Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
JUNNUPALSTA - Tiistaina, 21.09.2010 klo 23:14

Neljäsosa sadasta, eli PULINA 25!!11

Siirry sivulle: 1 ... 9 10 11 ... 75

tehtailija

tehtailija
Viestimäärä: 5993

VS: NELJäSOSA SADASTA, ELI PULINA 25!!11 - Torstaina, 23.09.2010 klo 20:44  
+
0
miralle ei auennu mun tissiväliläppä >:( sanoin sille et haluun itskun, semmone jopa mahtuis mun tissiväliin ni se ei tajunnu. mitä tajuumista tossa ees on?!
this parrot is no more!

tehtailija

tehtailija
Viestimäärä: 5993

VS: NELJäSOSA SADASTA, ELI PULINA 25!!11 - Torstaina, 23.09.2010 klo 20:45  
+
0

Sipulu kirjoitti:

[quote=tehtailija]eli mä en enää jää yöks arkena :D:D:D

Jäätpäs. Mä aion olla parempi tällä kertaa. Ja jo se, että saan tehdä oikeita hommia motivoi mua ihan älyttömästi! Joten welcome, my dearest friend <3[/quote]okei jeee n_n
this parrot is no more!

schnii

schnii
Viestimäärä: 1590

VS: NELJäSOSA SADASTA, ELI PULINA 25!!11 - Torstaina, 23.09.2010 klo 20:46  
+
0
hei mäkin haluun käsikirjoittajalinjalle!

muistin äskön että mulla on huomenna terveystarkastus :(( se terkkari on ällöttävä ja mä en tiiä että mitä vastaisin niihin sen uteluihin mun elämästä. ja kaiken lisäks multa jää sen takia ruokailu väliin, joten taidan ottaa myslipatukoita lounaaksi.
Vuoden Sekopäisin Junnu 2010

Kennedy

Kennedy
Viestimäärä: 1808

VS: NELJäSOSA SADASTA, ELI PULINA 25!!11 - Torstaina, 23.09.2010 klo 20:49  
+
0
^ Miks mä rakastin Minarin terkkaria!! :DDD Vaikka se oli välillä vähä hassu ja kaikkee mut oli se silti aika kiva lopulta. <3
And this devilishly handsome sponge is your waiter?

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: NELJäSOSA SADASTA, ELI PULINA 25!!11 - Torstaina, 23.09.2010 klo 20:50  
+
0
Tuli tosta mieleen tehtiksen jutusta, että ois hitto soikoon pitäny hankkia se koira ennen miestä! Mä tahdon nimenomaan harrastuskoiran tavoitteelliseenkin harrastamiseen ja voin koon suhteen tehdä sellasen poikkeuksen, että sheltti voi tulla ihan mielellään, mutta muita pieniä en edes vilkaise ja mieluummin ottaisin jonkun 40-60cm koirulin. Mutta ei, tuo tahtoo terrierin ja mieluiten jackrusselin. Kun kysyin, että mitä se tietää koirista niin ei kuulemma mitään ja kriteeritkin oli, että sen pitää olla söpö, se ei saa olla liian iso ja sen pitää olla ystävällinen. Meinas mennä hermo eilen, kun nimenomaan minä tässä etsin harrastuskaveria (sitten kun sen aika on) ja tuo sano, että ei aatellut muuta sen kanssa tehdä kuin lenkittää sitä. Ja kaiken lisäksi sillä on jäänyt traumat siitä, että mä olen kiskaissut Sussun takaisin jos se on kiskonut hihnassa, vaan sen pitää olla rotuominaisuus. Tietysti mä kiskaisen kiskovan koiran takas, enkä ala noudattamaan mitään Keravan koiranaisen neuvoja; "puhu sille?! Mikset sä juttele sille?! KISKOO, KISKOO VAAN!!!" Tietysti, mä komennan, mutten sentään ala elämäntarinaani sille kertomaan, mitä tää nainen ilmeisesti haki takaa. Ei jeesusluojakristusmaria.

Huh, kiitos. Tää vaan osu niin hermoon, kun koirat on mulle sentään niinkin tärkeä ja iso asia. Ehkä me joskus päästään sopuun.

Snipu, kannattaa sit jättää Sibis väliin ja suuntautua media-alalle, jotta on paremmat mahikset päästä sisään.
Varjo 12/2010 ♥

(Viestiä on muokattu torstaina, 23.09.2010 klo 20:52)

Stu

moderaattori
Stu
Viestimäärä: 2198

VS: NELJäSOSA SADASTA, ELI PULINA 25!!11 - Torstaina, 23.09.2010 klo 20:51  
+
0

Sipulu kirjoitti:

Mutta kiitos paljon, Satutäti n____n Pitää nyt ensin katsoa millaista puuhaa tuo on ja että onko tämä ala mun ala vielä parinkin kuukauden jälkeen (vaikka tällä hetkellä siltä kyllä tuntuu ainakin!). Enkä tiedä, että koittaisinko päästä keväällä AMKiin käsikirjoittajalinjalle ja sitä rataa. Pitää nyt pohtia ja katsoa ja ennen kaikkea edes tehdä ensiksi noita töitä. Mutta tahdoin minä harjoittelujakson jälkeen tuonne tai en, aion silti tehdä työni ensiluokkaisesti!


