Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Sunnuntaina, 27.03.2011 klo 21:42

Uutisia meiltä ja maailmalta 2

Siirry sivulle: 1 ... 48 49 50

NtiC

NtiC
Viestimäärä: 503

VS: UUTISIA MEILTä JA MAAILMALTA 2 - Perjantaina, 11.11.2011 klo 08:10  
+
0
^ ja ^^ Komps! Juuri olin tulossa linkittään samaista juttua, todellakin herää kysymys että onko se koira pakko ottaa mukaan kampaajareissulle? Ja ihan oikeasti, tunti yksinään kauppakeskuksen edessä? Ei ole oikein koiraa kohtaan...

Toivon että koira löytyy ja pääsee takaisin omistajansa luo! Ja todella toivon että omistaja on oppinut läksynsä!!

ellikeksi

ellikeksi
Viestimäärä: 3147

VS: UUTISIA MEILTä JA MAAILMALTA 2 - Perjantaina, 11.11.2011 klo 15:58  
+
0

Alerte

Alerte
Viestimäärä: 3393

VS: UUTISIA MEILTä JA MAAILMALTA 2 - Perjantaina, 11.11.2011 klo 16:17  
+
0

BaeLiana kirjoitti:


Mistä tuollainen keskusteluu löytyy? Olisi mielenkiintoista lukea itsekin.



Oh, multa on jäänyt tää huomaamatta. Linkkaan jos bongaan vielä uudestaan !

Tuosta koira jätettiin ostoskeskuksen eteen tunniksi, katsokaa nyt tuota naisen kuvaa.. Omaan silmääni hän näyttää hieman yksinkertaiselta. Ja jotain tiettyä naiivia sävyä löytyy haastattelustakin "Piko on ollut meillä toukokuusta asti. Se on seurakoirani, jonka kanssa olen päivisin, kun mieheni käy töissä. Nyt on hirveä huoli, saanko Pikoa enää koskaan takaisin", Taina huokaa. Mitä yritän esittää, on että naisparka ei välttämättä ole ymmärtänyt mitä on tehnyt, eli että jättää koira tunniksi kaupan eteen on aika pitkä. Koira ei ole edes ollut hänellä kauan. Mulla lähinnä säälittää toi nainen ja koiransa kohtalo.
uudelleenbrittiläistynyt mudisti/corgisti

Suden Sade

Niii

Niii
Viestimäärä: 4297

VS: UUTISIA MEILTä JA MAAILMALTA 2 - Lauantaina, 12.11.2011 klo 09:57  
+
0
Varastettu Piko-koira pääsi kotiin
Rottweiler -08
Isovillakoira-13
Maatiaiskissat -07 -08

Sarahia

Sarahia
Viestimäärä: 4470

VS: UUTISIA MEILTä JA MAAILMALTA 2 - Lauantaina, 12.11.2011 klo 10:22  
+
0
Pikosta: "-Onneksi mitään katastrofaalista ei päässyt tapahtumaan. Olen jo ehtinyt miettiä, mihin Pikon uskaltaa enää jättää, Taina sanoo. " Eli kuulostaa siltä, että ns. "loppu hyvin, kaikki hyvin". Ehkä omistaja tosiaan jatkossa miettii, jättääkö koiraa pitkiksi ajoiksi yksinään kiinni. Ja jos hyvin käy, niin ehkäpä joku muukin, Iltalehteä lukenut ottaa opikseen.

ellikeksi

ellikeksi
Viestimäärä: 3147

VS: UUTISIA MEILTä JA MAAILMALTA 2 - Lauantaina, 12.11.2011 klo 12:18  
+
0
No oliskohan tää uutinen vai mikä.. laitetaan tänne kuitenkin. Linköpingillä on kirjastoautopossu :)

muoks. siis en kyllä oikeesti tiedä et onko tuo possu niinku mukana kesäisin kiertueella vai mitä noi löytyneet kuvat oikein kertoo :D
(Viestiä on muokattu lauantaina, 12.11.2011 klo 12:19)

Alerte

Alerte
Viestimäärä: 3393

VS: UUTISIA MEILTä JA MAAILMALTA 2 - Lauantaina, 12.11.2011 klo 21:13  
+
0
Hurjaa !

Kuollaankohan tässä enää ollenkaan..?
uudelleenbrittiläistynyt mudisti/corgisti

Suden Sade

monna

monna
Viestimäärä: 3958

VS: UUTISIA MEILTä JA MAAILMALTA 2 - Lauantaina, 12.11.2011 klo 21:27  
+
0
^ Kuulostaa kyllä hurjalta. Ei siihen varmaan mene montaa sataa vuota kun joku keksii keinon ikuiseen elämään. Hrrr..

innna

innna
Viestimäärä: 4768

VS: UUTISIA MEILTä JA MAAILMALTA 2 - Lauantaina, 12.11.2011 klo 22:36  
+
0
Monet innokkaat transhumanistithan ne tykkää ajatella että ensimmäinen kuolematon ihminen elää jo. Minä oon käyny joskus jonkun melko kuumaksi käyneen keskustelun aiheesta ikuinen elämä yhden kaverini kanssa. Ite en todellakaan haluais elää ikuisesti.
Pessi ja Ilo ja Aura <3
"The only real radicalism in our time will come as it always has — from people who insist on thinking for themselves and who reject party-mindedness." - Christopher Hitchens

