Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Torstaina, 08.04.2010 klo 00:55

Uuden palstan palauteketju

Siirry sivulle: 1 2 3 4 ... 37

Tutuli

Tutuli
Viestimäärä: 3982

VS: UUDEN PALSTAN PALAUTEKETJU - Lauantaina, 10.04.2010 klo 00:11  
+
0
Mulla on ikävä nauravaa hymiötä, siis sitä, jonka suu liikkuu. Onhan tossa noita muita liikkuvia, mutta se sopi niin moneen tilanteeseen, eikä toi tavallinen hymiö, eli tää :nauru: sitä korvaa. Pienet on murheet... (Tähänkin ois sopinu se naurava hymiö :wink:) Mua myös häiritsee hymiöiden epäyhtenäinen ulkonäkö.
Shetlanninlammaskoira Alissa 23.11.2008
Muistoissa tiibetinspanieli Mona 1992-2006
(Viestiä on muokattu lauantaina, 10.04.2010 klo 00:27)

Melina

moderaattori
Melina
Viestimäärä: 3422

VS: UUDEN PALSTAN PALAUTEKETJU - Lauantaina, 10.04.2010 klo 00:14  
+
0
Vanhat palstat tulee nettiin. Heti kun tulevat, niin saatte linkin.

Ja käyttäjän viestihistorian näkee tällä hetkellä haku-toiminnon avulla.
Ylläpitäjä

Murmuu

Murmuu
Viestimäärä: 457

VS: UUDEN PALSTAN PALAUTEKETJU - Lauantaina, 10.04.2010 klo 01:48  
+
0
Avatarkuva oli helppo saada laitettua. :hymy:

Ulkoasu on kauhea verrattuna edelliseen, mutta se on mulla ollut kyllä aina keskustelupalstoilla, että uudistusten jälkeen menee hetki, ennen kuin silmä tottuu. Jossain vaiheessa uudistus näyttää jo ihan normaalilta. Mut tykkäsin tosiaan siitä vihreestä taustasta. :hymy:

boxerowner

boxerowner
Viestimäärä: 1490

VS: UUDEN PALSTAN PALAUTEKETJU - Lauantaina, 10.04.2010 klo 01:54  
+
0
Ensireaktio sen enempiä selittelemättä on se, että tää koko palsta on nyt ihan perseestä. Täytyy tutustua paremmin, jahka jaksaa, mutta ainakin ulkoasu on nyt aivan kamala. Liian valkoinen tausta ja tekstiä on raskasta lukea pidemmän päälle. Lisäksi mainokset häiritsee..

Ja viestin esikatselua kaipaan myös! Plussaa tosin siitä, että viestejä ilmeisesti saa julkaisun jälkeen vielä muokata, että jos nyt sattuu jokin lainaus tai kuvan linkittäminen menemään päin v*ttua, niin saa vielä korjattua.

Liikkuvat hymiöt ei haittaa, mutta en tykkää noista alien -mallisista. Ja sen nauravaisen (liikkuvat huulet) haluaisin kovasti tännekin, se sopi niin moneen kohtaan paremmin kuin pelkkä hymy.


Edit. Keksin muuten yhden lisäjutun: Kun kirjoittaa viestiä viestiketjuun, olisi mukavaa että näkisi ne aiemmin ketjuun kirjoitetut viestit. Keskusteluissa on kuitenkin pitkiä vastauksia ja paljon asiaa. Mä ainakin unohdan omaa vastausta kirjoittaessa, mitä sanamuotoa toinen käytti omassa kirjoituksessaan ja lisäksi samassa viestissä pystyy vastaamaan monelle, kun kirjoitukset näkyy koko ajan.
Bokseriuros ~ Rape 3.6.2000 - 29.4.2010
Bokserinarttu ~ Rebekka 15.7.2010 Ready, steady, go!
Bokserinarttu ~ Armi 15.6.2012
(Viestiä on muokattu lauantaina, 10.04.2010 klo 03:05)

griffon

griffon
Viestimäärä: 5797

VS: UUDEN PALSTAN PALAUTEKETJU - Lauantaina, 10.04.2010 klo 08:36  
+
0
^

Plussaa tosin siitä, että viestejä ilmeisesti saa julkaisun jälkeen vielä muokata, että jos nyt sattuu jokin lainaus tai kuvan linkittäminen menemään päin v*ttua, niin saa vielä korjattua.


