Ohjeet ja säännöt
Takaisin
JUNNUPALSTA - Tiistaina, 10.08.2010 klo 20:53

Itsensäkehumisketju

Siirry sivulle: 1 2 3

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

ITSENSäKEHUMISKETJU - Tiistaina, 10.08.2010 klo 20:53  
+
0
Ketju joka on omistettu täysin kehumiselle joka kohdistuu vain ja ainoastaan sinuun itseesi. Tässä topikissa saat kehua itsesi maasta taivaaseen ja kukaan ei saa siitä tulla esittämään vastalausetta. Kuitenkin itsensä vertaaminen toisiin tyyliin "oon paljon kauniimpi kuin ne rasvatukkaset pennut siellä liikkatunnilla <3" on myöskin kielletty, koska se lasketaan toisia loukkaavaksi. Saat siis kertoa mistä pidät itsessäsi, mitä rakastat itsessäsi tai jos vaikka teit tänään jotain sellaista josta olet ylpeä vielä pitkään.

Perustin ketjun ihan vain siksi, että mun on pakko kehua ihoani näin julkisesti. Se on pehmeä, puhdas, sileä, tasainen, hyvän värinen ja vaikka mitä. Niin naamassa kuin muuallakin kropassa. Ja on jo monen vuotta ollutkin vaikken mitään sille sen kummemmin tee ja vaikka syönkin rasvaista ruokaa.

No kyllä minä tän ketjun perustin ihan muustakin syystä. Täällä nimittäin opitaan keskittymään itsensä parhaisiin puoliin ja omiin "epäkohtiin" puuttuminen on sakkojen uhalla ankarasti kielletty.
Varjo 12/2010 ♥

KadaverinAlterEgo

KadaverinAlterEgo
Viestimäärä: 3720

VS: ITSENSäKEHUMISKETJU - Tiistaina, 10.08.2010 klo 21:03  
+
0
Mulla on nätit Mona Lisa -kädet! Söpöllä lailla vähän pulleat ja sileät. Ne on hygieeniset, lämpimät ja ihanat. Karvattomat ja siliteltävät. Niistä on hyvä pitää kiinni ja niillä on hyvä tehdä juttuja, sillä mulla on hyvin taipuisa peukalo ja sydänvikaisen sormet.

When we arrive in the middle of nowhere
Don't act like you know, I been here so many times
I never seen you before
But now that I have, I don't wanna see you no more

domo

domo
Viestimäärä: 880

VS: ITSENSäKEHUMISKETJU - Tiistaina, 10.08.2010 klo 21:08  
+
0
Tykkään mun pitkistä hiuksistani ja hoikasta vartalostani, jonka eteen oon tehnyt kovasti töitä (laihdutin joskus yläasteella 10kg ja oon siitä asti harrastanut aktiivisesti liikuntaa)! :--)
Magnumin Killing Summer "Ohmi" (30.05.2010)

MAD

MAD
Viestimäärä: 6504

VS: ITSENSäKEHUMISKETJU - Tiistaina, 10.08.2010 klo 21:19  
+
0
no mä oon täydellinen !?!?! ei vais :)
musta on tullu vastuullisempi tässä lähiaikoina. Olempa itestäni ylpee.

tehtailija

tehtailija
Viestimäärä: 5993

VS: ITSENSäKEHUMISKETJU - Tiistaina, 10.08.2010 klo 21:21  
+
0
mul on kivat kulmakarvat
this parrot is no more!

welmuli

welmuli
Viestimäärä: 289

VS: ITSENSäKEHUMISKETJU - Tiistaina, 10.08.2010 klo 21:25  
+
0
Olen todella hyvä tilannehuumorissa ja muutenkin saan porukan nauramaan jutuille. Vähän ajan sisällä olen saanut hirveästi itseluottamusta kaikkeen. Koirahommiin ja ulkonäköön ja ihan kaikkeen.
spn Aireddan Warja ♥

Wenn ist das Nürnstuck git und Slotermeyer? Ja! ... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput!

