Ohjeet ja säännöt
Takaisin
JUNNUPALSTA - Lauantaina, 28.04.2012 klo 23:01

Jääkiekkothriidi vol. 2

Siirry sivulle: 1 2 3 ... 6

Kadaver

moderaattori
Kadaver
Viestimäärä: 4330

JääKIEKKOTHRIIDI VOL. 2 - Lauantaina, 28.04.2012 klo 23:01  
+
0
Jatkakaa täällä!
"Your husband is gay, your husband is gay, he wasn't born like that, you made him that way..."

snuit

snuit
Viestimäärä: 714

VS: JääKIEKKOTHRIIDI VOL. 2 - Sunnuntaina, 29.04.2012 klo 19:10  
+
0
MM-valinnat.

Vähän olen hämmentynyt, kun ei oo Villeä joukkueessa. Siihen Nikon viereen olisi somasti sopinut. Lennunkin olisin sinne heittänyt. Ja pakistoon Kousan ja Söden.
Kuulema mulla on punalasit silmillä, pöh.
(Viestiä on muokattu sunnuntaina, 29.04.2012 klo 19:12)

nanika

nanika
Viestimäärä: 4211

VS: JääKIEKKOTHRIIDI VOL. 2 - Sunnuntaina, 29.04.2012 klo 19:44  
+
0
Ihmetyttää toi Ville kyllä.

Mutta tarkemmin katottuna aika kiva joukkue. Dynamon miestä mun ei todennäkösesti tarvi edes mainita, sitte on Joensuu, Immonen, Jokinen, Pihlström, Pesonen.. Liigan miehiäki onneks löytyy jonkin verran !

Tuo Joonas Järvinen on mulle aika outo pelaaja. Ihan mielenkiinnolla odotan.

/ Mutta se Lennu! Sitä minäki odotin.
Ja vaihdettaisko Topi Södeen.....
(Viestiä on muokattu sunnuntaina, 29.04.2012 klo 19:46)

Ficaro

Ficaro
Viestimäärä: 4311

VS: JääKIEKKOTHRIIDI VOL. 2 - Sunnuntaina, 29.04.2012 klo 20:24  
+
0
Eiiiiiiiiii ette jätä mun Villeä ulos joukkueesta! :'(((((

Mut sentään Granlund-Pesonen-Immonen, ja Filppulaki toivottavasti loistaa! Nii ja onhan toi maalivahtiosastoki ihan kiva.

snuit

snuit
Viestimäärä: 714

VS: JääKIEKKOTHRIIDI VOL. 2 - Sunnuntaina, 29.04.2012 klo 20:48  
+
0
Toisaalta oishan Villekin vähän noloa ottaa ylimääräseks hyökkääjäks, jos sille ei kerran Jalosen suunnitelmassa paikkaa ketjuista löydy.

Destroyer

Destroyer
Viestimäärä: 2016

VS: JääKIEKKOTHRIIDI VOL. 2 - Sunnuntaina, 29.04.2012 klo 20:57  
+
0
Mä oon ollu niin pahalla päällä kun Ville ei oo kisoissa! Sitten siellä on joku Tuppurainen ja Järvinen, ääh.

Ja mä edelleen inhoon Granlundia.
Pitkätukkaiset Belgianpaimenkoirat Veikka, Yatsi ja Riia - Blogi

Ficaro

Ficaro
Viestimäärä: 4311

VS: JääKIEKKOTHRIIDI VOL. 2 - Sunnuntaina, 29.04.2012 klo 21:06  
+
0

Destroyer kirjoitti:

Ja mä edelleen inhoon Granlundia.

Me ei kaivata sua tänne :ylpea::ylpea:........... Eikai! Hyvä et täällä on välillä muitakin ku vaan nanika, snuit ja mä! :D

snuit

snuit
Viestimäärä: 714

VS: JääKIEKKOTHRIIDI VOL. 2 - Sunnuntaina, 29.04.2012 klo 21:17  
+
0
Miten voi vihata Mikkeä?? Ihan huikee pelaajahan se on.
Okei, kyllä minäkin vihaan sitä median koko kansan kulta-Miksukkaa, joka on niin hyvä ja komee ja kiinnostava, että pitäis pelipaita heittää jokasen änäriseuran kattoon. Mutta se ei tietty oo pelaajan vika.

