Ohjeet ja säännöt
Takaisin
JUNNUPALSTA - Perjantaina, 09.04.2010 klo 22:54

Arvostele nick, ava ja allekirjotus!

Siirry sivulle: 1 ... 6 7 8 ... 11

welmuli

welmuli
Viestimäärä: 289

VS: ARVOSTELE NICK, AVA JA ALLEKIRJOTUS! - Tiistaina, 20.07.2010 klo 22:51  
+
0
Razak
nick: Ihan hyvä, jää mieleen, jotenkin sopii tuohon tiikeriavaan hyvin. 9-
ava: ihana tiikeri, hienon värinen ja erottuu massasta. 9puol
ak: -
spn Aireddan Warja ♥

Wenn ist das Nürnstuck git und Slotermeyer? Ja! ... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput!

Murrau

Murrau
Viestimäärä: 136

VS: ARVOSTELE NICK, AVA JA ALLEKIRJOTUS! - Keskiviikkona, 28.07.2010 klo 21:51  
+
0
-Ihana, tulee sellain ovela kettu mieleen ;) 9½
-Vähän hämärä, söpö koira! 8+
-Hmm... Liikaa englantia mun makuun ;) 7½

:Aika hyvä!= 8

runopoika

runopoika
Viestimäärä: 1126

VS: ARVOSTELE NICK, AVA JA ALLEKIRJOTUS! - Keskiviikkona, 28.07.2010 klo 22:10  
+
0
Jasse

nick: tää on ihan jees, tämmönen helppo sanoo jne ja ihan kivan kuulonenkin. ja on siinä iso alkukirjainkin. mut ei tässä kyl mitään hirveen persoonallista ole eli eipä juuri jää mieleen, hukkuu massaan.

ava: ööö no ei kyllä muhun nyt iske yhtään. ei tuosta koirasta oikeen saa mitään selvää tuossa, huono rajaus ja muutenki ois voinu ehkä valita vaa jonku toisen kuvan. en mä kyllä saanu nyt mitään irti tästä.

ak: no ei kai tätä nyt oikeen voi arvostella? paitsi et osoitteen ois voinu laittaa linkkinä nii ois helpompaa ihmisille eli useammalla tulis ehkä käytyä :)

Murrau

Murrau
Viestimäärä: 136

VS: ARVOSTELE NICK, AVA JA ALLEKIRJOTUS! - Perjantaina, 30.07.2010 klo 11:34  
+
0
voisittekos kertoo miten ton saa linkiks toho? ;)

tomaattikoira

tomaattikoira
Viestimäärä: 15

VS: ARVOSTELE NICK, AVA JA ALLEKIRJOTUS! - Perjantaina, 30.07.2010 klo 11:52  
+
0
Runopoika. Nimi kiva, tulee mieleen taiteellinen ja runolinen tyyppi :)

Avatar hauska, ei niin tavallinen. Allekirjoitusta ei ole. 8.

Räyhähenki

Räyhähenki
Viestimäärä: 1116

VS: ARVOSTELE NICK, AVA JA ALLEKIRJOTUS! - Lauantaina, 31.07.2010 klo 11:42  
+
0
tomaattikoira

nick: alkukirjain pienellä, siitä miinusta. jää mulla ainakin suht. hyvin mieleen, kun on vähän outo, muti ihan kiva silti :--) 8-

ava: kuvasta ei saa kovin hyvin selvää. mun makuun vähän liika tylsä ja tavallinen. 7

ak: jotenki sellanen haikee. en osaa sanoo oikee muuta 7
"Hänet on tuomittu!
Sinut on tuomittu!
Koko joukko on tuomittu!
Vaan mihin?
Huomaa, etten sanonut."

