Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
JUNNUPALSTA - Perjantaina, 18.06.2010 klo 21:53

Epäonnen pulina nro 13

Siirry sivulle: 1 ... 74 75 76

nanika

nanika
Viestimäärä: 4211

VS: EPäONNEN PULINA NRO 13 - Torstaina, 24.06.2010 klo 14:42  
+
0
Siis miks puhelimessa puhuminen on mulle niin vaikeeta !! :D Ihan kasvokkain mulla ei oo mitään ongelmaa puhua, mutta äskenki kun työpaikan toimitusjohtaja soitti niin meikäläinen oli aivan jäässä.
Sitte kun pitää soittaa joku tärkee puhelu niin mä oon luuri kädessä vaikka kuinka kauan ja mietin että uskallanko nyt vai en.

Pites

Pites
Viestimäärä: 883

VS: EPäONNEN PULINA NRO 13 - Torstaina, 24.06.2010 klo 14:43  
+
0
Vau :D Oltiin uimassa tänään, ekaa kertaa tänä vuon. Yllättävän lämmint vettä oli ;) Se jorpakko kuhisi kaloi O.o
We can't cry the pain away, we can't wind a need to stay.

Stu

moderaattori
Stu
Viestimäärä: 2198

VS: EPäONNEN PULINA NRO 13 - Torstaina, 24.06.2010 klo 14:45  
+
0
Hähä, mun paidassa onkii uus logo ;P
"Strength does not come from physical capacity. It comes from an indomitable will."

- Mahatma Gandhi


Wandering & Wondering Down Under

Pites

Pites
Viestimäärä: 883

VS: EPäONNEN PULINA NRO 13 - Torstaina, 24.06.2010 klo 14:46  
+
0
Niin.. Mä inhoon kans puhelimes puhumist yli kaiken. En vaa voi sil mitään. Mut kun en yksinkertasesti koskaan saa puhelimes kenenkään puheest selvää ja sit vaan oon kaikkeen tyyliin: joo, jaa, juu, ihan mite vaa... Ja samaan aikaan paniikis mietin et mitä hittoo se toinen oikein sepittää -.- Ite yritän puhelimes puhuu aina selkeään ja lujaan ääneen et mut ainakin kuultais jotenki muutenkun nopeena sekavana mössönä, tai jotain kimityksenä.. Ja kun mult kysytään puhelimes jotain niin sit saa kysyy ainakin 3 kertaa et pystyn vastaamaan kunnolla -.-
We can't cry the pain away, we can't wind a need to stay.

Stu

moderaattori
Stu
Viestimäärä: 2198

VS: EPäONNEN PULINA NRO 13 - Torstaina, 24.06.2010 klo 14:59  
+
0
Mäkään en tykkää yhtään soittaa virallisia puheluita! Mieluusti meen aina johonki sellaseen paikkaan, et kukaan ei kuule ku puhun :D

// oho, alkas olla uuden pulinan aika ! keksikääs joku nokkela nimi
"Strength does not come from physical capacity. It comes from an indomitable will."

- Mahatma Gandhi


Wandering & Wondering Down Under
(Viestiä on muokattu torstaina, 24.06.2010 klo 15:00)

Pites

Pites
Viestimäärä: 883

VS: EPäONNEN PULINA NRO 13 - Torstaina, 24.06.2010 klo 15:07  
+
0
Mä en tykkää ees kavereil soitelle kun ne kaikki piipitää puhelimes..

Hmm nimi, miten ois; 14 pulkku pötkön aika ?
We can't cry the pain away, we can't wind a need to stay.

