Ohjeet ja säännöt
Takaisin
JUNNUPALSTA - Tiistaina, 10.08.2010 klo 20:53

Itsensäkehumisketju

Siirry sivulle: 1 2 3

Gerberos

Gerberos
Viestimäärä: 1049

VS: ITSENSäKEHUMISKETJU - Torstaina, 12.08.2010 klo 14:42  
+
0
nyt ku on flunssa niin mulla on ihanan käheä seksikäs ääni. miks ei vois olla terveenäkin :( vaikka kyllä mulla muutenki on aika tumma ja hiukan miehekäs ääni, mistä tykkään paljon. en kimitä :D

mulla on hyvä lauluääni ja oon mä ainakin koulussa kuullut että ihmiset tykkää mun äänestä. koska yleensä kaikessa musikaalisuudessa sisko menee aina edelle, sillä on parempi ääni ja se osaa soittaa eri soittimia, niin on hirveen kiva että omassa koulussa ihmisiltä kuulee kehuja. kotona mun ääntä ei juurikaan huomata koska sisko on vaan parempi, tiedän sen itekki. mutta mulle sopii erilaiset biisit ja siskolle ihan erilaiset, niin osaan arvostaa omaakin ääntä.

vaikka mulla ei tajuttoman hyvä matikkapää olekaan, niin oon ihan sikaylpee että oon meidän lyhyen matikan ryhmässä parhaimmistoa.

ku katotaan luonnetta niin tykkään itsessäni siitä että osaan todella hyvin sopeutua erilaisiin tilanteisiin ja siedän paljon. oon myöskin aika muut huomioon ottava.

monet on puhuneet omasta huumorintajusta ja mäki kyllä tykkään omastani, osaan heittää hyvää sarkastista läppää ja yleensä se naurattaakin muita. joskus tulee oikein helmitilanneläppää ja sillon tulee sellane fiilis että "hitto meikä on hyvä!"

ulkonäkökin on iha jees, en oo mikään hirveen kaunis mutta tietyt jutut on kivoja. osaan muunnella mun hiuksia monilla eri tavoilla ja uskallan muuttaa tyyliä kun siltä tuntuu. mulla on luonnostaan tummat ja pitkät ripset ja neki on kivat. myös tyylistäni tykkään, oon aika muuntautumiskykyinen. tällä hetkellä rakastan myös kynsiäni, ne on pitkät ja vahvat ja ehyet !

okei mä pidän itsestäni.
Ymmärrätkö viimein miksi harvoin hymyilen?

Lapikas

Lapikas
Viestimäärä: 1790

VS: ITSENSäKEHUMISKETJU - Torstaina, 12.08.2010 klo 19:54  
+
0
Mun hauikset ja vattikset. <3
En tahtonut muuta kuin kaiken.

nanika

nanika
Viestimäärä: 4211

VS: ITSENSäKEHUMISKETJU - Torstaina, 12.08.2010 klo 20:13  
+
0
Oon ylpee siitä, että oon saanu tosta koirasta niin hyväkäytöksisen :) Olin 12-vuotias kun se tuli meille ja sosiaalistamiset yms muut jäi aika pahasti, mutta nyt kun oon järjettömästi tehny töitä niin siitä on tullu tosi mukava koira.

Mardi

Mardi
Viestimäärä: 401

VS: ITSENSäKEHUMISKETJU - Perjantaina, 13.08.2010 klo 09:34  
+
0
mä tykkään mun kropasta. mä oon pitkä ja mulla on melko hoikat kädet ja jalat, mut sitte vyötärölle on ehk vähä kertyny ja niin pitää ollaki että ei tuu talvella kylmä!:Dd mut siis ei sillee pahasti kuitenkaa. sit mun hiukset on hirmu hyväkuntoset, vaikka nää joutuuki joka päivä kauheelle koetukselle niin oikeen taivaallisesti ovat kestäneet<3 ja mun silmät on talvisin aivan ihanan jäätävän siniset:-))

sit joistakin luonteenpiirteistä tykkään, esim pyrin aina tsemppaamaan muita ja olemaan mukava kaikille, enkä oo kovin ennakkoluulonenkaan. musta on tullu nyt myös tässä viime vuosien aikana paljon itsevarmempi ja osaan nykyään sanoo vastaan enkä alennu toisille. mä tuun yleensä toimeen ihan kaikkien kanssa ja saan kaverit aina nauramaan! oon myös tosi rento tyyppi enkä stressaa pikkujuttui, en esim välitä pätkääkää mitä muut musta ajattelee.

lisäks mä oon tosi hyvä tanssimaan, opin nopeesti ja mä oon luonnostaan aika notkee. spakaadi menee maahan ja jalat taipuu myös niskan taakse;D

Sarvikas

Sarvikas
Viestimäärä: 1579

VS: ITSENSäKEHUMISKETJU - Perjantaina, 13.08.2010 klo 13:17  
+
0

nipa kirjoitti:

mulla on hyvä tyyli. omanlainen, ei mikään pakko-olla-ernu vaan sellanen joka on muotoutunut sellaiseksi kuin on koska sellainen mä oon. en hyppää liikaa silmille mutta kyllä mut erottaa muista.