Christopher Paolini ~ Eragon


ex. Sippuland

Murrau

Murrau
Viestimäärä: 136

VS: ARVOSTELE NICK, AVA JA ALLEKIRJOTUS! - Lauantaina, 11.09.2010 klo 16:35  
+
0
Räyhänhenki
Vooi mä rakstan tot nimee! Nii omaperäi ja ihuna! 10- :))
Samat sanat kun äskeses, tulee mielee maija poppai xD 8½ En tykkää väreist.
Voivoi hyvä edelleen. Oon arvostellu sut ehkä miljoona kertaa. Tykkään tost allekirjotuksest. 10
= 9½

Arcturus

Arcturus
Viestimäärä: 1864

VS: ARVOSTELE NICK, AVA JA ALLEKIRJOTUS! - Lauantaina, 11.09.2010 klo 17:49  
+
0
Jasse

Nimimerkki on aika perushuttua. Ihan kiva, normaali, ei välttämättä jää päähän. Kiva että on iso alkukirjain ja nykyään sytyn helpommin suomalaisille nimille. Ei mitään merkkejä yms, niin plussaa siitäki jee. 7

Avatar: Ihan kivannäkönen hurtta siinä. Sais olla vähän valoisampi koko kuva ja vähän terävämpi muutenkin, nyt on vähän suttuinen. Mikä toi valkoinen soikio tossa kuvassa on ja mikä sen idea on? :D vähän näyttää hölmöltä. 6-

Allekirjoitus: Peruskauralla jatketaan, mua vaan haittaa suunnattomasti toi loppu, kun kaks lausetta alkaa pienellä alkukirjaimella! :heristel: 6
Do or do not. There is no try.

beata

beata
Viestimäärä: 151

VS: ARVOSTELE NICK, AVA JA ALLEKIRJOTUS! - Lauantaina, 11.09.2010 klo 18:10  
+
0
Arcturus

Nick: hui, kun on hankala sana. ei jää ainakaan mun mieleen, mahtaakohan juuri johtua tuosta sanan hankaluudesta. ihan kiva, 7
Ava: tosi suloinen! ihanan värikäs 9
Ak: ihan kiva myös, tosin LIIKAA pokemonia mun silmään... 7
no shit sherlock.

Murrau

Murrau
Viestimäärä: 136

VS: ARVOSTELE NICK, AVA JA ALLEKIRJOTUS! - Sunnuntaina, 12.09.2010 klo 13:14  
+
0
beata:
- Musta ihana, toi pieni alkukirjain, beata sorii tohon paremmin kun jos se olis Beata. Tosi kaunis! 10
- Ei oikeen mitään tuu mieleen, joku tyyppi, kivat värit xD 8-
- ? Ei voi arvostella, kivan näköst tekstii :D 8½
= 9+

welmuli

welmuli
Viestimäärä: 289

VS: ARVOSTELE NICK, AVA JA ALLEKIRJOTUS! - Sunnuntaina, 12.09.2010 klo 15:07  
+
0
Jasse

nick: Aika perus, eipä juuri erotu. 6
ava: Kiva koira, mulla jäi ainakin mieleen, mutta vähän häiritsee kun ei katso kameraan. 9-
ak: Melko pitkä mutta ei haittaa, vähän "filosofointia", muuten melko tavallinen. 9+
spn Aireddan Warja ♥

Wenn ist das Nürnstuck git und Slotermeyer? Ja! ... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput!

Natskuu

Natskuu
Viestimäärä: 1768

VS: ARVOSTELE NICK, AVA JA ALLEKIRJOTUS! - Sunnuntaina, 12.09.2010 klo 19:08  
+
0
Nick: Ihan kiva, tosin tuo tulpavee ärsyttää vähän, vaikkakin nick on näemmä lempinimi koirasta tai vastaavaa ja se täytyy olla siinä, mikäli haluaa kirjoittaa sen oikein. Muissa tapauksissa en tykkää yhtään, jos tuplaveetä käytetään korostattaessa sanaa, esim. "wau". Myöskään isoa alkukirjainta ei ole.
Ei ole nyt tarkoitus lytätä tyystin omalla mielipiteelläni toisen nicki valintaa, sori. :)

Ava: Innokas kuva, ihana häntä! :)

Ak: On myöskin kiva, tykkään kun teksti on englanniksi eikä sitä ole yritetty kääntää.