Hakataru

Hakataru
Viestimäärä: 10899

VS: EPäONNEN PULINA NRO 13 - Torstaina, 24.06.2010 klo 15:20  
+
0
Ulkona on noin lämmin mut vaan dataan sisällä! ei.... ja koht näkee kaveria, suunnilleen kaikki lähtee mökeille nyyyt :(

mäki vihaan virallisia puheluita soittaa! oon aina ihan paniikissa :-D mut kavereiden kans kyl puhun suunnilleen joka päivä puhelimessa
never regret something that once made you smile

Aimee

Aimee
Viestimäärä: 2861

VS: EPäONNEN PULINA NRO 13 - Torstaina, 24.06.2010 klo 15:28  
+
0

nanika kirjoitti:

Siis miks puhelimessa puhuminen on mulle niin vaikeeta !! :D Ihan kasvokkain mulla ei oo mitään ongelmaa puhua, mutta äskenki kun työpaikan toimitusjohtaja soitti niin meikäläinen oli aivan jäässä.
Sitte kun pitää soittaa joku tärkee puhelu niin mä oon luuri kädessä vaikka kuinka kauan ja mietin että uskallanko nyt vai en.

oops, tää on ku suoraan mun suusta!
I am what I am today because of the choices I made yesterday

Hakataru

Hakataru
Viestimäärä: 10899

VS: EPäONNEN PULINA NRO 13 - Torstaina, 24.06.2010 klo 15:37  
+
0
Waaahh tota yhtä tuolla duunissa! Oltiin lähössä pois ton duunin tiloista tauolla, niin tää yks kirmaa sieltä meiän luo ja kysyy eka (kun meitä on nyt kesäduunissa minä, mun kaveri ja 3 jätkää) no se kysyy eka jätkilt et "voinko mä tulla mukaan?" ne oli silleen ihan sama tai jotain, sit se lähtee mukaan... me kipitetään edellä ettei se puhuis meille mut sit kuuluu "tytöt, tytöt!, mä tuun teiän mukaan" mä oon suoraan "et tule" "mitä?" "et tule" "mitä?" "että et tule!" :-D sit se kääntyy mun kaveriin "voinko mä tulla?" "et voi tulla" sit se kysy jätkiltä vielä et "mitä mieltä te ootte?" "kunnioitetaan nyt naisten päätöstä..." oikeesti ugghhh mä vihaan tota

sit se kans kyseli matiakselta aikasemmin et "kumpi on sulle blondi vai brunette?" lalala
never regret something that once made you smile

Hakataru

Hakataru
Viestimäärä: 10899

VS: EPäONNEN PULINA NRO 13 - Torstaina, 24.06.2010 klo 16:06  
+
0
Luulin et vaan chillailtais jossai kaverin kans mut se raahaaki mut kauppoihi mukaan ja mul on hiukset likaset enkä jaksa kyl vaihtaa vaatteita työlookista eli lökärit+t-paita asusta mihinkää normaaliin. ei oo kivaa
never regret something that once made you smile

Natskuu

Natskuu
Viestimäärä: 1768

VS: EPäONNEN PULINA NRO 13 - Torstaina, 24.06.2010 klo 16:18  
+
0
^^ Vähän ärsyttävä! Onneksi siusta löyty naista sanoo "EI". : )

Hah, apua. Hermoilen jo miun ens vuoden kesätyötä. : D Sairasta.

tehtailija

tehtailija
Viestimäärä: 5993

VS: EPäONNEN PULINA NRO 13 - Torstaina, 24.06.2010 klo 16:26  
+
0
voi että taas tätä draamaa. on mun syytä et mutsi on tollasen ihmisen kans yhessä. sen ei tarvis sanoo ku painu ulos ni se ois siinä, mut ei, mun syytä.
ja rotistakin on tullut tylsiä ja seki on mun syytä. voi muhammed miten naurettavaa.
this parrot is no more!

Pites

Pites
Viestimäärä: 883

VS: EPäONNEN PULINA NRO 13 - Torstaina, 24.06.2010 klo 17:02  
+
0

Natskuu kirjoitti:

^^ Vähän ärsyttävä! Onneksi siusta löyty naista sanoo "EI". : )

Hah, apua. Hermoilen jo miun ens vuoden kesätyötä. : D Sairasta.



Mitäs meet tekemään ? Mä varmaan tonne samaan paikkaan meen ens vuonnakin jos suinki pääsen :-)
We can't cry the pain away, we can't wind a need to stay.

