Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
JUNNUPALSTA - Perjantaina, 18.06.2010 klo 21:53

Epäonnen pulina nro 13

Siirry sivulle: 1 ... 10 11 12 ... 76

Lapikas

Lapikas
Viestimäärä: 1790

VS: EPäONNEN PULINA NRO 13 - Lauantaina, 19.06.2010 klo 22:30  
+
0
Onhan siitä, vaikkei uskoisi niin...

Ja okkei. :D Mihis työ meette retkeilemään? Älä vaan sano et Lapin erämaihin ja mökille, tai tuun hyyyyvin kateelliseks >:(
En tahtonut muuta kuin kaiken.

Sarvikas

Sarvikas
Viestimäärä: 1579

VS: EPäONNEN PULINA NRO 13 - Lauantaina, 19.06.2010 klo 22:31  
+
0
Varmaan Syötteen kansallispuistoon, se on jossain siinä Oulun ja Kuusamon välissä.
Onko sulla jotain kesäsuunnitelmia?

Oon kuunnellut varmaan koko päivän E-typeä ihan innoissani! :D
come on night, take me home

Lapikas

Lapikas
Viestimäärä: 1790

VS: EPäONNEN PULINA NRO 13 - Lauantaina, 19.06.2010 klo 22:33  
+
0
Kuulostaa hyvältä sekin. :) Kansallispuistot. ♥

Eipä mulla ihmeempiä. Ainakin tän kuun loppuun vietän kesätöissä, huomenna mennään poikaystävän kanssa Särkänniemeen vähän lapseileen ja heinäkuun 12. se jo lähteekin armeijan harmaisiin... Loppukesä meneekin sitten viikonloppuvapaita odotellessa. :D
En tahtonut muuta kuin kaiken.

Deanna

Deanna
Viestimäärä: 2261

VS: EPäONNEN PULINA NRO 13 - Lauantaina, 19.06.2010 klo 22:36  
+
0
Näyttää Sysmään juhannukseks toosi hyvää keliä (vaik tietty tänne meiän paikkakunnalle vielä parempaa) mut mieluummin oon kyllä mökillä ei-niin-kauheassa-helteessä ku täällä kotona lojun tylsistyneenä..

Sarvikas

Sarvikas
Viestimäärä: 1579

VS: EPäONNEN PULINA NRO 13 - Lauantaina, 19.06.2010 klo 22:37  
+
0
Eii, toivottavasti ei tukka lähde! :D

Tänä kesänä en ole kyllä särkänniemeen menossa, viime kesänä oli sen verran ikävä reissu kun menin yksin (kukaan ei tullut seuraksi) ja siellä se yksinäisyys ja ikävyys oikein korostui, etenkin kun yksi laitteenpitäjä oli hyvännäköinen ja olin siinä jonossa vaan joidenkin 10-vuotiaiden keskellä tuntien itseni surkeaksi :D kaiken lisäksi mun "huvipuistopää" on huonontunut, alkoi päätä särkeä. Lintsi kiinnostaisi kyllä vähän kun siellä olen käynyt viimeksi joskus 2002 ja siellä tuntuu olevan enemmän "vauhdikkaita laitteita".
come on night, take me home

nipanapa

nipanapa
Viestimäärä: 1859

VS: EPäONNEN PULINA NRO 13 - Lauantaina, 19.06.2010 klo 22:38  
+
0
miellyttävimmät tavat herätä, osa 79: vanhemmat päättää siirtää bileet baarista tänne, koko talo täynnä ja musiikiksi valikoituu joku vanha rock, aivan täysiä tietenkin...

sain kuitenkin kerättyä itseni ja noustua ja haettua jopa leipää tuolta keittiöstä vaikka siellä on ihmisiä !!! toki eka asia minkä kuulen kun siinä saavun paikalla oli et "minä siirryin perussuomalaisiin!!". tää on just niitä hetkiä kun toivon enemmän kuin mitään että asuisin jo omillani.