Arcturus

Arcturus
Viestimäärä: 1864

VS: ITSENSäKEHUMISKETJU - Tiistaina, 10.08.2010 klo 21:34  
+
0
Nosiis mähän heitän aivan mainiota läppää. Saan AINA jengin nauramaan. Tosin sain kuulla että se johtuu mun ilmeistä ja elehdinnästä eikä välttämättä juttujen tasosta. Mutta kuitenkin, tiiän että saan porukan nauramaan.

Ja oonhan mä aika nätti. Ei mussa ole mitään haittaavia piirteitä ja oon aika sopusuhtanen ja mussa on jotain mistä ottaa kiinni enkä oo mikään luuviulu.

Ja oon niiiiiin hyvä tutustumaan uusiin ihmisiin, se on mun alaa! Oon haka hankkimaan uusia kavereita ja tuttuja ja vaikka mitä, oon ihan ybersosiaalinen 8)
Do or do not. There is no try.

Deanna

Deanna
Viestimäärä: 2261

VS: ITSENSäKEHUMISKETJU - Tiistaina, 10.08.2010 klo 21:40  
+
0

Arcturus kirjoitti:

Nosiis mähän heitän aivan mainiota läppää. Saan AINA jengin nauramaan. Tosin sain kuulla että se johtuu mun ilmeistä ja elehdinnästä eikä välttämättä juttujen tasosta. Mutta kuitenkin, tiiän että saan porukan nauramaan.

Ja oonhan mä aika nätti. Ei mussa ole mitään haittaavia piirteitä ja oon aika sopusuhtanen ja mussa on jotain mistä ottaa kiinni enkä oo mikään luuviulu.)



No okei, mulla kyl nää samat. Ja mun vaatteet on hienoja.. :D

KadaverinAlterEgo

KadaverinAlterEgo
Viestimäärä: 3720

VS: ITSENSäKEHUMISKETJU - Tiistaina, 10.08.2010 klo 22:08  
+
0
Olen onnistunut kasvattamaan bordercollie/labradori-mixistä maailman ihanimman, kilteimmön ja hyväkäytöksisimmän koiran! Ihana Hunnismöögeli! :love:
When we arrive in the middle of nowhere
Don't act like you know, I been here so many times
I never seen you before
But now that I have, I don't wanna see you no more

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: ITSENSäKEHUMISKETJU - Tiistaina, 10.08.2010 klo 22:16  
+
0
Kadan jutusta tuli mieleen, että mä olen ylpeä siitä että olen saanut Sussun periaatteessa yksin kasvatettua tuollaiseksi kuin se on <3 Minun rakas :love:

Ja mä kerron hyviä juttuja ja mulla on hyvä tilannekomiikka ja olen sanavalmis. En sitten tiedä miten hyvänä asiana muut tätä pitää, mutta ite tykkään näpäytyksistäni :D:D
Varjo 12/2010 ♥

Annaronja

Annaronja
Viestimäärä: 203

VS: ITSENSäKEHUMISKETJU - Tiistaina, 10.08.2010 klo 22:19  
+
0
Mä tykkään kovin silmistäni ja käsivarsistani, ne on reenatut 8) Diggailen kanssa luonteestani, oon sosiaalinen, tempperamenttinen ja omaan kanssa tilannehuumoria.
FI CH Jellonaaman Cool`N Sexy 5/06
Jellonaaman Jokeri 3/08
(Viestiä on muokattu tiistaina, 10.08.2010 klo 22:21)

MAD

MAD
Viestimäärä: 6504

VS: ITSENSäKEHUMISKETJU - Tiistaina, 10.08.2010 klo 22:20  
+
0
munki koiruus on aika ihku:)vaik olin öö 14 sillon ku toi tuli. ja iha ite koulutettu ::)

Churri

Churri
Viestimäärä: 229

VS: ITSENSäKEHUMISKETJU - Tiistaina, 10.08.2010 klo 23:27  
+
0
Mun on kanssa pakko kehaista tähän alkuun omaakin koiraani! :--) Se on vaan niin täydellinen yksilö, ja eniten ylpeyttä siinä tietenkin herättää se, että oon kouluttanut koko tapauksen alusta alkaen ihan itse.

