Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
JUNNUPALSTA - Sunnuntaina, 11.04.2010 klo 12:15

Epäasiallista pulinaa K-18 aiheista! (Alkoholi yms.)

Siirry sivulle: 1 ... 10 11 12 ... 50

Hakataru

Hakataru
Viestimäärä: 10899

VS: EPäASIALLISTA PULINAA K-18 AIHEISTA! (ALKOHO... - Perjantaina, 16.04.2010 klo 17:09  
+
0

en tajuu edes miten kukaan voi olla niin segigsissä ettei pysty ite kävelee, mulla alkaa heti soimaan jotku hälytyskellot kun tajuun että nyt oon aika hyvissä ja pidän aina laskutoimitusta siitä et kuinka monta oon juonut.

jotkut juomat on niin salakalavia et ei sitä huomaa :-D tai jos vetelee shotteja, siin helposti miettii et "eihä nää tunnu missään otan viel yhe" ja loput sit tiietäänki...
never regret something that once made you smile

tehtailija

tehtailija
Viestimäärä: 5993

VS: EPäASIALLISTA PULINAA K-18 AIHEISTA! (ALKOHO... - Perjantaina, 16.04.2010 klo 17:15  
+
0

en tajuu edes miten kukaan voi olla niin segigsissä ettei pysty ite kävelee

kokeile mariannee, tai älä kokeile. miten hyvää <3 mut oli n0l0 laivareissu
this parrot is no more!

Reepo

Reepo
Viestimäärä: 903

VS: EPäASIALLISTA PULINAA K-18 AIHEISTA! (ALKOHO... - Perjantaina, 16.04.2010 klo 17:18  
+
0

en tajuu edes miten kukaan voi olla niin segigsissä ettei pysty ite kävelee, mulla alkaa heti soimaan jotku hälytyskellot kun tajuun että nyt oon aika hyvissä ja pidän aina laskutoimitusta siitä et kuinka monta oon juonut.



Joo, sama. Enkä mä tajua muutenkaan sellasta juomista että laattaillaan ympäriinsä, eihän sellanen oo ees kivaa. Ja luulis, että jos on kerran mennyt liiaki yli, ei halua samaan tilanteeseen toista kertaa.

Ite alotin juomaan vasta 18-vuotiaana, enkä mä nykyäänkään juo kun ehkä kerran kuussa.
(Viestiä on muokattu perjantaina, 16.04.2010 klo 17:21)

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: EPäASIALLISTA PULINAA K-18 AIHEISTA! (ALKOHO... - Perjantaina, 16.04.2010 klo 17:18  
+
0
Monesti on tullut vaan juotua ja juotua ja juotua, eikä sitä ole tajunnut kuinka humalassa on kun siinä turisee ihmisille sun muuta. Jostain syystä aina vessassa tajuaa sen miten humalassa on ja mulla yleisin onkin että istuskelen vaan pöntöllä ja totean itselleni "ei luoja, miten humalassa mä olen..." :D:D Humala on salakavala.
Varjo 12/2010 ♥

nipanapa

nipanapa
Viestimäärä: 1859

VS: EPäASIALLISTA PULINAA K-18 AIHEISTA! (ALKOHO... - Perjantaina, 16.04.2010 klo 17:19  
+
0
te ootte vaan huonoja! terveisin shottikilpailun voittaja ja mariannekin on kyl ihan vanha kuoma. pahin mitä oon kyl juonut on itsemurha johon tulee siis absinttia ja minttuviinaa... se oli oikeesti jokseenkin salakavala.

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: EPäASIALLISTA PULINAA K-18 AIHEISTA! (ALKOHO... - Perjantaina, 16.04.2010 klo 17:21  
+
0
Lisään vielä, että vaikka olen ollut kuinka humalassa niin omin jaloin mä olen aina kotia/yöpaikkaan päässyt. Sammunut olen kai kerran ja sekin oli omaan sänkyyn pari minuuttia kotiintulon jälkeen :D

Hups, sammuin myös kerran ex-poikaystävän sängylle istualleni ja sit heräsin tunnin kuluttua silleen naps, tuijottelin tovin kaikkia ja jatkoin juomista. Se oli aika hurjaa.
Varjo 12/2010 ♥

(Viestiä on muokattu perjantaina, 16.04.2010 klo 17:22)

KadaverinAlterEgo

KadaverinAlterEgo
Viestimäärä: 3720

VS: EPäASIALLISTA PULINAA K-18 AIHEISTA! (ALKOHO... - Perjantaina, 16.04.2010 klo 17:24  
+
0
Sipulu: Haahaahhahaha tuo istualleen sammuminen! :D:D
When we arrive in the middle of nowhere
Don't act like you know, I been here so many times
I never seen you before
But now that I have, I don't wanna see you no more