Sama juttu, ellei lasketa jotain "tyylisyrjähyppypäiviä".
Olen luotettava - jos lupaan jotakin varmaksi, niin pidän kyllä lupaukseni. Yritän ottaa muut huomioon ja olla täsmällinen, etten odotuttaisi muita tai muuten vaan turhaan hankaloittaisi asioita. Mielestäni osaan myös keskustella aika hyvin (ainakin, jos haluan keskustella) ja pidän kovasti yöllisistä pohdiskeluista. Olen myös kohtalaisen älykäs ja yleissivistykseni taitaa olla hyvä ainakin ikäisekseni. Luonteeni vahvuuksiin kuuluu myös tietynlainen androgyyniys, en ole selkeästi kiinnostunut "miesten jutuista" tai "naisten jutuista", sopivasti molemmista joten voin jutustella monenlaisista aiheista ainakin jollain tasolla.

Ulkonäössäni pidän isohkoista sinisistä silmästäni ja siitä, että ne näyttävät hyviltä ilman meikkiäkin. Kulmakarvani ovat myös kivasti kaareutuvat ja kasvot muutenkin persoonalliset, ei mitään kolmetoista tusinassa-luokkaa (mikä nyt voi olla huonokin puoli tosin, mutta...)
come on night, take me home

Salmiac

Salmiac
Viestimäärä: 10

VS: ITSENSäKEHUMISKETJU - Perjantaina, 13.08.2010 klo 13:44  
+
0
Oon oikeesti ylpee itestäni ku sain voitettuu tänään ujouteni ja tutustuinmeidänluokan uuteen tyttöön (8 ei se sitten loppujen lopuks ollu ees vaikeeta (:

Ulkonäössä oon tyytyväinen mun silmiin ja ripsiin. Silmät on ruskeet ja aika isot, ''mantelisilmät'' niinku joku kaveri sano joskus (=

Trix

Trix
Viestimäärä: 1018

VS: ITSENSäKEHUMISKETJU - Perjantaina, 13.08.2010 klo 17:33  
+
0
Mun hiukset oli kerrankin täydellisesti tänään :love: Olen niin onnellinen. Tunsin itteni nätiksi! Ihme on tapahtunut
I'll spread my wings and I'll learn how to fly
I'll do what it takes till I touch the sky

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: ITSENSäKEHUMISKETJU - Perjantaina, 13.08.2010 klo 17:36  
+
0
Mun hiukset oli eilen täydelliset ja olin muutenkin maailman söpöin! :DDD

//Okei, on ne tänäänkin. Onnistuin leikkaa näistä hurjan kivat n____n
Varjo 12/2010 ♥

(Viestiä on muokattu perjantaina, 13.08.2010 klo 17:38)

riiT

riiT
Viestimäärä: 700

VS: ITSENSäKEHUMISKETJU - Perjantaina, 13.08.2010 klo 19:19  
+
0
pakko kehuu ittessään jotai et ees vääh piristyisin.
sain tänää hyvin hoidettuu yhen hevosen turvan niin et se luotti muhun tarpeeks.
There's one heart beating and that heart beats for you.

silkkiterrieri n 05/07
silkkiterrieri 03/15
cockerspanieli 10/16

Räyhähenki

Räyhähenki
Viestimäärä: 1116

VS: ITSENSäKEHUMISKETJU - Perjantaina, 13.08.2010 klo 19:45  
+
0
mä voin kehuu itseäni siitä, että mä olen löytänyt maailman ihanimmat ystävät.
lisäks mä oon hillinny itseni viimeaikoina tosi hyvin.
ja.. mä olin eilen koulussa tosi hyvännäkönen n________n
"Hänet on tuomittu!
Sinut on tuomittu!
Koko joukko on tuomittu!
Vaan mihin?
Huomaa, etten sanonut."

Christopher Paolini ~ Eragon


ex. Sippuland

runopoika

runopoika
Viestimäärä: 1126

VS: ITSENSäKEHUMISKETJU - Lauantaina, 14.08.2010 klo 00:53  
+
0
ei oo vielä yhtään poissaoloa koulusta

// no on 1 !?! eli se siitä. no ok olin puoli vuotta au pairina ja selvisin siitä. vaikka kaikki oli ihan varmoja et en jaksa. ja tunnen itseni älykkääksi koulussa nykyään johtuu kylläki varmaa siitä et oon 2v nuorempien kans useimmilla kursseilla ja oon monet kurssit jättäny kesken ja käyn niitä nyt uudestaa mut silti
(Viestiä on muokattu lauantaina, 14.08.2010 klo 01:01)

H1N1

H1N1
Viestimäärä: 4401

VS: ITSENSäKEHUMISKETJU - Lauantaina, 14.08.2010 klo 01:13  
+
0
mun perse <3

+ tiätysti oon muutenki hyvän näköne, mut tänää rakastan erityysesti mun persettä. ah
You know my name not my story.
You've heard what I've done not what I've been through.