Mutta joo, nyt kun tähän kehumisen makuun pääsin, niin listaanpa muutaman asian, jotka näin itsessäni miellyttävät.

Ulkonäöllisesti ::
- Mun sääret, reidet ja käsivarret on ihan tajuttoman ihanat. Ne on ihanan hoikat, mutta ei mitkään kukkakepit kuitenkaan. Niissä on ihanan silkkinen ja hyvännäköinen iho!
- Ripset mulla on ihanan tuuheat ja kaarevat. Vaikka nää vaatiikin sen kuukausittaisen värjäyksen (tullut jo pakkomielteeksi), niin mä en mistään hinnasta vaihtaisi ripsiäni kenenkään kanssa. Myös kulmat mulla on kivan malliset, eikä ne vaadi juuri milloinkaan minkäänlaista siistimistä (ne on kerran kosmetologilla perusteellisesti nypitty, eivätkä sen jälkeen ole pahemmin kasvaneet takaisin).
- Mun hiustyyli on jotenkin mulle niin sopiva. Oon monesti saanut, etenkin ulkomailla, kehuja tästä lyhyestä tukastani, joka kuitenkin on ihan selvästi tyttötyyliä. Mun hiukset on ihanan tuuheat ja helppohoitoiset, vaikka tykkäänkin harjata niitä ihan alituiseen tahtiin, vaikkeivat ne sitä välttämättä kaipaisikaan (tällaseen hiustyyliin sopii nimittäin myös tosi hyvin sellanen vähän pörrönen staili).
- Eeh, tykkään mun naamasta, myönnetään. Mulla on ihanat, siniset silmät ja muutenkin kivan muotoset kasvot.
- Myös mun ranteet ja kädet on mun mieleen. Kädet mulla on todella sirot ja suloiset, sormet tällaiset kapeat.

Luonteen puolesta ::
- Oon todella sinnikäs, oma-alotteinen, huolellinen ja päättäväinen.
- Osaan tutustua helposti uusiin ihmisiin, sekä ymmärrän ottaa yleensä kaikki huomioon. Lisäksi oon oikeasti todella mukava persoona, ellei joku oikeasti ärsytä mua todella paljon.
- Oon seikkailumielinen ja aina valmis kaikkeen uuteen ja jännään! :cool:
- Osaan tehdä pikkutarkkaa työtä, mikäli itseäni innostaa. Oon jossakin määrin melko perfektionisti, mutta tätä en kyllä luettele hyveeksi, joten joten..

Jo ehe, onneksi on oikeus tykätä itsestään. :---)
My goal in life is to be as good of a person as my dog already thinks I am.

Hakataru

Hakataru
Viestimäärä: 10899

VS: ITSENSäKEHUMISKETJU - Tiistaina, 10.08.2010 klo 23:59  
+
0
Okei no jos mäki listaan
- mä rakastan mun ranteita! Ne on ihanan sirot ja hoikat. Ja oon aina tykänny mun sormista myös.
- tykkään siitä et mun kroppa on muodokas. Mult löytyy sillee ihan ookoosti etuvarustusta ja sit en oo mikään lättäperä :-D Ja mun kropan sivuprofiili on oikeestaan tosi kiva!
- mul on aika paksut huulet, niin ne on ihan kivat.

Luonteesta, no, mä oon ihan sosiaalinen ja tuun erilaisten ihmisten kans toimeen ja tutustun yleensä aika helposti ihmisiin. Ja tykkään kans siitä et haluun tehä aina juttuja ihan ekstempporee, osaan ottaa myös rennosti enkä stressaa turhaan joka asiasta ja osaan löytää myös asioiden positiiviset puolet. Ja osaan sanoo asiat suoraan ja mulla on omat mielipiteet enkä oo sellanen lammas alkuunkaan. Ja hei mä oon kyl aika hyvä sheikkaa mun äässii ::D:D
never regret something that once made you smile
(Viestiä on muokattu perjantaina, 13.08.2010 klo 12:50)