Aimee

Aimee
Viestimäärä: 2861

VS: EPäONNEN PULINA NRO 13 - Torstaina, 24.06.2010 klo 17:22  
+
0
Jee laskin just et mulle tulee kurssien loppumääräks 77. :D aika vähä mut ei se mitää, rennosti lukio lukematta läpi tai jotai... Must tuntuu vaan et en oo lukenu paljo mitää. :D Tää on niin outoo aatella et viel 14 kurssii ja se o sit siin.
I am what I am today because of the choices I made yesterday

Natskuu

Natskuu
Viestimäärä: 1768

VS: EPäONNEN PULINA NRO 13 - Torstaina, 24.06.2010 klo 17:29  
+
0
^^ Samaan duuniin kanssa ajattelin hakea, kun kerta ollaan sitten ensi vuonna jo 'vanhoja tuttuja' pomon kanssa, että vois sama homma napsahtaa. : D Houkuttelee myös 2½ euron lisä tuntipalkkaan (mikäli sikäli sama toiminto on käynnissä, kuin aikoinaan siskollani).

Hih, keksin jo seuraavan seuraavalle pulkulle nimen: "varttipulkku". Kekseliäisyys oikein loistaa minusta... ;--)

runopoika

runopoika
Viestimäärä: 1126

VS: EPäONNEN PULINA NRO 13 - Torstaina, 24.06.2010 klo 17:41  
+
0
voi pylly ku menee hermot ootellu jo 2 tuntia jossai oulunsalon lentokentällä ja vielä ainaki tunti jäljellä. ei siinä muuten mut en tiiä et ehinkö sit helsingissä lontooseen menevään koneeseen jos en ehi niii perse. ja lompakkoki meni vahingossa jossai pussissa ruumaan eli ei oo rahaa ja kuolen janoon!

mutta onneksi. kohta lontoo ♥

Jaymay

Jaymay
Viestimäärä: 646

VS: EPäONNEN PULINA NRO 13 - Torstaina, 24.06.2010 klo 18:01  
+
0
kaikki on menossa lontooseen. : (( mua vähän harmittaa, ettei saatu kaverin kanssa matkakassaa tarpeeksi, kun oli tarkoitus lähteä alkuvuodesta viikoksi londoniin. : (

onneksi tässä on elämä aikaa. jos ei muuten, niin otan ja muutan sinne heti kun saan tehtyä täällä kaiken tarpeellisen...
winter brings the spring again

nanika

nanika
Viestimäärä: 4211

VS: EPäONNEN PULINA NRO 13 - Torstaina, 24.06.2010 klo 18:28  
+
0
Nyt alkaa juhannustyöt olla aika hyvässä pisteessä. Aamulla haetaan vielä koivut!

Aattelin tässä että pitäisköhän pystyttää teltta ja nukkua ens yö koiran kans teltassa? :--) Nyt on niin lämmin ettei välttämättä ois yöllä kylmä.

Aimee

Aimee
Viestimäärä: 2861

VS: EPäONNEN PULINA NRO 13 - Torstaina, 24.06.2010 klo 18:45  
+
0
TRRR, mäkin haluun tehdä jotai juhannuksena. >:( voi tanaa oikeesti. miksei joku voi sanoo et lähtisin jonneki juoskentelemaan, tekis gutaa. ööö täääl on joku 250 000 ihmistä ja kaikki mun kaverit on poissa kaupungista, tuuri?!
I am what I am today because of the choices I made yesterday

Pites

Pites
Viestimäärä: 883

VS: EPäONNEN PULINA NRO 13 - Torstaina, 24.06.2010 klo 18:56  
+
0
Munki pitäis tehdä vaik jotain järkevää. Tai tyhmää. Inhan sama. Jotain ees. Et ei lojuis kotona koko juhannusta. Pitäis varmaan uhrautua soittomaan jollekin viittisköne vauvautua hillumaan mun kans joku päivä. Mut kaikki varmaan jossain hevoson kuuses. Joo hyvää matkaa vaan -.-
We can't cry the pain away, we can't wind a need to stay.

  Siirry sivulle: 1 ... 74 75 76
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28195
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6333
Viestejä yhteensä545711
Uudet käyttäjät tänään0
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265846
(Tilastot päivitetty viimeksi 30.04.2024 klo 05:30)