Ohjeet ja säännöt
Takaisin
JUNNUPALSTA - Keskiviikkona, 19.05.2010 klo 15:05

Kysy toisilta junnuilta!

Siirry sivulle: 1 ... 3 4 5 ... 13

Räyhähenki

Räyhähenki
Viestimäärä: 1116

VS: KYSY TOISILTA JUNNUILTA! - Keskiviikkona, 30.06.2010 klo 16:44  
+
0
kentsu
mä harrastan kans tollasia perusjuttuja, lisäks piirtelen mangaa, luen kirjoja(nyt on tullu luettua lähinnä fantasiakirjoja) ja kirjotan tarinoita.
pahoitteluni, ikääni mä en aio paljastaa palstalla kuuna päivänä, ellei se multa satu lipsahtamaan.
"Hänet on tuomittu!
Sinut on tuomittu!
Koko joukko on tuomittu!
Vaan mihin?
Huomaa, etten sanonut."

Christopher Paolini ~ Eragon


ex. Sippuland

Miaci

Miaci
Viestimäärä: 1868

VS: KYSY TOISILTA JUNNUILTA! - Sunnuntaina, 04.07.2010 klo 18:11  
+
0
^Nyt mua rupes hirveesti kiinnostaa räyhiksen ikä!!! Heti kun se sano ettei kerro... :mietiskel:
What if I say I'm not like the others?
What if I say I'm not just another one of your plays?
You're the pretender
What if I say I will never surrender?

Kennedy

Kennedy
Viestimäärä: 1808

VS: KYSY TOISILTA JUNNUILTA! - Sunnuntaina, 04.07.2010 klo 22:46  
+
0
Räyhis,

oolrait, mä sitte tyydyn vaan mun arvauksiin sun iän suhteen! :D Heh, unohdan nähtävästi aina kysyä asiat yhdellä kertaa... Tajusin, että mun piti jo aiemmin kysyä, kuunteletko japanilaista musiikkia. Jos kuuntelet, onko lempibädejä tai artisteja? :>

Fowy,

kuka toi häiskä sun avassa on? :o
And this devilishly handsome sponge is your waiter?

schnii

schnii
Viestimäärä: 1590

VS: KYSY TOISILTA JUNNUILTA! - Maanantaina, 05.07.2010 klo 20:02  
+
0
Stu, minkä ikäinen olet? Miitissä puhuit jostain nelikymppisestä luokkakaverista, ja olin että "häh?".
Vuoden Sekopäisin Junnu 2010

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: KYSY TOISILTA JUNNUILTA! - Maanantaina, 05.07.2010 klo 20:12  
+
0
^ Ammattitutkintoon valmistavilla aloilla voi hyvinkin olla luokkien ikähaitari vaikkapa 16-100, koska kaikki eivät sinne hae suoraan peruskoulusta, eikä moisia koulutuksia juuri järjestetä aikuisille erikseen. Omallakin luokalla oli monta minua jopa kymmenen vuotta vanhempaa oppilasta, ja kaverin luokalla oli myöskin eräs nelikymppinen täti :)

Stun ikää en kerro, koska en tiedä onko se salaista tietoa ;P (:D:D)

Niin ja sori, että vastasin vaikken Stu olekaan, mutta päätin vain tuon sanoa kun tässä satuin huomaamaan! D:
Varjo 12/2010 ♥

schnii

schnii
Viestimäärä: 1590

VS: KYSY TOISILTA JUNNUILTA! - Maanantaina, 05.07.2010 klo 20:14  
+
0
Kyllä mä sen tiedän, mutta luulin että se tarkoitti peruskoulun aikaisia luokkakavereitaan (siis en nyt luule oikeasti että stu olisi nelikymppinen!), koska mun vanhemmat puhuu aina "opiskelukavereista".
Vuoden Sekopäisin Junnu 2010

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: KYSY TOISILTA JUNNUILTA! - Maanantaina, 05.07.2010 klo 20:18  
+
0
^ Kyllä mä ainakin sanon luokkakavereiksi kaikkia nykyisiä (tai ei ne enää nykyisiä ole, mutta amiksen aikaisia kuitenkin) ja samaten kaikki tuntemani nuoret ihmiset taitavat käyttää sanaa luokkakaveri :P Vanhemmat sitten sanovat opiskelukaveri tms, kun niistä ajoista yleensä on jo sen verta enempi aikaa tjtn :DD
Varjo 12/2010 ♥

Stu

moderaattori
Stu
Viestimäärä: 2198

VS: KYSY TOISILTA JUNNUILTA! - Maanantaina, 05.07.2010 klo 21:42  
+
0
Snipu: Oon menossa kovaa vauhtia kohti kolmeekymppiä ;P 25 tuli mittariin helmikuussa ! Mä sanon luokkakaveri, koska me oltiin luokka (: ja yleensä just tarkennan et "yläasteen luokkakaveri" tms mut tää kaveri oli nyt viimeisintä luokkakaverisarjaa ni ei tullu tarkennettua :D niin ja meidän luokka oli tosiaan aikuisryhmä, ikähaitari 20-40 v.
"Strength does not come from physical capacity. It comes from an indomitable will."

