Ohjeet ja säännöt
Takaisin
JUNNUPALSTA - Lauantaina, 06.11.2010 klo 00:16

Joulupulina

Siirry sivulle: 1 ... 14 15 16

cinny

cinny
Viestimäärä: 12

VS: JOULUPULINA - Sunnuntaina, 28.10.2012 klo 21:11  
+
0
joulujoulujoulu! alle kaks kuukautta enää, eli kohta se on taas, hih. :3 oon aina ollu kauhee jouluhullu ja jo syys-lokakuussa rupeen jo miettiin toivelistaa. :,D oon siis nytkin jo miettiny mitä toivon lahjaks, toivelistasta löytyy ainakin:

- nokia asha 306 - puhelin
- uutta koululaukkua varmaankin
- että jouluna tulis lunta, viimeks ei ollu juurikaan joulufiilistä kun oli ihan musta maa D:

en varmaan paljoa muuta. yleensä oon joka vuosi saanu ainakin jonku koirakirjan, lapaset ja villasukat, joten niitä mun ei ikinä tarvii edes toivoa.

Hakataru

Hakataru
Viestimäärä: 10899

VS: JOULUPULINA - Sunnuntaina, 28.10.2012 klo 21:18  
+
0
vihaan tätä joulu hössötystä kun se alkaa niin aikasin! lisäks musta tuntuu että tästä tulee huono joulu sen takia kun viime jouluna kaikki oli niin täydellisesti mut täytyy keskittyy perheeseen vaan niin hauska tästäkin varmaan tulee.

enkä jaksa lahja kriisejä. en tiedä yhtään mitä ostan muille enkä tiedä mitä tahtoisin ite!
never regret something that once made you smile

viruskoira

viruskoira
Viestimäärä: 3472

VS: JOULUPULINA - Perjantaina, 02.11.2012 klo 10:10  
+
0
mustaki tää jouluhössötys alkaa ihan liian aikasin!! käytiin ikeassa about 3vk sitten (?) ja siellä oli jo oma jouluosasto....... muutenki mua ällöttää joulun kaupallisuus :(

mutjoo, oon mä kyllä jo miettiny py:n lahjaa koska haluisin et se on jotain hyödyllistä. aattelin ostaa sille ainaki uudet mp-hanskat, koska noi entiset on jo iha reikäset :-D en vaan oo varma uskallanko ostaa niitä koska jos se haluaa jotkut tietynlaiset niin ostanki iha väärät sit. kattelin ton saman merkin hanskoja ja löysin noi sen nykysetki, entiiä oisko iha tyhmää ostaa tismalleen samanlaiset? ainaki mitä ite oon kokeillu nii noi tuntuu käsissä tosi hyviltä ja niis on hyvät rystysuojat ym. tää nyt on vielä mietinnässä, onneks on vielä aikaa..

muita vaihtoehtoja ois sit varmaan joku peli pleikkarille, vaatteita, lippuja sm-liigan peleihin, lahjakortti johonki motonetiin tmvs... musta vähän tuntuu et tolle on helppo ostaa koska se harrastaa vaikka mitä! :D yks mitä mietin kans on toi elämyslahjat.fi juttu, ainaki toi ajo lada-ralliautolla ois niiiin huippu juttu sille :DDD

muitten lahjat ei oo kyllä ongelma, siskolle koruja ja jotain herkkuja, äitille kastehelmi-astioita, kavereille jotain pientä..

nanae

nanae
Viestimäärä: 618

VS: JOULUPULINA - Lauantaina, 03.11.2012 klo 13:19  
+
0
Mä tykkään joulusta!
Kiva ostaa muille lahjoja, vaikkakin tietää rahanmenoa.

Tänä vuonna aattelin pyytää vaa ite kaikilta läheisimmiltä sukulaisilta rahaa,
että saisin uuden läppärin hankittua. Eiköhän siinä sivussa sitte jotain muuta pientä saa vielä.

Mulla on kyllä aina jouluaatot aika reissaamista, ku päivän oon isän suvun kanssa, iltaa kohti siirryn äitille ja ihan illalla vielä kotiin avomiehen kanssa. Joulupäivät kuluu taas äidin suvun luona ja avokin porukoiden kanssa.
(Viestiä on muokattu lauantaina, 03.11.2012 klo 13:20)

mysterious

mysterious
Viestimäärä: 843

VS: JOULUPULINA - Tiistaina, 13.11.2012 klo 12:50  
+
0
joulu hössötys alkaa kyllä liian aikasi, tuntuu et joka vuos vaa aina aiemmi.. niinku kaverini äitillä oli fb:s tilapäivitys jo pari kk sitten että "täytyy alkaa askarteleen tämän vuoden joulukoristeita" o__o

mutta joulunvietto menee taas perinteisesti äitillä. tyhmää vaan olla ilman T:tä koska se tottakai haluu olla perheensä kanssa ja mä haluun olla äitin luona. mutta ei se mitäään :) ajattelin ostaa vaan T:lle ja sen äitille, omalle mammalle, siskolle ja veljen perheelle lahjat. eipä meijän perheessä oo enää pariin vuoteen ollu mitään suuria lahjojen vaihtoja.

toivon ite varmaan läheisiltä vaan rahaa tai jotain tarpeellista uuteen kotiin.
parasta joulussa on se joulun tunnelma ja ruoka! tottakai laatuaika äitin kanssa kun en siellä hirveen usein enää käy.
the past should be left in the past, otherwise it can destroy your future.
live life for what tomorrow has to offer, not for what yesterday has taken away.