Joo, eihän sitä tiedä mihin suuntaan elämä vie. :) enkä sitä yhtään epäilekään ettetkö tekis ensiluokkaista työtä, eikä siitä koskaan ole haittaa että jättää itsestään edullisen vaikutelman jollekin työnantajalle.
"Strength does not come from physical capacity. It comes from an indomitable will."

- Mahatma Gandhi


Wandering & Wondering Down Under

Wallen

Wallen
Viestimäärä: 9188

VS: NELJäSOSA SADASTA, ELI PULINA 25!!11 - Torstaina, 23.09.2010 klo 20:52  
+
0
en tiedä mutta entisenä innokkaana cheek fanina mä ihan innossani kuuntelen tän jht2 levyn :-----D
mittelspitz unique bachelor "luka" // 1.12.2012

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: NELJäSOSA SADASTA, ELI PULINA 25!!11 - Torstaina, 23.09.2010 klo 20:53  
+
0

Stu kirjoitti:


Joo, eihän sitä tiedä mihin suuntaan elämä vie. :) enkä sitä yhtään epäilekään ettetkö tekis ensiluokkaista työtä, eikä siitä koskaan ole haittaa että jättää itsestään edullisen vaikutelman jollekin työnantajalle.

Ei olekaan, varsinkaan tällä alalla kun piirit on pienet ja sana leviää nopeasti!
Varjo 12/2010 ♥

Stu

moderaattori
Stu
Viestimäärä: 2198

VS: NELJäSOSA SADASTA, ELI PULINA 25!!11 - Torstaina, 23.09.2010 klo 20:55  
+
0
^niinpä :)

haha, tuli muuten tosta sun koirakeskustelusta mieleen, et aikoinaan kun meillä tuli koiranhankinnasta puhetta, nii mies olis halunnu ison, mustan ja lyhytkarvasen : D eeh, nyt meil on kaks pientä punasta nypittävää...
"Strength does not come from physical capacity. It comes from an indomitable will."

- Mahatma Gandhi


Wandering & Wondering Down Under

tehtailija

tehtailija
Viestimäärä: 5993

VS: NELJäSOSA SADASTA, ELI PULINA 25!!11 - Torstaina, 23.09.2010 klo 20:55  
+
0

Sipulu kirjoitti:

Tietysti mä kiskaisen kiskovan koiran takas, enkä ala noudattamaan mitään Keravan koiranaisen neuvoja; "puhu sille?! Mikset sä juttele sille?! KISKOO, KISKOO VAAN!!!"

>:DDDDDDDDDD
this parrot is no more!

Tokya

Tokya
Viestimäärä: 2012

VS: NELJäSOSA SADASTA, ELI PULINA 25!!11 - Torstaina, 23.09.2010 klo 20:55  
+
0
Mä suosittelen AMKia ! :)
Sydämes tuntee sut paremmin kuin uskoisitkaan

schnii

schnii
Viestimäärä: 1590

VS: NELJäSOSA SADASTA, ELI PULINA 25!!11 - Torstaina, 23.09.2010 klo 20:57  
+
0

Kennedy kirjoitti:

^ Miks mä rakastin Minarin terkkaria!! :DDD Vaikka se oli välillä vähä hassu ja kaikkee mut oli se silti aika kiva lopulta. <3



no mulla on vähän huono ensivaikutelma siitä :D mulla oli keväällä sormi tuusannuuskana ja samana päivänä tärkeät treenit, ja se terkkari yritti rasittavuuteen asti pakottaa mut ottamaan jonkun lastan, ja se yritti kirkkain silmin väittää mulle että kyllä mä pystyn hyvin soittamaan sen lastan kanssa ;-D mun oli siinä sitten kiva yrittää selittää sille, että sori en nyt voi ottaa mitään lastaa, pärjään hyvin ilmankin kun ei toi sormi ole murtunut.
Vuoden Sekopäisin Junnu 2010

Wallen

Wallen
Viestimäärä: 9188

VS: NELJäSOSA SADASTA, ELI PULINA 25!!11 - Torstaina, 23.09.2010 klo 20:58  
+
0
hmmm mutta voin sanoa, että mieluumin kuuntelen ehkä sellasta underground räppiä tai sellasta vähän tuntemattomampaa, mitä tätä vähän ehkä himpun kaupallisen kuulosta juttua ja muutenki liian studiohöystettyäö
mittelspitz unique bachelor "luka" // 1.12.2012

