Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
JUNNUPALSTA - Maanantaina, 04.10.2010 klo 13:25

Katrin KäärmePULINA numero 26

Siirry sivulle: 1 ... 74 75 76 77

MAD

MAD
Viestimäärä: 6504

VS: KATRIN KääRMEPULINA NUMERO 26 - Torstaina, 14.10.2010 klo 13:38  
+
0
mut pulu, kyllähän se muuttunu elämäntilanne ressaa koiraa silti vaik se siihen ajanmyötä tottuiskin. ja sit sais ensin omat asiat kuntoon ja sit ottais pennun. pennun kans muutto vast hirveetä onki ku kaikki asiat levällää ja sit viel iha osaamaton pentu messissä D:

keps

keps
Viestimäärä: 1133

VS: KATRIN KääRMEPULINA NUMERO 26 - Torstaina, 14.10.2010 klo 13:38  
+
0
muistan ku remu tuli meille niin se pelkäs ihan sikana ohiajavia autoja :D se kun oli kasvanut maalla tiettömän tien päässä niin olihan se ihan ymmärrettävääkin, mut ei siinäkään menny kun pari päivää niitä ihmeteltäessä kotipihasta ja vähän tielläkin kävellessä.

Fowy

Fowy
Viestimäärä: 1055

VS: KATRIN KääRMEPULINA NUMERO 26 - Torstaina, 14.10.2010 klo 13:39  
+
0
musta on kauheeta kans ajatella et mikä koira mulla vois olla jos joku asia oiskin menny toisin. Cavalieri vois olla helpostikin koska yks pentue oli jo mielessä mut sit mutsi päätti viime hetkellä et odotetaan vielä. Sit mietin tosi vakavissani bortsua jossain vaiheessa myös, luojan kiitos en semmosta saanut koska oisin ollu ihan pulassa sen kanssa, voin vaan kuvitella! Sama juttu hovawartin kanssa, jos oisin semmosen saanu ni en tiedä mitä siitä ois tullu. Ja sekin et Sindi on noin pehmeeluontoinen ja sinänsä tosi helppo terrieriksi, 11-vuotias minä ja ihan liian suuret luulot siitä et mihin kaikkeen oikeesti pystyn, ni oli kyl kunnon katastrofin ainekset kasassa... Ton koiran kanssa on tehty ehkä kaikki mahdolliset virheet koulutuksessa mitä vaan on voinu mut silti se on ne sietäny ne ihmeen hyvin niin et ton kanssa on tosi helppo ja ihana elää ja nykyään se on oikee mussu ohittamisessakin, nameilla tosin vielä mut ihan loistavasti menee<3
life is too short to live without poetry
(Viestiä on muokattu torstaina, 14.10.2010 klo 13:43)

keps

keps
Viestimäärä: 1133

VS: KATRIN KääRMEPULINA NUMERO 26 - Torstaina, 14.10.2010 klo 13:39  
+
0
jajoo, nyt meen nukkuus! ihmettelen kyl et jaksoin tänää jo datailla ku eilen en jaksanu ees telkkaria kattoo, uneipunei itse kulleki - jos jotai kysyttävää jäi viel nii yksää saa laittaaa :--)

Karona

Karona
Viestimäärä: 1347

VS: KATRIN KääRMEPULINA NUMERO 26 - Torstaina, 14.10.2010 klo 13:42  
+
0
mua ärsyttää ku oon celman kanssa tehny nii paljo asioita väärin ja jättäny asioita tekemättä (mm. sosiaalistaminen ois ollu kova sana) nii sen takii se nyt on tollane ku on ja sen takii jummataan tokossakin vaan paikoillan eikä päästä kisoihin.