nipanapa

nipanapa
Viestimäärä: 1859

VS: ITSENSäKEHUMISKETJU - Keskiviikkona, 11.08.2010 klo 00:06  
+
0
no oon mä kyllä aika ihana. mä oon älykäs en niinkään kirjaviisaalla tavalla vaan mulla on sellaista elämäntietoa jota ei kaikilta löydy.
oon hauska, heitän hyvää läppää ja tajuan myös muiden läpät, ymmärrän sarkasmia ja ironiaa, tiedän milloin on ok heittää läppää ja milloin ei. oo tahdikas.
mun vartalo on kuin antiikin jumalattarilla, pitkiä hiuksia myöten. pidän siitä että oon lyhyt. oon söpö ja mulla on kauniit kasvot. mulla on isot silmät jotka pystyy peilaamaan mun tunteita.
mulla on hyvä tyyli. omanlainen, ei mikään pakko-olla-ernu vaan sellanen joka on muotoutunut sellaiseksi kuin on koska sellainen mä oon. en hyppää liikaa silmille mutta kyllä mut erottaa muista.
en nipota, oon valmis spontaaneihin juttuihin. oon kiinnostunut muista ja niiden menoista, osaan olla huomaavainen, oon lojaali ja luotettava, mä olen perillä asioista ja kiinnostunut maailman tapahtumista, en valita turhasta, en ärsyynny helposti, mulla on pisin pinna kaikista mun tuntemista ihmisistä ja oon enimmäkseen aina zen.
multa löytyy voimia tsempata muita. en oo pinnallinen enkä ennakkoluuloinen, annan jokaiselle mahdollisuuden, tuun hyvin toimeen lähes kaikkien kanssa mun joustavuuden takia.
ja vaikka annankin muille tilaa olla oma itsensä ja vaikka tuunkin hyvin toimeen kaikkien kanssa just siks ettei mulla oo tarvetta alleviivata omaa persoonaani ja mielipiteitäni multa kyllä löytyy ne mielipiteet ja persoona. mulla on asennetta olla sitä mieltä mitä oon ja sellainen kuin olen, myös ilman että joku jatkuvasti huomaa sen. mä olen sinut itseni ja aikalailla koko maailmankaikkeuden kanssa ja silloin kun en oo niin teen asialle jotain enkä vain istu ja kitise.

Trix

Trix
Viestimäärä: 1018

VS: ITSENSäKEHUMISKETJU - Keskiviikkona, 11.08.2010 klo 11:41  
+
0
ööö tää on vaikee mitäs mä keksisin :D
No kaikki sanoo et mulla on sydän paikallaan. Yksikin kaveri sano et yli puolet musta on pelkkää sydäntä. Autan kaikkia aina, en vaan osaa sanoa ei. Ja mä oon tosi lyhyt vihainen, vaikka kuinka yrittäsin esim pitää mykkäkoulua tai muuten vaa vihotella pitkään, ei se onnistu. Oon nii hellämielinen. Ja jos huudan jollekki kadun melkein saman tien. Ja äitiki valittaa aina et annan liian helposti veljille periksi ku oon liian kiltti. Ja vihaan riitelyä, ahistun aina ja alan itkemään tosi helposti.
I'll spread my wings and I'll learn how to fly
I'll do what it takes till I touch the sky

MAD

MAD
Viestimäärä: 6504

VS: ITSENSäKEHUMISKETJU - Keskiviikkona, 11.08.2010 klo 15:10  
+
0
Tänään olin ahkera ja heitin oman ja py:n koiran kanssa pitkän lenkin hyppytunnilla vaik olisin yhtä hyvin voinu kattoa vaik leffan tai dataa.
(Viestiä on muokattu keskiviikkona, 11.08.2010 klo 17:56)

Miaci

Miaci
Viestimäärä: 1868

VS: ITSENSäKEHUMISKETJU - Keskiviikkona, 11.08.2010 klo 15:57  
+
0
Tän topicin tarkotus oli kait keskittyä omiin hyviin puoliin, mutta kun luin noita muiden viestejä, mun itsevarmuus laski :mietiskel:. Vaikutan totaalisen epätäydelliseltä teihin verrattuna, mutta mun oli pakko keksiä jotain, joten:

Kun kiinnostun jostain, jaksan paneutua täysillä ja etsiä kaiken mahdollisen tiedon. Mulla on ihan kivan malliset kädet + sormet, käsivarretkin ovat ihan kivat, jos ei ota ihonlaatua huomioon... No olen hyvä koulussa, mutta se välillä ärsyttääkin. Olen aikas rento tyyppi. Erotun aika hyvin massasta tyylillisesti.

