Ohjeet ja säännöt
Takaisin
JUNNUPALSTA - Perjantaina, 09.04.2010 klo 23:11

Miittinkimölinä

Siirry sivulle: 1 2 3 ... 11

norruska

norruska
Viestimäärä: 236

VS: MIITTINKIMöLINä - Lauantaina, 10.04.2010 klo 00:44  
+
0
Mie asun vantaalla, joten täältä pääsee melkeinpä kaikkialle tikkurilan kautta :) Matka tuskin tulisi siis ongelmaksi tms.

tuleaari

tuleaari
Viestimäärä: 4478

VS: MIITTINKIMöLINä - Lauantaina, 10.04.2010 klo 00:47  
+
0
Olis kiva saada yks sellanen vanhakunnon -miitti että tulis paaljon porukkaa! :) koska sillon olis ehkä helpompi tavallaan osallistuakin jos on paljon ihmisiä
Mä kävelen kotiin joka kerta eri polkuu katon maisemii ja astun jalat solmuun.

Aimee

Aimee
Viestimäärä: 2861

VS: MIITTINKIMöLINä - Lauantaina, 10.04.2010 klo 00:51  
+
0
MÄ kans haluisin niin paljon piiitkästä aikaa nähdä livenäki junnupalleroita! mä en kestä kui nolo olin joskus.... :( ot. Oon viimeks nähny ketää ööö 2007! Aivan liian kauan aikaa sitten. Ois kiva jos moni pääsis. Minä ei asua pk-seudulla, mut esim. kesällä aina on mahdollisuus. :----)
I am what I am today because of the choices I made yesterday

Rosiee

Rosiee
Viestimäärä: 1014

VS: MIITTINKIMöLINä - Lauantaina, 10.04.2010 klo 00:56  
+
0
mäki olin nii nolo joskus et huhh. :D mut kyl mä nyt oisin iha mielellää tulos.:)
Give me freedom, give me fire, give me reason, take me higher
See the champions, take the field now, you define us, make us feel proud

Stu

moderaattori
Stu
Viestimäärä: 2198

VS: MIITTINKIMöLINä - Lauantaina, 10.04.2010 klo 01:02  
+
0
Kesälle joku iso miitti ! Mina tulla ja :jjei:
"Strength does not come from physical capacity. It comes from an indomitable will."

- Mahatma Gandhi


Wandering & Wondering Down Under

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: MIITTINKIMöLINä - Lauantaina, 10.04.2010 klo 01:30  
+
0
Kunnon jättirypäsmiitti olisi kyllä poikaa! Olisi kiva nähdä onko porukka samanlaista irlissä kuin täällä. Itsestäni voin sanoa, että ihan samanlainen hölösuu olen kunhan vauhtiin pääsen... Voitte vaan toivoa, etten pääse, koska se on menoa sit :D
Varjo 12/2010 ♥

Tokya

Tokya
Viestimäärä: 2012

VS: MIITTINKIMöLINä - Lauantaina, 10.04.2010 klo 01:31  
+
0
^^ Mä luulin Sipuluu aluks tosi ujoks kun näin sen :DDD mut sen YHDEN jälkeen huomasin ettei tää asia nyt oo ollenkaa niinku kuvittelin.
Sydämes tuntee sut paremmin kuin uskoisitkaan

KadaverinAlterEgo

KadaverinAlterEgo
Viestimäärä: 3720

VS: MIITTINKIMöLINä - Lauantaina, 10.04.2010 klo 02:03  
+
0
^Joo ei tosiaankaan, siinä vaiheessa kun se riisui sen paidan pois baarissa, ajattelin että se on just siisti tyyppi! :jjei:
When we arrive in the middle of nowhere
Don't act like you know, I been here so many times
I never seen you before
But now that I have, I don't wanna see you no more

manttu

manttu
Viestimäärä: 175

VS: MIITTINKIMöLINä - Lauantaina, 10.04.2010 klo 02:10  
+
0
sipulu nyt sun pelottavuus meni jonneki kauas pois ton kadan viestin jälkee hmmh..

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: MIITTINKIMöLINä - Lauantaina, 10.04.2010 klo 02:11  
+
0
^^ Mä vaan vaihdoin paitaa! :D:D:D Ei hitto, en edes muistanut tuota ennenkuin muistutit nyt. Ahahha kukaan ei tahdo nähdä mua näiden paljastusten jälkeen! :D:D
Varjo 12/2010 ♥

(Viestiä on muokattu lauantaina, 10.04.2010 klo 02:13)

Wallen

Wallen
Viestimäärä: 9188

VS: MIITTINKIMöLINä - Lauantaina, 10.04.2010 klo 09:02  
+
0
Muuten mäki voisin olla ihan heti mukana, mutta harvemminpa pääsee täältä kajaanista minnekkään lintsi miitteihin yms. :-(

Et eikö ois reilua pohjoislaisille että täälläki oulu-kajaani haaroilla voitais pitää joku miitinki? :-D

paitsi ei täältä sit oiskaa ku pari pohjoislaista :(
mittelspitz unique bachelor "luka" // 1.12.2012

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: MIITTINKIMöLINä - Lauantaina, 10.04.2010 klo 11:17  
+
0
^ Sähän voit yhdistää sen reissun niin, että olisit pidemmän aikaa täällä etelässä. Esimerkiksi minä pystyn vallan mainiosti majoittamaan parikin junnua kerrallaan :)

Itseasiassa kolme, jos joku uskaltaa nukkua mun vieressä toisella puolella parisänkyä :D
Varjo 12/2010 ♥

tuleaari

tuleaari
Viestimäärä: 4478

VS: MIITTINKIMöLINä - Lauantaina, 10.04.2010 klo 11:19  
+
0
Olis kiva jos sovittais joku aika/paikka ja sitten voitas laittaa nimilistaa että ketkä on tulossa jne
:-)
Mä kävelen kotiin joka kerta eri polkuu katon maisemii ja astun jalat solmuun.