Murrau

Murrau
Viestimäärä: 136

VS: ARVOSTELE NICK, AVA JA ALLEKIRJOTUS! - Keskiviikkona, 22.09.2010 klo 17:00  
+
0
Natskuu:
Nick:
Kiva, vähän tavallinen, mutta ei tavallisuudest kai mitää haittaa oo :) Mulla jää aineskin mieleen, en tiiä miten muilla sitten :D Iso alkukirjain on SUURI plussa! Ihan jees kokonaisuudessaan ^_^
9+
Ava:
Sulonen koira, tausta sopii tohon hyvin! Aika samantyylinen kun mulla.. Heh :D
Tästäkin tällänen 9
Ak: Tätä ei oikein voi arvostella varsinaisesti, mutta haiska toi: Kotia karvoittaa :D
10

Yhteensä n. 9½

Agitem

Agitem
Viestimäärä: 1072

VS: ARVOSTELE NICK, AVA JA ALLEKIRJOTUS! - Keskiviikkona, 22.09.2010 klo 17:43  
+
0
Jasse

Nick: Suomenkielinen ja helppo sanoa mutta silti tosi kivan kuuloinen! 9½
Avatar: Ihan kiva, joskaan ei kovin ilmeikäs tai omaperäinen kautta mieleenpainuva. Jonkinlainen värikäs tilannekuva voisi olla pop kun on nätti koira sentään ;---) 8
Allekirjoitus: Ihan kiva tämäkin, pari juttua vain häiritsee:

"On kauniita kappaleita, loruja, runoja, ja asioita. On myös rumia inhottavia, tekemisiä, esineitä, ja ihmisiä. Ajatellaan miksi pahaa on olemassa? Kukaan ei halua pahaa elämäänsä, mutta jos ei ole pahaa, niin ei kai hyvääkään? Yksi elämän suurista arvoituksista .."


Siis ei sillä että olisin kamala pilkunviilaaja, mutta tämmöiset "kielioppivirheet" nyt vaan jotenkin sattuu silmään. Eli tummennetut: pilkut ennen ja-sanaa ovat turhia, joistain väleistä puuttuu sanoja. Eli "rumia inhottavia", "rumia ja inhottavia", "ajatellaan miksi", "ajatellaan, että miksi", "kai hyvääkään", "kai ole hyvääkään", + sitten loppuun olisin ehkä itse lisännyt sen kolmannenkin pisteen, kahdella vaikuttaa vähän tyngältä. 8
no you don't know what it's like
welcome to my life

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: ARVOSTELE NICK, AVA JA ALLEKIRJOTUS! - Torstaina, 23.09.2010 klo 09:57  
+
0
^ Ihan pakko puuttua tähän, että ei tuo "kai ole hyvääkään" ole pakollinen, koska sitä edeltävässä on jo "jos ei ole pahaa", joten sen voi ihan kieliopin mukaan jatkaa "niin ei kai hyvääkään". Turha sitä ole-sanaa on joka välissä toistaa, kun se on jo kerran lauseessa mainittu :)

Mutta asiaan;

Agitem: Nikistä tulee mieleen agilityteam ja sen vuoksi se kuulostaa enempi joltain seuralta kuin yksilön nikiltä. Mutta isosta alkukirjaimesta ja nikin härpättömyydestä iso plussa! 7

Ava: Ehkä hieman tylsä kuva. Kuva hieman utuinen ja koirasta olisi ehkä saanut hitusen mielenkiintoisemmankin kuvan :) Lisäksi vasemmassa kulmassa näkyvä käsi(?) häiritsee :( 6

AK: Informaatiota kotona asuvasta karvaisesta kaverista, joten mitäpä tähän nyt sanoisi. Perus, mutta menee. 7
Varjo 12/2010 ♥