Wallen

Wallen
Viestimäärä: 9188

VS: ITSENSäKEHUMISKETJU - Lauantaina, 14.08.2010 klo 15:08  
+
0
mä tykkään mun silmistä. ne on ihanan syvän siniset ja jotenkin sellaset iloisen oloiset aina! sitte mä tykkään, ku mulla ei oo mitkään tikkujalat vaan tollaset sopivan muhkeat, mutta ei silti mitkään ihrareidet. vaan tollaset sopivat just<3 ja mun peppu ei oo mikään kamala lättä, eikä myöskään mikään ilmapallo! ja hiukset. ne on pitkät, hyväkuntoiset ja paksut. ne saa laitettua vaikka minkä laisille kampauksille! ja mulla on just nyt nätit kynnet. ne on sopivan pitkät eikä oo lohkeillu pitkään aikaan!
mittelspitz unique bachelor "luka" // 1.12.2012

Miaci

Miaci
Viestimäärä: 1868

VS: ITSENSäKEHUMISKETJU - Lauantaina, 14.08.2010 klo 15:48  
+
0
Mulla on hienot kynnet, kun en osaa purekella niita tai nahkaa siitä ympäriltä :D Kaveri yritti kerran opettaa, mutta ei siitä mitään tullut...
What if I say I'm not like the others?
What if I say I'm not just another one of your plays?
You're the pretender
What if I say I will never surrender?

Natskuu

Natskuu
Viestimäärä: 1768

VS: ITSENSäKEHUMISKETJU - Lauantaina, 14.08.2010 klo 18:52  
+
0
Haa, miekin oon tyytyväinen miun kynsiin. Ne on tosi vahvat ja nätin malliset.

Trix

Trix
Viestimäärä: 1018

VS: ITSENSäKEHUMISKETJU - Lauantaina, 14.08.2010 klo 23:36  
+
0
Mun hiukset oli tänää taas täydelliset. Mä tunnen kerranki itteni kauniiks. Ja oon onnellinen siitä, saan itseluottamusta. Mä oon paljon varmempi ollu nyt. Oon ylpee ittestäni. Tää voi tosin olla ohimenevää mut entä sitten.
I'll spread my wings and I'll learn how to fly
I'll do what it takes till I touch the sky

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: ITSENSäKEHUMISKETJU - Sunnuntaina, 15.08.2010 klo 12:05  
+
0
L:n keittiössä on peili, jota kutsun itsetuntopeiliksi ihan sen vuoksi, että näytän AINA kauniilta kun katson itseäni siitä :D Humalassa, krapulassa, väsyneenä, kipeänä, vasta heränneenä, ihan koska vaan!

Oon myös nykyään hurjan tyytyväinen mun kroppaan. Paitsi jalat sais olla hitusen kiinteämmät, mut muuten olen vallan sopiva.
Varjo 12/2010 ♥

riiT

riiT
Viestimäärä: 700

VS: ITSENSäKEHUMISKETJU - Sunnuntaina, 15.08.2010 klo 12:10  
+
0
mun kauan haaveilema timmi vatsa alkais olla aika kunnossa :jjei:
There's one heart beating and that heart beats for you.

silkkiterrieri n 05/07
silkkiterrieri 03/15
cockerspanieli 10/16

4i32U8

4i32U8
Viestimäärä: 1199

VS: ITSENSäKEHUMISKETJU - Sunnuntaina, 15.08.2010 klo 12:34  
+
0
haluisin kuvitella et oon ihan hauskaa seuraa! mulle voi aina soittaa eikä yleensä tarvii suostutella kauaa lähtemään nohh mihin vaan ja jooööööö. en stressaa liikoja ja lähen juttuihin mukaan.

Miaci

Miaci
Viestimäärä: 1868

VS: ITSENSäKEHUMISKETJU - Sunnuntaina, 15.08.2010 klo 16:56  
+
0
Olen ylpeä itsestäni, kun hypin äsken trampoliinilla puolituntia, kävin pesulla, pesin hiukset, föönasin ne... Nyt on niin ihana olo! Tosin iskä pakotti...
What if I say I'm not like the others?
What if I say I'm not just another one of your plays?
You're the pretender
What if I say I will never surrender?

  Siirry sivulle: 1 2 3
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28247
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6355
Viestejä yhteensä545793
Uudet käyttäjät tänään0
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265918
(Tilastot päivitetty viimeksi 19.05.2024 klo 04:30)