Aika iso kontrasti kyllä viime vuoteen.. :D Viime vuonna hehkutin Miken valintaa parille kaverille, eikä ne ollu kuullu koko tyypistä koskaan aiemmin. Jos nyt tekis saman, niin sieltä tulis joko täyslaidallinen tai jonkun demitytön ihkutusta....

H1N1

H1N1
Viestimäärä: 4401

VS: JääKIEKKOTHRIIDI VOL. 2 - Sunnuntaina, 29.04.2012 klo 21:30  
+
0
Mikkehän on pelannu aiva surkeesti viime aikoona :D


en tosin oo omin silmin ollu tätä toristamas, mä ku en näe mtn hauskaa siinä että isot miehet pannahan samahan koppihi missä ne voi sitte veivata eres takaasi sitä ja siinä sivus vähä huitua jotaki klönttiä jompahan kumpahan päähän. oli vaan pakko tulla heittää tää tänne ku tänään tuli istuttua kuitenki tv:n eres pakollisesti suomi - ruotti pelin ääres.
You know my name not my story.
You've heard what I've done not what I've been through.

nanika

nanika
Viestimäärä: 4211

VS: JääKIEKKOTHRIIDI VOL. 2 - Sunnuntaina, 29.04.2012 klo 21:34  
+
0
Joo häipykää Granlundin vihaajat!! :ylpea::ylpea: :D

Minäki niin muistan sen ajan, ku hehkutin Granlundista jotain ja ihmiset ei tienny siitä mitään :-D Totta kai jokainen jollain tavalla suomalaista jääkiekkoa seurannu muistaa Granlundin vuodelta 2009, mutta aika pianhan suuri yleisö sen hetkeks unohti, eikä just mitkään demitytöt tienny siitä mitään. Mutta sellastahan se on :D
(Viestiä on muokattu sunnuntaina, 29.04.2012 klo 21:34)

snuit

snuit
Viestimäärä: 714

VS: JääKIEKKOTHRIIDI VOL. 2 - Sunnuntaina, 29.04.2012 klo 21:38  
+
0
älä tuu muurahaispesää sörkkimään :paapatus:

mikellä meni pleijarit ihan surffailuks, samaten kun koko hifkillä. Nyt se alkaa olla sen kuumeen jäljiltä kuitenkin ihan normitasollansa, ja pelannu ihan normisti.
tietty odotukset kaikilla tuntuu olevan niin kovat, et kenen tahansa muun "normaali, vahva esitys" on miken kohalla huono. Kun ei tullu kolmea ilmaveiviä ja kymmentä paikkaa immoselle.

Ficaro

Ficaro
Viestimäärä: 4311

VS: JääKIEKKOTHRIIDI VOL. 2 - Sunnuntaina, 29.04.2012 klo 21:41  
+
0

snuit kirjoitti:

tietty odotukset kaikilla tuntuu olevan niin kovat, et kenen tahansa muun "normaali, vahva esitys" on miken kohalla huono. Kun ei tullu kolmea ilmaveiviä ja kymmentä paikkaa immoselle.

amen :kumarrus:

nanika

nanika
Viestimäärä: 4211

VS: JääKIEKKOTHRIIDI VOL. 2 - Sunnuntaina, 29.04.2012 klo 21:44  
+
0
Granlundinhan pitäis olla joka pelissä ihan superhuikee ja tehdä ne snuitin mainitsemat kymmenen paikkaa Immoselle ja mielellään pari maalia itekkin, ettei alkais ne se-on-niin-yliarvostettu--puheet :D Mutta kyllähän varmaan jokainen ymmärtää ettei pelaaja voi pelata sellasella tasolla jatkuvasti.

snuit

snuit
Viestimäärä: 714

VS: JääKIEKKOTHRIIDI VOL. 2 - Sunnuntaina, 29.04.2012 klo 21:56  
+
0
ärsyttävä kun hemmetin demitytöt on ihan pilannu granlundit. jos sanoo jossain pitävänsä veljeksistä, niin heti leimataan demitytöksi joka ei tiedä mistään mitään :D Enkä kyllä ihmettele tätä enää sen jälkeen, kun kultajuhlien jälkeen junassa jouduin kuuntelemaan jonkun itteäni vanhemman muijan "miks mikke lähtee änäriin ja jättää mut tänne :suru: :'(" - itkua. teki mieli kysästä, että montako viikkoa oot tienny miken olemassaolosta, kun noin koville ottaa.

