Ohjeet ja säännöt
Takaisin
JUNNUPALSTA - Torstaina, 30.09.2010 klo 23:31

Epämääräiset lapsuuden leikit

Siirry sivulle: 1 2

KadaverinAlterEgo

KadaverinAlterEgo
Viestimäärä: 3720

EPäMääRäISET LAPSUUDEN LEIKIT - Torstaina, 30.09.2010 klo 23:31  
+
0
Millaisia tyhmiä leikkejä te leikitte penskoina? :kieli: Yksityiskohtaisia selostuksia!

Me leikittiin yhden kaverin kanssa aina muovailuvahoilla. Väkerrettiin niistä joka kerta joutsenia ja niiden munia. Leikki meni joka kerta saman kaavan mukaan: Ensiksi joutsenet paritteli vapaavalintaisen muovieläimen kanssa, raskausajan jälkeen ne muni ihan tajuttoman läjän munia. Munimishetki oli ihan ainutlaatuinen. Se kesti aina tietyn ajan, joka katsottiin sekuntikellosta. Koko se aika hoettiin "mun mun mun mun mun" ja muotoiltiin muovailuvahasta mahdollisimman paljon munia. Lopulta me oltiin itse jättiläisiä, jotka kävi seuraavana yönä liiskaamassa joutsenten munat. Jättiläiset tuli aina yöllä. Pistettiin valot pois ja käveltiin tömistellen huoneessa ja puhuttiin möreällä äänellä. ::D

Lisäksi me leikittiin aina eskarissa barbeilla hirveitä kännäysbileitä..... Aina joku muka joi liikaa viinaa, ja sen jälkeen laitettiin ne hässimään keskenään. Lisäksi niillä oli kamalia kolmiodraamoja keskenään. :D Noissa bileissä myös barien eläimet oli tietty mukana kännäämässä!

Sitten muistaakseni yksi leikki meni niin, että jaettiin pehmolelut tyttö- ja poikaleluihin ja tehtiin tyttöleluille oma kylä. Sen jälkeen kylässä muka alkoi kiertää huhu, että kylään olis tulossa MIESPARAATI, josta pitäisi pokata itselle kumppani. Noihin leikkeihin kuului tietenkin Avarasta Luonnosta opittuja nytkiviä paritteluliikkeitä ja TV:stä opittuja draamakohtauksia, kun "isä" ei halunnutkaan jäädä perheensä luokse vaan lähti naisiin toiseen kylään. :shifty:
When we arrive in the middle of nowhere
Don't act like you know, I been here so many times
I never seen you before
But now that I have, I don't wanna see you no more

Räyhähenki

Räyhähenki
Viestimäärä: 1116

VS: EPäMääRäISET LAPSUUDEN LEIKIT - Lauantaina, 02.10.2010 klo 15:08  
+
0
talvisin oikee hittileikki oli meillä päiväkodissa, että mentiin pihalle lumilapiot kainalossa, ja alettin kaivamaan pihalle tunneleita. tunnelia piti kaivaa niin syvään, että ruoho näkyi. kun meiltä sitten kysyttiin, että "mitä varten te noin tykkäätte kaivaa?", niin vastaus oli "nokun me kaivetaan kiinaan saakka, ja saadaan siellä sitten kunnon riisiannokset!". ei me koskaan pettymykseksemme sinne kiinaan asti sitten päästykään, mutta tota me tehtiin joka talvi.

lisäksi, hirvenmetsästys oli kunnon sisäleikki, josta tytötkin tykkäsi.
meille tuli päiväkotiin iltapäiväsin aina ekaluokkalaisia, joilta oli koulu loppunut ja olivat hoidossa sitten sen aikaa, että vanhemmat tuli hakemaan. yks näistä ekaluokkalaisista oli sellanen hirvipoika, joka oli jo kersana tosi kiinnostunut hirvistä, ja lähinnä niiden metsästämisestä.
aina kun eput saapu hoitoon, meillä alkoi hirvenmetsästysleikki. ja leikki meni näin:
aluksi valittiin metästäjät, ne oli yleensä eppulaisia poikia.
sitten hirvet, joihin vapaaehtoisia ei juurikaan ollut(miksihän?).
ja viimeiseksi valittiin metästäjien koirat(ite olin yleensä tässä joukossa).
hirvet meni piiloon, ja metästäjät lähti koirineen ja "pyssyineen"(oksanpätkät) niitä jahtaamaan.
kun hirven bongasi, se piti tietenkin ampua(;----(). yleensä hirvi osasi itse sanoa, osuiko luoti vai ei(:--D). sitten kun hirven sai, sitä mentiin koko metsästäjäjoukolla perkaamaan(mikä se sana on?), ja kaikki naminamimaksat ynnämuut annettiin koirille syötäviksi ;--)
ja kaikilla oli mukavaa.
"Hänet on tuomittu!
Sinut on tuomittu!
Koko joukko on tuomittu!
Vaan mihin?
Huomaa, etten sanonut."