Haukeroinen

Haukeroinen
Viestimäärä: 1057

VS: EPäASIALLISTA PULINAA K-18 AIHEISTA! (ALKOHO... - Perjantaina, 16.04.2010 klo 18:17  
+
0
Turkista tuotu vattulikööri, se jos mikä oli salakavalaa. :DD Nauroin puol tuntia, koska sanoin et valokatkasia on sängyn alla. Sit tajusin, et se on parvisänky. Haa haa, siinä kierin puol tuntia maassa ja nauroin.
I want to be your favourite hello and hardest goodbye.

4i32U8

4i32U8
Viestimäärä: 1199

VS: EPäASIALLISTA PULINAA K-18 AIHEISTA! (ALKOHO... - Lauantaina, 17.04.2010 klo 04:36  
+
0
höpönlöpönpöppö :ttou:
(Viestiä on muokattu lauantaina, 17.04.2010 klo 07:30)

Churri

Churri
Viestimäärä: 229

VS: EPäASIALLISTA PULINAA K-18 AIHEISTA! (ALKOHO... - Lauantaina, 17.04.2010 klo 06:07  
+
0
Aw, meillä on tapana "host siskon" kanssa aina silloin tällöin ottaa parit tuollaset mansikkajuomat perjantai-iltojen kunniaksi. Ne on ehkä ainoita, mitä en juo humalahakuisesti. Äskenkin juotiin kummatkin parit, ja voin todeta että ne jos jotkut on hyviä!

Ensi perjantaina meillä tosin on bonfire (jaksaako joku taas suomentaa, kun eräällä ei aivot rullaa tähän aikaan enää yhtään) ja juhlistetaan mun ja systerin synttäreitä (mulla tiistaina ja sillä lauantaina) vähän railakkaimmissa tunnelmissa. Ei jaksa odottaa. :nauru:
My goal in life is to be as good of a person as my dog already thinks I am.

Hakataru

Hakataru
Viestimäärä: 10899

VS: EPäASIALLISTA PULINAA K-18 AIHEISTA! (ALKOHO... - Lauantaina, 17.04.2010 klo 10:42  
+
0
Hei miks mä herään melkeen poikkeuksetta 9-10 aikaan sillon kun oon ollu juomassa edeltävänä iltana? Kai sille on joku looginen selitys :-D.. Vaik aina tuun 4.30-5.00 aikaan kotiin niin herään ihan pirteenä ysin aikaan!? Ei mun kaveritkaan oo tälläsiä ja enkä muuten oo yhtään mikään aamu ihminen. Hmm oon miettiny tota.

Aika floppi perjantai, mis kaikki ihmiset oli?! Mut ei se kyl mun menoo haitannu :-D Oopsista keikkaa olipahan taas happy hourit.
never regret something that once made you smile

Arcturus

Arcturus
Viestimäärä: 1864

VS: EPäASIALLISTA PULINAA K-18 AIHEISTA! (ALKOHO... - Lauantaina, 17.04.2010 klo 11:25  
+
0
Oooh eilen oli ränni päällä ja mun piti vielä olla kuski. Joskus 10 vaille 21 tajusin että perkele mun on pakko saada kaljaa ja voi sitä kiirettä kun piti ehtiä seudun ainoaan auki olevaan kauppaan, Lidliin :---D mut sain kaljaa ja oli maailman surkeimmat bileet ikinä mutta mikäs siinä!

Siitä ku joku ninapapa mietti että miten kukaan voi juoda ittensä niin heikkoon kuntoon ja eikö sitä ite tajua missä kunnossa on, niin hehe!
Oltiin toissakesänä kaverini isäpuolen mökillä. No, se istuskeltiin ulkona sellasen terassipöydän ääressä kun se isäpuoli toi "raikasta kesäjuomaa" (mikä oli muuten parasta ikinä, pakko varmaan käydä kinuamassa resepti..) missä oli ilmeisesti rutkasti alkoholia, mutta ei siinä maistunut yhtään. Aurinko porotti ja oli kuuma, niin ihanan jäähileinen juoma maistui aikalailla. Siinä kun istui, tuntui kyllä että olisi pieni kiva nousuhumala päällä, vaikka ei sen enempää. Illan lopulla oli vihdoin aika nousta siitä samalta jedityspaikalta missä olin istunut varmaan 5h nousematta mihinkään :D:D juomaa oli mun kurkkuun mennyt jo "muutama" litra ilmeisesti..
No, kun vihdoin nousin paikaltani, kaikki humahti suoraan päähän. Istuessa ei ollut mitään hätää, mutta heti kun pääsin pystyyn, tajusin olevani ihan konttauskunnossa :D:D Näinkin voi käydä.
Do or do not. There is no try.