Tapire

Tapire
Viestimäärä: 236

VS: UUTISIA MEILTä JA MAAILMALTA 2 - Lauantaina, 12.11.2011 klo 23:40  
+
0

Tattistavaan kirjoitti:

Tulee mieleen tosta ampumistapauksesta vanhan asuinpaikan eli Porvoon kaupunginosa gammelbacka... missä tosiaan sattuu ja tapahtuu milloin mitäkin. kaveri oli just käymässä mun luona ja juteltiin aiheesta kun se on asunu siellä koko ikänsä ja puolusti kovasti sitä paikkaa, kuvaili sitä mun mielestä pikkusen omituisesti. Hää sanoi että että ihan hyvä paikka se o asua ja että onhan siellä ne alkohlistit ja nistit ja melkeen joka viikonloppu senkin rapussa poliisit vierailee, on oksennusta tai melkee mitä vaan eritteitä vähän väliä portailla tai vastaavaa mutta itelleen sille ei oo koskaan käyny mitään pahaa siellä... Oonko mä ainoa josta tuntuu että ihmiset turtuu tollaseen menoon jo niin paljon et jos nyt ei ihan silmille joku nisti hyppää niin sitä sekasortoa ja ihmisten pahaa oloa ei enää jotenkin näe..??

Huomasin tämän vasta, ihan pakko sanoa kun on tuttu alue :D
Mä siivoon tuolla rappuja. Tosi kivoja asukkaita on.. ei ole ollut mitään ongelmia niiden känniänkyröiden kanssakaan ja paljon siellä perheitäkin asustelee. Mutta onhan se tietysti saanut sellasen maineen Porvoossa mitä mikään muu asuinalue ei ole.. eikä nämä kaksi tappoa.. vai murhaa vuoden sisään auttanut kyllä :D Vähän joskus selkäpiissä tuntuu kun menee pimeässä aamulla hommiin.. kerran en saanut mennä yksin kun siellä olli kuulemma huumejengien välien selvittely haha.
Muttah onhan niitä hurjia juttuja kuultu muilta siivoojilta ja tutuilta jotka siellä on asuneet..
Liinu jenkki, 11.5.2003 - 25.11.2011 ♥

http://minja.kuvat.fi/kuvat/

Vanis

moderaattori
Vanis
Viestimäärä: 6114

VS: UUTISIA MEILTä JA MAAILMALTA 2 - Sunnuntaina, 13.11.2011 klo 00:03  
+
0
Kyllä Porvoon Gammelbacka on edelleen maineensa veroinen, vaikka ympärille onkin rakennettu paljon ok-taloja ja rivareita. Ne Kamppulan keskustan vuokrakerrostalot ovat edelleen "loistossaan", ja huomattava osa asukkaista on päihdeongelmaisia, rikollisia ja syrjäytyneitä :neutral: Inhottavaa että sellainen ryhmä on kasattu tai kasaantunut sinne, kun tietysti siellä asuu myös lapsiperheitä ja muita "tavallisia" ihmisiä. Ostarin ympärillä notkuu ties minkälaista sakkia, eikä ne baarit paljon auta asiaa.

ellikeksi

ellikeksi
Viestimäärä: 3147

VS: UUTISIA MEILTä JA MAAILMALTA 2 - Sunnuntaina, 13.11.2011 klo 08:45  
+
0
Notte: Zombie apocalypsea odotellessa ;D Mä olen niin positiivinen, että mitä pidemmälle lääkkeet ja kaikenmaailman tutkimukset viedään ja ihmisen elinikä senkun vain kasvaa, niin jossain vaiheessa tulee se takapakki ja jotain monsterhirveetä kehittyy rinnalle. *muhhahahhahaha - evil laugh*:twisted::viheltel:

nenssi

nenssi
Viestimäärä: 2161

VS: UUTISIA MEILTä JA MAAILMALTA 2 - Sunnuntaina, 13.11.2011 klo 11:39  
+
0
Mun mielestä Kamppula on oikein mainio alue asua lukuunottamatta Tortsaria ja Suolaketietä. Itse sielä suurimman osan elämästäni asunut niin ehkä vähän erilainen näkemys alueesta.
ppu Hukka 6/2011
bou Bentley 4/2011, meillä 7/2013 lähtien

Birdie

Birdie
Viestimäärä: 1184

VS: UUTISIA MEILTä JA MAAILMALTA 2 - Maanantaina, 14.11.2011 klo 20:10  
+
0
:nauru: Kosinta
Follies Neville
09.03.2011

Alerte

Alerte
Viestimäärä: 3393

VS: UUTISIA MEILTä JA MAAILMALTA 2 - Maanantaina, 14.11.2011 klo 20:32  
+
0
^ :love:

Ja vielä onnistui !

Oon kyllä ihan öö miten saaneet kuoron, kosijan ja kosittavan samaan vaunuun. Tai kun tuossa sanotaan että kosija tuli ihan puskista kosittavalle, eli on tullut huomaamattaan kyytiin ja sitten just kun noita junia menee 3 minuutin välein ja tunget siihen mihin sattuu mahtumaan. Mutta ihana !
uudelleenbrittiläistynyt mudisti/corgisti

Suden Sade

  Siirry sivulle: 1 ... 48 49 50
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28210
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6338
Viestejä yhteensä545724
Uudet käyttäjät tänään6
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään1
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265867
(Tilastot päivitetty viimeksi 03.05.2024 klo 14:00)