En keksi enempää, noikin teki jo tiukkaa.
What if I say I'm not like the others?
What if I say I'm not just another one of your plays?
You're the pretender
What if I say I will never surrender?

Haukeroinen

Haukeroinen
Viestimäärä: 1057

VS: ITSENSäKEHUMISKETJU - Keskiviikkona, 11.08.2010 klo 17:46  
+
0
En syönyt yksin koko karkkipussia, annoin muillekkin niin kalorit jakaantuu :)
Mut ok jos tota ei hyväksytä (:D) nii mul on kivan pitkät hiukset :) Ei nyt mitää tähkäpääletti, mut tollanen.. pitkä :D Ja mulla on aika silee iho, ja pitkät ripset 8) Mulllon myöski aika hyvö huumorinntaju. Jotku vaatteet on kivoi, enkä oo pullea :) Thäts it <3
I want to be your favourite hello and hardest goodbye.
(Viestiä on muokattu keskiviikkona, 11.08.2010 klo 17:49)

Cendre

Cendre
Viestimäärä: 532

VS: ITSENSäKEHUMISKETJU - Torstaina, 12.08.2010 klo 12:56  
+
0
Olen ihan tyytyväinen itseeni, vartalosta luonteeseen. Pidän siitä että olen niin sanottu
normaalikokoinen, ei hoikka eikä lihavakaan. Vartalokin on sopivan muodokas. Kasvoistani
pidän myös, sekä hyvästä ihostani, jonka olen luultavasti perinyt mummolta. Hänellä oli nuoruudessa jo hyvä iho, ja nyt hän on 79 eikä ole ryppyjäkään paljon.
Hiuksistani pidän myös, luonnonkiharoista ja siitä miten paksut ne ovat.

Osaan olla hyvin dramaattinen, ja täten osaan hyvin eläytyä eri tilanteisiin erilaisten tunteiden
kanssa. Saan helposti eri ilmeitä ja katseita tehtyä. Tanssia osaan myös.

Kuljen omaa tietäni, enkä seuraa muita. Olen mukava ihmisille jotka ovat mukavia minulle.
Olen hyvä sanomaan vastaan, osaan siis puolustaa itseäni enkä lähde itku kurkussa pois tai
pidä sitä sisälläni ja viha/suru/tmv vaan kasvaa.

Olen hyvä riitelemisessä, vuosien varrelta olen oppinut jättämään tuon huutamisen pois ja
keskittyä enemmän siihen mitä saa sanottua.
Olen elämän mietiskelijä, keskustelen hyvin mielelläni elämän/maailman eri asioista.
Ongelmista olen myös hyvä puhumaan, ja jopa ymmärtämäänkin.

Pidän siitä että olen tyytyväinen siihen mitä minulla on. Löydän helposti onnellisuutta.
Tietenkin ihminen tarvitsee joskus jotain piristystä elämään mutta mulle se voi olla pelkkä
hyvä ruoka.

Olen tarkka, ja jos aloitan jotain teen sen huolella loppuun.

Asennetta ja itsevarmuutta löytyy, harvoin on niitä hetkiä kun tuntuu siltä että olisikin pelkkä
tahra.

Mutta näillä mennään, on paljon mistä pidän itsessäni, hyvä niin.
(Viestiä on muokattu torstaina, 12.08.2010 klo 13:03)

  Siirry sivulle: 1 2 3
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28247
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6355
Viestejä yhteensä545793
Uudet käyttäjät tänään0
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265918
(Tilastot päivitetty viimeksi 19.05.2024 klo 05:45)