nanika

nanika
Viestimäärä: 4211

VS: JääKIEKKOTHRIIDI VOL. 2 - Sunnuntaina, 29.04.2012 klo 22:00  
+
0

snuit kirjoitti:

"miks mikke lähtee änäriin ja jättää mut tänne :suru: :'(" - itkua.



voi eei :DDDDDDD<3

Destroyer

Destroyer
Viestimäärä: 2016

VS: JääKIEKKOTHRIIDI VOL. 2 - Maanantaina, 30.04.2012 klo 13:27  
+
0
Mä vaan en syty Granlundille, eikä sen viimeaikaiset pelit oo ollu mitään huippuja. Sitten ihmiset jaksaa hehkuttaa jotain yhtä maalia, hei c'moon, se on vaan yks maali! Mä en kestä kuulla enää mistään ilmaveivistä enkä mistään "ottaa mailan lapaansa kiekon..." Ärrinmurrin :nauru:

Odotan kyllä mielenkiinnolla mitä Kapanen saa aikaiseksi. Viimeks sen esitys ei ollut mitään hääviä katsottavaa, joutuu kyllä lunastaan uudestaan paikkansa mun suosikkipelaajana.
Pitkätukkaiset Belgianpaimenkoirat Veikka, Yatsi ja Riia - Blogi

snuit

snuit
Viestimäärä: 714

VS: JääKIEKKOTHRIIDI VOL. 2 - Maanantaina, 30.04.2012 klo 14:21  
+
0
Nimenomaan tää ihmisillä on, kun Mikke pelaa ihan normipelejä, niin se "ei sitten yhtään pelaa hyvin eikä omalla tasollaan". Viime keväänä sillä oli ihan mieletön vire päällä, mutta kuten joku jo totesikin, jokainen ymmärtää ettei pelaaja voi jatkuvasti pelata sellasella tasolla. Mikke erottuu lähes aina edukseen pelin rakentamisessa, mutta kun ei tosiaan tuu sitä ilmaveiviä ja kymmentä syöttöpinnaa, niin huono peli.

Destroyer

Destroyer
Viestimäärä: 2016

VS: JääKIEKKOTHRIIDI VOL. 2 - Maanantaina, 30.04.2012 klo 15:06  
+
0
Meillon avon kans kauheeta vääntöö tosta Peltosesta :D

Mun mielestä se nyt vaan on itsestäänselvyys että jos Peltonen tahtoo kisoihin niin se pääsee! Sama jos Selänne olis tulossa, niin totta helvetissä se pääsis. Kumminkin kunnon pelikuntoisia pelaajia. Ja jos vaikka Lehtinen vielä vanhoilla päivillään innostuis ja olis kunnossa niin mikä jottei!
Jalonen olis voinut ottaa noita tyhmiä kokeiluja EHT-turnauksiin, kyllä ny mm-kotikisoissa täytyy pelata varman päälle.
Pitkätukkaiset Belgianpaimenkoirat Veikka, Yatsi ja Riia - Blogi

nanika

nanika
Viestimäärä: 4211

VS: JääKIEKKOTHRIIDI VOL. 2 - Maanantaina, 30.04.2012 klo 21:27  
+
0
Mutta nykypäivänä roolitus on niin tärkee osa joukkueen rakentamista, että tällasia päätöksiä päävalmentaja joutuu tekemään :D

Musta on hienoa että Jukka Jalonen uskaltaa tehdä rohkeita päätöksiä ja pitää kiinni siitä omasta jutusta. Jussi Jokinen jäi aikanaan pois joukkueesta ja kova kohinahan siitä tuli sillonkin. Totta kai muaki harmittaa että Peltonen jäi pois joukkueesta, mutta tuskin se Jalonen sitä pahuuttaan jätti pois.

snuit

snuit
Viestimäärä: 714

VS: JääKIEKKOTHRIIDI VOL. 2 - Maanantaina, 30.04.2012 klo 21:30  
+
0
Villen voi aina ottaa vaikka maskotiksi :ylpea:

okei, ihan hyvä ettei Saku tullut kisoihin.. ei välttämättä olis löytynyt just sitä kuuluisaa roolia, ja sehän se vasta skandaali olisi ollutkin :D

  Siirry sivulle: 1 2 3 ... 6
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28212
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6341
Viestejä yhteensä545735
Uudet käyttäjät tänään0
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265871
(Tilastot päivitetty viimeksi 06.05.2024 klo 03:30)