta (jonka aikana siis toinen tuli päälle) ei enää tehnyt, vaikka on AINA onnistunut siinä tähän mennessä. Ei myöskään jäänyt paikalle istualtaan, tai jos jäin, niin lähti heti liikkelle kun näki sen toisen koiran liikahtavan. :pyssyt:

Harmitti ihan hirveästi, kun toinen selvästi oli niin varuillaan, ja senkin takia, että sama pääsi tapahtumaan kaksi kertaa. Viime kerrallakin paikkamakuussa joku karkasi ja Nukka napotti paikallaan. Nyt ei ollenkaan. Toivottavasti ei jouduta aloittamaan ihan alusta kaikkea. Ei se yleensä kauaa muistele pahalla, mutta nyt se oikeasti säikähti ja ensimmäistä kertaa myös rähisi toiselle koiralle.

Huomenna vielä aamuksi töihin. Just nyt ei jaksais.

Inqq

Inqq
Viestimäärä: 1733

VS: PURKAUTUMISOSASTO 11 - Torstaina, 15.12.2011 klo 22:33  
+
0
Mua niin harmittaa, 'inhottaa' ja jotain vielä lisäksi, kun mun vanhemman koiran kasvattaja on ilmeisesti suuttunu mulle, kun mulla on uus pentu. Ja ku pentu on eri kasvattajalta, ja nämä kaksi ei ole kovin hyvissä väleissä keskenää. Mutta miksi se mulle pitää suuttua? Suuttua nyt yhdestä KOIRASTA?
Harmittaa ihan vietävästi jos tää nyt jää tämmöseks tää touhu, ku kuitenki vanhemman koiran kasvattaja on mulle hirmu tärkee, semmonen varamutsi lähes tulkoon ollu..

Rorys

Rorys
Viestimäärä: 5244

VS: PURKAUTUMISOSASTO 11 - Torstaina, 15.12.2011 klo 22:45  
+
0
^ Jep, se on just tota pahimmillaan (no, ei varmaan edes todella pahimmillaan) koiramaailmassa... Ikävää :neutral:

muoks. Tonterialle sympatiat, voin kuvitella miten paljon kiukuttaa ja ihan syystäkin kyllä.
Tsempit myös muille purkautujille :paijata:
(Viestiä on muokattu torstaina, 15.12.2011 klo 22:47)

Jaijah

moderaattori
Jaijah
Viestimäärä: 2048

VS: PURKAUTUMISOSASTO 11 - Torstaina, 15.12.2011 klo 22:46  
+
0
Voi kurja mitä uutisia täällä onkaan ja vielä paljon. Hirveästi tsemppiä purkautujille.

Osanottoni kaikille menetyksiä kokeneille ja parempia vointeja sairastaville ja kipuileville.
Manu 6/2008
Morris 3/2013

  Siirry sivulle: 1 ... 50 51 52
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28209
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6338
Viestejä yhteensä545724
Uudet käyttäjät tänään5
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään1
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265867
(Tilastot päivitetty viimeksi 03.05.2024 klo 10:15)