Christopher Paolini ~ Eragon


ex. Sippuland

Miaci

Miaci
Viestimäärä: 1868

VS: EPäMääRäISET LAPSUUDEN LEIKIT - Lauantaina, 02.10.2010 klo 15:12  
+
0
Mä leikin pienenä monesti sellasta, että oli villieläimet ja oli kotieläimet ja niiden välissä oli aita. Villieläimet kävi aina välillä aidan toisella puolella ja saalisti lehmiä sun muita. Sitten se maatilan omistaja ei tykännyt siitä ja yritti tappaa villieläimet.
What if I say I'm not like the others?
What if I say I'm not just another one of your plays?
You're the pretender
What if I say I will never surrender?

Reepo

Reepo
Viestimäärä: 903

VS: EPäMääRäISET LAPSUUDEN LEIKIT - Lauantaina, 02.10.2010 klo 16:00  
+
0
Kaikkia mielenkiintosia barbileikkejä on täälläkin leikitty! Meillä siihen perinteisiin leikkiin (jota leikittiin kerta toisensa jälkeen lähes samalla kaavalla) kuului kolme barbia eli Action man, Veikka Gustafsson (kyllä, meillä oli kyseisistä henkilöistä barbiversiot :D) ja kaunis blondi. Veikka yritti sitten näissä leikeissä aina raiskata tuota blondia naista, mutta Action man oli se joka pelasti naisen pahan Veikan kynsistä. Ja lopulta Action man ja blondi rakastuivat ja hässivät lopussa ja elivät romanttista elämää...
Veljen kanssa leikittiin aina Pokemon leikkejä. Tehtiin legoista paloasema ja siellä asui sellanen legoukkeli nimeltään Matti Nykänen (:D) Pikachunsa kanssa. Ne sitten aina kävivät pokemonjahdissa. Tietenkin leikkiin kuului myös pahis, joku legonainen, joka kävi aina yöllä kävelemässä Nykäsen kodin ympäristössä, kurkki ikkunoista ja yritti varastaa tältä pokemoneja. :D Meillä on oikeestaan ollu ihan hirveesti kaikkea, tulis varmaan paksu romaani jos alkaisin kaikista kertomaan.... :D

Trix

Trix
Viestimäärä: 1018

VS: EPäMääRäISET LAPSUUDEN LEIKIT - Maanantaina, 04.10.2010 klo 20:05  
+
0
Mulla riittää näitä kyl vaik kuinka :'D Kaikkia enää muistakkaa
Yhen kaverin kaa leikittii leijonakuningasta aina: DD oltii iha hulluina siihe videoon sillo!
Ja toisen kaa oli mitä omituisimpia barbileikkejä, en muista kunnolla mut kerranki tais olla jotain agentteja ne tai jotai :'D Nii ja lotta littles- leluja kerättii ja niillä ne leikit.. voi hyvänen aika mun kaveril oli/on hyvä mielikuvitus!!! Se keksi mitä hulluimpia juttuja : DD ne oli kyl iha mahtavia!
Lisääki on mut en osaa/jaksa selittää :D
I'll spread my wings and I'll learn how to fly
I'll do what it takes till I touch the sky

viruskoira

viruskoira
Viestimäärä: 3472

VS: EPäMääRäISET LAPSUUDEN LEIKIT - Maanantaina, 04.10.2010 klo 20:08  
+
0
Mieleenpainuvin leikki oli varmaan huppeliautoilu (voiluoja:DDDDDD)
Juostiin ees taas tota pihatietä ja leikisti ajettiin autoilla, ja huudeltiin kaikkee "oon huppelissa!" juttuja ja ajeltiin ristiin rastiin ja sit joku oli yleensä siinä keskellä yhen puun kohalla ja näytti liikennevaloja että millon saa mennä ja millon ei.

