Ohjeet ja säännöt
Takaisin
JUNNUPALSTA - Tiistaina, 22.06.2010 klo 14:10

Mese-, sähköposti- ja yksäritovereita myydään ja ostetaan

Siirry sivulle: 1 2

ipanapa

ipanapa
Viestimäärä: 25

VS: MESE-, SäHKöPOSTI- JA YKSäRITOVEREITA MYYD... - Lauantaina, 09.07.2011 klo 02:28  
+
0
Harooharoo
Joo no mä olen outo, omituinen otus Oulust. Emmä osaa sanoo mist puhun, kaikest mist muutki ja mulla ei oo juuri mitää estoi puheenaiheista. Saatan tuoda tunnetuskailuja ja tälläst normielämän tietoo esille puhuessani ja kirjoittaessani. Nii, no, jos muute oot Oulu seudult ni liity ihmees ystävälaumaani;
yamashita-@hotmail.com kannattaa lisää, must ei voi olla pitämättä kosla oon esim paras : DDDD

Jehvetti

Jehvetti
Viestimäärä: 16

VS: MESE-, SäHKöPOSTI- JA YKSäRITOVEREITA MYYD... - Tiistaina, 27.12.2011 klo 10:25  
+
0
No niin nyt tulee oikealle palstalle... :) Uusi käyttäjä kun olen enkä tajunnut tätä palstaa ennen..

Minä:
Olen 13-vuotias koiranomistaja Etelä-Suomesta. Omistan 6kk vanhan kääpiöpinserin Vilin. Koirat tulivat elämääni vuonna 2009, ja virallisisa näyttelyitä aloin harrastamaan vuonna 2009. Vilin kanssa pääseen helmikuussa ensimmäisiin pentunäyttelyihin, mutta tähän asti olen esittänyt äitini koiraa näyttelyissä.

Etsin:
12-13 vuotiasta koiranomistaja tyttöä sähköposti kaveriksi. Olisi kiva jos sinulla olisi kääpiöpinseri, tai harrastat koiranäyttelyitä, mutta se ei ole pakollista. :) Sinun tulisi olla aktiivinen kirjoittelija :D


Vastaan kaikkiin viesteihin. :) Osoite alapuolella:

jenna.koira@gmail.com

PS. Minulla on myös mese mutta jostain syystä se hidastelee ja kone ei toimi kun käytän sitä... Eli anteeksi kun joudutte tyytymään tuohon gmail ratkaisuun... :D
Jehvetti

Dara

Dara
Viestimäärä: 269

VS: MESE-, SäHKöPOSTI- JA YKSäRITOVEREITA MYYD... - Sunnuntaina, 22.01.2012 klo 20:34  
+
0
Olen siiis -99 syntynyt tyttö Kirkkonummelta. Mulla on springeri narttu jonka kanssa harrastan kaikenlaista.. Etsin siis sähköpostikaveria, jos synkkaa niin mese osoitteita vois vaihdella! Voit olla ihan minkä ikäinen tahansa, tyttö tai poika..Ei mitään väliä1
mjkujanpaa@gmail.com
Jollekin olet se täydellinen, puuttuva pala elämästä

jasminn

jasminn
Viestimäärä: 226

VS: MESE-, SäHKöPOSTI- JA YKSäRITOVEREITA MYYD... - Maanantaina, 23.01.2012 klo 17:34  
+
0
Minutkin saa kuka tahansa lisätä mesekaverikseen! Puhun oikeesti ihan mistä tahansa, ei mua turhaan sanota räpätädiksi :shifty:
jjasu_[at]hotmail.com
Shania 11092011>
Inna 20092012>

Jehvetti

Jehvetti
Viestimäärä: 16

VS: MESE-, SäHKöPOSTI- JA YKSäRITOVEREITA MYYD... - Perjantaina, 10.02.2012 klo 15:44  
+
0
Olen 13-vuotias koiranomistaja ja etsin 12-15 vuotiaita mesettäjiä mistä päin vaan. :P Äidilläni on myös koiria ja käymme yhdessä koiranäyttelyissä.

jenskura@hotmail.com

PS. Meseosoite ei ole sitten minun keksimä. :D
Jehvetti

annaa

annaa
Viestimäärä: 35

VS: MESE-, SäHKöPOSTI- JA YKSäRITOVEREITA MYYD... - Tiistaina, 24.04.2012 klo 19:11  
+
0
Heips:heiluti: mutki saa lisätä mesekaverikseen,
anna.stenber(at)hotmail.com
En kyllä siellä kauheen useesti välttämättä käy, mut jos sieltä juttukaveria löytyy niin varmaan viihdyn :nauru: Mä varmaan puhun oikeestaan mistä vaan, ja koirista ja hevosista ainakin :kieli: voin olla vaan aluks vähä laiska alottaa keskusteluu tai en keksi mitä juttelis, mut rohkeesti vaa :hymy:

Kermavaahtis

Kermavaahtis
Viestimäärä: 1

VS: MESE-, SäHKöPOSTI- JA YKSäRITOVEREITA MYYD... - Tiistaina, 21.10.2014 klo 17:49  
+
0
Heipä hei !
Kaipailisin siis sähköpostikaveria :) Omistan itse yhden koiran, mutta kotonamme on kaksi koiraa. Itselläni on Venäjäntoyterrierin ja Chihuahuan sekoitusta oleva Lola, joka täytti viime kuussa 6 vuotta :) Toinen koiramme on Karjalankarhukoira Siru, kokonaiset 10 vuotta vanha.
En harrasta Lolan kanssa mitään agilityä vaikka se olikin tarkoitus pentukoulua käydessä. Nykyisin ei vain ole aikaa, kun opiskelen itse 300 kilometrin päästä kotoa. Olen kuitenkin opettanut sille paljon temppuja :D
Anyway, opiskelen kirjoittajakoulua, toiselta nimeltään sanataide-linjaa. Seuraavaksi olisi tarkoituksena mennä kirjoittajalukioon. Aikaisin opiskelen pieneläinhoitajan-linjaa

Ikää minulta löytyy 19, mikä tuli täyteen tässä kuussa.
Haluaisin sähköposti kaverikseni aktiivisen henkilön joka olisi mielellään kiinnostunut kirjoittamisesta, tai sitten ei :D Ei minulla oikeastaan mitään sen kummempia vaatimuksia ole :'D

Osoite on : siina.maksimainen@gmail.com
(Viestiä on muokattu tiistaina, 21.10.2014 klo 17:49)

  Siirry sivulle: 1 2
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28186
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6331
Viestejä yhteensä545690
Uudet käyttäjät tänään1
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265843
(Tilastot päivitetty viimeksi 26.04.2024 klo 05:15)