Hooveri

Hooveri
Viestimäärä: 1828

VS: KATRIN KääRMEPULINA NUMERO 26 - Torstaina, 14.10.2010 klo 13:43  
+
0
mä en tiiä mikä akul on noiden autojen kans, mun mielestä ihan silloin kun se oli pieni niin mitään ongelmaa ei ollut ja en oikeesti muista milloin toi sen käytös muuttu. ja se ei tosiaan pelkää niitä vaan sil on ilmeisesti joku ihan älyttömän kova jahtaamis/paimentamis/metsästysmikälie vietti niitä kohtaan... mut kyl tää täst, tiiän et joku päivä ton kans voi kävellä ulkona ilman mitään ongelmia :) ollaanhan me jo parempaan suuntaan menty... ja akun siskollakin oli tää sama ongelma vielä kesän alussa, mutta ilmeisesti ovat päässeet jo tavasta eroon, joten eiköhän mekin :)

jjoo jos vaik menisin laittaa nyt sitä sapuskaa
Keskikokoinen villakoira
♥ Celesterling Just Surprise Me "Aku" 291109

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: KATRIN KääRMEPULINA NUMERO 26 - Torstaina, 14.10.2010 klo 13:45  
+
0

MAD kirjoitti:

mut pulu, kyllähän se muuttunu elämäntilanne ressaa koiraa silti vaik se siihen ajanmyötä tottuiskin. ja sit sais ensin omat asiat kuntoon ja sit ottais pennun. pennun kans muutto vast hirveetä onki ku kaikki asiat levällää ja sit viel iha osaamaton pentu messissä D:

En mä sitä sanokaan, ettei stressais. Tarkotin vaan, että Sussu tottu kerrostaloasumiseen heti, ei haukkunut rappukäytävän ääniä tai mitään vaikka oli ihan landelainen ollut koko ikänsä sitä ennen. Ja kyse oli nyt tosiaan siitä, että miten koira tottuu kerrostaloon kun on asunut ok-talossa aiemmin. Siks lainasin vaan sen kohdan sun tekstistä.

Toki sit ne muut asiat stressas sitä, kuten just se, että äiti ja isä ei ollut sen seurana. Iskä asuu kaukana ja Sussu näki sen kai vain kaksi kertaa sinä aikana ko asui mun luona ja ennen se oli tottunut olemaan iskän kanssa 24/7 kotona ja sit just muuttuneet säännöt, kun yhtäkkiä pitikin osata kulkea mun kanssa hurjan nätisti ja vielä kiinni.
Varjo 12/2010 ♥

(Viestiä on muokattu torstaina, 14.10.2010 klo 13:47)

MAD

MAD
Viestimäärä: 6504

VS: KATRIN KääRMEPULINA NUMERO 26 - Torstaina, 14.10.2010 klo 13:47  
+
0
zenan kans olis kova sana ollu treenata esim luoksepäästävyyttä heti pennusta :D ei se vieläkään mahotonta oo mut kyl toi on tosi pidättyväinen... sit ehkä muitten koirien ohitusta (tä on liian onnellinen aina ku näkee muita koirii) mut se on just koulutuksen alla. ei me onneks muita isoja virheitä olla tän kans tehty.

Karona

Karona
Viestimäärä: 1347

VS: KATRIN KääRMEPULINA NUMERO 26 - Torstaina, 14.10.2010 klo 13:51  
+
0
jeps luoksepäästävyyttä tonki kaa ois saanu treenaa. tai ihme ja kumma luoksepäästävyydessä ei oo ongelmia, mutta esim. juoksujen ja mikrosirun tarkastus on tuottanu ongelmii... ja toiset koirat onki tolle se pahin häiriö, enkä voi luottaa tohon niin että pitäsin sitä irti esim. ohjatuissa koska jos joku toine koira vaa vaikka haukahtaa nii toi saattaa saada räyhäkohtauksen. jee ihana ongelmakoira mulla <3