KadaverinAlterEgo

KadaverinAlterEgo
Viestimäärä: 3720

VS: EPäMääRäISET LAPSUUDEN LEIKIT - Maanantaina, 04.10.2010 klo 20:12  
+
0
Voi luoja!!! :DDDd
When we arrive in the middle of nowhere
Don't act like you know, I been here so many times
I never seen you before
But now that I have, I don't wanna see you no more

Hakataru

Hakataru
Viestimäärä: 10899

VS: EPäMääRäISET LAPSUUDEN LEIKIT - Tiistaina, 05.10.2010 klo 18:48  
+
0
Mä ja mun sisko leikittiin aina supersukkaa! Haluttiin aina heseen syömään koska siel oli ainaki ennen vanhaan sellanen keltanen kierreliukumäki ja mul piti olla sukkahousut jalassa ja sit aina roikuin pääalaspäin siin liukumäessä ja sisko tarrautu mun sukkaan ja yritti pelastaa mut etten valu alas ja 'kuole'. Yleensä mä olin toi supersukka ja sisko oli pelastaja. Se oli hauskaa ja sitä jakso leikkii ihan sika pitkään :D:D:D Ja meil oli kaks sellasta jättikarhua ja niil oli aina romanssi ja munki barbit on hässiny keskenään. Voi ei mä en enää ees muista yksityiskohtasesti mun leikkejä :( Mut leikin pienenä ihan hirveesti. Muistan parhaiten kaikki kauppa, koulu, eläin, talli ja toimistoleikit ja ku tehtiin kukkakimppuja ja myytiin niit kadulla mummoille ja laulettiin aina ukkoselle et et alkais ukkostamaan oikei kovaa :D ja talvisin aina vaelleltiin ja esitettiin jotain eläimiä ja jos löydettiin jäämäki niin yritettiin aina päästä niit ylös ja toinen yritti pelastaa toisen ylös. Ja pojat aina kiusas tyttöjä vesipyssyillä!
Aainii tarhassa aina joskus leikin yksin jotain ihme salapoliisia :D Pyöräilin semmosel punasel kolmipyörällä ja sain ruokalan oven luota aina jonku salasen tehtävän ja sit lähin suorittaa sitä sil pyörällä ja sinne tapahtumapaikalle oli aina hirvee matka ja kiemurtelin siel pitkin pihaa...
never regret something that once made you smile
(Viestiä on muokattu tiistaina, 05.10.2010 klo 18:51)

buika

buika
Viestimäärä: 52

VS: EPäMääRäISET LAPSUUDEN LEIKIT - Tiistaina, 05.10.2010 klo 19:47  
+
0
kiitos päivän nauruista :D:D:D

hitsi kun mulla ei tule mieleem mitään. mutta sen muistan, että kyllä munkin barbeilla hässimisleikkejä leikittiin.

muistan myös sen, kun meikä about 5 vee ja isoveli leikittiin legoilla, mun keijukais-lego tuli liitelemään veljen cowboy-kaupungin ylle, ja suutuin veljelle, kun sen ukkeli ei sanonutkaan OOOOH MITEN KAUNISS, niinkuin mä olin suunnitellut >.< tästä seurasi se, että aloin kiljua NONI SE NÄKI TÄN NYT, ja veli vaan sanoo joojoo.

mutta aw, ties mitä tuli leikitty, erityisesti veljen kanssa :3
run away.

MAD

MAD
Viestimäärä: 6504

VS: EPäMääRäISET LAPSUUDEN LEIKIT - Tiistaina, 05.10.2010 klo 19:55  
+
0
Isoveljet on aina retuuttanu mua :D ku olin joku 5 vee nii Niko työnsi mua sellasen leikkitraktorin kanssa niin kovaa et lensin kyydistä ja sit Teemu oli roisto mikä varasti mut ja sit mä olin panttivanki ja pojjaat tappeli leikkipyssyillä ja mun piti maata hiljaa :D

Sit kans perus et kilpailtiin et kuka söi vaik eniten kirvoja tai muurahaisia ja kuka uskaltaa syödä vaik perhosen tai kastemadon..
Niin ja sit mä olin Teemun äiti ja tukistin sitä aina hlvetin kovaa jos se puhu mun mielestä väärin (= aina ku se avas suunsa......) :D

Natskuu

Natskuu
Viestimäärä: 1768

VS: EPäMääRäISET LAPSUUDEN LEIKIT - Tiistaina, 05.10.2010 klo 21:08  
+
0

Hakataru kirjoitti:

Aainii tarhassa aina joskus leikin yksin jotain ihme salapoliisia :D Pyöräilin semmosel punasel kolmipyörällä ja sain ruokalan oven luota aina jonku salasen tehtävän ja sit lähin suorittaa sitä sil pyörällä ja sinne tapahtumapaikalle oli aina hirvee matka ja kiemurtelin siel pitkin pihaa...