Fowy

Fowy
Viestimäärä: 1055

VS: MIITTINKIMöLINä - Lauantaina, 10.04.2010 klo 11:28  
+
0
Jejee "vanhanajan" koirat.com -miitti todellakin! sillon joskus tuli pyörittyä kuukausimiiteissä melkein joka kerta kun niitä järkättiin mut sit alko menee niin siihen ettei siel käyny ku me vakiotyypit aina ja niitä tulee nykyään nähtyä ihan ilman mitään yleisiä miittijärjestelyjäkään. Mut todellakin kaikki mukaan, miitit on mulla ollu kuitenki melkein joka kerta tosi kivoja kokemuksia, sit jos on hirveen vähän porukkaa eikä kukaan oo entuudestaan nähny toisia ni voi mennä vähä hiljaseks mut jos saadaan vaan mahdollisimman paljon porukkaa mukaan ni the more the merrier! Harmi vaan et oon nykyään melkein joka viikonloppu töissä mut hyvällä tuurilla jos miitataan jo suht aikasin ja mulla on iltavuoro ni no probs :)
life is too short to live without poetry

Wallen

Wallen
Viestimäärä: 9188

VS: MIITTINKIMöLINä - Lauantaina, 10.04.2010 klo 11:33  
+
0
Tai sitte vois kans esimerkiksi oulussa jonku pohjosemmille tyypeille järjestää? :cool:
mittelspitz unique bachelor "luka" // 1.12.2012

Oojavee

Oojavee
Viestimäärä: 22

VS: MIITTINKIMöLINä - Lauantaina, 10.04.2010 klo 11:38  
+
0
Meitäkin kiinnostaa miitit. Ollaan tässä parin vuoden aikana käyty mooonessa miitissä eikä into niihin vieläkään lopu. Itä-vantaalla asutaan, täältä menee hyvin julkisia liikennevälineitä kaikkialle pk-seudulla. X-rotu (doggi,boxeri,rottweiler mix) Valtsun kanssa oltaisiin tulossa miitteihin.

Me voitaisiin tulla kaikenlaisiin miitteihin, kunhan päivä ja aika sopii. (puisto-, treeni- ja lenkkimiitit). : )
Linnea + Oojavee (bc Osmo, x Valtsu, valpai Tryffel ja Friida)
Kotisivut

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: MIITTINKIMöLINä - Lauantaina, 10.04.2010 klo 11:46  
+
0
Wallen, niin tietenkin! Mutta johonkin supersuureen miittiin johon tahdotaan kaikki mukaan :) Esim. lintsimiitti. Sitä minä vain tarkoitin.
Varjo 12/2010 ♥

Wallen

Wallen
Viestimäärä: 9188

VS: MIITTINKIMöLINä - Lauantaina, 10.04.2010 klo 11:48  
+
0
Sipuliseni, niin aivan. :-)

Pitää katsoa josko me porukoitten kanssa esimerkiksi kesällä tullaan Helsinkiin, vois pitää pienen lintimiitin joskus silloin :wink: Kumminkin ois kiva nähdä kaikkia teitä pikku koiratytsyi
mittelspitz unique bachelor "luka" // 1.12.2012

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: MIITTINKIMöLINä - Lauantaina, 10.04.2010 klo 11:51  
+
0
Joo! Oonkin aina halunnut miittaa sun vanhemmat!

No ei vaan, mutta siis loistava idea yhdistää asioita :) Olette nero, Wallen Cullen!
Varjo 12/2010 ♥

suhvelipuhveli

suhvelipuhveli
Viestimäärä: 184

VS: MIITTINKIMöLINä - Lauantaina, 10.04.2010 klo 12:10  
+
0
Aaa mäki haluun miittaileee !:D asun siinä kuopion hujakoilla mut mielelläni poistun kotoa.... helsinkiin pääsen aika helposti, mut en täs ennen koulujen loppuu ku kerran (sillon ku on helatorstai nii se torstai-sunnuntai paitsi perjantain en pääse ku sillon on serkun häät:D)

mut heti kun kesäloma alkaa nii tuun heti helsinkii mut sit 8.6 ei ainakaa käy ku on green dayn keikkaa :DD ja oon varmaa suht pitkää helsingis sit

en siis sillä näitä päivämääriä luettele et se pitäis järjestetää just 15.5 kun mulle sopii, sanon vaan millon oisin helsingis mut eihän sitä ikinä oo varmaa sellast päivämäärää joka kaikille kävis, joten jos se miitti on 8.6 niin ei se mitään :DD
We can live forever if you've got the time

  Siirry sivulle: 1 2 3 ... 11
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28213
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6341
Viestejä yhteensä545737
Uudet käyttäjät tänään1
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään2
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265906
(Tilastot päivitetty viimeksi 06.05.2024 klo 18:00)