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: KATRIN KääRMEPULINA NUMERO 26 - Torstaina, 14.10.2010 klo 13:53  
+
0
Sussun pitäis rotunsa puolesta olla pidättyväinen vieraita kohtaan, mut pöh. Tuo on heti selällään hinkumassa rapsutuksia. Varsinkin, jos kyseessä on motoristikamoihin pukeutunut.
Paitsi jos tulija on mies (motskarimiehiä ei lasketa) Meidän eka appenzellli ei päästänyt ikinä miehiä äitin luo, mut naiset pääs iskän luo ja kaikki sanokin, että tuo on varmaan iskän kouluttama koira. Seuraava appe teki ihan samaa ja nyt kun L tuli ekan kerran mun luo, niin olin just Sussun kanssa ulkona ja heti jos L otti askeleen mua kohti, niin Sussu tuli meidän väliin seisomaan ja tapitti ja haisteli L:ää ja murahteli välillä. Mut sit ko mentiin sisälle, ni se alko jo vähän hyväksyä. Paitsi, että jos L koski muhun sohvalla, niin Sussu tökkäs kuonollaan sen haaroväliin aika kovaakin :D:D:D Kaikki tyttökaverit on saanu tulla vaik miten lähelle ja kaikkea ja Sussu on ollu sen kans ihan ok :D

Samaten kaikki laitapuolenkulkijat saa Sussulta (kuten myös aikasemmilta koirilta) hurjat louskutukset ja murinat. Humalaisia Sussu on nähnyt paljon, mun kavereita esimerkiks mun luona, mutta jos se on joku spuge, niin sit on heti niskavillat pystyssä.

Mut muuten tuota saa oikeastaan kuva vaan hiplata ja räplätä ja tutkia ja muuta. Purrrfect.

Samaten Oliver antaa nätisti kattoa hampaat ja tassut n_____n
Varjo 12/2010 ♥

(Viestiä on muokattu torstaina, 14.10.2010 klo 13:54)

MAD

MAD
Viestimäärä: 6504

VS: KATRIN KääRMEPULINA NUMERO 26 - Torstaina, 14.10.2010 klo 13:56  
+
0
zena on kyl semihelppo kaupungissa kun se ei välitä ihmisistä yhtään eikä revi itteään joka vastaantulevan luo. mut sitä se tekee jos näkee muit koiria :d mut se on niin nuori et on aikaa viel opettaa hyviä tapoja. muuten toi on kyl ihan priima :peukku:

/ja siis zenan voi vaikka pistää solmuun ja se ei älähdä.... jos sen tekee joku tuttu. mut esim eläinlääkäris zena mulkoilee lekuria ja yrittää kokoajan paeta :DD
(Viestiä on muokattu torstaina, 14.10.2010 klo 13:59)

Fowy

Fowy
Viestimäärä: 1055

VS: KATRIN KääRMEPULINA NUMERO 26 - Torstaina, 14.10.2010 klo 13:58  
+
0
onneks voi lohduttautuu sillä et on oikeesti tosi harvoja koiran käyttäytymiseen liittyviä ongelmia mitä ei voi kouluttamalla ja totuttamalla ja siedättämällä saada pois tai ainakin hyvin kuriin.

kaikista turhauttavinta tossa koirassa on kyllä se että mä olen ihan varma et se tietää miten sen kuuluis käyttäytyä ja mikä on hyvä ja miten mä tahdon että se toimis jne mut sitä ei toisinaan vaan huvita. on paljon kivempaa räyhätä ku kulkea nätisti, ellei siitä nätisti kulkemisesta saa sit jotain palkkiota.

tai sekin et se haukkuu rapun äänille vaik on asunu kerrostalossa melkeen koko elämänsä, mut se haukkuu vaan sillon ku sillä on tylsää tai se ei saa omasta mielestään tarpeeks huomiota ja vahtihaukku on sille ihan selkeesti jo sinällään itseään palkitsevaa toimintaa
life is too short to live without poetry

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: KATRIN KääRMEPULINA NUMERO 26 - Torstaina, 14.10.2010 klo 13:58  
+
0
Joo, no ei Sussukaan revi itteään kenenkään luo. Mut jos joku on selvästi mun/meidän tuttu ja tulossa moikkaa, niin silloin se on rapsutusta vailla. Lenkeillä saa kulkea ihan ilman moista, kun koira kiinnittää kaiken huomionsa maahan tai muhun.