Kyllähän vanhallakin palstalla pystyi viestejään muokkaamaan niin kauan kunnes ketju oli lukittu :wink:
Minkä nuorena oppii, sen vanhana unohtaa
Kuvia omista koirista
Muistoissa Laku 2002-2013

boxerowner

boxerowner
Viestimäärä: 1490

VS: UUDEN PALSTAN PALAUTEKETJU - Lauantaina, 10.04.2010 klo 08:43  
+
0
^ Niin sai ja ahkerasti muokkailinkin. Tarkoitukseni oli sanoa, että kun tästä uudesta palstasta tuntuu nyt puuttuvan lähes kaikki hyvät jutut, niin eivät sentään ryssineet niin, että olisivat poistaneet muokkausmahdollisuudenkin.

Edit. Miten ihmeessä sä griffon oot saanut jo yli 70 viestiä kirjoitettua?? :eek: :nauru:

Hakujutusta muuten puuttuu se, että sais hakea pelkkiä viestejä.
Bokseriuros ~ Rape 3.6.2000 - 29.4.2010
Bokserinarttu ~ Rebekka 15.7.2010 Ready, steady, go!
Bokserinarttu ~ Armi 15.6.2012
(Viestiä on muokattu lauantaina, 10.04.2010 klo 08:48)

griffon

griffon
Viestimäärä: 5797

VS: UUDEN PALSTAN PALAUTEKETJU - Lauantaina, 10.04.2010 klo 08:49  
+
0
^Mä oon niin nopee :jjei:


// lisäyksenä, että tein testin tuosta hausta ja kyllä sanahaku toimii... Laittaa tietyn sanan siihen Hakusana kohtaan ja valitset palstan miltä haluat hakea viestiä. Aikaakin pystyy rajaamaan jos muistat että se viesti oli joskus esim viikko sitten
Minkä nuorena oppii, sen vanhana unohtaa
Kuvia omista koirista
Muistoissa Laku 2002-2013
(Viestiä on muokattu lauantaina, 10.04.2010 klo 08:53)

SaMaJa

SaMaJa
Viestimäärä: 1231

VS: UUDEN PALSTAN PALAUTEKETJU - Lauantaina, 10.04.2010 klo 08:54  
+
0
Joku täällä jo mainitsikin siitä, että olisi hyvä, jos jo luetut foorumiosiot näkyisivät erilaisina kuin lukemattomat. Niinkuin vanhassa oli se oranssi lirpake sivussa näyttämässä uusista viesteistä. Nyt pitäisi käydä kurkkimassa kaikki osiot läpi, josko on tullut uusia tai muistaa viimeisimmät kirjoittajat ja kellonajat ulkoa. Samoin "merkkaa alue luetuksi" olisi kiva toiminto, jos ei jaksa klikkailla joka topicia.
Rhodesiankoira Armas 10/2009

entinen *S*

Rushdie

Rushdie
Viestimäärä: 142

VS: UUDEN PALSTAN PALAUTEKETJU - Lauantaina, 10.04.2010 klo 09:25  
+
0
Mainoksiin tehoaa Tuliketun Adblock!:cool: Mulla ei näy ensimmäistäkään mainosta. Mutta nää grafiikat on kyllä kaameat...
Hälytysryhmäpelastuskoira, BH Voitto (X -04)
Pelastuskoiraoppilas, FI MVA BH AD Veikko (mudi -07)

Power is nothing without control!