Gerberos

Gerberos
Viestimäärä: 1049

VS: JOULUPULINA - Tiistaina, 13.11.2012 klo 19:18  
+
0

mysterious kirjoitti:

mutta joulunvietto menee taas perinteisesti äitillä. tyhmää vaan olla ilman T:tä koska se tottakai haluu olla perheensä kanssa ja mä haluun olla äitin luona. mutta ei se mitäään :)



meillä kans sama juttu J:n kanssa, erillään ollaan jouluaatto vaikka tässä kohta viisi vuotta ollaan yhdessä porskutettu :D mut mä en vois kuvitella olevani erillään mun perheestä jouluaattona, enkä voi tietenkään vaatia sitä toiseltakaan. hyvin on tähänkin mennessä toiminut, kun meidän perheet asuu nii lähellä toisiaan niin sitten joulupäivänä ja tapaninpäivänä keretään sitten olla yhdessä.
Ymmärrätkö viimein miksi harvoin hymyilen?

nipanapa

nipanapa
Viestimäärä: 1859

VS: JOULUPULINA - Keskiviikkona, 14.11.2012 klo 21:51  
+
0
mä oon ekaa kertaa tosi moneen vuoteen innoissani joulusta! ootan ihan fiiliksellä että ois jo jouluaatto. aiotaan poiccixen (tai no AVOMIEHEN, jestas kun kuulostaa aikuiselta) kaa olla täällä meillä kotona, myös ainakin yks kaveri tulee kans jouluilemaan, ehkä pari muutakin. en oo koskaan oikeen jaksanut sitä että on pakko istua neljän seinän sisällä perheen kanssa vaan siks et kaikki muutkin tekee niin. luultavasti kyllä käyn moikkaamassa äitiä, isää ja mummia, vaikka joutuukin vähän reissaamaan ja käyn melkosen usein muutenkin niiden luona kyläilemässä, mut kai se on pakko. jotain joulupuuromeininkiä olisi kans poikaystävän vanhemmilla, mut katellaan jaksanko lähteä sinne ton oman sukulaiskierroksen päätteeks. kaikki asuu onneks ihan mukavasti pääkaupunkiseudulla hyvien kulkuyhteyksien päässä, ainoa vaan että ne julkiset kulkuyhteydet tietty jouluisin on vähän mitä on.

mä en harrasta joululahjoja ollenkaan, mut katellaan jos jotain sopivaa tulee mieleen niin voin antaa läheisille. pari hienoa juttua oon jo kavereille keksinyt, eli jos en ihan jouluksi anna niin ainakin muuten vaan.

lahjoja enemmänkin haluun panostaa ruokaan! en tietty syö mitään perinteisiä jouluruokia (oon kunnon antijouluilija nyt kyl tän viestin perusteella...) ja oon kaikenlisäks vegaani joten katotaan nyt mitä kehitellään noiden poitsujen kaa illan menyyks :-D haluaisin ainaskin tehä piparitaikinatryffeleitä, glögijuustokakkua, seitankinkkua, uunikasviksia, riisipuuroa, sinappia, erilaisia tahnoja, tofupyöryköitä, perunalaatikkoa... paljon kaikkea hyvää!

joulusen kodin kaa on vähä niin ja näin, mulla on muutenkin aika paljon puna-musta-valkoista sisustuksessa joten periaatteessa sitä on ihan helppo muuttaa. meillä on vielä vähän mietinnässä hankitaanko joulukuusta, tänne kyllä mahtuis mut ne on niin työläitä etten tiiä haluunko :D oikea kuusi ois kiva mut tuntuu vähän tyhmältä "tuhlata puita" tollaseen, joten ehkä muovikuusi ois parempi.

joka tapauksessa on supersiistii saada tänne hyviä tyyppejä viettämään iltaa! pelaamaan lautapelejä ja katsomaan leffoja ja vaan olemaan. ihan mahtavaa.

Wallen

Wallen
Viestimäärä: 9188

VS: JOULUPULINA - Torstaina, 15.11.2012 klo 11:39  
+
0
^ tai sitten laitatte maljakkoon minikuusen! ei sotke paljoa, mahtuu vaikka nätisti pöydälle ja sitä voi koristella vähän jos innostuu :D meillä on ollut monena jouluna pieni pikkuruinen kuusen taimi joulupuuna, niin ei ole tarvinnut raahata isoa kuusta sisälle.
mittelspitz unique bachelor "luka" // 1.12.2012

nipanapa

nipanapa
Viestimäärä: 1859

VS: JOULUPULINA - Perjantaina, 16.11.2012 klo 23:32  
+
0
^ mulla yks vaihtoehto ois kans spreijaa jotkut sopivat oksat valkosiks ja ripustaa niihin muutama koriste! en haluu muutenkaa mitää övereit joulupalloja kuuseen roikkuu.

nanae

nanae
Viestimäärä: 618

VS: JOULUPULINA - Tiistaina, 20.11.2012 klo 17:36  
+
0
Mä en haluu isoo aitoa kuusta, tykkään valkosista kuusista,
ni ostin tänää tämmösen söpön pikku kuusen.
Korkeus on joku 60cm. Ja joo olen etuajassa, en malttanu olla laittamatta sitä esille jo..
(Viestiä on muokattu tiistaina, 20.11.2012 klo 17:37)

  Siirry sivulle: 1 ... 14 15 16
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28248
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6355
Viestejä yhteensä545793
Uudet käyttäjät tänään1
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265918
(Tilastot päivitetty viimeksi 19.05.2024 klo 08:00)