Rosiee

Rosiee
Viestimäärä: 1014

VS: NELJäSOSA SADASTA, ELI PULINA 25!!11 - Torstaina, 23.09.2010 klo 21:00  
+
0
wää :DD http://www.youtube.com/watch?v=X21mJh6j9i4 rrraivokas panda!
Give me freedom, give me fire, give me reason, take me higher
See the champions, take the field now, you define us, make us feel proud

Kennedy

Kennedy
Viestimäärä: 1808

VS: NELJäSOSA SADASTA, ELI PULINA 25!!11 - Torstaina, 23.09.2010 klo 21:04  
+
0

schnii kirjoitti:

no mulla on vähän huono ensivaikutelma siitä :D mulla oli keväällä sormi tuusannuuskana ja samana päivänä tärkeät treenit, ja se terkkari yritti rasittavuuteen asti pakottaa mut ottamaan jonkun lastan, ja se yritti kirkkain silmin väittää mulle että kyllä mä pystyn hyvin soittamaan sen lastan kanssa ;-D mun oli siinä sitten kiva yrittää selittää sille, että sori en nyt voi ottaa mitään lastaa, pärjään hyvin ilmankin kun ei toi sormi ole murtunut.



Minusta se on hurjan sympaattinen nainen! :D Aina ties mitä sille kävin valittelemassa. <3
And this devilishly handsome sponge is your waiter?

Wallen

Wallen
Viestimäärä: 9188

VS: NELJäSOSA SADASTA, ELI PULINA 25!!11 - Torstaina, 23.09.2010 klo 21:05  
+
0
olo tuntuu voittajalta<3 oon laskenu matikkaa joku 5 laskua putkeen ja tsajaja kaikki menny oikein! toisen asteen yhtälöissä nimittäin on ollu sairaana kaikkee huolimattomuusvirheitä, mut EI OO ENÄÄ :-D nyt sitte vielä vähän lisää tätä maagista ainetta ja hmmmm nukkumaan? :-):-)
mittelspitz unique bachelor "luka" // 1.12.2012

Tohvelieläin

Tohvelieläin
Viestimäärä: 10

VS: NELJäSOSA SADASTA, ELI PULINA 25!!11 - Torstaina, 23.09.2010 klo 21:05  
+
0
Tulipas tännekkin sitten liityttyä, joskus vuonna kivi ja keppi olin vanhoilla foorumeilla mutta se sitten jäi. Koira väsytetty uuvuksiin uusista asioista, nyt on vieressä nukkuva termiitti. :)
Koirat

Auspai Wolffhouse-Caratia A View To A Kill
Nöffi Vaskipuron Taifuuni

Hevonen

Suomenhevonen Sikurin Saara

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: NELJäSOSA SADASTA, ELI PULINA 25!!11 - Torstaina, 23.09.2010 klo 21:09  
+
0
Tervetuloa joukkoon :) Mitäpä kuuluu?
Varjo 12/2010 ♥

Tohvelieläin

Tohvelieläin
Viestimäärä: 10

VS: NELJäSOSA SADASTA, ELI PULINA 25!!11 - Torstaina, 23.09.2010 klo 21:11  
+
0
Mitäpäs tässä, laiskotellu pari päivää vain kotona. Rento TET jakso mulla, isä työnantaja mutta ei oo voinu ottaa 2päivään mua mukaan töihin joten mulla ollu vapaata. Ja opollehan tästä ei kerrota.. :D Reilun viikon päästä olisi viimeinen pentunäyttely koiran kanssa, ja samana kuukautena siirrytäänkin junnu luokkaan näyttelyissä. :)
Koirat

Auspai Wolffhouse-Caratia A View To A Kill
Nöffi Vaskipuron Taifuuni

Hevonen

Suomenhevonen Sikurin Saara

schnii

schnii
Viestimäärä: 1590

VS: NELJäSOSA SADASTA, ELI PULINA 25!!11 - Torstaina, 23.09.2010 klo 21:11  
+
0
kentsu, toivotaan että se sitten on sellainen :) en haluis joutua huomenna mihinkään hirveään kuulusteluun, mua jännittää tarpeeks jo pelkkä punnitseminenkin.
Vuoden Sekopäisin Junnu 2010
(Viestiä on muokattu torstaina, 23.09.2010 klo 21:12)

  Siirry sivulle: 1 ... 9 10 11 ... 75
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28213
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6341
Viestejä yhteensä545737
Uudet käyttäjät tänään0
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265906
(Tilastot päivitetty viimeksi 07.05.2024 klo 00:00)