Ohjeet ja säännöt
Takaisin
JUNNUPALSTA - Sunnuntaina, 11.04.2010 klo 19:47

Kannuksen Kennellinja

Siirry sivulle: 1 2 3 ... 28

emni

emni
Viestimäärä: 37

VS: KANNUKSEN KENNELLINJA - Perjantaina, 16.04.2010 klo 16:38  
+
0
^Eihän tuolta rautatieasemalta näyttäisi olevan kuin muutaman kilometrin matka koululle, että tarvittaessa sen kyllä kävelee. Ja ainahan on mahdollisuus ottaa taksi jos ei muuta. ;)

Linneva

Linneva
Viestimäärä: 29

VS: KANNUKSEN KENNELLINJA - Perjantaina, 16.04.2010 klo 20:46  
+
0
Jee, mullekin tuli kutsu :D Karsee paniikki nyt sitte, mitenkä mä sielläki käyttäydyn :eek: Pitäis olla oma ittensä, mut minkäs sille mahtaa jos jännittää pirusti.. Mulla keskiarvo jotain 8,5.

senn

senn
Viestimäärä: 30

VS: KANNUKSEN KENNELLINJA - Perjantaina, 16.04.2010 klo 21:28  
+
0
Tännekkin tuli pääsykoekutsu : DDDD

Mä varasin jo ajan tiistaille puoli 11. Sain erikoisluvan jo nyt varata, kun olis reissuun lähtö keskiviikkona.

Tiesittekös muuten, että tänävuonna on vain yksittäishaastattelu, ei ryhmähaastattelua, eikä edes välttämättä sitä koiran käsittelyosaa : o

myrkku

myrkku
Viestimäärä: 2138

VS: KANNUKSEN KENNELLINJA - Perjantaina, 16.04.2010 klo 22:18  
+
0
Sipulu: kiitos, tuota minä tarkoitin juuri :)

Eikö tämän keskustelun aiheeksi voisi laittaa jokin "kennellinja-koulutukset" tmv mikä käsittelisi laajemmin aihetta ja voisi kysellä vähän kaikista paikoista + ehkä jopa pieneläinhoitajan ja eläintenkouluttaja-linjoista.
Tuntuisi turhalta avata uutta keskustelua niitten takia :roll:

CSMONNI

CSMONNI
Viestimäärä: 14

VS: KANNUKSEN KENNELLINJA - Lauantaina, 17.04.2010 klo 08:49  
+
0
Jes! Meikäki pääsi pääsykokeisiin :jjei:

Muuten, kuinka paljon teillä oli niitä hakupisteitä? Mulla oli vaivaset 28, keskiarvo laski aika roimasti kasiluokan lopusta :nolo: Nyt se oli vaan 8.1. Toivotaan että mun pääsykokeet menis sitten hyvin. Vai onko mulla ees enää mitään mahdollisuuksia päästä tollasilla pisteillä? :s

Linneva

Linneva
Viestimäärä: 29

VS: KANNUKSEN KENNELLINJA - Lauantaina, 17.04.2010 klo 10:09  
+
0
Mistäs mä ne pisteeni nään? Keskiarvo tosiaan sen 8,5 suunnilleen, niistä painotusaineista ei mulle varmaan kauheesti tuu, Kannus kyllä oli ekana vaihtoehtona... Onko jossain joku laskemis-ohje? Ja kuinkahan paljon tonne on tarvinnu niitä pisteitä yleensä? Tietääkö joku muuten kuinka paljon sinne tänävuonna haki?

senn

senn
Viestimäärä: 30

VS: KANNUKSEN KENNELLINJA - Lauantaina, 17.04.2010 klo 11:02  
+
0
http://www.koulutusnetti.fi/index.php?file=210 // tuolta löytyy ainakin jonkunlaiset ohjeet pisteiden laskuun. Varmasti jostain löytyy selkeämpikin, mutta tuo tuli ekana vastaan.

Mulla oli muistaakseni 31 pistettä, en oo ihan varma.

CSMONNI

CSMONNI
Viestimäärä: 14

VS: KANNUKSEN KENNELLINJA - Lauantaina, 17.04.2010 klo 12:14  
+
0
NO JOO MORO! SENNI SULLA ON TÄYDET PISTEET jossei sukupuolipisteitä oteta huomioon :-------D

Iridescent

Iridescent
Viestimäärä: 24

VS: KANNUKSEN KENNELLINJA - Lauantaina, 17.04.2010 klo 12:17  
+
0
mietin tässä että oisko kenelläkään junalla liikkuvalla mitään mielenkiintoa treffata mua siellä Kannuksen rautatieasemalla? Vois sitten yhdessä pähkäillä miten sinne koululle pääsee ja vaikka maksaa taksin puoliksi jos sellasella pitäis liikkua.

Ajattelin, että varaisin haastatteluajan maanantai- tai tiistai-iltapäivälle, mutta kyllä mulle oikeastaan käy mikä päivä vaan.

// muoks. tiedättekö mihin kellonaikaan nämä haastattelut loppuu? Ainoa ongelma nyt näyttää olevan se, että aikaisin juna mikä täältä menee olis perillä 12.19, enkä tiedä onko tää sitten liian myöhään. Paperin mukaan haastattelu kuitenkin kestää noin 3 tuntia.
(Viestiä on muokattu lauantaina, 17.04.2010 klo 12:22)

CSMONNI

CSMONNI
Viestimäärä: 14

VS: KANNUKSEN KENNELLINJA - Lauantaina, 17.04.2010 klo 12:21  
+
0
Meikä mennee varmaa äitin kyydillä. :---/

Kuinka pitkä matka siitä asemalta on koululle? Ja onko se ihan korpea vai onko siellä kunnon asfalttiteitä ja tienviittoja jajajajaj?

senn

senn
Viestimäärä: 30

VS: KANNUKSEN KENNELLINJA - Lauantaina, 17.04.2010 klo 12:34  
+
0
Tääkin menee äitin kyydillä..