Aimee

Aimee
Viestimäärä: 2861

VS: EPäONNEN PULINA NRO 13 - Lauantaina, 19.06.2010 klo 22:38  
+
0
Mitä bloggerin kuvanlisäys oikeen homoilee?! >:( alkaa pistää vihaks. Tunteeko joku bloggerin ajatusmaailmaa ja miks se on tollanen? En oo käyny tuol pitkään aikaan, mut ennen se oli sellanen et ku lisäs kuvan ni se tuli ihan kuvana siihen tekstikenttään ja sitä vois sit vapaasti pienentää ja suurentaa, mut nyt se heittää sen jokski ihme linkiks/koodiks? Mitä muuta kautta vois lisätä kuvia?
I am what I am today because of the choices I made yesterday

Lapikas

Lapikas
Viestimäärä: 1790

VS: EPäONNEN PULINA NRO 13 - Lauantaina, 19.06.2010 klo 22:41  
+
0
Mä taas korkkasin lintsin tossa muutama viikko sitten ensimmäistä kertaa eläissäni, ja totesin kyllä et Särkäniemi on kyllä silti jotenkin kivempi. :D Se on totta, et sielä ei niin paljoa noita vauhdikkaita laitteita ole mut kuitenkin, Särkänniemi vaan on jotenkin kivempi. :)

Rakettiin en mee kyl ikinä enää...
En tahtonut muuta kuin kaiken.

Sarvikas

Sarvikas
Viestimäärä: 1579

VS: EPäONNEN PULINA NRO 13 - Lauantaina, 19.06.2010 klo 22:43  
+
0
Silloin viimeksi kävin Raketissa (Space shot?) eikä se ollut yhtään niin paha kuin olin odottanut! Muistan kun se avattiin niin siitä oli uutisissa ja ties missä...
come on night, take me home

H1N1

H1N1
Viestimäärä: 4401

VS: EPäONNEN PULINA NRO 13 - Lauantaina, 19.06.2010 klo 22:43  
+
0
tästä tuloo piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiitkä yö. poijjat kumminki baaris tappihi asti......... ja mullon väsy jo ny. ::)

vois jättää nää kuskin hommat muille.
You know my name not my story.
You've heard what I've done not what I've been through.

Deanna

Deanna
Viestimäärä: 2261

VS: EPäONNEN PULINA NRO 13 - Lauantaina, 19.06.2010 klo 22:44  
+
0
Raketti oli nii paras ku koulun kans mentii lintsil ni menin siihe ekaa kertaa elämässäni ja se oli ainut laite, joka otti vattan pohjalta mukavasti :)) Kauheet ne jonot kyl aina..
Särkkikseen kyl enää haluu, ihan tylsä paikka.. :S

Lapikas

Lapikas
Viestimäärä: 1790

VS: EPäONNEN PULINA NRO 13 - Lauantaina, 19.06.2010 klo 22:48  
+
0
Toi Särkänniemen uus laite on varmaan helmi, huomen pääsee senkin korkkaan. :D

Raketissa se ylösmeno ei ollu mitää mut alastulo herranjumala huusin ku syötävä................
En tahtonut muuta kuin kaiken.

H1N1

H1N1
Viestimäärä: 4401

VS: EPäONNEN PULINA NRO 13 - Lauantaina, 19.06.2010 klo 22:50  
+
0
särkkis on paree ku lintsi!

mut se raketti on kyl jees, se alastulo (ja se orottelu ylhäällä) oli jtn hirveetä ja ihanaa. enemmänki hirveetä :DD
You know my name not my story.
You've heard what I've done not what I've been through.