Aws, tää sai niin hyvälle mielelle! :D

dronttiedward

dronttiedward
Viestimäärä: 5224

VS: EPäMääRäISET LAPSUUDEN LEIKIT - Keskiviikkona, 06.10.2010 klo 21:25  
+
0
Mulla oli yks tositosi epämääränen leikki, jota leikin yksikseni. Meidän naapurissa asuu edelleen yks mua ehkä 4v nuorempi poika, jonka aina pienenä houkuttelin joko meidän KASVIHUONEESEEN tai pihasaunaan ja lukittin sen pitkiksiki ajoiksi sinne :DDDD Joskus se saatto olla siellä tunninkin. En yhtään ihmettele miksei se tervehdi mua jos törmätään täällä.
the only way to true happiness is to live in the moment and not be worried about the future

Haukeroinen

Haukeroinen
Viestimäärä: 1057

VS: EPäMääRäISET LAPSUUDEN LEIKIT - Perjantaina, 08.10.2010 klo 16:07  
+
0
No tietty nä perus barbien panoleikit :DDD Sit semmone oli kans hyvä leikki et oltii kaverin kans jotain isoja teinejä, ja meil oli kuvitteelliset poikaystävät ja sit saunassa salaa polteltiin tikun palasia tupakoina xDD Myös otettiin shamppanja laseihin limua, juotiin niitä vähän ja sit oltii kännissä jossain hurjissa bileissä <3

Muaahhahaaa ja sit eskaris oli sellanen leikki jota leikin kahen pojan kanssa pimeessä komerossa :DD Sinne oltii tehty tyynyist pesä, ja oltii leijonii. Mä olin lauman ainoa naaras joka sit synnytti sinne jtn muovieläimii :--D
I want to be your favourite hello and hardest goodbye.

Jannnika

Jannnika
Viestimäärä: 55

VS: EPäMääRäISET LAPSUUDEN LEIKIT - Perjantaina, 08.10.2010 klo 23:08  
+
0
Voi apua, mulla näitä ois ihan sikana :D

Paras on ehkä "Räbit änddö Hilsai". Nimi oli jostain laulusta jossa laulettiin jostain kaneista kukkuloilla, mutta me ei ihan osattu englantia niin niin.. :D Joka tapauksessa leikissä osa oli räbitejä ja osa hilsaita. Hilsait oli jotain eläimiä siis jotka metsästi räbitejä. Ympäri taloa/pihaa/missä ikinä leikittiinkään heitettiin pehmoleluja, jotka olivat räbitejen ruokaa. Räbiteillä oli pesä jossa ne asuivat ja sieltä niiden piti aina lähteä etsimään ruokaa. Pesään ei saanut tulla takaisin ilman uutta pehmolelua. Hilsait yrittivät sitten aina metsästää näitä räbitejä ja jos sen sai kiinni niin räbitistä tuli hilsai. Kun kaikki räbitit oli jäänyt kiinni tai kaikki pehmolelut oli haettu niin vaihdettiin rooleja. Tärkeää oli kuitenkin, että ei vaan juostu hulluna ympäriinsä ja jahdattu toisiaan, vaan hilsaiden piti aina kehittää joku metsästyssuunnitelma ja vaania jossain. Ne eivät myöskään saaneet jahdata räbitejä koko ajan, koska eihän niillä voinut aina olla nälkä :D

Toinen hittileikki oli susilauma. Siinä oli yleensä kaksi tai kolme susilaumaa jotka taistelivat keskenään ja yrittivät valloittaa toisten reviiriä. Myös laumojen sisällä oli taistelua kun joku halusi yrittää johtajaksi. Jos halusi niin sai myös erota laumasta ja perustaa oman ja olla sitten sen johtaja.