FrozenCorpse

FrozenCorpse
Viestimäärä: 62

VS: UUDEN PALSTAN PALAUTEKETJU - Lauantaina, 10.04.2010 klo 09:52  
+
0
Mun mielestä tää on ihan ok, toimiva, mitä nyt tuon viestin kirjoittamisen jälkeen pitää painaa nappulaa "jatka eteenpäin".
Hymiövalikko on kiva!!:hymy:

Johannna

Johannna
Viestimäärä: 3878

VS: UUDEN PALSTAN PALAUTEKETJU - Lauantaina, 10.04.2010 klo 10:12  
+
0
Kyllähän tämä erilainen on. To quote Ross : "nobody likes change" :nauru:.

Nojoo, eiköhän tähän totu, kun aikansa sohii...

edit. mitä nuo 'peukku ylös ja peukku alas' viestien yläreunassa ovat?
Advice is what we ask for when we already know the answer but wish we didn’t.


(Viestiä on muokattu lauantaina, 10.04.2010 klo 10:15)

Eara

Eara
Viestimäärä: 67

VS: UUDEN PALSTAN PALAUTEKETJU - Lauantaina, 10.04.2010 klo 10:21  
+
0
Hmm tää kyl vaatii totuttelua...
Pureudun ensin pariin kohtaan joista muutkin on sanonu, eli tää suhteutus tähän ruutuun ei oo mitenkään ihanteellinen. Mulla ruudusta melkein puolet on nyt tyhjää ja kaikki teksti on ihan vasemmalla, olisi edes keskitetty. Jos asialle siis voisi tehdä jotain olis huippu!
Sitten tää tausta, sinänsä ei mikään ahdistava, mut oon siinä kyllä samaa mieltä, et tässä alkaa helpommin vilisemään rivit silmissä, kun pelkkää tiivistä pientä mustaa tekstiä on laitettu pieneen osaan ruutua valkoista taustaa vasten.

Kaipaan myös niitä vanhalla palstalla olleita mene-viimeisimpään-viestiin-ketjussa nappuloita(itse en vielä sellaista löytänyt) ja nopeita reittejä forumin osiolta toiseen...tuntuu, että täällä joutuu navigoimaan itsensä monen valinnan kautta jos haluaa muualle kuin sinne mistä on lähtenyt vastailemaan.

Muoks. ja huomasin juuri kaipaavani kovasti myös sitä, kun kirjoittaa viestiä voi alhaalta tarkastaa mitä muut ovat kirjoittaneet...Se nimittäin mun purun täytteiselle päälle oli tosi tärkeä osa ;)
(Viestiä on muokattu lauantaina, 10.04.2010 klo 10:33)

forever

forever
Viestimäärä: 86

VS: UUDEN PALSTAN PALAUTEKETJU - Lauantaina, 10.04.2010 klo 10:22  
+
0
Vähän totuttelua vaatii :peukku:.
purnataan vähän :paapatus: inhottaa, kun pitää kirjautua joka kerta. Ja mäkin haluaisin tietää noiden peukkujen jutskan :peukku:
ilonamme labradori Paavo 23.5. 2009
ilonamme kromfohrländer Arttu 9.3. 2012

pnkd

pnkd
Viestimäärä: 1295

VS: UUDEN PALSTAN PALAUTEKETJU - Lauantaina, 10.04.2010 klo 10:24  
+
0
^^^ Eiköhän ne ole vähän kuin Facebookin like- nappulat. Paitsi, että täällä on myös dislike. :hymy:

Voisikohan noita hymiöitä järjestellä vähän sen mukaan, mitä niissä on. Tai ainakin itselläni meni äskenkin monta sekuntia ennen kuin löysin sen hymyilevän hymiön kaikkien muiden seasta. :nauru:
Petit Brabancon "Mökö"
(Viestiä on muokattu lauantaina, 10.04.2010 klo 10:24)

Sonik

Sonik
Viestimäärä: 4809

VS: UUDEN PALSTAN PALAUTEKETJU - Lauantaina, 10.04.2010 klo 10:25  
+
0
Ne on ilmeisesti "like" ja "dislike" nomiskat.
Eli jos pidät tekstistä, tai olet samaa mieltä, paina vaiks peukku ylös ja jos mielestäs teksti on ihan soopaa, tai muuten vaan et tykkäile, ni sit voi painaa peukku alas.