Tai kiinnitti, enhän mä ole sitä lenkittänyt enää varmaan kuukauteen :(
Varjo 12/2010 ♥

Karona

Karona
Viestimäärä: 1347

VS: KATRIN KääRMEPULINA NUMERO 26 - Torstaina, 14.10.2010 klo 14:04  
+
0
joo celmaaki voi tutut mennä halailee ja vääntelee ja kääntelee mut vieraista se ei välitä.
mut celma kyl vihaa mun mummoo. en tajuu mistä se johtuu, haukkuu aina sille eikä anna melkeen ees koskee, vaik yleensä kaikki koirat rakastaa mummoo ku se syöttää kaikkii nii paljon :D

MAD

MAD
Viestimäärä: 6504

VS: KATRIN KääRMEPULINA NUMERO 26 - Torstaina, 14.10.2010 klo 14:04  
+
0
mä en ikinä haluais jättää zenaa tänne vanhempien luo :( mut en voi sanoo et toi ihan 110% varmuudella sit lähtee mun mukaan, koska oikeesti mitä vaan voi tapahtua.

Fowy

Fowy
Viestimäärä: 1055

VS: KATRIN KääRMEPULINA NUMERO 26 - Torstaina, 14.10.2010 klo 14:09  
+
0
sindi on niin välinpitämätön muita ihmisiä ja useimpia koiriakin kohtaan, sitä ei kiinnosta yhtään kukaan muu ku sen oma perhe! Sit jos meille tulee vieraita ni Sindi on ilonen koska vieraat yleensä leikkii sen kanssa... ja yhtä mun kaveria se rakastaa ihan yli kaiken ja kellottelee vaan sylissä oikeena mussuna mut vieraista ihmisitä se ei yleensä välitä pätkääkään, eikä oo ikinä tarvinnu pelätä et jos metsässä tulee esim. ihminen vastaan ku toi on vapaana et se koira menis sen luo, sindi on sitä onnellisempi mitä vähemmän muut ihmiset ja koirat siihen kiinnittää huomiota...
life is too short to live without poetry

Hakataru

Hakataru
Viestimäärä: 10899

VS: KATRIN KääRMEPULINA NUMERO 26 - Torstaina, 14.10.2010 klo 14:15  
+
0
meiän koira on oikeesti aika täydellinen :D ei se ennen ollu mut nykyää se on tollanen vanha & viisas. tuitui
never regret something that once made you smile

Hakataru

Hakataru
Viestimäärä: 10899

VS: KATRIN KääRMEPULINA NUMERO 26 - Torstaina, 14.10.2010 klo 14:17  
+
0

MAD kirjoitti:

mä en ikinä haluais jättää zenaa tänne vanhempien luo :( mut en voi sanoo et toi ihan 110% varmuudella sit lähtee mun mukaan, koska oikeesti mitä vaan voi tapahtua.

koira jää 230% tänne vanhempien luo ku mä lennän pesästä :D
never regret something that once made you smile

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: KATRIN KääRMEPULINA NUMERO 26 - Torstaina, 14.10.2010 klo 14:20  
+
0
Hyvä Hakis :D:D
Varjo 12/2010 ♥

MAD

MAD
Viestimäärä: 6504

VS: KATRIN KääRMEPULINA NUMERO 26 - Torstaina, 14.10.2010 klo 14:20  
+
0
:D mä en pystyis mun murmelia jättää tänne
kuitenki noi vaan syöttäis sitä ja köllis päivät sohvalla. no ei vais mut en mä luota et noi hoitais ton täydellisesti

  Siirry sivulle: 1 ... 74 75 76 77
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28248
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6355
Viestejä yhteensä545793
Uudet käyttäjät tänään1
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265918
(Tilastot päivitetty viimeksi 19.05.2024 klo 10:30)