Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
HARRASTUKSET - Sunnuntaina, 24.04.2011 klo 09:50

Agilitypulina 2

Siirry sivulle: 1 ... 49 50 51

Remux

Remux
Viestimäärä: 389

VS: AGILITYPULINA 2 - Maanantaina, 03.12.2012 klo 21:58  
+
0
Hävyttömän kallista. Minä treenaan 150e/talvi 1krt/vk, kerta on 1,5-2h.

jenniköpi

jenniköpi
Viestimäärä: 288

VS: AGILITYPULINA 2 - Maanantaina, 03.12.2012 klo 22:05  
+
0
Siitä tulee taas iso menoerä tosiaan kun Duke pääsee tekeen agilityä, 100€/ kuukausi ~ eli noin 4 kertaa. Ei haittaa. Käytiin Duken kanssa kroppajumpassa ja oli tosi hyödyllistä, opin paljon ja eiköhän me taas radalle palata ens vuoden puolella! :kumarrus: Akupunktio, juoksumatto, hieronta, jumppa ja koirakylpylöinti on tehnyt ihmeitä ja koiran olo kohisee ylöspäin :love:
Apku Duke -10
Apku Vety -13

Muistoissa Köpi <3
(Viestiä on muokattu maanantaina, 03.12.2012 klo 22:05)

naukunen

naukunen
Viestimäärä: 5081

VS: AGILITYPULINA 2 - Maanantaina, 03.12.2012 klo 22:05  
+
0

Remux kirjoitti:

Hävyttömän kallista. Minä treenaan 150e/talvi 1krt/vk, kerta on 1,5-2h.



Jep. Mulla ei kamalasti ollut vaihtoehtoa noiden yksityisten lisäksi kun keväällä ei herätty karsintoihin ja syksyllä kun alkeiskurssi oli jo alla oli hieman myöhäistä hakea jatkuviin ryhmiin. Ensi keväälle mulla on pari ihan hyvää korttia takataskussa kummallekin koiralle, ja ainakin on hyvät pohjat nyt.
Rise to reset the world.

petuunia

petuunia
Viestimäärä: 747

VS: AGILITYPULINA 2 - Maanantaina, 03.12.2012 klo 22:10  
+
0
Eipä meilläkään ihan tasan noi nallekarkit treeneissä oo menneet. Muistaakseni meitä oli 5 koirakkoa per tunti, sillon kun tää yks ei niin tottelevainen koira vielä treenas..
Jokaiselle oli varattu se 10 minuuttia radalla, kun osa ajasta meni radan tekoon..
Tää yks koirakko käytti 5 min siihen et koira saatiin kiinni ja sen jälkeen 3 min siihen et se istuis paikoillaanennen lähtöä.. pari estettä ja taas koira karkuteillä.. eipä siinä vetäjä varmaan viitsi sanoa et tein aika meni jo, kun se koira vihdoin sinne radalle saadaan...
Eihän se joka treeneissä ehkä noin paha ollut, mut kyllä mulla tuli monesti sellanen turhautunut olo et oltais ite saatu siitä ajasta paljon enemmän irti.
Onneksi nykyään ollaaan kilpailuvalmiiden ryhmässä niin kaikki saavat käyttää saman ajan treenaamiseen..

henh

henh
Viestimäärä: 1158

VS: AGILITYPULINA 2 - Maanantaina, 03.12.2012 klo 22:14  
+
0

naukunen kirjoitti:

Tän mun odotteluhuomautuksen pohjimmaisena ajatuksena oli vastata henhin (?) kysymykseen siitä, mitä koiran kanssa voi harjoitella ennen agilityn aloittamista.



Tais olla Emulin alkuperäinen kysymys :)

Piti oikeen käyä tarkistaan mitä ite tulee tästä maksettua. JAT:lla siis näin: Jaksomaksut 27.2.9.2012-26.8.2012 väliselle koulutusjaksolle 1/2012: 180 € JATin jäsen, kisatyövelvoite tehty, JATin lisenssi. Tosin me alotettiin tuo alkeiskurssi keskellä jaksoa niin saadaan harjotella muistaakseni helmi-maaliskuuhun asti. Meillä siis treenit kerran viikossa 1,5h ja tän hetkisessä ryhmässä on 4 koirakkoa. Ja tuon lisäks on itsenäinen treenioikeus tuonne meiän hallille, sinne saa siis mennä treenaamaan mielin määrin kunhan vaan on joku kenttä vapaana. Mä tykkään ja mun mielestä hintakin on ihan passeli. Toivotaan että meillä treenipaikka säilyy, ilmeisesti sitte noihin pidemmällä olevien kursseille alkaa olla jo tunkuakin että voi olla ettei ohjattuihin treeneihin pääsekään.
Hirveen kalliita kyllä noi yksityisten kurssit!

Mä en oo ees aatellu jakautuuko tuo treeni aika tasan kaikille. Jotenkin on niin kiva ryhmä, että sitä vaan tsemppaa niitä keillä vaatii vähän enemmän treeniä eikä jaksa murehtia jos nyt omasta treeniajasta pari minsaa jää uupumaan. Ja mun mielestä jokaisella on enemmän ongelmia jossain asiassa kun taas toisessa saattaa päästä sitten nopeammalla suorituksella, mikä mun mielestä sitten loppujen lopuks tasottaa.
Dalmatiankoira Jali -11
Muistoissa seropi Piki

blogi

Vuorisumu

Vuorisumu
Viestimäärä: 1642

VS: AGILITYPULINA 2 - Maanantaina, 03.12.2012 klo 22:25  
+
0
Seuran valmennusryhmä on ilmainen, tosin siihen sisältyy hieman koulutusvelvoitetta, mutta koulutan muutenkin, joten no problem. Lisäksi treenaan molemmilla koirilla eri paikoissa yksityisellä. Toisessa tunti on vajaa 20 € ja toisessa 15 €. Lisäksi aluevalmennus kerran kuussa ja muut satunnaiset valmennukset, joiden hinta vaihtelee. Paikkakuntana Tampereen seutu.

Tosin kun on itse kouluttajana, niin treenitilojen (talvella kolme kenttää, kesällä 6-7) vapaat vuorot ovat vapaasti käytettävissä, joten siitä saa sitten ihan mukavasti etua itselle.

Sonik

Sonik
Viestimäärä: 4809

VS: AGILITYPULINA 2 - Tiistaina, 04.12.2012 klo 06:57  
+
0
Meillä olis kans tossa seurassa missä jäljestetään Sumun kans, ni esteet vapaassa käytössä ja treenit kerta viikkoon, mutta siellä on vaan tietty määrä paikkoja ja talkoovelvoite, johon en halunnut itseeni sitoa, kun talkoilen jo tuolla PK puolella.
Joten päädyttiin yksityiselle treenaamaan agia. Treenit 2x/vko, joka toinen viikko. 60e ja risat kuukaudessa maksaa, mutta saapa treenata lämpöisessä hallissa, huipun ohjaajan kanssa ja kun kisaamaan ruvetaan, niin tuo on myös seura jota voi edustaa.
shelamu "Savu" -10
cpku "Sumu" -11
shelamu "Koda" -13
cpku "Hippa" -15

If you see light at the end of the tunnel, It's the light of the oncoming train.

  Siirry sivulle: 1 ... 49 50 51
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28247
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6355
Viestejä yhteensä545793
Uudet käyttäjät tänään0
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265918
(Tilastot päivitetty viimeksi 19.05.2024 klo 00:15)