Kesäisin leikittiin aina pokemon-kaupunkia. Kaupoissa myytiin sellasia pokemon-palloja missä oli sisällä aina joku pokemoni ja niitä meillä oli aika iso kasa. Hiekkalaatikolle rakennettiin niille kaupunki ja sitten niillä leikittiin siellä. Yksi oli kaupungin kuningas ja se asui korkeimmalla kukkulalla. Välillä kaupunkiin tuli tulva (toteutettiin vesiletkulla) ja kaikki tuhoutui ja osa kuoli jne. Sitten etsittiin eloonjääneitä raunioista ja haudattiin kaikki kuolleet. Sieltä hiekkalaatikosta löytyisi varmaan vieläkin 20 pokemonia jos niitä sieltä kaivais :D

Kaikki barbileikit on tietenkin myös leikitty.

beata

beata
Viestimäärä: 151

VS: EPäMääRäISET LAPSUUDEN LEIKIT - Lauantaina, 09.10.2010 klo 13:55  
+
0
Joo, meilläkin oli serkun ja siskojen kanssa näitä teinileikkejä, aina serkun vieraillessa joku meistä keksi että "leikitääks taas isoi tyttöi?". Ja tietty, pikku puunpalaset oli tupakkaa ja niistä sitten purtiin palasia kun ne paloi :DD Ja oltiin tietty aina kännissä ja riideltiin "äidin" kanssa, joka sattumalta olin aina minä. Ja suutuin aina hirveesti ku kakarat ei totellu :<
Tai jos ei ollu äitiä, oli yks poika koko leikissä, tätäkin esitin ainoastaan minä, ja sen nimi oli aina Juuso. :D Siinäkin oli sitten kauheet kolmiodraamat jne.
Hitsi kun muistaisin lisää leikkejä...

Barbileikkejä ollaan mekin leikitty ;) Ja kaikki mahdolliset heppaleikit ollaan menty läpi, niin länkkärit, kouluratsastajat kuin esteratsastajatkin. Keppihevosia ei ikinä ole ollut. Oltiin joko sillä tavalla, että itse itsensä hevonen ja ratsastaja samaan aikaan, tai joku toinen esittää hevosta. Ja hypittiin tietenkin ihan hirveästi esteitä kaikki kesät, henkilökohtainen ennätykseni monen vuoden takaa taisi olla jokin 120 cm ilman kenkiä? :DD
Ja sitten aina nää kilpailut, oli kerran kauheita kolmipäiväsiä rääkkikisoja hellesäällä, kun hypittiin pitkin metsiä ja rakenneltiin hienoja esteitä meidän kenttähepoille.... :D
no shit sherlock.

Agitem

Agitem
Viestimäärä: 1072

VS: EPäMääRäISET LAPSUUDEN LEIKIT - Sunnuntaina, 10.10.2010 klo 09:19  
+
0
Synnytysleikit oli yksi mikä mieleen nyt tuli :shifty: ekaks hässittiin jossain peräkomerossa ja sen jälkeen se naisen virkaa hoitanut astui ulos huutaen hirveesti että aahh, olen raskaanaaagghh! ja sitten vaan äkkii nainen siihen lepäämään ja isä (joka useimmiten oli oikeasti tyttö, mutta välillä kävi niinkin että hässijät olivat oikeasti nainen ja nainen ja seurauksena oli "lesbovauva" kuten sitä nimitimme, ja tämä lesbo-ominaisuus oli periytyvä) pitämään kädestä ja sanomaan että huhhuh, ponnista vain, sitten kauhee ähkintäpuhkinta ja vauva (nukke) maailmaan. Ja sen jälkeen oltiin silleen että jes, äiti syötti vauvan kerran, pisti nukkumaan ja häipy puolisonsa kanssa uudestaan peräkomeroon :nauru: ja kun kaikki nuket (12kpl) oli tällä tyylillä synnytetty, 11 niistä kuoli syöpään, yksi jäi henkiin ja kasvo isoksi (joku meistä sitten jatko sen roolia) ja rupes hässimään jonkun kanssa synnyttäen taas ne 12vauvaa edellä mainittuun tapaan, sitten 11 kuoli syöpään, yksi kasvoi isoksi ...
no you don't know what it's like
welcome to my life