Ja siitä asemalta on muutama kilometri koululle. On asfalttia ja tietääkseni myös tienviitat (ainakin google mapsin katunäkymässä on :D). Meni muistaakseni et mennää siitä asemalta siihen vasemmalla olevalle valtakadulle, sitte käännytää vasemmalle kleemolankadulle ja sitte siitä käännytää semmoselle nimettömälle tielle oikeelle ja siitä sitte sinne ollikkalankadulle, jossa koulu on :D hehee, en oo ainakaa kyttäilly ikinä sitä karttaa enkä mitää 8 )

muoks// tai sitte ei käänny sinne pikkutielle vaan jatkaa kleemolankatua ellinkujalle ja siitä joki-annalankadulle. ja sieltä asemalta pitää mennä jonkinmatkaa varastotietä ja lopotinkatua, että pääsee valtakadulle. piti käydä tarkistamassa..

muoks taas// kaikki kartat näyttää eriä.. en oo varma miltä tieltä pääsee valtakadulle, kannuksessa opiskelevat auttakaas vähän~
(Viestiä on muokattu lauantaina, 17.04.2010 klo 13:02)

Linneva

Linneva
Viestimäärä: 29

VS: KANNUKSEN KENNELLINJA - Lauantaina, 17.04.2010 klo 12:48  
+
0
Mä olen Helsingistä tulossa junalla joko tiistaina, keskiviikkona tai torstaina, ja varman päälle aattelin ottaa taksin koska eksyn muuten ihan satavarmasti, jos edes löydän oikeelle asemalle :nauru: Mä voisin siis mielelläni puolitella laskua, vaikka kilsan matkalta se tuskin on kauheen iso. Pitääpi maanantaina varata aika ja junamatkat ja kattoo sit sen mukaan.

MAD

MAD
Viestimäärä: 6504

VS: KANNUKSEN KENNELLINJA - Lauantaina, 17.04.2010 klo 12:51  
+
0
pääsykoekutsu tuli vaikka mulla oli vasta kolmantena kannus :o vähän mietityttää silti tuo välimatka turku-kannus. kaverisuhteet kärsis aika paljon ja nii. emmä tiedä sit meenkö ees pääsykokeisiin.

MrRoska

MrRoska
Viestimäärä: 11

VS: KANNUKSEN KENNELLINJA - Lauantaina, 17.04.2010 klo 18:41  
+
0
Itse meen sit pääsykokeeseen äitin kyydillä :>

hanzuli94

hanzuli94
Viestimäärä: 9

VS: KANNUKSEN KENNELLINJA - Lauantaina, 17.04.2010 klo 19:32  
+
0
Mie meen varmaan isin kyydillä pääsykokeisiin.
Meinasitteko muuten käydä tutustumassa siellä niihin tiloihin ja lukioon?

senn

senn
Viestimäärä: 30

VS: KANNUKSEN KENNELLINJA - Lauantaina, 17.04.2010 klo 22:15  
+
0
Kyllä mä ainakin meinaan käydä tutustumassa kaikkialle mihin voi : >

MrRoska

MrRoska
Viestimäärä: 11

VS: KANNUKSEN KENNELLINJA - Sunnuntaina, 18.04.2010 klo 19:26  
+
0
Mäkin aattelin käydä tutustumassa kaikki paikat missä saa käydä :D Eipähän tulis sitten mitään yllätyksiä, JOS sattuis pääsee sinne opiskelemaan :>

Henzulii

Henzulii
Viestimäärä: 2

VS: KANNUKSEN KENNELLINJA - Sunnuntaina, 18.04.2010 klo 20:30  
+
0
Heii, ja onnea vaan minultakin kaikille ketkä sen kutsun pääsykokeisiin sai! :)

Itsellä ei ole vielä kyseiseen kouluun meneminen ajankohtaista, kun kasille (toivottavasti) vasta menen syksyllä, mutta silti tää koulu on mua kiinnostanut jo useamman vuoden ajan. Käsitin, että jokatoinen vuosi siellä on se ammatillinen osio + lukio, ja toisena vuotena vuonna pelkkä ammatillinen osio (juu älä välitä jos kaikki termit eivät ole oikein).. Mitenköhän kun 2012 yläasteelta pääsen ja luultavasti haen tuonne, niin kumpi vuosi on meneillään, lukiollinen vai ei lukiollinen?

emni

emni
Viestimäärä: 37

VS: KANNUKSEN KENNELLINJA - Sunnuntaina, 18.04.2010 klo 22:14  
+
0
2012 on amis+lukio, ensivuonna kerran alkaa pelkkä amis puoli niin sitten seuraavana alkaa loogisesti amis+lukio ;)

Linneva

Linneva
Viestimäärä: 29

VS: KANNUKSEN KENNELLINJA - Maanantaina, 19.04.2010 klo 14:59  
+
0
Tänä aamuna varasin ajan kokeeseen, tiistaina 13:00 pitäis olla sielä :cool: Juna (Helsingistä päin) tulee sinne 12:25 (kai...) eli jos joku on samalla junalla tulossa niin olen vapaaehtoinen tulemaan samaa matkaa koululle, joko kävellen tai taksilla :heiluti:

  Siirry sivulle: 1 2 3 ... 28
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28210
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6339
Viestejä yhteensä545729
Uudet käyttäjät tänään6
Viestiketjuja aloitettu tänään1
Viestejä kirjoitettu tänään6
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265869
(Tilastot päivitetty viimeksi 03.05.2024 klo 21:45)