4i32U8

4i32U8
Viestimäärä: 1199

VS: EPäASIALLISTA PULINAA K-18 AIHEISTA! (ALKOHO... - Lauantaina, 17.04.2010 klo 11:38  
+
0
mulle on siunautunu näköjään semmonen viinapää että muisti menee lähes poikkeuksetta aina, ja monesti kans juomista edeltävältä ajalta eli koko edelliseltä päivältä. toi pelottaa mua ihan tajuttomasti ja musta tuntuu että nyt on hyvä aika pitää taas vähän taukoa ennenku oikeesti tapahtuu jotain

tehtailija

tehtailija
Viestimäärä: 5993

VS: EPäASIALLISTA PULINAA K-18 AIHEISTA! (ALKOHO... - Lauantaina, 17.04.2010 klo 13:07  
+
0

Churri kirjoitti: bonfire

nuotio eiks
this parrot is no more!

Stu

moderaattori
Stu
Viestimäärä: 2198

VS: EPäASIALLISTA PULINAA K-18 AIHEISTA! (ALKOHO... - Lauantaina, 17.04.2010 klo 13:10  
+
0
^jees tai usein se kai suomennetaan enemmänki kokoks, noi bonfiret joiden ympärille kokoonnutaan juhlimaan on usein sellasia suht isoja kuitenki
"Strength does not come from physical capacity. It comes from an indomitable will."

- Mahatma Gandhi


Wandering & Wondering Down Under

MAD

MAD
Viestimäärä: 6504

VS: EPäASIALLISTA PULINAA K-18 AIHEISTA! (ALKOHO... - Lauantaina, 17.04.2010 klo 13:11  
+
0
jos ootte alaikäsiä niin tietääkö/sietääkö teidän porukat teidän juomisen ? meillä porukat kyllä tietää että oon välistä aika villistikkin harrastanu alkoholin lutraamista ja ne ei kyllä oo ikinä siitä tykänny. mulla vaan sattuu olemaan isoveljet (17,21) ja ne on saanu aikoinaan ne suurimmat huudot. kyllä mä pystyn noille sanomaan et otetaan ehkä parit kavereiden kanssa, mut ei ne mua kannusta sellaseen. oon vaan monesti sanonu et mulla kyl pysyy maltti ja eipä ne vanhemmat kauheesti sille mitään voi et juon sillontällön.

tehtailija

tehtailija
Viestimäärä: 5993

VS: EPäASIALLISTA PULINAA K-18 AIHEISTA! (ALKOHO... - Lauantaina, 17.04.2010 klo 13:19  
+
0
no meinasin laittaa mut en ollu varma et kumpi se oli, noo mut sama idea kuitenki

// MAD, kyl ne tietää ne kerrat jolloin oon niitten seurassa ja sit yhen överikeikan tietää mut ei muuten, kylhän mutsi aavistelee aina jotain ja sillee yrittää kannustaa kertoo mut sit ku kerron ni sielt tulee jyrkkä EI ja huutoo ni ei huvita :D
this parrot is no more!
(Viestiä on muokattu lauantaina, 17.04.2010 klo 13:21)

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: EPäASIALLISTA PULINAA K-18 AIHEISTA! (ALKOHO... - Lauantaina, 17.04.2010 klo 13:28  
+
0

ja sit yhen överikeikan tietää

:D:D jos tää on se kerta
Varjo 12/2010 ♥

tehtailija

tehtailija
Viestimäärä: 5993

VS: EPäASIALLISTA PULINAA K-18 AIHEISTA! (ALKOHO... - Lauantaina, 17.04.2010 klo 13:32  
+
0
nojoo on :D
this parrot is no more!

KadaverinAlterEgo

KadaverinAlterEgo
Viestimäärä: 3720

VS: EPäASIALLISTA PULINAA K-18 AIHEISTA! (ALKOHO... - Lauantaina, 17.04.2010 klo 15:59  
+
0
Kyllähän ne alusta asti tiesi, kun hommasivat mulle juomatkin ensimmäiseen ryyppyreissuun.
When we arrive in the middle of nowhere
Don't act like you know, I been here so many times
I never seen you before
But now that I have, I don't wanna see you no more

  Siirry sivulle: 1 ... 10 11 12 ... 50
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28248
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6355
Viestejä yhteensä545793
Uudet käyttäjät tänään1
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265918
(Tilastot päivitetty viimeksi 19.05.2024 klo 08:00)