Ei nyt mulla ainakaan ota ihan tuulta alleen, mutta eipä nuo mitään haittaakkaan.

Muoks. Vitsit, luin sit uusiks mitä kirjotin ja repesin ihan totaalisesti. "Moi mä oon Sonik ja mä oon vähän teiniX.." :nauru:
shelamu "Savu" -10
cpku "Sumu" -11
shelamu "Koda" -13
cpku "Hippa" -15

If you see light at the end of the tunnel, It's the light of the oncoming train.
(Viestiä on muokattu lauantaina, 10.04.2010 klo 10:27)

forever

forever
Viestimäärä: 86

VS: UUDEN PALSTAN PALAUTEKETJU - Lauantaina, 10.04.2010 klo 10:29  
+
0
^ ai niinku edellisen teksti vai ?
ilonamme labradori Paavo 23.5. 2009
ilonamme kromfohrländer Arttu 9.3. 2012

Sonik

Sonik
Viestimäärä: 4809

VS: UUDEN PALSTAN PALAUTEKETJU - Lauantaina, 10.04.2010 klo 10:33  
+
0
Joo, tuon mitä julkaisin ennen muokkausta. Tässä kun ei oo sitä esikatselua, ni lukasin läpi viel uudestaan ja huomasin että käytän samoja sanoja, ku mun 15v pikkusisko. :D
shelamu "Savu" -10
cpku "Sumu" -11
shelamu "Koda" -13
cpku "Hippa" -15

If you see light at the end of the tunnel, It's the light of the oncoming train.

Angat

Angat
Viestimäärä: 2172

VS: UUDEN PALSTAN PALAUTEKETJU - Lauantaina, 10.04.2010 klo 10:34  
+
0
Mun mielestä se noi peukkunapit on ihan hauskat. Esim. tässä ketjussa laitoin Joh:n viestille peukun ylös, koska toi Ross-lainaus oli ihan loistava veto :peukku: Mutta tuntui tyhmältä kirjottaa viesti ihan vaan sitä varten, että sanon sen. En tiiä, eipä niillä kai varsinaisesti mitään virkaa ole, mutta ei kai kaikella tarvikaan olla :nauru: Mutta näkeekö mistään, ketkä sitä peukkua on painaneet, vai jääkö se salaisuudeks?

sliippi

sliippi
Viestimäärä: 778

VS: UUDEN PALSTAN PALAUTEKETJU - Lauantaina, 10.04.2010 klo 10:35  
+
0
Musta tuntuu, että klikkailen noita peukkuja vain korkeintaan vahingossa, niin kuin omaan aikaisempaan viestiini. Eli jos teidän viesteihinne alkaa ilmestyä kummallisia kannanottoja, niin todennäköisesti olen ollut asialla. :cool:

Noissa peukuissa voisi olla joku indikaatio, että peukkua klikkaamalla tapahtuu jotain, esim. samalla tavalla kuin osoitin muuttuu linkin päällä erinäköiseksi.
kääpin uros -09
shelam uros -16
(Viestiä on muokattu lauantaina, 10.04.2010 klo 11:46)

henh

henh
Viestimäärä: 1158

VS: UUDEN PALSTAN PALAUTEKETJU - Lauantaina, 10.04.2010 klo 11:50  
+
0
On tää jotenki vaikee. Ulkonäöstä en tykkää minäkään yhtään, tekstiä on tosiaan vaikea lukea valkoselta taustalta ja tuota valkoista on muutenkin aivan liikaa. Lisäksi mainokset on ärsyttävän silmäänpistäviä (mikä toki on varmaan tarkoituskin). Mutta ehkä tässä tottuu, melkoinen shokki oli kyllä kun ekaa kertaa tänne eksyin.
Dalmatiankoira Jali -11
Muistoissa seropi Piki

blogi

  Siirry sivulle: 1 2 3 4 ... 37
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28242
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6353
Viestejä yhteensä545787
Uudet käyttäjät tänään2
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään2
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265917
(Tilastot päivitetty viimeksi 17.05.2024 klo 04:45)