- Mahatma Gandhi


Wandering & Wondering Down Under

Räyhähenki

Räyhähenki
Viestimäärä: 1116

VS: KYSY TOISILTA JUNNUILTA! - Keskiviikkona, 07.07.2010 klo 11:27  
+
0
kentsu, monenlaista japanilaista musiikkia kuuntelen. ainut japanilainen, mitä ei tule koskaan kuunneltua, on sellainen jossa on hyvät musisoijat, mutta laulajan ääni on yhtä mörinää.
lisäksi ihan kaikenmaalaista musiikkia kuuntelen. kuunteletko sä mitään japanilaista musiikkia?

//vähän nyt selvennän selostustani, ei ole siis varsinaisia lemppareita japanilaisen musiikin suhteen.
"Hänet on tuomittu!
Sinut on tuomittu!
Koko joukko on tuomittu!
Vaan mihin?
Huomaa, etten sanonut."

Christopher Paolini ~ Eragon


ex. Sippuland
(Viestiä on muokattu keskiviikkona, 07.07.2010 klo 11:29)

MAD

MAD
Viestimäärä: 6504

VS: KYSY TOISILTA JUNNUILTA! - Torstaina, 15.07.2010 klo 12:18  
+
0
Sipulu ootko sä koskaan kokeillu huumeita? En haluu loukata enkä mitään, tällä kysymyksellä ei oo mitään taka-ajatuksia, i just wanna know :)

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: KYSY TOISILTA JUNNUILTA! - Torstaina, 15.07.2010 klo 12:43  
+
0

MAD kirjoitti:

Sipulu ootko sä koskaan kokeillu huumeita? En haluu loukata enkä mitään, tällä kysymyksellä ei oo mitään taka-ajatuksia, i just wanna know :)


En. Mä olen yhden perheenjäseneni vuoksi nähnyt niin läheltä heroinistin elämää ja alamäkeä, ettei ole mitään mielenkiintoa koittaa minkään sortin huumeita. Miedoistahan sekin tie useimmilla alkaa ja mä en tahdo lähteä edes kokeilemaan, että jäisikö se mulla vain mietoihin. Pitäydyn vain alkoholissa.
Varjo 12/2010 ♥

Razak

Razak
Viestimäärä: 190

VS: KYSY TOISILTA JUNNUILTA! - Torstaina, 15.07.2010 klo 13:21  
+
0
Sipulu, Mitä sä teet vapaa-aikanasi? (: Ja tota,mitäs musaa sä kuuntelitkaan?Johonki olit kirjottanutkin, mutta mä en muista enään..

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: KYSY TOISILTA JUNNUILTA! - Torstaina, 15.07.2010 klo 13:30  
+
0

razak kirjoitti:

Sipulu, Mitä sä teet vapaa-aikanasi? (: Ja tota,mitäs musaa sä kuuntelitkaan?Johonki olit kirjottanutkin, mutta mä en muista enään..

Kuuntelen musiikkia (no okei, kuuntelen myös ei-vapaa-aikanani), käyn keikoilla/konserteissa, ryypiskelen, luen, piirtelen, hengailen kavereiden kanssa, katson leffoja/sarjoja yli sallitun rajan, syön ja nukun :D

Musiikkimakuni on aika laaja, vaikkakin pysyttelee aika hyvin siellä 90-luvun paremmalla puolella, eli 60's, 70's ja 80's kolahtaa meikäläiseen eniten. Old school -Rock N' Roll lähinnä, joista kaksi ehdotonta lempparia on Bruce Springsteen and the E-Street Band ja Guns N' Roses. Muita lemppareita onkin Alice Cooper, Skid Row, Led Zeppelin, Bob Dylan, Simon and Garfunkel, Hanoi Rocks, KISS, AC/DC ja sitä rataa. Kaava taiskin jo selvitä :D
Varjo 12/2010 ♥

Natskuu

Natskuu
Viestimäärä: 1768

VS: KYSY TOISILTA JUNNUILTA! - Torstaina, 15.07.2010 klo 18:20  
+
0
Itteä alkoi kiinnostamaan, että mitä riiT ja MAD harrastavat?

+ minkälaista musiikkia riiT kuuntelee? : )

MAD

MAD
Viestimäärä: 6504

VS: KYSY TOISILTA JUNNUILTA! - Torstaina, 15.07.2010 klo 20:13  
+
0
Mä en harrasta mitään :D Tai no lenkkeilyä ja sellasta kunnonkohotusta ja kiinteytystä mut en varsinaisesti muuten mitään. Joskus oon ratsastanu, uinu olen kilpaa sm- tasolla, öö mitäs muuta. No, kaikkea on kokeiltu mut suoraan sanottuna tällähetkellä ei oo kiinnostusta / aikaa muuhun kun perus lenkkeilyyn.

