Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
JUNNUPALSTA - Maanantaina, 09.08.2010 klo 23:51

Jenkeissä täysi-ikäinen PULKKU

Siirry sivulle: 1 ... 73 74 75

KadaverinAlterEgo

KadaverinAlterEgo
Viestimäärä: 3720

VS: JENKEISSä TäYSI-IKäINEN PULKKU - Maanantaina, 16.08.2010 klo 23:42  
+
0
Mä varmaan kirjoittelisin tollaisia tekstejä. :D Onneksi olen niin fiksu että tajuan heikkouteni enkä altista itseäni naurulle.

Miten sanotaan enkuksi fiksusti, että "Anteeksi, aion sulkea kassan. Olkaa hyvä ja siirtykää auki olevalle kassalle"?

Mä huutelin aina kassalla isoon ääneen, että "I'M SORRY, BUT I'M GOING TO CLOSE!" kun en muutakaan osannut, vaikka suomeksi ilmaisin asian edellä mainitulla, sivistyneellä ja hienostuneella tavalla. Hymyillen tietenkin. Enkkua puhuessa hiki virtas ja irvistelin kun pelotti. :D
When we arrive in the middle of nowhere
Don't act like you know, I been here so many times
I never seen you before
But now that I have, I don't wanna see you no more

dronttiedward

dronttiedward
Viestimäärä: 5224

VS: JENKEISSä TäYSI-IKäINEN PULKKU - Maanantaina, 16.08.2010 klo 23:48  
+
0
En usko Kadaver! Voisin kopsailla muutamia mahtavimpia ja voin kertoa, että kokisit aikamoista YLEMMYYDENTUNTOA niitä lukies! :D
the only way to true happiness is to live in the moment and not be worried about the future

Kennedy

Kennedy
Viestimäärä: 1808

VS: JENKEISSä TäYSI-IKäINEN PULKKU - Tiistaina, 17.08.2010 klo 00:01  
+
0

Kadaver kirjoitti:

Miten sanotaan enkuksi fiksusti, että "Anteeksi, aion sulkea kassan. Olkaa hyvä ja siirtykää auki olevalle kassalle"?



"I’m sorry, this counter is about to be closed. Please move on to the next counter."?

En tiiä, noin mä ehkä sanoisin.
And this devilishly handsome sponge is your waiter?

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: JENKEISSä TäYSI-IKäINEN PULKKU - Tiistaina, 17.08.2010 klo 02:34  
+
0
Jee, tultiin ajelemasta. Huh, että vätystää :( Kai sitä pitäis mennä nukkumaan kohta. Aijaa, aletaankin kattoa leffaa :D
Varjo 12/2010 ♥

KadaverinAlterEgo

KadaverinAlterEgo
Viestimäärä: 3720

VS: JENKEISSä TäYSI-IKäINEN PULKKU - Tiistaina, 17.08.2010 klo 06:45  
+
0
En muista moneksi mun pitää mennä koululle, joten menen kasiksi. :hymy: Eilinen oli aika katastrofipäivä. Jospa tämä olisi parempi.
When we arrive in the middle of nowhere
Don't act like you know, I been here so many times
I never seen you before
But now that I have, I don't wanna see you no more

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: JENKEISSä TäYSI-IKäINEN PULKKU - Tiistaina, 17.08.2010 klo 12:22  
+
0
Huomenta.

Jestas, että on taas tukkoinen olo :( Ja nyt on limayskäkin mukana kuvioissa. Yhyy.
Tänään iltapäivästä Unkalle ja illemmalla ehkä jotain kivaa kans.
Varjo 12/2010 ♥

nanika

nanika
Viestimäärä: 4211

VS: JENKEISSä TäYSI-IKäINEN PULKKU - Tiistaina, 17.08.2010 klo 14:02  
+
0
Yrh, onneks oli lyhyempi koulupäivä tänään.

Aww, tuli ihana paketti kotoa :D<3 Toimistolta tuli viesti että mulle oli tullu paketti ja kävin sitte hakemassa sen. Siellä oli uusi vaaleenpunanen syystakki, vaaleenpunaset villasukat ja vaaleenpunanen aamutakki :--) Oli kiva yllätys<3

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: JENKEISSä TäYSI-IKäINEN PULKKU - Tiistaina, 17.08.2010 klo 14:15  
+
0
Moikka Nanika, wazzup? :)

Voisin nukkua päiväunet, niin jaksais illalla taas rymytä. Simahdin viimeyönä hurjan aikaisin ja autossakin oli vaikeuksia pysyä hereillä. Mut käytiin katsomassa mun lapsuudenkotia ja kierrettiin samalla niitä paikkoja, joissa yläasteella hengailin. Autossa soi Skid Row'n Wasted Time.

Is it all just wasted time
Can you live with yourself
When you think of what you've left behind


Kyllä voin ja erittäin hyvin. Koko ala- ja yläasteen mua kiusattiin, mulle kettuiltiin, mua haukuttiin ja mulle tuli eilen hurja voittajafiilis, kun tajusin että kaikista niistä jotka uhkas muuttavansa pois sieltä tuppukylästä, mä olin yksi niistä harvoista jotka sen oikeasti teki heti vain kun pystyi. Eikä siihen tarvittukkaan sitä maagista 18 vuoden ikää, jota niin monet odotti. Ja ne monet asuu siellä edelleen ja valittaa miten huono paikka se on. Mä lähdin :)
Varjo 12/2010 ♥

nanika

nanika
Viestimäärä: 4211

VS: JENKEISSä TäYSI-IKäINEN PULKKU - Tiistaina, 17.08.2010 klo 14:24  
+
0
Sipulu, oikeen hyvää kuuluu :) Pitäis lähteä koiran kans lenkille vielä ennen ku lähen kauppaan. Ja koulujuttuja ois aikamoinen kasa tehtävänä..
Mitäs sinne? Joko siivoaminen on onnistunu? :-)