Aimee

Aimee
Viestimäärä: 2861

VS: EPäONNEN PULINA NRO 13 - Lauantaina, 19.06.2010 klo 22:51  
+
0
Mä olin tasan viikko sitte Lintsillä ekaa kertaa neljään vuoteen, ja oli hirvee pettymys ku JUST SILLON sit tuuli koko päivän ihan hemmetin kovaa ja VUORISTORATA, RAKETTI ja KEHRÄ oli kiinni, eikä sit päästy niihin. :( ja oisin halunnu niihin kaikkiin. Anteeksi caps lockkii mut halusin vaan painottaa. ::) Raketti on just ihana ♥ ..ainaki mitä muistan :( ehkä neljän vuoden pääst sit taas....
I am what I am today because of the choices I made yesterday

nipanapa

nipanapa
Viestimäärä: 1859

VS: EPäONNEN PULINA NRO 13 - Lauantaina, 19.06.2010 klo 22:52  
+
0
mä en oo mikään huvipuistojen suuri ystävä, en saa mitään kikseja siitä et pissat housuissa huudan jossai mekaanisen laitteen syövereissä. särkänniemi on huono mulle kun pelkään kaikkia niitä trombeja ja muita mitä sääilmiönimiä niillä olikaan ja niiden lisäks siellä on vaan lastenlaitteita jotka on jokseenkin tylsiä... lintsillä on sellasia keskivälilaitteitakin, et niihin uskaltaa mennä mut ei oo silti yli-ikäinen olo niissä. mustekala<3

parasta huvipuistoissa on metrilakut!

Myykin

Myykin
Viestimäärä: 272

VS: EPäONNEN PULINA NRO 13 - Lauantaina, 19.06.2010 klo 22:53  
+
0
Minusta särkänniemi on jotenki vaan mukavampi paikka : D
Lintsi on jotenki tosi sekava eikä nii "huvipuistomainen" Mutta on se puuvuoristorata ihana! ♥
Pyh pyh se särkänniemen uus laite oli aikas outo ja tylsä? :roll:

Mutta ostin karkkia koska makuunissa karkit -20% :jjei:

Sarvikas

Sarvikas
Viestimäärä: 1579

VS: EPäONNEN PULINA NRO 13 - Lauantaina, 19.06.2010 klo 22:54  
+
0
Millainen se uusi Särkän laite on?
Siellä oli joskus vuonna 2000 tms se Hurveli, josta tykkäsin ihan hitosti silloin! Se, missä piti nostaa kädet ylös jos halusi lisää vauhtia :D
come on night, take me home

Aimee

Aimee
Viestimäärä: 2861

VS: EPäONNEN PULINA NRO 13 - Lauantaina, 19.06.2010 klo 22:56  
+
0

nipanapa kirjoitti:

parasta huvipuistoissa on metrilakut!

metrilakui saa melkei mist vaa! ainaki tääl. :--)
I am what I am today because of the choices I made yesterday

Lapikas

Lapikas
Viestimäärä: 1790

VS: EPäONNEN PULINA NRO 13 - Lauantaina, 19.06.2010 klo 22:59  
+
0
Jooh, mua kans se lintsin tietynlainen sekavuus vähä häiritti, olin koko ajan hieman hukassa sielä. Särkänniemessä on paljon mukavampi liikkua ja aluekin tuntuu olevan laajempi?

Tästä kylästä ainakaan ei metrilakua saa ees kaivamalla. :D
En tahtonut muuta kuin kaiken.

Kennedy

Kennedy
Viestimäärä: 1808

VS: EPäONNEN PULINA NRO 13 - Lauantaina, 19.06.2010 klo 23:02  
+
0
Minä tykkäilen varmaan eniten Särkkiksestä ja Power Parkista. :) Vaikken oo kyllä pitkilleen missää huvipuistoissa käyny. 8(
And this devilishly handsome sponge is your waiter?

  Siirry sivulle: 1 ... 10 11 12 ... 76
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28204
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6338
Viestejä yhteensä545723
Uudet käyttäjät tänään0
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265867
(Tilastot päivitetty viimeksi 03.05.2024 klo 02:00)