Natskuu, ikäs? ;)

riiT

riiT
Viestimäärä: 700

VS: KYSY TOISILTA JUNNUILTA! - Torstaina, 15.07.2010 klo 20:19  
+
0
Natskuu, mun harrastuslista on aika pitkä lyhykäisyydessään :D koiratkoiratkoiratkoirat. tai no siis joo, koiranäyttelyt enimmäksee, mut niissäkin käyminen harventunu, kun ikä tuli täytee junnuillessa. nyt sit esittäny niis koiria. ja sit safian kans tokoilen omaks huvikseni, paris möllimölleis ollaan käyty, mut ei mulla oo tavotteita oikee siinä ku perustottelevaisuus jne.
sit on toisekseen et yritän lenkkeillä, mut seki on nyt vähä jääny ilman koiraa. haaveharrastuksena olis ratsastus.

musiikkimaku on aika laaja, en osaa lajitella mitää erityisiä.. :3 oon niin biisi-ihminen ku voi vaan olla. harvemmin tykkään kenenkään artistin koko tuotannosta. mut siis täl hetkellä kulutuksessa on bullet for my valentine, amorphis (ainaki uusin, en oo vanhempaa tuotantoa pahemmin kuunnellu), billy talent..... ja sit se menee niin fiiliksen ja biisin mukaan enkä uskalla lähtee lokeroimaan : D mutta siis joo, näin. vaikeesti selitettynä :>
There's one heart beating and that heart beats for you.

silkkiterrieri n 05/07
silkkiterrieri 03/15
cockerspanieli 10/16

Kennedy

Kennedy
Viestimäärä: 1808

VS: KYSY TOISILTA JUNNUILTA! - Torstaina, 15.07.2010 klo 21:33  
+
0
Räyhis

Sori, oon melkee unohtanu vastata sulle! :o Kauhee. Mut niin, mun lempparijapanilaiset on varmaan Maaya Sakamoto (ihania kappaleita, aivan mahdottoman kaunis ääni!), SID, Kra, Plus-Tech Squeeze Box, Girugämesh, 12012, The Mad Capsule Markets ja Serial~NUMBER. Satunnaisesti muutakin, mutta noi on varmaan ne lempparit. :D
Ja näiden lisäksi kuuntelen siis ihan kaikenlaista musiikkia mäkin. ^__^
And this devilishly handsome sponge is your waiter?
(Viestiä on muokattu torstaina, 15.07.2010 klo 22:23)

Riikks

Riikks
Viestimäärä: 202

VS: KYSY TOISILTA JUNNUILTA! - Torstaina, 15.07.2010 klo 22:14  
+
0
en tiedä että onko tätä ees soveliasta kysyä mutta kysynpä silti ihan uteliaisuudesta
elikkä
Trix oletko sä ihan evankelis-luterilaisessa uskossa (tuskin sitä noin kysytään mutta ymmärrät varmaan: )) vai onko sun uskontos joku ''erikoisempi''?

ps.enkä pahastu jos et vastaa kun tää oli kysymys aika yksityisestä asiasta

Trix

Trix
Viestimäärä: 1018

VS: KYSY TOISILTA JUNNUILTA! - Perjantaina, 16.07.2010 klo 17:15  
+
0

Riikks kirjoitti:

en tiedä että onko tätä ees soveliasta kysyä mutta kysynpä silti ihan uteliaisuudesta
elikkä
Trix oletko sä ihan evankelis-luterilaisessa uskossa (tuskin sitä noin kysytään mutta ymmärrät varmaan: )) vai onko sun uskontos joku ''erikoisempi''?

ps.enkä pahastu jos et vastaa kun tää oli kysymys aika yksityisestä asiasta


Joo ymmärrän :D ja mun mielestä täysin soveliastakin:) en ainakaa ite nää mitää pahaa,eli ei haittaa et kysyit: D Ihan ev.lut. oon :)
I'll spread my wings and I'll learn how to fly
I'll do what it takes till I touch the sky
(Viestiä on muokattu perjantaina, 16.07.2010 klo 19:49)

Misty

Misty
Viestimäärä: 2

VS: KYSY TOISILTA JUNNUILTA! - Perjantaina, 16.07.2010 klo 18:00  
+
0
Haluaisin kysyä kaikilta junnuilta että minkä ikäisiä olette?
Mielipiteeni on voinut muuttua, mutta ei se tosiasia, että olen oikeassa.

  Siirry sivulle: 1 ... 3 4 5 ... 13
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28242
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6353
Viestejä yhteensä545787
Uudet käyttäjät tänään2
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään2
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265917
(Tilastot päivitetty viimeksi 17.05.2024 klo 08:00)