Tohvelieläin

Tohvelieläin
Viestimäärä: 10

VS: ARVOSTELE NICK, AVA JA ALLEKIRJOTUS! - Torstaina, 23.09.2010 klo 16:42  
+
0
Sipulu: tulee mieleen sipuli. :D Aika perus nicki, 7½
Ava: itse en henk.kohtaisesti tykkää tuosta, mutta kukin tavallaan, 7
Ak: kiva lause, 8
Koirat

Auspai Wolffhouse-Caratia A View To A Kill
Nöffi Vaskipuron Taifuuni

Hevonen

Suomenhevonen Sikurin Saara

viruskoira

viruskoira
Viestimäärä: 3472

VS: ARVOSTELE NICK, AVA JA ALLEKIRJOTUS! - Perjantaina, 24.09.2010 klo 18:24  
+
0
Tohvelieläin

Nick: aika söpö :D tykkään tohveleista, ja tohvelieläin kuulostaa tosi söpöltä! tykkäisin kyllä enemmän jos olis kirjotettu pienellä 9
Ava: ei siinä mitään, kiva koira ja silleen, harmiku näkyy niin pienenä jotenki. 8
Allekirjotus: joo, siinä on koirien nimiä, ookoo :D en nyt erityisemmin välitä, mut iha ookoo. 7

welmuli

welmuli
Viestimäärä: 289

VS: ARVOSTELE NICK, AVA JA ALLEKIRJOTUS! - Perjantaina, 24.09.2010 klo 18:39  
+
0
viruskoira

nick: Ihan hyvä, erottuu joukosta mutta mulla tulee aina mieleen joku flunssainen koiraparka..7+
ava: Tämäkin erottuu, mutta melko pieni kuva. Voisi olla isompikin, mutta kelpaa kyllä. 9
ak: -

(Jotenkin tähän kokonaisuuteen sopii, ettei ole ollenkaan ak:ta)
spn Aireddan Warja ♥

Wenn ist das Nürnstuck git und Slotermeyer? Ja! ... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput!

Räyhähenki

Räyhähenki
Viestimäärä: 1116

VS: ARVOSTELE NICK, AVA JA ALLEKIRJOTUS! - Tiistaina, 28.09.2010 klo 19:57  
+
0
nick: tää on mun mielestä kiva, semmonen wekkuli ;--) tyksin. 9½
ava: söpö koira, tollanen vekkuli.. sopii nikkiin :--D vähän epätarkka kuva. 9
ak: ihan liikaa englantia mun makuun, sanoma toki ihan hyvä. 7½

//niin, ja kokonaisuus 9
"Hänet on tuomittu!
Sinut on tuomittu!
Koko joukko on tuomittu!
Vaan mihin?
Huomaa, etten sanonut."

Christopher Paolini ~ Eragon


ex. Sippuland
(Viestiä on muokattu tiistaina, 28.09.2010 klo 19:57)

Wyona

Wyona
Viestimäärä: 19

VS: ARVOSTELE NICK, AVA JA ALLEKIRJOTUS! - Sunnuntaina, 03.10.2010 klo 20:36  
+
0
Räyhähenki

Nick: Kiva, jotenki sellane tosi kivasti sointuva nicki :D 9
Ava: Nickiin sopiva, kiva kuva. Hiukka epätarkka, mut eiköhän nää suurin osa kuvist oo ku on nii pikkusia :D 9
Ak: En ymmärrä allekirjoitusta, tai siis sitä sen merkitystä, mikä on omaa tyhmyyttäni :D annetaan vaikkapa 8 :)

Kokonaisuus: 9 :)
waitin' for someone.

  Siirry sivulle: 1 ... 6 7 8 ... 11
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28248
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6355
Viestejä yhteensä545793
Uudet käyttäjät tänään1
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265918
(Tilastot päivitetty viimeksi 19.05.2024 klo 08:00)