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: JENKEISSä TäYSI-IKäINEN PULKKU - Tiistaina, 17.08.2010 klo 14:41  
+
0
Mulla meni loppujen lopuks vartti, ko siivosin eilen :D:D Ja se 8h siihen "pitäiskö siivota ääääää" -märehtimiseen :D
Varjo 12/2010 ♥

nanika

nanika
Viestimäärä: 4211

VS: JENKEISSä TäYSI-IKäINEN PULKKU - Tiistaina, 17.08.2010 klo 14:46  
+
0
Hah, voi ei! :D

Karona

Karona
Viestimäärä: 1347

VS: JENKEISSä TäYSI-IKäINEN PULKKU - Tiistaina, 17.08.2010 klo 15:04  
+
0
Eii oikeesti, ei tää oo mahollist et oon hukannu puolet yhes kesäkuvakansiost johonki?! Niit ei oo roskakoris eikä missää muualkaa vaik oon haullaki yrittäny penkoo ulkosen kovon ja tän koneenki. Ja siin puolikkaas oli just sellasii kuvii mitä oisin halunnu nyyh =(

Ja nyt on sitte taas normiarkee, joka päivä kasii <3 Hmm ja mistäköhä repäsen tet paikan.... Onneks se on vast marraskuus.

Shane

Shane
Viestimäärä: 946

VS: JENKEISSä TäYSI-IKäINEN PULKKU - Tiistaina, 17.08.2010 klo 15:08  
+
0
Yyh, ulkona näyttää taas nousevan myrsky :< tuulee hirveenä ja rupes pimenee.

Mulla tosi järkevä lukkari, maanantai&tiistai työharjottelua, keskiviikko&torstai koulua (suurimmaks osaks valinnaisia, onneks<3) ja perjantaina työharjottelua. Just pahimmille päiville osu noi työharjottelut :D (nimittäin maanantaina on väsy, tiistaina tuntuu et viikonloppuun on ikuisuus, perjantaina väsyttää ja haluis vaan kotiin viettää viikonloppua...)
Menossa mukana saku Riki, corgi Natu sekä huskyvauva Nova!

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: JENKEISSä TäYSI-IKäINEN PULKKU - Tiistaina, 17.08.2010 klo 15:13  
+
0
Shane, miten voi olla sekä työharjoittelua, että koulua sekaisin? Mitä sä opiskelet ja miten teillä toteutetaan oikein tuo työharjoittelu? :o Meillä kun oli ihan normijaksot koulua ja sitten 2-4kk työharjoittelua niiden jälkeen, niin tuntuu moinen hassulta :D
Varjo 12/2010 ♥

Shane

Shane
Viestimäärä: 946

VS: JENKEISSä TäYSI-IKäINEN PULKKU - Tiistaina, 17.08.2010 klo 15:18  
+
0
Joo mä en tosiaan tiedä mikä tän järjestelyn idea on. :-D Ja mun ymmärtääkseni ainoastaan meidän luokalla on tällai ihmeellisesti sekasin työharjottelu ja koulunkäynti. Ihan normaali amiksessa oon ja raksaa opiskelen kolmatta vuotta. Viime vuonna oli yks jakso, missä oli ma-ke työharjottelua ja to-pe koulua ja se hoitu ihan hyvin. Mutta tiedä sit tästä ku on ihan sekasin työharjottelu ja koulu..

Meidän luokka on kyl opettajaa myöten iha sekopäitä. Tänään jätkät oli umpikännissä (dokannu kuulema koko yön) ja yks sammu tunnille 1l jekkupullo vieressään. Ope sit sano että "tuo vaan pelleilee. kyllähän minä tiedän, että tuossa pullossa on vain vettä, koska **** on vasta 18v." >__< ???
Menossa mukana saku Riki, corgi Natu sekä huskyvauva Nova!

Mardi

Mardi
Viestimäärä: 401

VS: JENKEISSä TäYSI-IKäINEN PULKKU - Tiistaina, 17.08.2010 klo 15:31  
+
0
väsyttääää ja eka koulupäivä takana! enkä muuten saanu kovin positiivista palautetta industrialista, mutta pääasia et mä tykkään :)

Aimee

Aimee
Viestimäärä: 2861

VS: JENKEISSä TäYSI-IKäINEN PULKKU - Tiistaina, 17.08.2010 klo 15:40  
+
0
^ OIKEIN!
I am what I am today because of the choices I made yesterday

tehtailija

tehtailija
Viestimäärä: 5993

VS: JENKEISSä TäYSI-IKäINEN PULKKU - Tiistaina, 17.08.2010 klo 15:54  
+
0
:(
this parrot is no more!

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: JENKEISSä TäYSI-IKäINEN PULKKU - Tiistaina, 17.08.2010 klo 15:58  
+
0
Tehtis, mikä on? :(
Varjo 12/2010 ♥

tehtailija

tehtailija
Viestimäärä: 5993

VS: JENKEISSä TäYSI-IKäINEN PULKKU - Tiistaina, 17.08.2010 klo 16:00  
+
0
taas yks kaveri sai kämpän. mä oon niin kateellinen
this parrot is no more!

  Siirry sivulle: 1 ... 73 74 75
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28248
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6355
Viestejä yhteensä545793
Uudet käyttäjät tänään1
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265918
(Tilastot päivitetty viimeksi 19.05.2024 klo 10:45)