Jannnika

Jannnika
Viestimäärä: 55

VS: EPäMääRäISET LAPSUUDEN LEIKIT - Maanantaina, 11.10.2010 klo 17:31  
+
0
^ Hahah! :D Piristi päivää kummasti.

beata kirjoitti:

Barbileikkejä ollaan mekin leikitty ;) Ja kaikki mahdolliset heppaleikit ollaan menty läpi, niin länkkärit, kouluratsastajat kuin esteratsastajatkin. Keppihevosia ei ikinä ole ollut. Oltiin joko sillä tavalla, että itse itsensä hevonen ja ratsastaja samaan aikaan, tai joku toinen esittää hevosta. Ja hypittiin tietenkin ihan hirveästi esteitä kaikki kesät, henkilökohtainen ennätykseni monen vuoden takaa taisi olla jokin 120 cm ilman kenkiä? :DD
Ja sitten aina nää kilpailut, oli kerran kauheita kolmipäiväsiä rääkkikisoja hellesäällä, kun hypittiin pitkin metsiä ja rakenneltiin hienoja esteitä meidän kenttähepoille.... :D



Mekin leikittiin ala-asteella aina välitunneilla heppaleikkejä. Meillä oli koulun pihalla sellanen ratsastuskenttä. Yks tai kaks oli kouluttajia ja loput sitten hevosia. Jos ei ollut tarpeeksi hyvä niin joutui teurastettavaksi eikä saanut olla mukana ennen seuraavaa päivää :D Se ei siis ollu mitenkään kiva juttu jos joutu teurastamolle, vaan siinä ihan oikeesti heitettiin ulos leikistä eikä päästetty mukaan enää sinä päivänä.

Surkuli

Surkuli
Viestimäärä: 376

VS: EPäMääRäISET LAPSUUDEN LEIKIT - Maanantaina, 11.10.2010 klo 18:11  
+
0
Näitä on hullun kiva lukea :D

Nojoo, meillä oli parhaan kaverin kanssa kauheesti kaikkia hienoja leikkejä ja kaikilla oli oma nimi; tornileikki, tyttö ja pomo, kissa ja hiiri, omat leikit, meriponit uimahallissa, housusaaret ja tiikeriohjelma - vain muutamia mainitakseni. :D
Kerran juuri tämän kaverini kanssa päätimme viisaina pikkutyttöinä riisua kaikki muut vaatteet paitsi pikkuhousut ja läjähtää istumaan vedellä täytettyyn pesuvatiin. :D

Päiväkodissa leikimme aina "pappa huumeenkäyttäjää", jossa yksi esitti kys. pappaa, ja muut yrittivät puolustautua ja keksiä toimintasuunnitelmia sen varalle, jos huumeenkäyttäjä esimerkiksi ahdistaisi laiturin päähän.
Welsh corgi pembroke Miss Lobelia "Nala"

tuleaari

tuleaari
Viestimäärä: 4478

VS: EPäMääRäISET LAPSUUDEN LEIKIT - Maanantaina, 11.10.2010 klo 18:19  
+
0
Leikittiin kaverin kanssa hiekkalaatikolla kivillä Beatlesia. Siis valittiin kivet ja päätettiin että noniin tämä kivi on Paul ja tämä George jne. oli muuten hauskaa :D

Ja sit koko lapsuuden oon tietenki leikkiny hevosta
Mä kävelen kotiin joka kerta eri polkuu katon maisemii ja astun jalat solmuun.
(Viestiä on muokattu maanantaina, 11.10.2010 klo 18:19)

Hypnotic

Hypnotic
Viestimäärä: 353

VS: EPäMääRäISET LAPSUUDEN LEIKIT - Maanantaina, 11.10.2010 klo 19:54  
+
0
Sain hyvät naurut Surkulin "Pappa huumeenkäyttäjästä" ::DD Sekä tietenkin synnytysleikeistä.

Miksei nyt tule mieleen jotain tosi friikkiä leikkiä... Niitä meillä kyllä riitti.
"Sellainen henkilö, joka syö pannukakkua ja hilloa,
ei voi olla kauhean vaarallinen."
(Viestiä on muokattu maanantaina, 11.10.2010 klo 19:54)

  Siirry sivulle: 1 2
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28213
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6341
Viestejä yhteensä545737
Uudet käyttäjät tänään1
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään2
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265896
(Tilastot päivitetty viimeksi 06.05.2024 klo 11:00)